Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän takia avioerot tulee miehille "yllätyksenä"

Vierailija
05.12.2017 |

Tyypillinen keskustelu eräänä iltana suomalaiskodissa:
- hei rakas.... älä nyt suutu, mutta kävitkö sä kaupassa työmatkalla?
- mitä vit..a, munko ois taas pitänyt? Mikset ite käyny?
- ei siinä mitään, älä hermostu, kysyn ihan vaan sillä, kun aamulla sanoit käyväs ja puhe oli, että mä haen lapset tarhasta ja teen ruokaa. Mutta tuolla ei ole kaapissa mitään aineksia.
- saat..a, aina sä painostat ja nalkutat. Nyt saa kyllä riittää. (Mies menee makuuhuoneeseen sanomalehden kanssa ja paiskaa oven kiinni).
Nainen huokaisee, pukee nälkäisinä marisevat lapset, lähtee kauppaan.
Tulee kotiin, laittaa ruuan, hoitaa sivussa lapsia ja pyytää miehen syömään. Mies tulee puoli tuntia myöhemmin, paiskoo astioita, syö, ja menee puhumattomana sohvalle katsomaan televisiota.
Vaimo tiskaa, laittaa pyykkiä koneeseen. Ripustaa pyykkiä, laittaa lapset nukkumaan, kerää valmiiksi seuraavan aamun vaateet, imuroi hiekkaisen eteisen ja keittiöstä leivänmurut yms.
Menee nukkumaan. Mies katsoo myöhään televisiota.
Yöllä herättää vaimon kourimalla häntä takapuolesta. Vaimo sanoo: Ei nyt
Mies ässähtää: sä oot ihme pihtari kanssa, koska sulle nyt sopiskaan, taitaa "pää olla kipee taas"....

Kommentit (346)

Vierailija
241/346 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi onko tuollaisia miehiä oikeasti olemassa?! Omani ei ainakaan ole tuollainen loinen. Miten ihmeessä naiset suostuu katselemaan tollasta touhua.

Minulla oli ihan vastaava vaimo. Ei tehnyt koskaan ruokaa. Minä tein joka päivä ruuat kun vaimo oli aina "en tykkää tehdä ruokaa". Kaupassa meni aina niin että minä toin molemmille ruokatarvikkeet ja vaimo kun kävi niin osti vain itselleen. Pyykit huolehdin siinä missä vaimokin, myös tiskaukset ja imuroinnit.

Onneksi tajusin lähteä. Nyt kohta vuoden ollut sinkkuna eikä tarte passata muita.

Eli ihan vastaavia löytyy myös naisista.

M35

Tuo sinun vaimosi teki enemmän kotitöitä mitä valtaosa miehistä. En tajua, miksi valitat.

Vierailija
242/346 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se enemmän tekevä ihminen parisuhteessa voi olla kumpi vaan. Se voi alkuvuosina tehdäkin enemmän ja osallistuu arjen pyörittämiseen. Mulla kävi niin, että kun oltiin naimisissa oltu 15 vuotta, huomasin että minä teen itse ihan kaiken. Mies jätti pikkuhiljaa kaiken mulle, narisi vain siitä yhdestä ainoasta asiasta, jota sitten ei saanut, kun kaaduin iltaisin väsyneenä sänkyyn.

Kun sitten lopulta sain sanottua, että minä en jaksa tätä enää, haluan eron, niin mies oikeesti kehtasi sanoa, ettei todellakaan tiedä, mitä olisis voinut tehdä enemmän? Tai toisin? Hän oli omasta mielestään tehnyt KAIKKENSA.

Niin minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/346 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa jos oma puoliso, siis vaimoni, osaisi puhua noin kunnioittavasti ja kauniisti. Jos näin olisi, tekisin ihan kaiken mitä hän pyytäisi. Meillä siis osat meni toisin päin. Lopetin kuuntelemasta ja tekemästä noin ja alkoi maailman suurimmat riidat. Enää ei kiinnosta.

Vierailija
244/346 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk!

Vierailija
245/346 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kääk!

Seiskan Kääk!-juorut on vitun hyviä

Vierailija
246/346 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan minunkin kihlattuni ihmetteli että "mä luulin, että meillä menee hyvin kun et enää valittanut". Olin siis pitänyt supistettua mykkäkoulua jonkin aikaa, koska en saanut häneltä mitään vastakaikua mihinkään.

