Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi kiinni pettämisestä ja nyt hänen käytöksensä on ALA-ARVOISTA!

Vierailija
08.12.2017 |

Kuulin ystäviltäni, että mieheni on pettänyt minua selkäni takana. Olo on nöyryytetty, tuntuu että kaikki nauravat minulle vaikka tiedän, että tuskinpa oikeesti. Tilanne meni niin, että eilen illalla laitoin miehelleni töihin viestin, että tiedän kaiken. Hän vastasi viestiini ainoastaan "Selvä". Ei mitään muuta. Ei olla juteltu tämän jälkeen sanaakaan, eikä mies myöskään tullut yöksi kotiin.

Meillä on yhteinen tuttavapariskunta, jonka luona mieheni on punkannut viime yön. Tuttavapariskunnan vaimon kanssa soittelin tänään, joka sanoi että mieheni on täysin "paskana" ja selittänyt tuttavilleni, ettei tiedä miksi teki niin ja haluaisi elää mun kanssa. Mitä tämä on? Miksi hän menee puhumaan näitä tuttaville, mutta on minua kohtaan kusipää ja välinpitämätön heti narahdettuaan?

Ja lisäys: EN ole ottamassa miestä enää takaisin. Mutta olisin odottanut vähän kunnioittavampaa käytöstä. Miehen käytös tekee tästä sata kertaa pahempaa. Ihan fyysisestikin sattuu nyt sydämeen. Lapsia ei onneksi ole.

Kommentit (219)

Vierailija
1/219 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ole ennenkään ollut hyvä avautumaan tunteistaan? Silloin yleensä sulkeutuu jos on noin isosta asiasta kyse eikä sitä osaa käsitellä sen kanssa, jota asia myös koskettaa. Sitä pelottaa kohdata sut, mutta purkaa ulkopuolisille tunteitaan helpottaakseen oloaan.

Vierailija
2/219 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oo koskaan ymmärtänyt ihmisiä jotka tekee noin että kun itse on tehnyt väärin niin vetäytyy pois eikä edes YRITÄ sopia tai selittää. Ihan ala-arvoista käytöstä kuten otsikossasi sanotkin. Mitä meinaat nyt tehdä? Odotatko että mies ottaa yhteyttä? Mitä jos siihen menee viikkoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/219 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavan pienistä asioista ihmiset ottaa eron. Petin puolisoa kerran yli 20 vuotta sitten ja se pystyttiin sopimaan vaikka aikaa se otti.

Sen jälkeen en ole pettäny,enkä petä. Se oli myös itselle järkyttävää kun tajusi miten oli loukannu ihmistä jota oikeasti rakastaa.

Edelleen pussaillaan ja halitaan joka päivä

Vierailija
4/219 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavan pienistä asioista ihmiset ottaa eron. Petin puolisoa kerran yli 20 vuotta sitten ja se pystyttiin sopimaan vaikka aikaa se otti.

Sen jälkeen en ole pettäny,enkä petä. Se oli myös itselle järkyttävää kun tajusi miten oli loukannu ihmistä jota oikeasti rakastaa.

Edelleen pussaillaan ja halitaan joka päivä

Ihan yhtä lailla moni voi ajatella, että naurettavaa että miehesi otti sinut takaisin kun ennakkoluulona yleensä on se, että pettäjä pettää myös toisen kerran. Mä kyllä ymmärrän ap:ta. Jos mies jäisi kiinni pettämisestä, niin kaikki olisi niin rikki, ettei sitä korjaisi enää mikään. :(

Vierailija
5/219 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se pettäminen olisi ollut ala-arvoista mutta sinusta ilmeisesti vasta hänen nykyinen käytöksensä.

Vierailija
6/219 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei halua hoitaa asiaa niin aika vähän on tehtävissä.

Vierailija
7/219 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3: Ensinäkään et tiedä meidän suhteestamme mitään, niin on typerää kommentoida minua naurettavaksi. On kyllä totta, että mies on ollut monella tapaa aivan ihana ja suhteemme oli upea. Aikaisemmin on kohdellut minua hyvin. Kuten joku kirjoittaja epäili, niin on kyllä erittäin huono puhumaan tunteistaan. Minulle pettäminen on ylitsepääsemätön asia. En ikinä tule katsomaan miestäni enää samoin kuin ennen. En pysty edes miettimään sitä hänen tekoaan sen tarkemmin, koska alkaa fyysisesti oksettamaan. Olen eilisestä asti valvonut ja miettinyt, että voitaisko me löytää mitään keinoa, millä tämä asia selätettäisiin. Nyt kun mieheni käytös on tuollaista kun on, niin yhä enemmän vahvistuu se tunne, että tämä oli meidän tarinan loppu. Mies istuu tälläkin hetkellä töissä tai tuttavapariskuntamme luona ajatellen itsekkäästi vain omaa pelkoaan. Hänellä olisi mahdollisuus ajaa kotiin ja edes koittaa selittää. -ap

Vierailija
8/219 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se pettäminen olisi ollut ala-arvoista mutta sinusta ilmeisesti vasta hänen nykyinen käytöksensä.

Missä ap on näin sanonut? Siinä kommentoi taas ihminen joka ei kykene tuntemaan empatiaa. Aina pitää löytää jotain piikiteltävää. Hah mikä tyyppi.

Vierailija
9/219 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3: Ensinäkään et tiedä meidän suhteestamme mitään, niin on typerää kommentoida minua naurettavaksi. On kyllä totta, että mies on ollut monella tapaa aivan ihana ja suhteemme oli upea. Aikaisemmin on kohdellut minua hyvin. Kuten joku kirjoittaja epäili, niin on kyllä erittäin huono puhumaan tunteistaan. Minulle pettäminen on ylitsepääsemätön asia. En ikinä tule katsomaan miestäni enää samoin kuin ennen. En pysty edes miettimään sitä hänen tekoaan sen tarkemmin, koska alkaa fyysisesti oksettamaan. Olen eilisestä asti valvonut ja miettinyt, että voitaisko me löytää mitään keinoa, millä tämä asia selätettäisiin. Nyt kun mieheni käytös on tuollaista kun on, niin yhä enemmän vahvistuu se tunne, että tämä oli meidän tarinan loppu. Mies istuu tälläkin hetkellä töissä tai tuttavapariskuntamme luona ajatellen itsekkäästi vain omaa pelkoaan. Hänellä olisi mahdollisuus ajaa kotiin ja edes koittaa selittää. -ap

No olis kuule syytäkin pikku hiljaa alkaa vahvistua sen tunteen, että teidän tarina on lopussa.

Vierailija
10/219 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäys: EN ole ottamassa miestä enää takaisin.

Näin oli aloituksessa, mutta myöhemmästä tekstistä en enää menisi vannomaan, etteikö ap taipuisi ihanalle miehelleen. Noh, kerrankos näin kävisi.

Et se ap sinäkään tästä nyt täysiä pinnoja saa, että miten aloit käsittelemään asiaa. Laitat viestiä, kun toinen on töissä, etkä odottanut, että mies on kotona, jotta voisitte puhua asiasta.

Vierailija
11/219 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap joku läheinen, jonka kanssa voisit purkaa omia tunteitasi? Ei kannata jättää sen varaan, että tulisi vielä tilaisuus "selvittää kaikki" miehen kanssa ennen eroa tai sen jälkeen. Keskity itseesi.

Vierailija
12/219 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se häpeää tekoaan niin, ettei pysty kohtaamaan sua. 

Vierailija
13/219 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en oo koskaan ymmärtänyt ihmisiä jotka tekee noin että kun itse on tehnyt väärin niin vetäytyy pois eikä edes YRITÄ sopia tai selittää. Ihan ala-arvoista käytöstä kuten otsikossasi sanotkin. Mitä meinaat nyt tehdä? Odotatko että mies ottaa yhteyttä? Mitä jos siihen menee viikkoja?

Ja tässä ap vastaa itselleen.

Vierailija
14/219 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa riitatilanteissa menee tunteet räjähtävät aina niin, että sitä aikuista käytöstä voi odottaa vasta myöhemmin. Ja silloinkin pitää antaa itse signaalia siitä, että on vastaanottavainen. Muuten se menee vain avoimeksi puukotukseksi puolin ja toisin. 

Vierailija
15/219 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ap joku läheinen, jonka kanssa voisit purkaa omia tunteitasi? Ei kannata jättää sen varaan, että tulisi vielä tilaisuus "selvittää kaikki" miehen kanssa ennen eroa tai sen jälkeen. Keskity itseesi.

Joo, menen tänään illalla ystäväni luo purkamaan tunteita viinilasin ääreen. Muille en ole kehdannut kertoa. Tietty tästä tietää ne kaverit, jotka mullekin tästä kertoivat. Mutta perheelle yms en kehtaa kertoa, olo on nöyryytetty. Minä olen hehkuttanut, että olen niin onnellinen ja kaikki tuntuu oikealta ja sitten käy näin. Olen niin lapsellinen, että mä mietin tälläkin hetkellä, että ihmiset puhuu keskenään minusta säälivästi.. :/

2: En ota yhteyttä mieheen. Minusta pallo on nyt hänellä. En ole miettinyt vielä niin pitkälle että mitä jos tähän menee viikkoja. 

-ap

Vierailija
16/219 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei kiinnosta.

Vierailija
17/219 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla tulee tunteet vaihtelemaan ikävästä petttymykseen, raivoon ja kaipaukseen. Ja ne voivat olla niin vahvoja, että uppoat niihin täysin. Että ei välttämättä mene ihan noin helpolla. Ja asiat voivat livetä käsistä parissa sekunnissa, kun olette miehen kanssa puheissa. Ensin näyttää keskustelu sujuvan ja seuraavassa sekunnissa on helvetti irti. 

Vierailija
18/219 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku epäili, että mä vielä ottaisin miehen takaisin. En ota. Mulla on ihan kamala tunnevyöry päällä nyt ja voin puhua sekavasti. Mutta kuten aikaisemmin sanoin, niin en voisi koskaan antaa sitä tekoa anteeksi. Voin fyysisestikin pahoin, kun on niin huono olla nyt. Vaikka en miestä takaisin enää ota, niin kyllä mä silti haluaisin kuulla häneltä anteeksipyynnön. Hän on kuitenkin ollut mulle tärkein ihminen jo muutamia vuosia, joten kyllä vihlaisee jos näin kylmästi kohtelee. -ap

Vierailija
19/219 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts, tänä iltana odotettavissa itkua ja kännistä avautumista :(

Vierailija
20/219 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja joku epäili, että mä vielä ottaisin miehen takaisin. En ota. Mulla on ihan kamala tunnevyöry päällä nyt ja voin puhua sekavasti. Mutta kuten aikaisemmin sanoin, niin en voisi koskaan antaa sitä tekoa anteeksi. Voin fyysisestikin pahoin, kun on niin huono olla nyt. Vaikka en miestä takaisin enää ota, niin kyllä mä silti haluaisin kuulla häneltä anteeksipyynnön. Hän on kuitenkin ollut mulle tärkein ihminen jo muutamia vuosia, joten kyllä vihlaisee jos näin kylmästi kohtelee. -ap

Anna miehen selvitellä ensin ajatuksensa. Muutenhan hän puhuisi ihan mitä sattuu. Kyllä se tunnekuohu on miehelläkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän