Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurattaa kun työpaikan nuoret kissat kiehnää kuumana kun valmistun jouluna diplompi insinööriksi

Vierailija
05.12.2017 |

Voi vaan valita parhaat

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret kissat...tavallisia ruppaperseitä kuitenkin ovat. Älä luule mitään liikoja itsestäsikään.

Vierailija
2/47 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin valmistut, kun et osaa edes ammattisi nimeä kirjoittaa oikein...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaah, tyypillistä AVtä... Kun jollain menee opinnoissa ja elämässä hyvin, niin heti pitää yrittää keksiä jotain "nokkelaa" vittuilua. Miksi ette olisi iloisia AP:n puolesta? Eihän hänen onnensa ole teiltä pois.

Vierailija
4/47 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan totta. Ja jos vielä väittelet niin sitten ne suomalaisnaisen alamaisuusgeenit vasta alkaakin ekspressoida.

Vierailija
5/47 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän Porvoon yliopiston linjalta valmistuu diplompi insinöörejä...

Vierailija
6/47 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat on tosi söpöjä. <3

Vierailija
7/47 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko töissä jossain kissa / eläinhoitolassa?

Vierailija
8/47 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa aina nämä dippainssi-hehkutukset. Sosiaalisesti lahjattomimmat mulkut mitä tunnen on järjestäen insinöörejä. Ja kyllä, olin yhden kanssa naimisissa. Tunteeton juoppo, tosi "loistava" aviomies. Elämäni virhe, ei koskaan enää.

Vierailija
9/47 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tällainen infantiili fantasia yänä aamuna Mr. Elämäntapatyöttömältä.

Vierailija
10/47 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkkä insinööriys on totaalinen turn-off, diplompi inssiksi itseään kutsuminen vielä pahempi.

Vierailija
11/47 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa aina nämä dippainssi-hehkutukset. Sosiaalisesti lahjattomimmat mulkut mitä tunnen on järjestäen insinöörejä. Ja kyllä, olin yhden kanssa naimisissa. Tunteeton juoppo, tosi "loistava" aviomies. Elämäni virhe, ei koskaan enää.

Miehesi oli DI ja juoppo = kaikki DI:t ovat sellaisia

Vierailija
12/47 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne muka tietävät, että olet valmistumassa yhtään miksikään, saati että piittaisivat siitä? 

Lompakkolois-Uli on kehrännyt taas fiktiota arkensa ratoksi. 

Vierailija
13/47 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin dippainssiksi valmistuminen on noin iso ylpeyden aihe, mutta kehut toki siitä, että sait roikkumaan jääneet opintosi urakoitua päätökseen.

Jotenkin hupaisa tuo oletus silti, että tutkinto olisi naisille joku "kissanminttu". Meinaan kun naiset on paljon miehiä paremmin koulutettuja keskimäärin. Yliopisto- ja korkeakoulututkinnon saaneistakin on 58 prosenttia naisia.

N50, YTM

Vierailija
14/47 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomi-insinöörit tunnetusti ovatkin kuuminta hottia.

Vierailija
15/47 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä valmistun keväällä diploimmaksi insinööriksi.

Vierailija
16/47 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi oli DI ja juoppo = kaikki DI:t ovat sellaisia

Onneksi jäin ikiteekkariksi, minusta ei tullut juoppoa.

Vierailija
17/47 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin naurattaa minuakin, korkeakoulututkinto kun ei ole enää tänä päivänä mikään harvinaisuus vaan suurin osa ikäluokista korkeakoulutetaan.

Vierailija
18/47 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin dippainssiksi valmistuminen on noin iso ylpeyden aihe, mutta kehut toki siitä, että sait roikkumaan jääneet opintosi urakoitua päätökseen.

Jotenkin hupaisa tuo oletus silti, että tutkinto olisi naisille joku "kissanminttu". Meinaan kun naiset on paljon miehiä paremmin koulutettuja keskimäärin. Yliopisto- ja korkeakoulututkinnon saaneistakin on 58 prosenttia naisia.

N50, YTM

Tuota minäkin ihmettelin, vaikka provohan aloitus oli. Tippainssi on... ihminen joka on mm. tippainssi. Ehkä se sitten on jollekulle jotain ihmeellistä?

Vierailija
19/47 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyyden puutteen helpoin selvittämistapa on pyytää kandidaattia kirjoittamaan muistiin muutama yhdyssana...

Kerran DI ei koskaan ihminen... :)

T. Toinen DI joka pukeutuu useimmiten hameeseen

Vierailija
20/47 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ilkeitä vastauksia! Minua kyllä nauratti aloituksesi, että oikein kuumana käyvät misut kun dippainssin paperit on toisella kädessä :) Siitä vaan sitten valikoimaan!