Ymmärrän kyllä että kyyninen ja sarkastinen huumorini voi vaikuttaa valitukselta.

Vierailija
247/346 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin mutta meillä ei edes sitä seksiä koska mies ei halua

Vierailija
248/346 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi onko tuollaisia miehiä oikeasti olemassa?! Omani ei ainakaan ole tuollainen loinen. Miten ihmeessä naiset suostuu katselemaan tollasta touhua.

Minulla oli ihan vastaava vaimo. Ei tehnyt koskaan ruokaa. Minä tein joka päivä ruuat kun vaimo oli aina "en tykkää tehdä ruokaa". Kaupassa meni aina niin että minä toin molemmille ruokatarvikkeet ja vaimo kun kävi niin osti vain itselleen. Pyykit huolehdin siinä missä vaimokin, myös tiskaukset ja imuroinnit.

Onneksi tajusin lähteä. Nyt kohta vuoden ollut sinkkuna eikä tarte passata muita.

Eli ihan vastaavia löytyy myös naisista.

M35

Tuo sinun vaimosi teki enemmän kotitöitä mitä valtaosa miehistä. En tajua, miksi valitat.

En ole ollut yhdessä miehen kanssa. Täällä kun kerta miehiä haukutaan niin kerrointa vaan oman kokemuksen minkälaisia sieltä teistä naisistakin kyllä löytyy.

M35

Vierailija
249/346 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun intuitio kehottaa jättämään suomalaiset naiset väliin. Ne on eroherkkiä. Kerään ensin fyrkkaa ja hommaan aasialaisen kotirouvan.

Tiesitkö, että nämä "aasialaiset kotirouvat" ottaa aika herkästi myös eron? Kun mies ei olekaan rikas ja he joutuvat kotiorjaksi, niin opettelevat kielen, hommaavat työpaikain ja nostavat kytkintä.

Vierailija
250/346 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se valtavasti vaadittu, että kotona telkkarin roskasarjoja päivät pitkät katseleva rouva viitsisi käydä edes kaupassa ilman että pimppa kuivuu ja eroajatukset alkavat velloa permanentin alla, kun mies kuitenkin elättää ja maksaa koko huushollin ylläpidon.

Älä kuvittele, että äitis on yhtä kuin kaikki naiset.

Vierailija
251/346 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se valtavasti vaadittu, että kotona telkkarin roskasarjoja päivät pitkät katseleva rouva viitsisi käydä edes kaupassa ilman että pimppa kuivuu ja eroajatukset alkavat velloa permanentin alla, kun mies kuitenkin elättää ja maksaa koko huushollin ylläpidon.

Permanentti?

Miltä vuosisadalta sä oikein oot?

Vierailija
252/346 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa tällainen uhriutuminen kun tietää, että järjestään jokaikiset ihmissuhdeongelmat töissä, suvussa ym on nimenomaan naisten keskinäisiä. Peiliin kannattaa myös välillä vilkaista, ihan vinkkinä!

Totta. Naiset aloittavat joka maassa mielenosoitukset, kapinat, sodat yms. joukkoteurastukset.

Sellaisia me olemme - naiset.

Vierailija
253/346 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää mennä naimisiin ja tehdä vielä lapsia kun ei tuon vertaa tunne miestään. Ikinä en tollasta äijää katselis.

Vierailija
254/346 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks pitää mennä naimisiin ja tehdä vielä lapsia kun ei tuon vertaa tunne miestään. Ikinä en tollasta äijää katselis.

Ihmiset nyt muuttuvat vuosien varrella. Vai oletko sinä samanlainen 18-, 30- ja 40-vuotiaana? Minä en.

Vierailija
255/346 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Minä hain työpäivän jälkeen lapset, tein  ruuat,  pesin pyykkiä. Mies istui töiden jälkeen nojatuolissa ruokalautanen sylissä ja illan tullen alkoi vongata seksiä sanoilla "   Ne nukkuu, ruvetaan naimaan". Esileikki oli perseestä puristaminen ja kielen tunkeminen kurkkuun ! Ei suostunut nuolemaan ja lopulta minäkään en ottanut sitten suihin..

Kotitöitä ei tehnyt, joskus vei jonkun roskapussin ja  uhkui sen jälkeen ylpeyttä kuin olisi talon rakentanut.  Kun lapset olivat kipeitä, ei voinut hoitaa ja jos oli itse kipeä taantui marisevaksi lapseksi, minun tas piti kipeänä  purra hammasta ja pyörittää taloutta.

