Mies jäi kiinni pettämisestä ja nyt hänen käytöksensä on ALA-ARVOISTA!
Kuulin ystäviltäni, että mieheni on pettänyt minua selkäni takana. Olo on nöyryytetty, tuntuu että kaikki nauravat minulle vaikka tiedän, että tuskinpa oikeesti. Tilanne meni niin, että eilen illalla laitoin miehelleni töihin viestin, että tiedän kaiken. Hän vastasi viestiini ainoastaan "Selvä". Ei mitään muuta. Ei olla juteltu tämän jälkeen sanaakaan, eikä mies myöskään tullut yöksi kotiin.
Meillä on yhteinen tuttavapariskunta, jonka luona mieheni on punkannut viime yön. Tuttavapariskunnan vaimon kanssa soittelin tänään, joka sanoi että mieheni on täysin "paskana" ja selittänyt tuttavilleni, ettei tiedä miksi teki niin ja haluaisi elää mun kanssa. Mitä tämä on? Miksi hän menee puhumaan näitä tuttaville, mutta on minua kohtaan kusipää ja välinpitämätön heti narahdettuaan?
Ja lisäys: EN ole ottamassa miestä enää takaisin. Mutta olisin odottanut vähän kunnioittavampaa käytöstä. Miehen käytös tekee tästä sata kertaa pahempaa. Ihan fyysisestikin sattuu nyt sydämeen. Lapsia ei onneksi ole.
Kommentit (219)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyssäri sulle ap, kuinka kauan olette olleet yhdessä? ja oletteko miten kauan asuneet yhdessä? onko seksi elämä ollut vilkasta vai viileää ennen pettämistä?? Minä olen sitä mieltä että jos on tarvetta pettää, silloin ei suhteessa kaikki ole enää ok, jos kaikki on hyvin, ei kolmatta mahdu suhteeseen!
Tunnen useita ihmisiä, jotka pettävät hyvässä parisuhteessa. Todennäköisesti sinäkin.
Juurikin tämä! KAIKKI voi olla suhteessa kunnossa ja täydellistä, mutta silti voidaan pettää, jos on sellaiseen taipumusta. Seksiä saattaa olla kumppanin kanssa useita kertoja viikossa, asioista osataan keskustella, osoitetaan hellyyttä ja arvostusta, mutta joskus vaan tilaisuus tekee varkaan. Aika usein näissä yhtäkkisissä tapauksissa mukana on alkoholi.
Miksi ap ei odottanut, että mies pääsee kotiin ja sitten olisi aloittanut keskustelun kasvotusten. Nyt mies pakoilee muiden nurkissa.
No ei sen puoleen, mitä tuossa keskusteltavaa on kun ap on päättänyt jättää miehen.
Jos ei ole lapsia tai yhteistä asuntolainaa tai mitään mikä väkisin sitoisi toiseen siksi aikaa, että saa "selviteltyä asioita", niin kannattaa häipyä saman tien miettimättä sen enempää! Jos toinen ei ole valmis pyytämään mitenkään anteeksi tai keskustelemaan, niin miksi sun pitäisi!?
Eikös mies ole palstanaistenlogiikalla ollut epäitsekäs kun ei ole kertonut kts. https://www.vauva.fi/keskustelu/3041825/huono-omatunto-pikkujouluista
Sinun pitäisi olla kiitollinen miehelle, että on niin ajattelevainen ettei ole kertonut.
Mä en usko hetkeäkään että mies oikeasti katuisi pettämistä. Todennäköisesti yrittää avautumisellaan tuttavapariskunnalle heittäytyä uhriksi ja hankkia heitä "puolelleen".
Jos oikeasti katuisi, niin olisi jo tullut kotiin ja edes yrittänyt tuoda esille että oikeasti katuu. Nythän mies luikki vaan suoraan tuttavapariskunnan selän taakse piiloon odottelemaan että tuttavapariskunnan vaimo toimii puhemiehenä miehen puolesta ja selvittää ikävät asiat sinun kanssa.
Miksi tulla kuuntelemaan huutoa for nothing?
Tehty mikä tehty ja ap on ehdoton ja jättää pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap ei odottanut, että mies pääsee kotiin ja sitten olisi aloittanut keskustelun kasvotusten. Nyt mies pakoilee muiden nurkissa.
No ei sen puoleen, mitä tuossa keskusteltavaa on kun ap on päättänyt jättää miehen.
Miksi edes pitäisi keskustella tuollaisen säälittävän vastuunpakoilijan kanssa?
