Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jahas. En saanut Suomi100 tekstaria.

Vierailija
06.12.2017 |

se siitä sitten

Kommentit (146)

Vierailija
121/146 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tässäkin on jallitus ja operaattorit tehneet priorisointia. Yhteiskunnan kannalta merkittävimmät ihmiset kuten minä ja puolisoni saimme molemmat valtioneuvoston tervehdyksen.

Jos on tipahtanut kakkoskategoriaan niin viestiä on turha odottaa. 

Vierailija
122/146 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli, mutta olisin tullut toimeen ilmankin. Veronmaksajien rahoistahan ne kuitenkin kustannetaan. Turhaa, niin turhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/146 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kolme onnitteluviestiä ..ne eivät olleet Telian numerosta vaan numerosta joka muistuttaa Teliaa..ja jota ei pysty jäljitttämään Viestit tulivat numerosta 020344266 menipä sitten kopallinen ihmisten osoite ja nimi tietoja johonkin mihin eivät kuulu.

Vierailija
124/146 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen porukka urputti,kun saivat tekstarin ja tänään ne ketkä eivät saaneet.

Vierailija
125/146 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kamalaa kun et saanut jotain massapaskaviestiä :"D Minä sain, olipa siistiä.

Vierailija
126/146 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä avokki ei saanut, mutta minä sain jostain syystä kahdesti...

Vierailija
127/146 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuttiin Viking Gracen yhdennellätoista kannella yökerhossa (päiväsaika, niin hyvin tyhjää), ja ensin sain minä tekstarin ja vartin verran myöhemmin miehen puhelin piippasi. Mietiskelimme, miksi juuri seitsemän miljoonaa tekstiviestiä, kun suomalaisia on vain reilut viisi miljoonaa eikä niilläkään ihan jokaisella vielä minkäännäköistä puhelinta...

Vierailija
128/146 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salainen ei ole salainen operaattorille...mutta numero josta sain useita onnitteluviestiä ei ole kenen tahansa löydettävissä eikä ole operaattorin numero....020344266...katsokaapa moniko sai viestin varsin epäilyttävästä numerosta...menikö ihmisten tiedot tämän numeron käyttäjälle...877

Vierailija
129/146 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekaan ei tullut. Totesin että ei väkisin, en olis halunnukaan olla osa yhteiskuntaa. Minäpä tästä sitten unhoitun loppuelämäkseni. (muista sarkasmivivahde)

Vierailija
130/146 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen lähetysnumeron löytää? Minulla lähettäjänä on Suomi 100 eikä numeroa ollenkaan.

Vierailija
131/146 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain 2.

Vierailija
132/146 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuttiin Viking Gracen yhdennellätoista kannella yökerhossa (päiväsaika, niin hyvin tyhjää), ja ensin sain minä tekstarin ja vartin verran myöhemmin miehen puhelin piippasi. Mietiskelimme, miksi juuri seitsemän miljoonaa tekstiviestiä, kun suomalaisia on vain reilut viisi miljoonaa eikä niilläkään ihan jokaisella vielä minkäännäköistä puhelinta...

Mulla on ykis liittymä omaa, toinen työpuhelinta ja kolmas läppärin dataa varten, joten siitä kertyy jo muutaman puhelimettoman edestä ja vastaavia lienee paljon...

Vierailija
133/146 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko ketjua, joten en tiedä, onko joku jo puhunut tästä. Minulla on dna ja sain viestin jo ennen kello 11.00. Minulle tuli tuosta viestistä lähinnä paha mieli ja koin sen lähinnä ärsyttämisenä. Itse työttömänä ja köyhänä olen todella pettynyt tähän tavalliselle kansalle annettuun "lahjaan". Jos kerran lahja oli tätä tasoa niin olisi ehkä ollut parempi olla ilman. Ihmettelen sitä, miksi tavalliselle kansalle ei annettu mitään oikeaa lahjaa tai järjestetty jotakin tapahtumaa tai jotain muuta vastaavaa yllätystä. Olen pettynyt siihen, että mitään oikeasti erityistä ei jäänyt käteen. Linnan juhliinkin olisi voitu kutsua vaikka 500 satunnaisesti valittua tavallista kansalaista esim. köyhiä ja työttömiä.

Vierailija
134/146 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi kahdessa kännykässä molemmissa uusi ja täysin avaamaton sekä lukematon Suomi100 tekstari, Ajattelin ensin säästää molemmat sellaisenaan, niistä tulee varmaan keräilyharvinaisuuksia myöhemmin, mutta kun näin tämän ketjun niin enhän minä kahta tarvitse :D

Joten laitan toisen myyntiin, paljonko tarjoatte ?

Vierailija
135/146 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi puhelinta ja 2 operaattoria. Toiseen tuli ja toiseen ei.

Vierailija
136/146 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut tervehdystä ja kyllä - pahoitin mieleni. En sen takia, ettei mulla olis muuta tekemistä.. Ei sitten lähetetä kenellekään, jos ei se kerran mitään merkkaa!

Järkyttävää syrjintää VALTIONKANSLIALTA rajata osa (pieni, mutta mitä sillä koolla on väliä?) kansasta virallisen tervehdyksen ulkopuolelle!

Niin. Kohdallani ei siis ollut kysymys mistään Telian virheestä, vaan siitä yksinkertaisesti syystä, ettei minulla ole kännykkäliittymää! Enpä tiennyt, että minut katsotaan sen tähden kansaan kuulumattomaksi.

Vierailija
137/146 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on DNA:n liittymä enkä saanut viestiä. Ei ole estoja.

Vierailija
138/146 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ja miehellä on  dna liitymät mulle jo klo 11,30 ja miehellle 14,25.

Vierailija
139/146 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se siitä sitten

No voi voi.

Vierailija
140/146 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se tuli minulle koska sain kaksi samaan numeroon.

Minä sain myös kaksi samaan numeroon.