Oletko pinnallinen vai syvällinen luonne?
Kommentit (10)
Syvällinen. Enkä tuomitse muita esim. ulkonäön perusteella. Näkyy vaikkapa niin, että voin olla siellä HopLopissa ilman meikkiä ja leggareissa, mistä täälläkin joku aika sitten keskusteltiin. Ei kiinnosta ulkoiset asiat. Ikääntymisen hyväksyn eikä ole tarvetta botoxeille. Parit liikakilot ei haittaa, kunhan olen terve ja toimintakykyinen jne.
Taidan olla molempia. Enempi kuitenkin syvällinen,a
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti molempia.
Näkyy elämässä tietysti kaikissa asioissa. Esimerkiksi ihastumisissa ja pariutumisessa.
Kaikki naiset joihin olen ihastunut ovat olleet hyviä tyyppejä ja heidän kanssaan on ollut mielenkiintoista jutella ummet ja lammet. Samalla kaikki ovat myös olleet kauniita ja terveitä. Tuskin sekään sattumaa on.
Vierailija kirjoitti:
Syvällinen. Enkä tuomitse muita esim. ulkonäön perusteella. Näkyy vaikkapa niin, että voin olla siellä HopLopissa ilman meikkiä ja leggareissa, mistä täälläkin joku aika sitten keskusteltiin. Ei kiinnosta ulkoiset asiat. Ikääntymisen hyväksyn eikä ole tarvetta botoxeille. Parit liikakilot ei haittaa, kunhan olen terve ja toimintakykyinen jne.
Varsin pinnallinen ajatus, että syvällisyys liittyisi mitenkään meikittömyyteen, ulkonäköön tai pukeutumiseen.
Yli-syvällinen ja näkyy siinä että olen runoilusta kiinnostunut ja muutenkin omaleimainen välttelijä luonne --- vankkumaton sinkkuus on helppoa kuin leivän syöminen, perusruista.
Olen hyvällinen luonne.