Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jahas. En saanut Suomi100 tekstaria.

Vierailija
06.12.2017 |

se siitä sitten

Kommentit (146)

Vierailija
141/146 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut tervehdystä ja kyllä - pahoitin mieleni. En sen takia, ettei mulla olis muuta tekemistä.. Ei sitten lähetetä kenellekään, jos ei se kerran mitään merkkaa!

Järkyttävää syrjintää VALTIONKANSLIALTA rajata osa (pieni, mutta mitä sillä koolla on väliä?) kansasta virallisen tervehdyksen ulkopuolelle!

Niin. Kohdallani ei siis ollut kysymys mistään Telian virheestä, vaan siitä yksinkertaisesti syystä, ettei minulla ole kännykkäliittymää! Enpä tiennyt, että minut katsotaan sen tähden kansaan kuulumattomaksi.

Jos sinulla ei ole kännykkäliittymää, on se tekstiviestin lähettäminen melko haastellista.

Vierailija
142/146 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/146 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viestittely on hyvä ehdokas vuoden turhakkeeksi.

Paljonko maksoi?

Mistä rahat?

Paljonko suomalaisilta meni aikaa hukkaan näitä tehdessä, lähettäessä, avatessa, lukiessa ja poistaessa?

Vierailija
144/146 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Telian liittymä. En saanut viestiä. Kenelle voisin valittaa?

Vierailija
145/146 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saanut tervehdystä ja kyllä - pahoitin mieleni. En sen takia, ettei mulla olis muuta tekemistä.. Ei sitten lähetetä kenellekään, jos ei se kerran mitään merkkaa!

Järkyttävää syrjintää VALTIONKANSLIALTA rajata osa (pieni, mutta mitä sillä koolla on väliä?) kansasta virallisen tervehdyksen ulkopuolelle!

Niin. Kohdallani ei siis ollut kysymys mistään Telian virheestä, vaan siitä yksinkertaisesti syystä, ettei minulla ole kännykkäliittymää! Enpä tiennyt, että minut katsotaan sen tähden kansaan kuulumattomaksi.

Jos sinulla ei ole kännykkäliittymää, on se tekstiviestin lähettäminen melko haastellista.

Tekstiviesti ei ole kyllä ainut tapa lähestyä ja koskaan ennen se ei ole ollut virallinen tapa. Hauska ajatuksena, mutta mahdoton toteuttaa, jos piittaa tasa-arvoisuudesta. Sinä selvästikään et siitä piittaa ja tahtoisinkin nähdä onko tämä yksittäinen tilannekohtainen asenteesi, vai oletko valmis kohtaamaan myös itseesi kohdistuvaa syrjintää?

Vierailija
146/146 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain salaiseen numerooni viestin. Dna-liittymä. Lisäksi olivat heittäneet viestin myös työkännykkääni. Tosin huomsin vasta tönään ne viestit, kun oli kaikkea muuta. Eli mun numerot on Valtioneuvoston tiedossa.