Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla sinkuilla ikinä sellaista halipulaa että tekee melkein fyysisesti kipeää?

Vierailija
30.11.2024 |

Varmaan alkaisin itkemään jos joku rutistaisi 

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Onneksi mulla on kissa, siltä saa läheisyyttä.

Vierailija
2/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, olet outo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Onneksi mulla on kissa, siltä saa läheisyyttä.

Kissa olis kiva mut oon allerginen :(

Tänään juttelin mun salaihastuksen kanssa ja oli ihan siinä vieressä. Olispa voinut painautua ihan liki

Vierailija
4/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä. Riittää että oma lapsi halaa joskus. Välillä se itkettää kun ei saa enää takaisin sitä aikaa kun lapsi oli ihana ja rakastava. Nyt kolmikymppisenä on lähinnä ilkeä ja välinpitämätön. Kenenkään muun kosketuksesta en edes tykkää. Oksennusta sai pidätellä kun entinen esimies halusi halailla erityisesti jouluna. Kosketteli muutenkin vähän väliä. Hyi, puistattaa ihan.

Vierailija
5/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, olet outo

Sitä varmaan kyllä olen kun en kelpaa kenellekään.

Vierailija
6/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kaipaa ollenkaan kosketusta tai haleja. Inhoan kampaajallakin sitä päänahan jyystöä ja olen sanonut ettei tarvitse hieroa.

Olen kyllä naimisissa mutta mies samanlainen. Nukumme eri huoneissa eikä ole minkäänlaista sänkyelämää ollut pariinkymmeneen vuoteen.

Vierailija
7/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä. Riittää että oma lapsi halaa joskus. Välillä se itkettää kun ei saa enää takaisin sitä aikaa kun lapsi oli ihana ja rakastava. Nyt kolmikymppisenä on lähinnä ilkeä ja välinpitämätön. Kenenkään muun kosketuksesta en edes tykkää. Oksennusta sai pidätellä kun entinen esimies halusi halailla erityisesti jouluna. Kosketteli muutenkin vähän väliä. Hyi, puistattaa ihan.

En minäkään mitään ällön esimiehen kähmintöjä kaipaisi..

Harmi lapsesi takia, onko hälle sattunut jotain, mikä on muuttanut käytöstä? Toivotaan että käyyös muuttuisi

Vierailija
8/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin fyysinen ihminen ja joka päivä haluaisin olla kosketeltavana ja kosketella toista. Joka päivä haluaisin halailla ja pusutella, seksiä myös. Mutta 2v sinkkuna alkaa tuntua siltä, että jotenkin pitäisi voida unohtaa kaikki se mielihyvä. Olisi helpompi taivaltaa tätä elämää ilman kokoaikaista toisen kaipuuta.

Vierailija
9/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
10/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää, se jotenkin kuoli omaan mahdottomuuteensa. Teinejä halaan välillä, jos eivät karkuun pääse. 

Vierailija
11/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kaipaan fyysistä kosketusta ja sen puute vaikuttaa pahasti psyykkiseen hyvinvointiin.

Vierailija
12/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, siksi on kisu kaverina ja harrastan Japanissa matkustelua, niin saa kerran vuoteen läheisyyttä oikein kunnolla. M28

Vierailija
13/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään mitään ällön esimiehen kähmintöjä kaipaisi..

Harmi lapsesi takia, onko hälle sattunut jotain, mikä on muuttanut käytöstä? Toivotaan että käyyös muuttuisi

Aikuisuus velvollisuuksineen, vaativa työ, vaativa puoliso, pienet lapset, asuntovelkaa. Normiarkea. Vie voimia. Toisaalta saanut hyvin paljon hyvin helpolla ja nopeasti ja ylpistynyt. Hyvä palkka, kallis maku. Minä taas työkyvytön köyhä. Yritän nytkin joulua suunnitella ja miettiä, kalleinta pitää olla, mikään tarjouksesta ei kelpaa. Sen seitsemää ruokasorttia on vailla. Ruoka on kuulemma halpaa. Onhan se kun on rahaa. Surullista. 

Vierailija
14/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole. Itse asiassa en tykkää siitä, että minua halataan tai kosketetaan.

Vierailija
15/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja kun en ole eläessäni ollut pidemmässä parisuhteessa, niin itsesyytökset ja  itse inhon tunteet on ja ovat olleet joitain kertoja hyvin kivuliaita. - Onneksi olen pääsyt sen yli, jos sellaista tunnetta oikein koskaan ollutkaan, että olsin valmis parisuhteeseen lähes kenen hyvänsä kanssa ovat takanapäin ja osaan antaa arvoa sinkkuelollenikin, jopa niin, että juuri nyt koen, että parempi olla täysilla ja aidosti sinkku kuin se, että eläsin parisuhteessa, jossa olsin tosielle kuin ilmaa, enkä oikeastaan sitäkään. - Kirjoitin juuri nyt, koska tiedostan että läheisyyden kaipuu kulkee aalloissa. Toisinaan on seeseteisempi vaihe kun taas toisinaan läheisyyden kaipuuseen meinaa pakahtua, samallla kun pää meinaa räjähtää. Mutta ei kai tällaista pysty ne onnelliset, jodien ei ole koskaan tarvinnut kokea läheisyyden tarvetta, jota ei pidä sekoittaa siihen,että haluaisi harrastaa seksiä. 

Vierailija
16/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat virtuaalihalin tui tui, tyttyli😘😘 olet varmasti söde ja löydät kunnon tavis miehen jahka lasket rimaa👍

Vierailija
17/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa, mutta ei meillä halita tai pussailla. Joskus ennen tämä fyysinen ja myös psyykkinen etäisyys häiritsi, mutta ei enää. Onneksi on koira, jota voi halia.

Vierailija
18/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. 🙊

Vierailija
19/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette vaan osaa naurattaa naista. Siitä on kyse. Olette liika tosikkoja. Käperrytte katkeruuteenne ja vihaanne. Ette anna edes mahdollisuutta tulla rakastetuiksi.

Vierailija
20/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ette vaan osaa naurattaa naista. Siitä on kyse. Olette liika tosikkoja. Käperrytte katkeruuteenne ja vihaanne. Ette anna edes mahdollisuutta tulla rakastetuiksi.

Mistä tiedät että ap ei ole nainen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä