Naurattaa kun työpaikan nuoret kissat kiehnää kuumana kun valmistun jouluna diplompi insinööriksi
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa aina nämä dippainssi-hehkutukset. Sosiaalisesti lahjattomimmat mulkut mitä tunnen on järjestäen insinöörejä. Ja kyllä, olin yhden kanssa naimisissa. Tunteeton juoppo, tosi "loistava" aviomies. Elämäni virhe, ei koskaan enää.
Miehesi oli DI ja juoppo = kaikki DI:t ovat sellaisia
En minä niin kirjoittanut. Vähän yritystä nyt, sisälukutaito ei ole niin vaikea asia.
Tehkääpä aloitus, jossa nainen kertoo valmistuvansa yliopistosta ja kuinka miehet liehittelevät ympärillä.
Lupaan että peukkujen suhde on toisinpäin kuin tässä aloituksessa.
Täällä jokainen ketju, jossa naista ei pidetä jumalana, saa alapeukut.
Kiva, toivottavasti saat valmistuttuasi muutakin kuin navettatöitä.
Hmm... Tässä on yritystä, mutta ehkä jo vanhentunut aihe. Annan 2/5.
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa aina nämä dippainssi-hehkutukset. Sosiaalisesti lahjattomimmat mulkut mitä tunnen on järjestäen insinöörejä. Ja kyllä, olin yhden kanssa naimisissa. Tunteeton juoppo, tosi "loistava" aviomies. Elämäni virhe, ei koskaan enää.
Kyllä se katkeruus ajan kanssa helpottaa ja olo paranee. Usko pois vaikka ei selvästi vielä siltä tunnu.
Mä oon ollut töissä kahden insinöörin kanssa samassa työtilassa. Toinen atk-insinööri tai jotain...ja toinen tietoliikenne....Oli välillä kestämistä. Vaan minähän se heitin huumorintajuaan olen hionut😀Vissiin se kuuluisa diplomaatti jossain mutkassa! Eivät osaa/halua myöntää olevansa väärässä! Mä oon vissiin joukon tyhmin kun myönnän etten osaa/ymmärrä/tiedä/mut otan selvää. !
No ja kuumana oli välillä tunnelma, em...mut ei mun tyylisiä miehiä!
No ei se titteli sinänsä vaan se, että naiset on persoja rahan perään ja DI olisi lompakkoloiselle hyvä saalis.
Ps. Naiset voisi deitti-ilmoituksiinsa laittaa koulutuksensa sijasta kuukausitulonsa. Se tekisi naisista paljon houkuttelevampia, tai siis niistä naisista joiden palkka on asiallinen.
Kuinka kauan aloittajalta on oikein mennyt yhden tutkinnon suorittamiseen, kun hän kirjoittaa nuorista kissoista? Siitä saa kuvan, että kyseessä on hiukan varttuneempi setämies. Jos olisi samaa ikäluokkaa tyttöjen kanssa, aloittaja kirjoittaisi vain kissoista.
Enkä oikein jaksa uskoa tuohon ympärillä pyörivään kissalaumaan muutenkaan. Oma poikani on parimetrinen, leveäharteinen ja komea dippainssi. Ihan helvetin hiljaista tuntuu pojan naisrintamalla silti olevan. Jos poika saisi edes yhden typykän kampitettua, niin meikäläiselläkin olisi toiveita lapsenlapsista, mutta kun eivät ne tytöt tule sieltä koneen äärestä hakemaan, vaikka olisi millainen komistus tarjolla. En siis oikein jaksa uskoa aloittajan fantasioihin.
Jaaha, "diplompi" -vitsi elää ja voi hyvin.
Hienoa! Diplompi on aina enemmän.
Sitten väsäät CV:n naisille, jossa esittelet kompetenssi-, impotenssi- ja muut meriitit.
Vierailija kirjoitti:
Voi vaan valita parhaat
Kaikki valheet kun jätetään tältä diplompi insinööriltä pois, niin hän on kaikki koulut kesken jättänyt työtön sosiaalipummi, joka tekee vapaaehtoistyötä Hesyllä harjoittelijana, tiukan valvonnan alaisena. Muutama löytökissa pyörii ympärillä, ja käy kuumana ainoastaan kun on ruokaa tarjolla. Diplompi insinöörimme käy sitäkin kuumempana näihin kissoihin, ja jos Hesyn henkilökunta tästä tietäisi, kävisi Hesyn hommille kuten kouluillekin aikoinaan. Niistä löytökissoista aloittaja sitten toivoo saavansa parhaat päältä, mutta ei se Hesykään niitä kissoja aivan kenelle tahansa anna. Eteenkin jos sattuu olemaan diplompi insinööri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se katkeruus ajan kanssa helpottaa ja olo paranee. Usko pois vaikka ei selvästi vielä siltä tunnu.
:D Katkeruus mistä? Kiitos tästä loistavasta analyysistä, mutta erosta on jo 10 vuotta ja minä olin se joka lähti, joten enköhän selviä. Ei se silti poista sitä tosiasiaa, että lähes jokainen tapaamani narsistinen, itsekäs ja/tai sosiaalisesti kömpelö yksilö on aina ollut insinööri. Jopa oma veljeni. En yhtään ihmettele ettei sillä vieläkään ole naista, ikää on se 30v.
Kuinka vanha olet, jos sinuun verrattuna työpaikallasi on nuoria kissoja?
aloittaja luulee, että teknillisestä korkeakoulusta valmistutaan kuten amiksesta, jouluna ja keväällä.
”Diplompi insinööri”? Niinku legoinsinööri? Duplo-insinööri?
”Isona musta tulee leegoinsinööri!” 10 vuotta myöhemmin vauva.fi-palstalla:
Vierailija kirjoitti:
Voi vaan valita parhaat
Ja sitten sä heräsit.
Lol
Romskut novellittaa niin notta