Kaarituettomat liivit pieniympäryksiselle ja suht isokuppiselle, onko edes olemassa?
Eli kokoni on 65/70 I/J. Haluan löytää kaarituettomat liivit, mutta sellaiset, jotka edes vähän tukisivat jotta voisi pitää myös muualla kuin kotona. Ja joo, on aika roikkuvat tissit. Pitäisi olla myös kupit, eli ei toppimallista. Urheiluliiveissä on aika usein vähän ”liikaa liiviä”, eli eivät oikein toimi yhtään isompikaula-aukkoisellisten tai ohuempien paitojen kanssa kun on kamalasti kaikkea pullottavaa saumaa ja tulevat aika ylös edestä. Onko joku kokeillut esim Freyan Fancies-malliston bralettea?
Kommentit (10)
Minulla on liivit toimineet hyvin vaikka otin kaarituet pois. Tuet painoivat kainalosta.
Vierailija kirjoitti:
Lumingerien verkkokaupassa on aika hyvä tarjonta.
Siellä oli äkkiseltään katsottuna koossani vain yhdet kupilliset liivit ja sitten tuo Freyan bralette. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla on liivit toimineet hyvin vaikka otin kaarituet pois. Tuet painoivat kainalosta.
Mun kaarituelliset liivit toimivat ihan hyvin enkä haluaisi niitä lähteä leikkelemään.
Ap
Olen vain yhdet sellaiset löytänyt Lindexin valikoimasta toissa kesänä ja oli pakko ostaa, kun omaa kokoa saatavilla niukasti ja ne oli helteellä ähengittävät. Niissä on rinnan alla leveä ja tukeva kuminauha ja kuppi laajenee eteenpäin, eivätkä litistä rintaa. Lumingeriestä ja Fanky Ladystä olen joskus löytänyt, mutta ovat maksaneet lähemmäs satasen niin olen jättänyt ne tangolle. 86€ perusvalkoisista en maksa. Ei pitsiä, ei koristetta tai muutakaan seksikästä, niin minusta se on silloin kallis.
65/70 F/G
Bralette ei noin määritlmällisesti ole tukeva malli ollenkaan, joten en usko sen olevan etsimäsi, jos kuitnkin haluat tukea. Suosittlisin, että valitset sellaiset urheiluliivit, joissa saumat ei pullota, ja jotka on sennäköiset (ts. Ei-alusvaatteen näköiset), että voit antaa näkyä kaula-aukosta, ikään kuin kerrospukeutumisena.
Et sano, miksi haluat niiden olevan kaarituettomat, jos kutenkin kaarituet toimii ihan hyvin. Itse ostaisin kaarituellisia liivejä.
Kaarituettomia malleja isoina kokoina saattaa löytyä vanhanajan liiviliikkeistä (ei siis minkään ketjun liikkeistä, vaan yksityisistä), joissa käy mummoja asiakkaina. Varoitan, että ovat sittn myös kohderyhmälleen sopivan näköisia.
Tai tee itse: https://makebra.fi/ompeluohjeet-alusvaateompeluun/
Vierailija kirjoitti:
Bralette ei noin määritlmällisesti ole tukeva malli ollenkaan, joten en usko sen olevan etsimäsi, jos kuitnkin haluat tukea. Suosittlisin, että valitset sellaiset urheiluliivit, joissa saumat ei pullota, ja jotka on sennäköiset (ts. Ei-alusvaatteen näköiset), että voit antaa näkyä kaula-aukosta, ikään kuin kerrospukeutumisena.
Et sano, miksi haluat niiden olevan kaarituettomat, jos kutenkin kaarituet toimii ihan hyvin. Itse ostaisin kaarituellisia liivejä.
Kaarituettomia malleja isoina kokoina saattaa löytyä vanhanajan liiviliikkeistä (ei siis minkään ketjun liikkeistä, vaan yksityisistä), joissa käy mummoja asiakkaina. Varoitan, että ovat sittn myös kohderyhmälleen sopivan näköisia.
Tai tee itse: https://makebra.fi/ompeluohjeet-alusvaateompeluun/
Matkustan muutaman kerran vuodessa pitkiä lentoja, ja pitkillä lennoilla jostain syystä turpoan vatsasta aivan järjettömästi. Cuplatonit yms konstit eivät juuri auta. Siinä lentokoneen tuolissa 8-11 tuntia istuessa ne kaarituelliset liivit ovat ikävän tuntuiset. Näihin tilanteisiin haluan pehmeät liivit ilman kaaritukia ja sivutukia. Normitilassa kaarituelliset liivini ovat hyvät päällä ja voin pitää niitä päälläni koko päivän ilman että edes ajattelen niitä.
En osaa ommella.
Ap
Lumingerien verkkokaupassa on aika hyvä tarjonta.