Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän takia avioerot tulee miehille "yllätyksenä"

Vierailija
05.12.2017 |

Tyypillinen keskustelu eräänä iltana suomalaiskodissa:
- hei rakas.... älä nyt suutu, mutta kävitkö sä kaupassa työmatkalla?
- mitä vit..a, munko ois taas pitänyt? Mikset ite käyny?
- ei siinä mitään, älä hermostu, kysyn ihan vaan sillä, kun aamulla sanoit käyväs ja puhe oli, että mä haen lapset tarhasta ja teen ruokaa. Mutta tuolla ei ole kaapissa mitään aineksia.
- saat..a, aina sä painostat ja nalkutat. Nyt saa kyllä riittää. (Mies menee makuuhuoneeseen sanomalehden kanssa ja paiskaa oven kiinni).
Nainen huokaisee, pukee nälkäisinä marisevat lapset, lähtee kauppaan.
Tulee kotiin, laittaa ruuan, hoitaa sivussa lapsia ja pyytää miehen syömään. Mies tulee puoli tuntia myöhemmin, paiskoo astioita, syö, ja menee puhumattomana sohvalle katsomaan televisiota.
Vaimo tiskaa, laittaa pyykkiä koneeseen. Ripustaa pyykkiä, laittaa lapset nukkumaan, kerää valmiiksi seuraavan aamun vaateet, imuroi hiekkaisen eteisen ja keittiöstä leivänmurut yms.
Menee nukkumaan. Mies katsoo myöhään televisiota.
Yöllä herättää vaimon kourimalla häntä takapuolesta. Vaimo sanoo: Ei nyt
Mies ässähtää: sä oot ihme pihtari kanssa, koska sulle nyt sopiskaan, taitaa "pää olla kipee taas"....

Kommentit (346)

Vierailija
261/346 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelijan tehtävästä irtisanoutunut kirjoitti:

Luin tätä ketjua ja voi kun tuli hyvä mieli siitä ettei enää tarvitse kestää "aikuista lasta" eli laiskaa ja saamatonta miestä! Nyt lepään ja nautin, lapsikin on jo iso ja osaa hoitaa omat asiat ja tehdä kotitöitäkin :)

Samat on mietteet mulla :) Niin on saaneet jo 2 miestä kenkää, kun alkoi meno olla samanlaista. Kumpikaan ei tajunnut korjata käytöstään, vaikka sitä moneen otteeseen vuosia pyysin. Kumpikin itkee vieläkin perään. Minä en, vaan nautin kun ei tarvitse enää katsella tuollaisia luusereita.

Vierailija
262/346 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tätä ketjua ja voi kun tuli hyvä mieli siitä ettei enää tarvitse kestää "aikuista lasta" eli laiskaa ja saamatonta miestä! Nyt lepään ja nautin, lapsikin on jo iso ja osaa hoitaa omat asiat ja tehdä kotitöitäkin :)

Samat on mietteet mulla :) Niin on saaneet jo 2 miestä kenkää, kun alkoi meno olla samanlaista. Kumpikaan ei tajunnut korjata käytöstään, vaikka sitä moneen otteeseen vuosia pyysin. Kumpikin itkee vieläkin perään. Minä en, vaan nautin kun ei tarvitse enää katsella tuollaisia luusereita.

Kolmas liittyy. Miehet on outoja kun ne ei tajua vaikka niille suoraan asioita sanoo. Mäkin sanoin, pyysin kaikenmaailman asioita monta kertaa vuosien varrella, läheisyys jäi, ei enää suudelmia, ei seksiä (jos en itse vongannut, en enää kehdannut lopulta). En jaksanut, otin eron ja nyt nautin, tosiaan ei tarvii sinkkuna palvella ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/346 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks pitää mennä naimisiin ja tehdä vielä lapsia kun ei tuon vertaa tunne miestään. Ikinä en tollasta äijää katselis.

Ihmiset nyt muuttuvat vuosien varrella. Vai oletko sinä samanlainen 18-, 30- ja 40-vuotiaana? Minä en.

Ei kun juuri päinvastoin. Ihmiset eivät muutu. Naiset vain kuvittelevat että voivat muokata läheisensä mieleisikseen. Sitten kiukutellaan, kun tajutaan että ei se onnistu, ihmiset ei muutu.

Vierailija
264/346 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmas liittyy. Miehet on outoja kun ne ei tajua vaikka niille suoraan asioita sanoo. Mäkin sanoin, pyysin kaikenmaailman asioita monta kertaa vuosien varrella, läheisyys jäi, ei enää suudelmia, ei seksiä (jos en itse vongannut, en enää kehdannut lopulta). En jaksanut, otin eron ja nyt nautin, tosiaan ei tarvii sinkkuna palvella ketään.

