Mies jäi kiinni pettämisestä ja nyt hänen käytöksensä on ALA-ARVOISTA!
Kuulin ystäviltäni, että mieheni on pettänyt minua selkäni takana. Olo on nöyryytetty, tuntuu että kaikki nauravat minulle vaikka tiedän, että tuskinpa oikeesti. Tilanne meni niin, että eilen illalla laitoin miehelleni töihin viestin, että tiedän kaiken. Hän vastasi viestiini ainoastaan "Selvä". Ei mitään muuta. Ei olla juteltu tämän jälkeen sanaakaan, eikä mies myöskään tullut yöksi kotiin.
Meillä on yhteinen tuttavapariskunta, jonka luona mieheni on punkannut viime yön. Tuttavapariskunnan vaimon kanssa soittelin tänään, joka sanoi että mieheni on täysin "paskana" ja selittänyt tuttavilleni, ettei tiedä miksi teki niin ja haluaisi elää mun kanssa. Mitä tämä on? Miksi hän menee puhumaan näitä tuttaville, mutta on minua kohtaan kusipää ja välinpitämätön heti narahdettuaan?
Ja lisäys: EN ole ottamassa miestä enää takaisin. Mutta olisin odottanut vähän kunnioittavampaa käytöstä. Miehen käytös tekee tästä sata kertaa pahempaa. Ihan fyysisestikin sattuu nyt sydämeen. Lapsia ei onneksi ole.
Kommentit (219)
Alan tajuta, että olen erikoinen nainen, kuten minulle on aina sanottu. Pari kertaa olen joutunut selvittelemään tällaisia ja lähestymistapani on täysin toinen kuin 99 %:lla täällä. Olen joutunut itse sanomaan, että ei puhuta siitä naisesta vaan meistä ja meidän ongelmasta. Täällä taas valtaosa haluaa puhua niistä kahdesta eikä itsestään ja miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taksista saat uuden kuitin kellonajoilla..
Häh? Ai meinaatko että ap vielä soittaisi taksille ja kysyisi kuittia miehensä taksimtkasta?
Todellakin näin tarkoitan. Tai ap:n pitäis laittaa mies soittaa ja pyytää kuittia siitä.
On niillä kuskeilla varmaa muutaki tekemistä ku ettiä vanhoja kuitteja
Miten menee, ap? Joko otit miehen takaisin?
Taisi mies saada pettämisen anteeksi helpommin, kuin arvasikaan.
Muistin tän keskustelun ja oli pakko tulla lukemaan miten tää päätty. Hyvä uutinen on se ettei ole sua ap pahimmalla mahdollisella tavalla pettäny. Kyllä mä uskon että vaikka täälläkin moni huutelee että ap on heikko ja antaa miehelle anteeksi niin tosiasia on se että niin teistä huutelijoistakin varmaan 90% antaisi jos saisi kuulla ettei pussailua vakavampaa ole tapahtunut. Musta toi on ihan korjattavissa oleva asia. Kyllä ihmiset pahemmastakin pääsee yli. Muista vain että prosessoikaa se asia aikusmaisesti. Ei kostamista, eikä pelailua. Tsemppiä teille!!!!
Mies oli ovela ja pysyi pari päivää poissa ja sitten kertoi mahdollisimman vähän.
Ap ei ikinä saa tietää mitä kaikkea oikeasti tapahtui.
Luottamus mieheen meni kuitenkin varsinkin kun mies paljastui myös munattomaksi vastuunpakoilijaksi joka ei uskaltanut edes heti tulla kotiin ottamaan vastuuta omista teoistaan.
En tiedä kumpi on pahempaa...tuollainen nössyily vai pettäminen.
Emme ole eronneet. Asia on keskusteltu läpi, taksiasia on selvitetty ja sekin on kunnossa ja mies puhui totta. Asiat ei ole samanlailla kun oli ennen eli takapakkiahan tämä parisuhde otti, mutta vilpittömästi uskon silti siihen, että jonain päivänä tullaan olemaan vielä yhtä onnellisia kun oltiin ennen tätä hässäkkää.
Luottamus kärsi pahan kolhun, mutta mies tekee kaiken voitavansa että saadaan se takaisin. Parisuhdeterapiaan olisi valmis menemään, mutta minä en näe tätä asiaa sellaisena, jonka vuoksi siihen pitäisi mennä.
Aikamoinen itsetutkiskelun paikka tämä on itellenikin ollut. Oli miten oli, niin itselläni on nyt ihan hyvä fiilis ja se tässä kai tärkeintä on. Tiedän että osa pitää mua varmasti nyt idioottina nössönä, mutta se ei millään lailla vaikuta mun päätökseeni. Olen samaa mieltä siitä kun joku tossa aikaisemmin kirjoitti, että näistä nössö-huutelijoistakin varmasti suurin osa ottaisi miehensä takaisin pussailuepisodin jälkeen, jos tällainen omalle kohdalle sattuisi.
