Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet henkilöstä, joka ei ole koskaan kuullut bändistä nimeltä Commodores?

Vierailija
04.12.2017 |

Junttimoukka? Nuori ja vähän hömelö? Vai ehkä kiven alla tai patterin välissä kasvanut?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junttimoukka? Nuori ja vähän hömelö? Vai ehkä kiven alla tai patterin välissä kasvanut?

Ajattelen että mehän ollaan sitten samiksia! Ei nimittäin sanonut yhtään mitään koko Commodores, piti kuukkeloida... nuorihan mä kyllä olen, mutta en mielestäni hömelö. Ei se tee hömelöä, jos ei tiedä jotain yhtyettä. Terv. 38 v.

Vierailija
22/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä. Mitä ajattelet minusta? Olen akateeminen 47v nainen. It-alalla.

Ajattelen, että olet varmaan lomautettuna kun tähän aikaan maanantaina palstailet.

Aanoma-konsernin informaatioteknologiaa tämä vauva-lehden nettipalstakin kai osaltaan edustaa.

Siis Sanoma-konsernin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta kyllä minulle tulee melkoinen myötähäpeä :D

T. 17-vuotias lukiolainen

Joo, tästä sun viestistä nimenomaan tulee se kuuluisa myötähäpeä.

Vierailija
24/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori. Tuo oli viimeksi hittikamaa kasarilla..

Vierailija
25/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullutkaan. Ihan normaalina pitäisin muitakin jotka eivät ole kyseisestä bändistä kuullut. Onko kyseessä joku todella vanha vai uusi bändi? Olen itse -83.

Vierailija
26/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei ole koskaan kuullut Commodoresista - mitäpä tuosta mitään isompaa ajattelemaan tai mesoamaan saati muodostamaan tästä ihmisestä tuon perusteella mielipidettä. 

Vierailija
27/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kuullutkaan. Ihan normaalina pitäisin muitakin jotka eivät ole kyseisestä bändistä kuullut. Onko kyseessä joku todella vanha vai uusi bändi? Olen itse -83.

Olen sinua pari vuotta vanhempi, enkä ollut myöskään kuullut bändistä tätä ennen, vaikka kuuntelen paljon musiikkia. Googlasin aiheesta tätä ketjua luettuani ja totesin, että en vain kuuntele sen tyyppistä musiikkia. Jonkun biisin ole saattanut joskus kuulla, mutten ole tiennyt esittäjää.

Vierailija
28/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En millään voi tietää, kun en edes tiedä mikä tuo bändi nimeltä  Commodores oikein on.

Tarjoapa ja pidäpä pieni esittely siitä nyt kun sinulla on tilaisuus.

Lionel Richie tuli tunnetuksi tuon pumpun laulajana. Heidän hittejään:

Three times a lady

Easy (Faith No More coveroi tämän - "I'm easy like sunday morning...")

Nightshift

Vierailija
29/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tästä sun viestistä nimenomaan tulee se kuuluisa myötähäpeä.

Kuinka niin? Ärsyttääkö kun joku sinua nuorempi kuuntelee objektiivisesti parempaa musiikkia kuin sinä? ;D

Vierailija
30/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Lionel Richie? Kappaleiden nimet ei sano mittään. Parasta nuoruuttani olen kasarilla elänyt, mutta ilmeisesti tää ei ole ollut meikäläisen makuun.

Vierailija
31/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nuori enkä tietääkseni hömelö. Musiikki nyt ei lähtökohtaisesti kiinnosta pätkääkään. En kiinitä huomiota yhtyeiden enkä kappaleiden nimiin. Toimii taustameluna radiosta kuultuna.

Ihmisen, joka ei tippakaan välitä musiikista, elämä on oltava jokseenkin tyhjää. Musiikista saa niin paljon. En pysty ymmärtämään miten joku ei muka kuuntele minkäänlaista musiikkia ollenkaan. 

Vierailija
32/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sinua pari vuotta vanhempi, enkä ollut myöskään kuullut bändistä tätä ennen, vaikka kuuntelen paljon musiikkia. Googlasin aiheesta tätä ketjua luettuani ja totesin, että en vain kuuntele sen tyyppistä musiikkia. Jonkun biisin ole saattanut joskus kuulla, mutten ole tiennyt esittäjää.

Lainaan omaa viestiäni ja lisään, että Lionel Richien tiesin, mutten osannut yhdistää tähän. Samoin "Easy" on tuttu Faith No Moren versiona. Nyt olen taas hieman sivistyneempi musiikin suhteen, AV:lta oppii aina uutta :D

Vierailija
33/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Lionel Richie? Kappaleiden nimet ei sano mittään. Parasta nuoruuttani olen kasarilla elänyt, mutta ilmeisesti tää ei ole ollut meikäläisen makuun.

Reilut 100 miljoonaa levyä myynyt jantteri, joka on pokannut Songwriters Hall of Famen kaikkein arvostetuimman, John Mercer -palkinnon. Sä saatat tuntea tämän miehen Nicole Richien isipappana?

Vierailija
34/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuuntelin nuorena heviä, joten ei taida olla hevibändi, kun ei sano mulle mitään.

Vierailija
35/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilut 100 miljoonaa levyä myynyt jantteri, joka on pokannut Songwriters Hall of Famen kaikkein arvostetuimman, John Mercer -palkinnon. Sä saatat tuntea tämän miehen Nicole Richien isipappana?

Piti googlata kuka on Nicole Richie, mutta en tuntetut häntä. Lionel Richien muistan nähneeni levyraadissa tms mutta Commodores ei herätä mitään muistikuvia. Ihmisillä nyt on eri kiinnostuksen kohteet

Vierailija
36/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ei mitenkään merkittävä yhtye. Muutama ok kappale. Itseltäni vinyylit löytyvät kyllä hyllystä. T: Keräilijä

Vierailija
37/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeä siitä että 17v lukiolainen roikkuu vauva-palstalla..

Vierailija
38/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että tämä ei ikinä ole kuullut bändistä nimeltä Commodores.

39/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, en itsekään ole kuullut. Mitä aloittaja ajattelee henkilöstä, joka ei ole koskaan kuullut bändistä nimeltä Aäkon Këëtrëh?

Vierailija
40/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin p*ska ettei ole väliä tietää.

Toivottavasti ei tarvii kuulla ikinä.