Vonkasin seksiä 20 vuotta, onnistumisia oli maksimissa 1/5 ja pakit siis vähintään 4/5. Syö miestä. Lopulta lopetin vonkaamisen ja pyrin olemaan ajattelematta seksiä ja hoisin pakolliset tarpeet itsetyydyksellä. Eipä mennyt aikaakaan kun vaimo alkoi valitella että en halua seksiä ja pitäisi varmaan erota. WTF! Itse ei ole valmis tekemään seksin eteen mitää, mutta pahoittaa mielensä kun toinenkin lopettaa. Ihan sama, ei enää kiinnosta. Ihan kiva kämppis mutta seksijuna on mennyt jo.

t. Mies

Vierailija
265/346 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep! Minä hain työpäivän jälkeen lapset, tein  ruuat,  pesin pyykkiä. Mies istui töiden jälkeen nojatuolissa ruokalautanen sylissä ja illan tullen alkoi vongata seksiä sanoilla "   Ne nukkuu, ruvetaan naimaan". Esileikki oli perseestä puristaminen ja kielen tunkeminen kurkkuun ! Ei suostunut nuolemaan ja lopulta minäkään en ottanut sitten suihin..

Kotitöitä ei tehnyt, joskus vei jonkun roskapussin ja  uhkui sen jälkeen ylpeyttä kuin olisi talon rakentanut.  Kun lapset olivat kipeitä, ei voinut hoitaa ja jos oli itse kipeä taantui marisevaksi lapseksi, minun tas piti kipeänä  purra hammasta ja pyörittää taloutta.

Kun viidentoistavuoden jälkeen sitten  tarpeekseni saaneena ilmoitin  haluavani eron, mies oli todella hämmentynyt " Meillähän menee niin hyvin!"

Toi roskapusdijuttu on niin totta. 😂 Viedään kerran roskapussi ja odotetaan, että vaimo kehuu miten ahkera mies on ollut. Tai joku muu pikku homma, sängyn petaaminen, vessan pesu. Kerran puolessa vuodessa tehdään. Ja aina pitää kiitosta saada. Huhhuh, kun oli mies taas reipas! 👏🏻

Nainen tekee samat hommat kerta toisensa jälkeen vuositolkulla niskalimassa ilman minkäänlaista kiitosta. Aina odotetaan valmista pöytään. 😳

Onko tämä nyt jotenkin eri juttu kuin se että nainen käy kerran kuussa kampaajalla ja heti ollaan naama norsunvitulla, jos mies ei heti ensimmäisenä huomaa kehua hiuksia?

Kaikista meistä on kivaa jos meidän tekemiset ja asiat huomioidaan positiivisesti.

Vierailija
266/346 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin:D

Vierailija
267/346 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä että kellään meidän tutuilla menisi asiat noin vaan ymmärtääkseni ihan tavallisia osallistuvia perheenisiä kaikki kuten minunkin mies. Pesee pyykkiä, laittaa ruokaa, käy kaupassa, hakee ja vie lapsia päivähoitoon, harrastuksiin ja kavereille. Toki ei kukaan ole selvänäkijä - jos toinen huomaa että täytyisi käydä kaupassa niin laitetaan toiselle viestiä että hei, voisitko käydä töiden jälkeen pikaisesti kaupassa. Toimii kumpaankin suuntaan.

Vierailija
268/346 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks pitää mennä naimisiin ja tehdä vielä lapsia kun ei tuon vertaa tunne miestään. Ikinä en tollasta äijää katselis.

Ihmiset nyt muuttuvat vuosien varrella. Vai oletko sinä samanlainen 18-, 30- ja 40-vuotiaana? Minä en.

No ei kyllä muutu. Ala-asteen hunsvotit ovat nyt keski-ikäisiä hunsvotteja. Tietysti ihmiset muuttuu jollain tavalla, mutta perusluonne on muotoutunut muistaakseni johonkin kahdenvuoden ikään mennessä, ei siinä mitään ihmeellisiä muutoksia tapahdu.

Vierailija
269/346 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa tällainen uhriutuminen kun tietää, että järjestään jokaikiset ihmissuhdeongelmat töissä, suvussa ym on nimenomaan naisten keskinäisiä. Peiliin kannattaa myös välillä vilkaista, ihan vinkkinä!

Totta. Naiset aloittavat joka maassa mielenosoitukset, kapinat, sodat yms. joukkoteurastukset.

Sellaisia me olemme - naiset.