Mitä selvitettävää ap:lla olisi?
Hirvittää miten tässäkin ketjussa jotkut syyllistävät petettyä!
Ap:ta harmittaa kun mies ei ryömi takaisin ikuista rakkautta ja armoa anellen. "Rakas, olet elämäni ainoa rakkaus, en tiedä mikä minuun meni, se kauhea vosu ei ollut sen arvoinen. Rumakin vielä. Sinä ole kaunein."
Ehkei mies sitten halua enää.
Mitä selitettävää on, kun päsmäri ap väittää tietävänsä jo kaiken. Tuskin tietää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä selitettävää on, kun päsmäri ap väittää tietävänsä jo kaiken. Tuskin tietää.
Mitä hänen pitäisi enää tietää? Yksityiskohtia siitä miten hänen rakastamansa mies on tunkenut kulliaan jonkun toisen naisen pimppaan?
On minulla kyllä itsellänikin ollut muita miehiä, mutta olen aina sanonut sen suoraan!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap:ta harmittaa kun mies ei ryömi takaisin ikuista rakkautta ja armoa anellen. "Rakas, olet elämäni ainoa rakkaus, en tiedä mikä minuun meni, se kauhea vosu ei ollut sen arvoinen. Rumakin vielä. Sinä ole kaunein."
Ehkei mies sitten halua enää.
Ei kukaan petetty halua kuulla tuollaista paskaa. Fakta on se, että mies ei halua enää ja on vastuunpakoilija, niin ap:n pitää mennä elämässä eteenpäin ja jättää tuollainen lurjus omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavan pienistä asioista ihmiset ottaa eron. Petin puolisoa kerran yli 20 vuotta sitten ja se pystyttiin sopimaan vaikka aikaa se otti.
Sen jälkeen en ole pettäny,enkä petä. Se oli myös itselle järkyttävää kun tajusi miten oli loukannu ihmistä jota oikeasti rakastaa.
Edelleen pussaillaan ja halitaan joka päivä
Helppo siinä leihkii... Kumppanisi on tossun alla tai hiton tyhmä
Kuvottaa ajatella olet maannut toisten kaa ja et välittänyt kumppanin tunteista... No helppo tyhmää ihmistä manipuloida jäämään. Toivottavasti kumppanisi kasvattaa itsetunnon ja tajuaa miten väärin teit 😎
Vierailija kirjoitti:
Naurettavan pienistä asioista ihmiset ottaa eron. Petin puolisoa kerran yli 20 vuotta sitten ja se pystyttiin sopimaan vaikka aikaa se otti.
Sen jälkeen en ole pettäny,enkä petä. Se oli myös itselle järkyttävää kun tajusi miten oli loukannu ihmistä jota oikeasti rakastaa.
Edelleen pussaillaan ja halitaan joka päivä
Näin ajattelee vain PETTÄJÄ! Pettäminen on yleensä petetylle ihan muuta, kuin naurettavan pieni asia. Pettäjälle se varmasti onkin ihan pikku juttu.
Vierailija kirjoitti:
On minulla kyllä itsellänikin ollut muita miehiä, mutta olen aina sanonut sen suoraan!
Ap
Tää nyt ei ollut oikea ap.
- Se oikea ap
Miehestä ei ole kuulunut mitään. Minä lähden nyt ystäväni luo puimaan tätä tilannetta. Kiitos kaikille kommenteista, osa niistä on oikeasti helpottanut oloani. Osasta taas paistaa läpi ilkeä pahansuopaisuus, mutta toisaalta osasin odottaakin sitä. Tulen huomenna takaisin päivittämään tilannetta, vaikkakin uskon ettei huomiseenkaan mennessä mitään päivitettävää ole.
Kaikesta huolimatta toivon kaikille teille mukavaa viikonloppua. :) Yritän itsekin saada ajatuksia edes vähän johonkin muuallekin.
-ap
No et sinäkään asiaa tyylillä hoitanut, kun ilmoitit asiasta tekstarilla. Siis tekstarin lähetit tuon tasoisesta asiasta! Nuo asiat kuuluu puhua kasvotusten. Käytöksesi on vain marginaalisesti miestäsi parempaa.
Mitä väliä vaikka käyttäytyisikin ala-arvoisesti, heitä ukko menemään ja asia on loppuunkäsitelty.
Ei tossa ole mitään vatvomista ja miehesi tietää kantasi, olet varmaan sanonut, että kerrasta poikki.