Jahas. En saanut Suomi100 tekstaria.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on suoramarkkinoinnin esto. Ei tullut tekstaria.
Niin mullakin mutta tuli tekstari.
Eilen uutisissa kerrottiin, että viestin tulo puhelimeen edellytti, että puhelin oli lähetyshetkellä auki ja paikallisessa verkossa.
No mulla on aina puhelin auki ja paikallisessa verkossa. Eipä tullut viestiä. Telian (aik. Sonera) liittymä minulla on ollut niin kauan kuin minulla on matkapuhelin ollut, eli 90-luvun puolivälistä saakka.
Vierailija kirjoitti:
Eilen uutisissa kerrottiin, että viestin tulo puhelimeen edellytti, että puhelin oli lähetyshetkellä auki ja paikallisessa verkossa.
Omani ei ole ollut kiinni ainakaan kuukauteen ja kun olin kotona paikallaan niin verkossa olo oli siitä kiinni oliko verkko päällä operaattorin toimesta. Ainakin edellispäivänä teksti- ja mainosviestejä tuli muutama eli ei siinäkään pitäisi olla vikaa.
Huolestuttavaa kyllä jos tärkeä viranomaisviesti menisi hukkaan pelkästään siksi että jossain operaattorin keskuksessa on sekunnin katkos just väärällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
salainen tai prepaid? Estot laitettu epämääräisille numeroille?
Mulla on rekisteröimätön prepaid (eli esim. numerotiedustelusta ei numeroa saa),
Mutta Suomi 100 viesti tuli.
Näköjään uutisten mukaan Telian asiakkaista 40 000 jäi ilman viestiä ja osa sai useampaan kertaan, eli heillä sattui moka.
Kaikille telialaisille 😉. Ei sitä Teliaa taida niin paljon kiinnostaa Suomen Itsenäisyyspäivä, onhan siellä Ruotsissakin juhlia 😉 ja juhlia kuninkaallisille 😉
Telia on monikansallinen teleoperaattori.
Ruotsin valtio on Telian suurin omistaja 37,3 % osuudellaan. Yhtiön kotipaikka on Tukholma.
Elisa on johtava mobiiliverkko-operaattori ja kiinteän verkon operaattori Suomessa, ja yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa kansainväliset palvelut. Päämarkkina-alueet ovat Suomi ja Viro.
Yrityksen kotipaikka Helsinki.
Itse ja tutut saaneet viestin, on Elisa kaikilla.
Minä sain omaan siviilipuhelimeeni yhden ja vielä työpuhelimeenkin tuli Suomi 100 onnitteluviesti. Kiitoksia vaan kovasti.
Näinköhän? kirjoitti:
Kaikille telialaisille 😉. Ei sitä Teliaa taida niin paljon kiinnostaa Suomen Itsenäisyyspäivä, onhan siellä Ruotsissakin juhlia 😉 ja juhlia kuninkaallisille 😉
Ruotsin valtio on Telian suurin omistaja 37,3 % osuudellaan. Yhtiön kotipaikka on Tukholma.Elisa on johtava mobiiliverkko-operaattori ja kiinteän verkon operaattori Suomessa, ja yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa kansainväliset palvelut. Päämarkkina-alueet ovat Suomi ja Viro.
Yrityksen kotipaikka Helsinki.Itse ja tutut saaneet viestin, on Elisa kaikilla.
Elisa täälläkin ja viestiä ei näy joten eipäs ylpistytä siellä.
Ei tullut viestiä. Puhelin ollut koko päivän päällä. Ilmeisesti tämä Helsingin kallio on sen tason katvealue ettei hätätilanteessa sitten tule edes viranomaisviestit perille. Olisi varmaan pitänyt mennä tuon Pitkänsillan toisella puolelle ettei olisi katvealue. Olen muutenkin miettinyt operaattorin vaihtoa mutta tämä vahvisti päätökseni, ei toimi telian asiakaspalvelukaan kovin hyvin...
Vierailija kirjoitti:
Näinköhän? kirjoitti:
Ruotsin valtio on Telian suurin omistaja 37,3 % osuudellaan. Yhtiön kotipaikka on Tukholma.Elisa on johtava mobiiliverkko-operaattori ja kiinteän verkon operaattori Suomessa, ja yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa kansainväliset palvelut. Päämarkkina-alueet ovat Suomi ja Viro.
Yrityksen kotipaikka Helsinki.Itse ja tutut saaneet viestin, on Elisa kaikilla.
Elisa täälläkin ja viestiä ei näy joten eipäs ylpistytä siellä.
😉😁
Vierailija kirjoitti:
se siitä sitten
Prepaid-liittymä. Vai käytätkö venäläistä operaattoria?
Vierailija kirjoitti:
Sain tekstarin mutten veronpalautuksia. Haluatko tehdä vaihtokaupan?
Miun palautuksein mäni vouvville mutta sain tekstiviestin.
Ei tarvitse olla mielensäpahoittaja. Minullekaan eikä miehelleni tullut, ei ole estoja, ei salaisia numeroita. Ehkäpä operaattori ei vaan välittänyt eteenpäin, syystä tai toisesta. Telia on meillä operaattori, onko välittänyt kenellekään?
Ei viestiä, DNA operaattori, puhelin päällä eikä ole prepaid liittymä. Miehellä sama tilanne.
Ei haittaa ollenkaan, mutta tiedoksi muille että virhe ei koske ainoastaan Telian asiakkaita. Myös DNS pihisteli lähetyskuluissa.
Ylellä on jo uutinen aiheesta.
"Onnitteluviestin saaminen edellytti, että viestin lähtiessä puhelin oli päällä ja kytketty verkkoon. Jos puhelin oli suljettu, niin viesti ei tullut perille myöhemmin.
Esimerkiksi DNA kertoo, ettei se havainnut lähetystilanteessa mitään häiriöitä. Tekstiviestit lähtivät operaattorilta vastaanottajilleen kerralla."
"Toistaiseksi ei ole tietoa siitä, kuinka moni puhelinliittymä jäi ilman onnittelutekstivestiä. Ylen tietojen mukaan tekstiviestejä ei ole tullut joissakin tapauksissa esimerkiksi matkapuhelimiin, joissa on yritysliittymä."
Mun työpuhelimeen kyllä oli tullut tuo viesti myös.
"Viestejä lähetettiin myös salaisiin puhelinnumeroihin, alaikäisille sekä markkinoinnin kieltäneisiin liittymiin."
"DNA:sta kerrotaan, että tekstiviestien ulkopuolelle jäivät totaalikiellon asettaneet liittymät ja tiedossa oleviin kuolinpesiin liittyvät liittymät."
Globetel ei toimittanut viestiä :D
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se tuli minulle koska sain kaksi samaan numeroon.
Niin minäkin sain 2 :D Me taidetaan sitten olla todella tärkeitä suomalaisia ja ehkä se linnanjuhlakutsukin tulee ensi vuonna?
Joukkokanne syrjinnästä ja hyvät rahat.