Historiassa aika monesti kulttuuri on ollut sellainen että naiset eivät ole päässeet valtaan, eivätkä myöskään ole jääneet julmista teoistaan historiankirjoihin, mutta ei se tarkoita sitä etteivätkö naiset pystyisi julmuuksiin.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Erzs%C3%A9bet_B%C3%A1thory

Tämänkin väitetään tappaneen satoja nuoria naisia ja kylpeneen näiden veressä säilyttääkseen nuoruutensa.

Vierailija
270/346 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa. Itse parisuhteessa ollessani sain todistaa että nainen ei osannut edes siivota oikein ja kunnolla.

Pyykitkin pesi kääntämättä vaatteita ja tarkistamatta taskuja, valkoiset kirjopyykin kanssa jne.

Roskikset yms. eivät naisen toimesta liikkuneet kovin herkästi mihinkään. Minä vannon siivonneeni esimerkiksi vessat suhteessa 10:1.

Ajan myötä huomasin myös, että jos minä työtön lusmu, aloin hoitamaan kyseisiä tehtäviä liian usein, p*llun saanti romahti pariksi viikoksi nollaan. Oli siis itselle parempi vaan vetää bisseä, käydä radalla ja antaa sen hoitaa arkea. Tunsi kai itsensä arvokkaammaksi hyväntekijäksi, ja oikeutti sillä tavoin sen naiselle tarpeellisen ja pakonomaisen nalkutuksen. Todennäköisesti myös vieraissa käyminen oli hänelle tuolla tavalla henkisesti hitusen helpompaa.

Vierailija
271/346 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä että kellään meidän tutuilla menisi asiat noin vaan ymmärtääkseni ihan tavallisia osallistuvia perheenisiä kaikki kuten minunkin mies. Pesee pyykkiä, laittaa ruokaa, käy kaupassa, hakee ja vie lapsia päivähoitoon, harrastuksiin ja kavereille. Toki ei kukaan ole selvänäkijä - jos toinen huomaa että täytyisi käydä kaupassa niin laitetaan toiselle viestiä että hei, voisitko käydä töiden jälkeen pikaisesti kaupassa. Toimii kumpaankin suuntaan.

Jos nainen illalla toteaa miehelle ohimennen että jääkaappi alkaa olla tyhjä, niin se sisällyttää oletuksen että mies käy seuraavana päivänä töistä tullessa kaupassa.

Samoin jos nainen pyytää miestä tuomaan suklaata, niin miehen täytyy omatoimisesti tietää mitä merkkiä tähän aikaan kuukautiskierrosta nainen haluaa.

Vierailija
272/346 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä muutu. Ala-asteen hunsvotit ovat nyt keski-ikäisiä hunsvotteja. Tietysti ihmiset muuttuu jollain tavalla, mutta perusluonne on muotoutunut muistaakseni johonkin kahdenvuoden ikään mennessä, ei siinä mitään ihmeellisiä muutoksia tapahdu.

Ihan teki joku  ylipiosto  60 vuoden pituisen testi jossa todettiin että koehenkilöt muuttuivat siinä ajassa ihan eri ihmisiksi testin alusta testin loppuun mennessä. Eli kyllä ihmiset muuttuvat kokemusten myötä - eivät toki aina paremmiksi ihmisiksi.

Vierailija
273/346 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan teki joku  yliopisto * 60 vuoden pituisen testi jossa todettiin että koehenkilöt muuttuivat siinä ajassa ihan eri ihmisiksi testin alusta testin loppuun mennessä. Eli kyllä ihmiset muuttuvat kokemusten myötä - eivät toki aina paremmiksi ihmisiksi.

typo korjattu

Vierailija
274/346 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen illalla toteaa miehelle ohimennen että jääkaappi alkaa olla tyhjä, niin se sisällyttää oletuksen että mies käy seuraavana päivänä töistä tullessa kaupassa.

Samoin jos nainen pyytää miestä tuomaan suklaata, niin miehen täytyy omatoimisesti tietää mitä merkkiä tähän aikaan kuukautiskierrosta nainen haluaa.

Jos nainen toteaa, että jääkaappi on tyhjä, niin mies voi kysyä "käynkö huomenna kaupassa töiden jälkeen? Pitääkö tuoda jotain erikoisempaa perustarvikkeiden lisäksi?"

Jos nainen pyytää tuomaan suklaata, niin mies voi kysyä "millaista?"

Onpa kovin vaikeaa tuo normaali keskustelu joillekin miehille.

Vierailija
275/346 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se miesten kuuluisa looginen päättely ei riitä siihen, että jääkaapin ollessa tyhjä pitää varmaan käydä kaupassa?

Vierailija
276/346 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se miesten kuuluisa looginen päättely ei riitä siihen, että jääkaapin ollessa tyhjä pitää varmaan käydä kaupassa?

Vähän sama kuin mies toteaa, että auton polttoainetankki on taas tyhjä. Nainen ei itse älyä käydä huoltiksella kun viisari alkaa mennä nollaan vaikka pääasiassa itse ajaa juuri kyseisellä autolla.

Vierailija
277/346 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikymmentä sivua nokittelua toiselle sukupuolelle, molemmat sukupuolet yhtä lapsellisesti. Muutama asiallinen kommentoija nujerretaan alkuunsa. Tuleeko tuosta parempi mieli, kylvää omaa pahaa oloaan syyttäen muita siitä? Satunnaisen tarkkailijan hieman hankala ymmärtää ketjun tarkoitusta.

Vierailija
278/346 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama kuin mies toteaa, että auton polttoainetankki on taas tyhjä. Nainen ei itse älyä käydä huoltiksella kun viisari alkaa mennä nollaan vaikka pääasiassa itse ajaa juuri kyseisellä autolla.

No se kai siellä tankkaamassa käy, joka sillä autolla seuraavaksi lähtee. Ja se käy kaupassa, joka sen kaupan ohi seuraavana päivänä on ajelemassa. Ihan selvää minusta. 

Vierailija
279/346 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Njaa. Itse parisuhteessa ollessani sain todistaa että nainen ei osannut edes siivota oikein ja kunnolla.

Pyykitkin pesi kääntämättä vaatteita ja tarkistamatta taskuja, valkoiset kirjopyykin kanssa jne.

Roskikset yms. eivät naisen toimesta liikkuneet kovin herkästi mihinkään. Minä vannon siivonneeni esimerkiksi vessat suhteessa 10:1.

Ajan myötä huomasin myös, että jos minä työtön lusmu, aloin hoitamaan kyseisiä tehtäviä liian usein, p*llun saanti romahti pariksi viikoksi nollaan. Oli siis itselle parempi vaan vetää bisseä, käydä radalla ja antaa sen hoitaa arkea. Tunsi kai itsensä arvokkaammaksi hyväntekijäksi, ja oikeutti sillä tavoin sen naiselle tarpeellisen ja pakonomaisen nalkutuksen. Todennäköisesti myös vieraissa käyminen oli hänelle tuolla tavalla henkisesti hitusen helpompaa.

Nää on niiiin typeriä. Ihan varmasti kukaan nainen ei lopeta seksiä sen takia, että mies tekee kotityöt. Vähän sama, kuin jos mies väittäisi, että nainen rupesi pihtaamaan, kun mies meni töihin. Näillä jutuilla yritetään vain ylläpitää sitä mielikuvaa, että on huono juttu jos mies tekee kotonakin jotakin. Miehet yrittää pedata näillä jutuilla edelleen itselleen vapaa matkustajan paikkaa kotona. Uskokaa ukot, koti ei ole mikään hotelli, jossa palvelu pelaa, ilman, että itse tarvitsee tehdä mitään.  Tuo teidän suhde on muutenkin ollut todella huono. Vieraissa käyntiä, juomista ym. Ja sitten tuo, että nainen ei ei osannut siivota tai kääntää pyykkejä pestessä nurinpäin. Se on arkea lähes kaikille naisille. Miehet ei yleensä monikaan osaa siivota kunnolla  ( ja sitten vain sanotaa, ett mitäs otit tuollaisen miehen)saatika, että pyykkejä osattaisiin lajitella tai käännellä nurinpäin ym. Tuo teidän suhde on ollutkin niin per***stä, että joutikin loppua. Onni molemmille.

Vierailija
280/346 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos nainen ei ymmärrä mennä tankille, vaikka viisari on punaisella ja enimmäkseen itse autolla ajelee, niin eihöhän se kerrasta opi, kun jää matkalle. Miellä mies ei koskaan aja minun autolla ja kertaakaan en ole matkalle jäänyt. Hyvin olen osannut ihan itse tankille mennä, kun  on polttoaine vähissä. Kerran mies(tämä on ihan tosi) oli jättänyt auton niin vähille bensoille(silloin meillä oli vielä yhteinen auto) että pääsin aamulla vain noin 100-200n kotoa, kun auto  kun auto sammui. Menin sitten bussilla töihin ja soitin sieltä miehelle, että auto jäi tienvarteen. Mies oli ihmeen vaisu puhelimessa. Myöhemmin selvisi, että mies oli heti arvannut, että bensa oli loppu. Niin, että osaa ne miehetkin ajella tankin tyhjäksi, eikä edes maininnut, että tankki voi olla aika tyhjät vaikka tiesi, että lähden aamulla sillä töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi