Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on seksikkäämpi ominaisuus miehessä?

Vierailija
09.12.2017 |

Naiset valitsee kumpi on miehessä seksikkäämpää. Miehet valitsee kumpi olisi parempi vaihtoehto: olla komea mutta vähemmän älykäs vai vähemmän komea mutta älykäs.

Kumpi on seksikkäämpi ominaisuus miehessä?

Vaihtoehdot

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä vastaan tähän mitäänsanomattomasti. Koen olevani kohtalaisen fiksu, olen akateemisesti koulutettu (lääketieteen lisensiaatti), kohtalaisesti kultturelli eli en vierasta teatteria, oopperaa tai taidenäyttelyä (itseasiassa tykkään etenkin taiteesta ja historiasta). Vastapainona ajan rallicrossia harrastuksena, käyn "amis"autonäyttelyissä ja olen mielestäni aika perusjuntti suomalainen mies - no joo en juo kaljaa paitsi viikonloppuisin joskus. Ulkonäöllisesti siellä keskikastissa, en ole koskaan saanut erityisemmin huomiota naisilta spontaanisti, ne pari "omaa" on lämmenneet vasta viikkojen-kuukausien tapailun jälkeen, jolloin - ehkä, se äly tai ajatusmaailma - on ratkaissut enemmän kuin pelkkä peilikuva.

Jos minä saisin valita niin ottaisin enemmän ulkonäköä ja vähemmän älyä. Äly tuo mukanaan vastuuta ja vastuu tuo mukanaan tuskaa. Mieluummin olisin vähän yksinkertainen jäppi, jolle heruu pienellä hymyllä eikä maailman tilanne aiheuttaisi tuskaa, voisi kirjaimellisesti panna menemään huoletta. Ei meillä keskiverto akateemisilla ole mitään kysyntää Suomen parisuhdemarkkinoilla.

M29

Komppaan tätä. Saman luontoinen insinöörismies olen ja kuulostaa hyvinkin tutulta tämä kommentti.

M30

Kenen kanssa ne keskivertoakateemiset naiset sitten pariutuu? Keskenään?

Musta tuntuu, että ne ei pariudu ollenkaan (ainakaan osa). Deittaillaan ja deittaillaan, mutta kukaan mies ei tunnu olevan riittävän hyvä. Komppaan nimimerkkiä M29 varsinkin viimeisen virkkeen osalta

ohis

Vierailija
62/62 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komea mies voi olla täysin vastenmielinen tapaus ja älykäs turhan ”älykäs”. Kumpikaan ei houkuta yksinään. Kokonaisuus ratkaisee.

Mitä ihmettä tarkottaa, jos älykäs on turhan "älykäs"?

Esim. tietää kaiken kvanttifysiikasta, mutta ei hanskaa ollenkaan sosiaalisia taitoja.

Kyl ne hanskaa, te ette vain ymmärrä toisianne. 20  äo pisteen erotus vaikeuttaa jo kommunikaatiota varsin merkityksellisesti.olette siis vain aivan liian erilaisia maailmannäkemyksiltänne. 30 pisteen ero ja kommuikaatio on jo käytännössä täysin mahdotonta. Aivan liian eri sfääreissä.

Nerokasta putkiaivoilua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme