Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa III

Vierailija
10.12.2017 |

Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.

Kommentit (6757)

Vierailija
2461/6757 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä noiden Kallen touhujen juonellinen merkitys on ? Ei enää tuollaista. Ja minä olen luullut, että ei edes pidä tuollaisesta.

Olevinaan viihde arvaan.

Tai sitten juonellinen tarkoitus selviää vasta myöhemmin.

Vierailija
2462/6757 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei lasketa yhden yön juttua Larin kanssa (josta Ilja sai alkunsa) niin Sannilla on ollut juttua vain Talen ja Jannen kanssa. Samaa säätämistä teiniajoista lähtien. Ne ketkä eivät muista niin Sannihan oli aikoinaan teininä ihastunut Janneen.

Itse ainakin toivoisin että Sannin rakkauselämässä puhaltaisi ihan uudet tuulet. Uusia miehiä/mies sarjaan nyyyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2463/6757 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Kalle ei sentään ole nyt sortunut ryyppäämään. Onkohan tuo kuvio vihdoin loppuunkäsitelty ?

Vierailija
2464/6757 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallella on kriisi, äiti-kompleksi. Kaipaa äitinsä ohjausta.

Vierailija
2465/6757 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Jirikin hyppi maanantain vai tiistain jaksossa aivan turhan takia ilman paitaa ja vielä Violan nähden ? Ei ollut mitään merkitystä juonen kannalta.

Vierailija
2466/6757 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Camillalta paljon inhimillisiä tunteita tämän päivän jaksossa.  Tuo, miten Camilla katsoi Magnusta pisti miettimään, että onko Camilla raskaana tai onko Camillalla jossakin salalapsi.

Oon joskus miettinyt täysin samaa asiaa. En uskoa raskauteen, mutta jotain lapsiin liittyvää joskus. Antanut esimerkiksi pois lapsensa tai saanut keskenmenon. Löysin vanhoista VHS-kaseteista tallenteita Camillan alkuvuosilta 2000-luvulla. Ei mikään lapsien suurin ystävä, mutta jaksoi kuunnella Oonan leikkejä ja jutella kuin lapselle ja välillä hoisi Nikoa. Ihan kävivät puistossa asti. Nykyään todella ehdoton ja Magnuskin tuntui aluksi kammottavalta. 

Vierailija
2467/6757 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sarjaan edes yhtä täysin puhtoista hahmoa.

Vierailija
2468/6757 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikio siis se tämän päivän jakson hoito se nimetön tyyppi, jonka kanssa Kalle viestitteli aikaisemminkin ? Taisi kuitenkin olla joku ihan muu mystinen tyyppi tuo.

Vierailija
2469/6757 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Camillalta paljon inhimillisiä tunteita tämän päivän jaksossa.  Tuo, miten Camilla katsoi Magnusta pisti miettimään, että onko Camilla raskaana tai onko Camillalla jossakin salalapsi.

Oon joskus miettinyt täysin samaa asiaa. En uskoa raskauteen, mutta jotain lapsiin liittyvää joskus. Antanut esimerkiksi pois lapsensa tai saanut keskenmenon. Löysin vanhoista VHS-kaseteista tallenteita Camillan alkuvuosilta 2000-luvulla. Ei mikään lapsien suurin ystävä, mutta jaksoi kuunnella Oonan leikkejä ja jutella kuin lapselle ja välillä hoisi Nikoa. Ihan kävivät puistossa asti. Nykyään todella ehdoton ja Magnuskin tuntui aluksi kammottavalta. 

Sarjaanhan voisi tulla Camillan ja Kenin lapsi jonka Camilla on jättänyt jonnekin Monacoon kasvamaan ja josta ei tietenkään Kentsukaan tiedä.

Vierailija
2470/6757 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Puhakka sanoi maikkarin pressipäivän haastattelussa, että kaikkea jännää on luvassa ja uusia hahmoja. 

Vierailija
2471/6757 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se Jirikin hyppi maanantain vai tiistain jaksossa aivan turhan takia ilman paitaa ja vielä Violan nähden ? Ei ollut mitään merkitystä juonen kannalta.

Kauheaa, ilman paitaa. Ihan hirveää.

Vierailija
2472/6757 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen kun Toni kuoli ja Camilla haki Nikon päiväkodista niin itki siellä pihassa miten muistuttaa niin paljon isäänsä.

Vierailija
2473/6757 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjaanhan voisi tulla Camillan ja Kenin lapsi jonka Camilla on jättänyt jonnekin Monacoon kasvamaan ja josta ei tietenkään Kentsukaan tiedä.

Voisi sinänsä olla mahdollista jos olisi tullut raskaaksi vähän ennen kuin poistui sarjasta 2004. Mutta en vaan usko, että Camilla haluaisi synnyttää yhtäkään lasta.

Vierailija
2474/6757 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Camillalle mitään lapsia :D Eilisessä jaksossa lähinnä irvisti Magnukselle.  

Vierailija
2475/6757 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Magnuksella mini-irokeesi? :)

Vierailija
2476/6757 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talen kommentti siitä, että hoitajat hermostuvat jos lapsen hakee päiväkodista vähääkään myöhässä! Osui hyvin tähän ylityökieltoon!

Vierailija
2477/6757 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akin käytös on kohtuuttoman julmaa Camillaa kohtaan. Camilla ei ole tehnyt mitään ilkeää tahallaan, vaan tarkoitus oli vain auttaa Akia. Ei voinut millään tietää, että hyväksikäyttäjä onkin Salme ja että Aki muistaisi sen sopiessaan äitinsä kanssa. Aki on ilmeisesti täynnä vihaa äitiään kohtaan ja purkaa pahan olonsa nyt Camillaan, koska ei voi enää rangaista Salmea.

Vierailija
2478/6757 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti joku näkee Kallen ja siivoojan session rappukäytävässä. Peppi, kollega, pomo? :D

Vierailija
2479/6757 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen varmasti jotenkin vastarannan kiiski.

Mä en näe Kallen touhuissa mitään hyi hyi kamalaa. Hyvä vaan kun Kalle vihdoinkin ottaa ilon irti elämästä. Toki toivon ettei joudu satutetuksi!

Kädet ristissäkö Kallen pitäisi rakkautta ja seksiä odottaa.

Anteeksi tiputus mutta oikeastikin livessä samaa tapahtuu paljon.

Olen täysin samaa mieltä. Kiva nähdä Kallea vapautuneena. Veikkaan, että myös valtaosa katsojista suhtautuu myötämielisesti, huumorilla ja rennosti Kallen sinkkumeininkiin, ne (äänekkäät) paheksujat on vähemmistöä. Eli älä suotta kutsu itseäsi vastarannan kiiskeksi :)

Vierailija
2480/6757 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Monica juo viiniä Magnuksen seurassa tai ainakin oli selvästi rupeamassa juomaan, vaikka itse arvosteli Jiriä alkoholin käytöstä lapsen seurassa? Viini on lisäksi paljon vahvempaa, kuin yksi kalja.

Ketju on lukittu.