Naurattaa kun työpaikan nuoret kissat kiehnää kuumana kun valmistun jouluna diplompi insinööriksi
Kommentit (47)
Tuskin valmistut, kun et osaa edes ammattisi nimeä kirjoittaa oikein...
Aaaah, tyypillistä AVtä... Kun jollain menee opinnoissa ja elämässä hyvin, niin heti pitää yrittää keksiä jotain "nokkelaa" vittuilua. Miksi ette olisi iloisia AP:n puolesta? Eihän hänen onnensa ole teiltä pois.
Toi on ihan totta. Ja jos vielä väittelet niin sitten ne suomalaisnaisen alamaisuusgeenit vasta alkaakin ekspressoida.
Miltähän Porvoon yliopiston linjalta valmistuu diplompi insinöörejä...
Oletko töissä jossain kissa / eläinhoitolassa?
Mua naurattaa aina nämä dippainssi-hehkutukset. Sosiaalisesti lahjattomimmat mulkut mitä tunnen on järjestäen insinöörejä. Ja kyllä, olin yhden kanssa naimisissa. Tunteeton juoppo, tosi "loistava" aviomies. Elämäni virhe, ei koskaan enää.
Että tällainen infantiili fantasia yänä aamuna Mr. Elämäntapatyöttömältä.
Jo pelkkä insinööriys on totaalinen turn-off, diplompi inssiksi itseään kutsuminen vielä pahempi.
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa aina nämä dippainssi-hehkutukset. Sosiaalisesti lahjattomimmat mulkut mitä tunnen on järjestäen insinöörejä. Ja kyllä, olin yhden kanssa naimisissa. Tunteeton juoppo, tosi "loistava" aviomies. Elämäni virhe, ei koskaan enää.
Miehesi oli DI ja juoppo = kaikki DI:t ovat sellaisia
Mistä ne muka tietävät, että olet valmistumassa yhtään miksikään, saati että piittaisivat siitä?
Lompakkolois-Uli on kehrännyt taas fiktiota arkensa ratoksi.
Harvemmin dippainssiksi valmistuminen on noin iso ylpeyden aihe, mutta kehut toki siitä, että sait roikkumaan jääneet opintosi urakoitua päätökseen.
Jotenkin hupaisa tuo oletus silti, että tutkinto olisi naisille joku "kissanminttu". Meinaan kun naiset on paljon miehiä paremmin koulutettuja keskimäärin. Yliopisto- ja korkeakoulututkinnon saaneistakin on 58 prosenttia naisia.
N50, YTM
Diplomi-insinöörit tunnetusti ovatkin kuuminta hottia.
Minäpä valmistun keväällä diploimmaksi insinööriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi oli DI ja juoppo = kaikki DI:t ovat sellaisia
Onneksi jäin ikiteekkariksi, minusta ei tullut juoppoa.
No niin naurattaa minuakin, korkeakoulututkinto kun ei ole enää tänä päivänä mikään harvinaisuus vaan suurin osa ikäluokista korkeakoulutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin dippainssiksi valmistuminen on noin iso ylpeyden aihe, mutta kehut toki siitä, että sait roikkumaan jääneet opintosi urakoitua päätökseen.
Jotenkin hupaisa tuo oletus silti, että tutkinto olisi naisille joku "kissanminttu". Meinaan kun naiset on paljon miehiä paremmin koulutettuja keskimäärin. Yliopisto- ja korkeakoulututkinnon saaneistakin on 58 prosenttia naisia.
N50, YTM
Tuota minäkin ihmettelin, vaikka provohan aloitus oli. Tippainssi on... ihminen joka on mm. tippainssi. Ehkä se sitten on jollekulle jotain ihmeellistä?
Älykkyyden puutteen helpoin selvittämistapa on pyytää kandidaattia kirjoittamaan muistiin muutama yhdyssana...
Kerran DI ei koskaan ihminen... :)
T. Toinen DI joka pukeutuu useimmiten hameeseen
Onpa ilkeitä vastauksia! Minua kyllä nauratti aloituksesi, että oikein kuumana käyvät misut kun dippainssin paperit on toisella kädessä :) Siitä vaan sitten valikoimaan!
Nuoret kissat...tavallisia ruppaperseitä kuitenkin ovat. Älä luule mitään liikoja itsestäsikään.