Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet henkilöstä, joka ei ole koskaan kuullut bändistä nimeltä Commodores?

Vierailija
04.12.2017 |

Junttimoukka? Nuori ja vähän hömelö? Vai ehkä kiven alla tai patterin välissä kasvanut?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole nuori enkä tietääkseni hömelö. Musiikki nyt ei lähtökohtaisesti kiinnosta pätkääkään. En kiinitä huomiota yhtyeiden enkä kappaleiden nimiin. Toimii taustameluna radiosta kuultuna.

Ihmisen, joka ei tippakaan välitä musiikista, elämä on oltava jokseenkin tyhjää. Musiikista saa niin paljon. En pysty ymmärtämään miten joku ei muka kuuntele minkäänlaista musiikkia ollenkaan. 

Kuka saa kuka ei. Minua musiikki ärsyttää. Se häiritsee keskittymistä ja rentoutumista ja koen sen yleensä meluna. Jaksan kuunnella pari kappaletta ja hetken ajan nautinkin niistä jos on jotain hyvää ja melodista ja sitten hiljaisuus vie taas voiton. Viihdyn enemmän omassa rauhassani. Näin meitä vaan on erilaisia. -ohis

Vierailija
42/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Lionel Richie? Kappaleiden nimet ei sano mittään. Parasta nuoruuttani olen kasarilla elänyt, mutta ilmeisesti tää ei ole ollut meikäläisen makuun.

Reilut 100 miljoonaa levyä myynyt jantteri, joka on pokannut Songwriters Hall of Famen kaikkein arvostetuimman, John Mercer -palkinnon. Sä saatat tuntea tämän miehen Nicole Richien isipappana?

Nyt ajattelen itsestäni, että olenpa varmaan todellinen moukka, kun en myöskään tiedä, kuka on John Mercer tai mikä tämä palkintonsa on. t: ei lainaamasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän kuin kysyisi, mitä ajattelet ihmisestä, joka ei tiedä kuka voitti rugbyn maailmanmestaruuden vuonna 1972.

Vierailija
44/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih hih, on tämä aika huvittava ketju...

Vierailija
45/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mää en oo koskaan kuullutkaan moisesta yhtyeestä. Tosi moukkamaista lajitella ihmisiä tuollaisen mukaan. Tiedätkö itse kaikki maailman yhtueet?

Vierailija
46/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletuksella selvisi että pari hittibiisiä on tuttuja, mutta bändiä en olisi osannut nimetä. Ei ole minua kiinnostavaa musiikkia vaikka monenlaista musaa kuuntelenkin Fatoumata Diawarasta Porcupine Treehen ja Don Huonoista System Of A Downiin. Olen ylipäänsä huono muistamaan edes biisien, saati sitten bändien ja bändien jäsenten nimiä. En juurikaan kuuntele radiota, vaan soitan suoraan levyjä ja satunnaisbiisit youtubesta. Ikää 35.

Vierailija
47/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että säästynyt huonolta musiikilta.

Vierailija
48/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä. Mitä ajattelet minusta? Olen akateeminen 47v nainen. It-alalla.

Ajattelen, että olet varmaan lomautettuna kun tähän aikaan maanantaina palstailet.

Joo, koska mistäpä IT-alalla oleva saisi työaikanaan käsiinsä tietokoneen.

Vierailija
49/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Lionel Richie? Kappaleiden nimet ei sano mittään. Parasta nuoruuttani olen kasarilla elänyt, mutta ilmeisesti tää ei ole ollut meikäläisen makuun.

Reilut 100 miljoonaa levyä myynyt jantteri, joka on pokannut Songwriters Hall of Famen kaikkein arvostetuimman, John Mercer -palkinnon. Sä saatat tuntea tämän miehen Nicole Richien isipappana?

Nyt ajattelen itsestäni, että olenpa varmaan todellinen moukka, kun en myöskään tiedä, kuka on John Mercer tai mikä tämä palkintonsa on. t: ei lainaamasi

Ainakin tämän aihealueen suhteen olet kovin tietämätön. Moukasta en tiedä, mutta luotan omaan arvioosi.

Vierailija
50/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kuullut kyseisestä bändistä. Kiven alla elämistä alan harkitsemaan, jos ei ole kuullut Michael Jacksonista, Madonnasta tai Whitney Houstonista. He ovat aitoja kasari tähtiä. Tuskin AP itsekkään tietää miklä on esim. Sugababes

Vierailija
51/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on vähän kuin kysyisi, mitä ajattelet ihmisestä, joka ei tiedä kuka voitti rugbyn maailmanmestaruuden vuonna 1972.

Ai kuka maa voitti?

Vierailija
52/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin tietäväni, mutta sitten tajusin ajattelevani the Communardsia, mahtaako kukaan tietää sitä?

Vierailija
53/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin tietäväni, mutta sitten tajusin ajattelevani the Communardsia, mahtaako kukaan tietää sitä?

Tää oli vissiin se yhtye, jonka solisti piipittää koko ajan ärsyttävän korkealta?

Vierailija
54/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tarttee nyt miettiä, mitä ajattelen itsestäni?

Vierailija
55/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä henkilö tuskin harrastaa kybernetiikkaa ?

Tuskin kuoltuaan pääsee taivaaseen. ikuiseen elämään jeesuksen tms kanssa.

Vierailija
56/59 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oli vissiin se yhtye, jonka solisti piipittää koko ajan ärsyttävän korkealta?

Just se.

Vierailija
57/59 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä. Mitä ajattelet minusta? Olen akateeminen 47v nainen. It-alalla.

Ajattelene, että olet parhaat päiväsi jo ajat sitten nähnyt, ja akateeminen tutkintosi on jokin humanistinen höpynpölyjuttu. "It-alan" duunisi lienee puhelinmyyjän pesti.

Vierailija
58/59 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
59/59 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä ajattelette ihmisestä joka ei koskaan ole kuullut yhtyeestä nimeltä Maho Neitsyt?