Toivon kaikille mukavaa joulun odotusta. Elämä kolhaisee kyllä välillä, mutta tästä on suunta eteenpäin. <3
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies oli ovela ja pysyi pari päivää poissa ja sitten kertoi mahdollisimman vähän.
Ap ei ikinä saa tietää mitä kaikkea oikeasti tapahtui.
Luottamus mieheen meni kuitenkin varsinkin kun mies paljastui myös munattomaksi vastuunpakoilijaksi joka ei uskaltanut edes heti tulla kotiin ottamaan vastuuta omista teoistaan.
En tiedä kumpi on pahempaa...tuollainen nössyily vai pettäminen.
Ei ap, et sinä, eikä kukaan muukaan nainen tai mies voi koskaan olla varma mitä oma puoliso tekee tai mitä esimerkiksi työpäivän aikana tapahtuu. Joten tuo teoria nyt vähän horjuu... Ihminen kun ei voi tietää sataprosenttisella varmuudella mitään muuta kuin omia tekojansa.
Jep, niin kuin arvasinkin. Olin satavarma, että tässä käy näin. Sitten onkin kiva saada koko totuus selville, kun odotat lasta miehelle. Vitsi, että mä vihaan sanoa "I told you so"... Mutta näissä se menee lähes aina niin. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Jep, niin kuin arvasinkin. Olin satavarma, että tässä käy näin. Sitten onkin kiva saada koko totuus selville, kun odotat lasta miehelle. Vitsi, että mä vihaan sanoa "I told you so"... Mutta näissä se menee lähes aina niin. Valitettavasti.
Minä olen ollut yhdesaä miehen kanssa 20 vuotta. Ekan 2v jälkeen jäi pettämisestä kiinni. Sen jälkeen ei ainakaan tietooni ole sellaista tullut. Onnellisia ollaan ja luottamus nykyään 100. Minun mies sentään petti vielä ihan kunnolla. Minusta ap:n miehen tekemä temppu on törkeä mutta sinänsä melko mitätön. Te nuoret eroatte aivan liian helpolla nykypäivänä. Osa pettäjistä jatkaa touhujaan, osa oppii kerrasta. Ihminen anaaitsee aina toisen mahdollisuuden.
Minäkin arvasin että tässä näin käy.
Tosiasia on, että joka kerta kun teille tulee riita, mies on kavereidensa kanssa ulkona tai myöhässä/ei vastaa puhelimeen, tuo tapahtunut kalvaa sua sisältä ja tulee esiin. Varsinkin kun mies ratkaisee asiat luikkimalla karkuun ja itkemällä kaikille muille paitsi kumppanille.
PS. Please älkää ainakaan lisääntykö
Aika pitkään ap-trolli jaksaa jatkaa provoiluaan.
Haloo, ei tiedä, olisiko mies ehtinyt harrastaa seksiä siinä aamuyön aikana jne.... joo ei varmaan, baarin vessassa siihen ei mene lortolta ja pettäjältä kuin pari minuuttia.
Kuitenkin pari pistettä siitä, että jaksoi näinkin pitkään pitää lukijoita jännityksessä ja päivittää "tapahtumia."
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkään ap-trolli jaksaa jatkaa provoiluaan.
Haloo, ei tiedä, olisiko mies ehtinyt harrastaa seksiä siinä aamuyön aikana jne.... joo ei varmaan, baarin vessassa siihen ei mene lortolta ja pettäjältä kuin pari minuuttia.
Kuitenkin pari pistettä siitä, että jaksoi näinkin pitkään pitää lukijoita jännityksessä ja päivittää "tapahtumia."
No mistä sinäkään tiedät ketä sun miehesi esim lounastauon aikana käy nusasemassa? Tai työpäivän jälkeen? Eihän siihe mene kun pari minuuttia :D
Vierailija kirjoitti:
Niin ja joku kysyi uusia käänteitä, niin eipä ole mitään kovin mielenkiintoista tapahtunut. Miehen nettipankissa näkyy kyllä tämä taksimaksu mutta kellonaikaa en löydä. Jos joku tietää miten sen saa op:n nettipankissa näkyviin, niin saa kertoa. Ainakaan puhelimen sovelluksella ei näy kuin päivämäärä.
Tänään ollaan keskusteltu pitkän aikaa, mutta enpä tiedä. Ehkä en enää nyt niin jyrkkä ole kuin olin alussa. Mutta onhan tämä perseestä kun en tiedä saanko totuutta mitenkään ikinä selville.
-ap
Puhelinlaskulta selviää soitot palvelunumeroihin, sieltä saa kellonajan.
En kertakaikkiaan voisi jatkaa suhdetta tuossa tilanteessa.
En tajua tuota totuudenkaivuuta, vaikka olen itse aika äärimmäinen rehellisyyden kannattaja.
Teot puhuvat aina voimakkaammin kuin sanat. Jos miehen käytös ap:tä kohtaan täyttää kriteerit, antaisin olla. Asioiden tonkiminen on raskasta ja ikävä.
Joskus taas sanat ovat tyhjää puhetta vailla katetta teoissa. Semmoisilla sanoilla ei tee mitään.