Kun viidentoistavuoden jälkeen sitten  tarpeekseni saaneena ilmoitin  haluavani eron, mies oli todella hämmentynyt " Meillähän menee niin hyvin!"

Vierailija
256/346 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä siis asut 50-luvun USA:an sijoittuvassa tv-sarjassa?

Vierailija
257/346 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kulki perheessä vapaamatkalla. Mitään ei tehnyt, ja jos joskus imuroi keskilattian, olisi pitänyt palkinnoksi järjestää orgiat mulattihaaremin kanssa. 

Kun läksin parikymmentä vuotta sitä sluibailua katseltuani, ja kun selvisi että vehtasi parikymppisen työkaverin kanssa, mies itki että rikon perheen lapsilta. Vieläkin naurattaa.

Vierailija
258/346 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep! Minä hain työpäivän jälkeen lapset, tein  ruuat,  pesin pyykkiä. Mies istui töiden jälkeen nojatuolissa ruokalautanen sylissä ja illan tullen alkoi vongata seksiä sanoilla "   Ne nukkuu, ruvetaan naimaan". Esileikki oli perseestä puristaminen ja kielen tunkeminen kurkkuun ! Ei suostunut nuolemaan ja lopulta minäkään en ottanut sitten suihin..

Kotitöitä ei tehnyt, joskus vei jonkun roskapussin ja  uhkui sen jälkeen ylpeyttä kuin olisi talon rakentanut.  Kun lapset olivat kipeitä, ei voinut hoitaa ja jos oli itse kipeä taantui marisevaksi lapseksi, minun tas piti kipeänä  purra hammasta ja pyörittää taloutta.

Kun viidentoistavuoden jälkeen sitten  tarpeekseni saaneena ilmoitin  haluavani eron, mies oli todella hämmentynyt " Meillähän menee niin hyvin!"

Toi roskapusdijuttu on niin totta. 😂 Viedään kerran roskapussi ja odotetaan, että vaimo kehuu miten ahkera mies on ollut. Tai joku muu pikku homma, sängyn petaaminen, vessan pesu. Kerran puolessa vuodessa tehdään. Ja aina pitää kiitosta saada. Huhhuh, kun oli mies taas reipas! 👏🏻

Nainen tekee samat hommat kerta toisensa jälkeen vuositolkulla niskalimassa ilman minkäänlaista kiitosta. Aina odotetaan valmista pöytään. 😳

Vierailija
259/346 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi roskapusdijuttu on niin totta. 😂 Viedään kerran roskapussi ja odotetaan, että vaimo kehuu miten ahkera mies on ollut. Tai joku muu pikku homma, sängyn petaaminen, vessan pesu. Kerran puolessa vuodessa tehdään. Ja aina pitää kiitosta saada. Huhhuh, kun oli mies taas reipas! 👏🏻

Nainen tekee samat hommat kerta toisensa jälkeen vuositolkulla niskalimassa ilman minkäänlaista kiitosta. Aina odotetaan valmista pöytään. 😳

Tuo on muuten niin ihmeellistä. Mikä siinä on, että kun onnistuu kerrankin toimimaan kuten normaali aikuinen, eli siivoamaan jälkiään, niin pitäisi palkita ja kehua kaikin eri tavoin? Naiselle ei kyllä kiitosta heru, yleensä ei edes huomata naisen olemassa oloa sieltä kaikkein rakkaimman, eli puhelimen näytön, takaa - paitsi jos lapsi uhkaa vaatia herralta liikaa huomiota, silloin alkaa parku. Kuitenkaan siellä puhelimessa ei muuta tee kuin liehittelee epätoivoissaan toisia naisia, kun oma vaimo on liian vaativa, eikä "ymmärrä", hah. Kun vieraista naisista on kyse, siinä ei lapsen ja vaimon tarpeet paina höyhenenkään vertaa. Ja kun eroa pyytää, vaimo onkin syypää, kun ei koskaan ole tyytyväinen mieheen, eikä luota mieheen.

Vierailija
260/346 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tätä ketjua ja voi kun tuli hyvä mieli siitä ettei enää tarvitse kestää "aikuista lasta" eli laiskaa ja saamatonta miestä! Nyt lepään ja nautin, lapsikin on jo iso ja osaa hoitaa omat asiat ja tehdä kotitöitäkin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme