Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihastuneen oloinen työkaveri torjui minut

Vierailija
03.12.2017 |

Minulla on reilusti nuorempi työkaveri (mies) joka on ollut hyvin ihastuneen oloinen minuun jo muutaman kuukauden, siis sillä tavalla että jopa muut työkaverit ovat kommentoineet asiaa, kun tämä "koiranpentu" seuraa minua kaikkialle ja katsoo minua avoimen ihastuneesti ja kaipaavasti vaikka kahvihuoneessa istuessamme.

Koska hän on nuorempi, en ole ollut kovin aktiivinen hänen suuntaansa, koska olen ajatellut että se on epäsopivaa - emme tosin työskentele samassa projektissa enkä ole esimiesasemassa hänen suhteensa, eli selkeää valta-asetelmaa ei välillämme ole. Olemme kuitenkin ystävystyneet, viestittelemme paljon joka päivä ja olemme hieman viettäneet aikaa yhdessä vapaa-ajallakin - esimerkiksi tällä viikolla kävin pienessä konsertissa hänen kanssaan, hänen aloitteestaan. Lisäksi viestittelymme on muuttuneet kovin flirttaileviksi ja suorastaan seksuaaliseksi. Eilen myöhään yöllä hän taas chättäsi minulle. Olin ollut aikeissa lähteä yksiin juhliin mutta skippasin ne sitten kuitenkin ja hän alkoi ehdotella että lähdettäisiin niihin kuitenkin yhdessä. Siinä kohtaa ajattelin etten jaksa enää tätä kissa-hiiri-leikkiä ja sanoin hänelle että minulla alkaa olla hieman tunteita häntä kohtaan, vaikka ymmärrän että hän on nuorempi ja en välttämättä ajattele että meidän välille voisi kehittyä mitään erityisen vakavaa. Mutta hän olikin aivan "äimänä", hän sanoi olevansa täysin ällikällä lyöty ja hämmentynyt. Minä sanoin että en ole tottunut tällaiseen yhteydenpitoon jos ollaan pelkkiä kavereita (lähettelemme jotain seksi- ja haligiffejä, sanoisin että hän on siinäkin ollut aktiivisempi) ja hän ei ymmärtänyt sitäkään. Vielä kysyin että "oletko siis täysin yllättynyt?" ja hän vastasi olevansa...

Auttakaa, mammaraati! Mitä tämä tällainen tarkoittaa?!?!? Tällaista sentään en ole vielä kokenut, että joku tuijottaa koiranpentumaisen rakastuneesti ja hakeutuu koko ajan seuraan ja suunnilleen punastelee ja hihittelee (tasolla jolla ulkopuolisetkin kummastelevat ja kommentoivat asiaa) ja sitten on "täysin" yllättynyt kun tositilanne tulee. Olen sen verran kokenut kyllä että ei tämä nyt kauheasti hetkauta, toki hieman pahalta tuntuu. Ja tiedän kokemuksesta että se ei ole yleensä hyvä merkki, että asiat alkavat mennä pieleen. Mutta jotain näkemyksiä kaipaisin aiheesta, minusta tämä on aivan käsittämätön tapaus. Olen varmaan ennenkin ollut ihastunut toiseen ihmiseen ilman että tämä on minuun, mutta silloin olen mielestäni lukenut paljon "pienempiä" merkkejä kuin konserttiin kutsuminen ja jatkuva flirttichättäys.

Kommentit (340)

Vierailija
101/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies tuhlaisi aikaa naiseen, jos tämä ei pysty näkemään heidän välillään mitään vakavampaa? 

Sehän oli tilanne NYT. Miten joku voi olettaa, että nainen jonkun itseään nuoremman miehen uskoo haluavan mysökään mitään?

Aika moni nuori mies on kiinnostunut  vanhemmista naisista. Minulla on ollut muutama oikein onnistunut ja kepeä suhde itseäni n. 15 vuotta nuorempien miesten kanssa. 

Siis pelkkä seksisuhde ilman tunteita. Miten kukaan nainen voi harrastaa ilman mitään tunteita seksiä. Eikö pelko siitä että jotain tunteita saattaisi syntyä puolin ja toisin ole melko iso. Jos tunteet syntyy sen nuoremman eli miehen puolella voi syntyä hyvin ikäviä jälkitilanteita. Kannattaako tuollainen ylipäätään.

Itse en voisi kuvitella seksijuttuja kenenkään sellaisen miehen kanssa josta en jo lähtötilanteessa olisi mitenkään kiinnostunut tunnepuolelle myös.

Vierailija
102/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vastaa:

Vaihtoehto 1: Se mies on todella ujo ja kokematon eikä osaa oikein toimia. Hänellä ei ole koskaan ollut tyttöystävää ja kun joku nainen on vastaillut viesteihin, niin se on tuntunut hänestä hyvältä ja hän on jatkanut toimintaa. Oikeaa tyttöystävää hän ei kuitenkaan halua sinusta eikä kenestäkään muustakaan jonkun pelon takia, joten hänelle riittää kun on joku nainen jolle chattailla ja käydä joskus yhdessä jossain jne.

Vaihtoehto 2 - Olette ylitulkinneet asioita. Olen ollut vähän vastaavassa tilanteessa omassa entisessä työpaikassani, mutta nainen joka lähestyi minua oli nuorempi kuin minä. Ne eleet, mitkä minä olin tarkoittanut ihan vain peruskohteliaisuuksiksi oli jostain syystä tulkittu ihastumiseksi. Hymyilin aina kun nähtiin käyvällä, kyselin kuulumisia, vastasin viesteihin jne. Mutta samaa tein kaikkien muidenkin kanssa, sekä miesten että naisten kanssa. Meillä tosin ei mitään seksiviestejä koskaan ollut, mutta muuten olin kyllä yhteydessä myös vapaa-ajalla työkavereideni kanssa, koska uudella paikkakunnalla ei ollut muitakaan tuttuja eikä tyttöystävää.

Niin ja lopuksi, vaikkei meistä koskaan mitään paria tullut, niin olihan se mukavaa kuulla että joku on ihastunut minuun enkä ainakaan itse levitellyt tarinaa työpaikalla mihinkään, joten uskoisin ettei tuossa sinunkaan tapauksessa mitään ikävää ole tapahtunut. Mies sai kuulla että joku tykkää hänestä ja hän luultavasti kuitenkin ilahtui asiasta ja muuta ei ole tapahtunut. :)

Tää ois vielä miehiltä ok, mutta se ei ole, että heillä pitää olla näitä naisia monia, samaan aikaan. He haluavat haaremin naisia, joilla kaikilla on tunteita miestä kohtaan, siksihän he haaremissa jaksavatkin olla saamatta enempää, ja kun heillä on tarpeeksi naisia joita siis kohdellaan kaikkia samoin, kukaan ei saa kokea olevansa arvokkaampi toista, eli kukaan ei saa kokea olevansa miehelle arvokas, silti hän on heille yhä niin arvokas, että yhdessä odottavat kenet mies valitsee, vaikka jokainen heistä valitsisi kyseisen miehen jo heti nyt, niin sitten lopulta mies kokee itsensä tarpeeksi arvostetuksi ja kykenee seurustelemaan ja valitsee sieltä yhden naisen ja muille hänellä ei ole mitään käyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole henkisesti valmis vakavampaan suhteeseen, vaikka herätät hänessä tunteita. Itse kiinnostun joskus naisista, jotka eivät suoranaisesti ole minun tyyppiäni vaikka heissä olisi paljon ihailtavia piireteitä. Tälläisten kanssa haluaisi vain kevyempää suhdetta, mutta tavallaan viestitän että olisin vakavasti kiinnostunut. 

Ehkä siis säikähti reaktiotasi, luuli kenties sinun haikailevan jotain vakavampaa? Nyt yrittää jarrutella ettei tule leimatuksi kusipääksi. Varsinkin kun työskentelette saman katon alla niin oma maine naisten keskuudessa voi olla huolen aihe.

Vierailija
104/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoisin, että hän vain meni lukkoon, eikä uskaltanut sanoa mitä todella tuntee ja ajattelee. Ehkä hänellä on kivuliaita kokemuksia ihastumisista ja niiden tunnustamisista, jotka puskevat tuollaisen defenssin esiin. Älä missään nimessä luovuta, ennen kuin tiedät mistä on kyse.

Joo, riko itsesi vielä tekemällä tarkentavia lisäkysymyksiä ja olemalla itseäsi nuoremmasta työkaverimiehestä kiinnostunut, joka saattaa olla, ettei ikinä nähnytkään sinua pantavana. Tee se!

Vierailija
105/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on vastaava kokemus työpaikalta ja ikävä kyllä puhumalla sitä ei saanut selvitettyä. Pakkien jälkeen flirttailu jatkui edelleen ja jokainen keskusteluyritys minun puoleltani otettiin ahdisteluna. Tämä siitä huolimatta että ensimmäisten pakkien jälkeen ymmärsin asian ja yritin normalisoida tilanteen jotta työnteko sujuisi. Lopulta rupesin välttelemään koko tyyppiä.

Vierailija
106/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole henkisesti valmis vakavampaan suhteeseen, vaikka herätät hänessä tunteita. Itse kiinnostun joskus naisista, jotka eivät suoranaisesti ole minun tyyppiäni vaikka heissä olisi paljon ihailtavia piireteitä. Tälläisten kanssa haluaisi vain kevyempää suhdetta, mutta tavallaan viestitän että olisin vakavasti kiinnostunut. 

Ehkä siis säikähti reaktiotasi, luuli kenties sinun haikailevan jotain vakavampaa? Nyt yrittää jarrutella ettei tule leimatuksi kusipääksi. Varsinkin kun työskentelette saman katon alla niin oma maine naisten keskuudessa voi olla huolen aihe.

Alapeukku epärehellisyydelle, mutta tunnustus sen myöntämisestä.

Vierailija
107/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies tuhlaisi aikaa naiseen, jos tämä ei pysty näkemään heidän välillään mitään vakavampaa? 

Sehän oli tilanne NYT. Miten joku voi olettaa, että nainen jonkun itseään nuoremman miehen uskoo haluavan mysökään mitään?

Aika moni nuori mies on kiinnostunut  vanhemmista naisista. Minulla on ollut muutama oikein onnistunut ja kepeä suhde itseäni n. 15 vuotta nuorempien miesten kanssa. 

Siis pelkkä seksisuhde ilman tunteita. Miten kukaan nainen voi harrastaa ilman mitään tunteita seksiä. Eikö pelko siitä että jotain tunteita saattaisi syntyä puolin ja toisin ole melko iso. Jos tunteet syntyy sen nuoremman eli miehen puolella voi syntyä hyvin ikäviä jälkitilanteita. Kannattaako tuollainen ylipäätään.

Itse en voisi kuvitella seksijuttuja kenenkään sellaisen miehen kanssa josta en jo lähtötilanteessa olisi mitenkään kiinnostunut tunnepuolelle myös.

Siis tarkoitatko, ettei niillä miehillä ollut mitään tunteita? Mutta sulla oli, koska naisena et voi harrastaa seksiä lainkaan ilman tunteita? Jos näin, niin sinkäkin olet sairas neuvoessasi muita naisia samaan. Jos mulla on tunteita, en kestä sitä, etteikö toisellakin ole. Naisena.

Vierailija
108/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kiinnostus lopsahti kun teit aloitteen. Niin se yleensä menee.

Sitoutumiskammo. Haluaa kaiken sitoutumatta. Pelkää että kohta alkaa painostus seurustelusta, kihloihin menosta jbe.

Eihän tuossa mistään sitoutumiskammosta ole kyse, koska mies olisi saanut kaiken sitoutumatta. Ap itse sanoi, ettei näe heidän välillään tulevaisuutta, vaan haluaisi vain nussia kaveripohjalta. Itseäni ei ainakaan kiinnostaisi olla tekemisissä tuollaisen naisen kanssa.

Mutta sinäpä tuskin sanoisit ap:lle, että "miten sulla tunteita on??? Mulla ei ole"

Vierailija
109/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tosi samanlainen tilanne muutama vuosi sitten, ja ihan aikuisen miehen kanssa! Päättelin lopulta, että flirtillä ja vihjailulla hän sai minut pysymään ns. koukussa, koska halusi että joku välittää hänestä, muistaa häntä, kannustaa ja ihailee. Kuitenkin samalla niin, ettei hän sillä hetkellä jaksanut parisuhdetta tai mitään,edes ystävyyttä, sillä tavoin että itsekin antaisi itsestään jotain todellista. Täydellinen rusinat pullasta tapaus siis.

Vierailija
110/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukku epärehellisyydelle, mutta tunnustus sen myöntämisestä.

Millä tavalla se on epärehellisyyttä, että kehonkieli puhuu toista kuin suu? En ottanut siihen mitenkään kantaa mitä olen itse vastaavassa tilantessa sanonut. Teen kyllä selväksi mistä on kyse, ennen kun sänkyyn päädytään.

Vierailija
111/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevyttä seksiä ja ajanvietettä mies haki. Samoin ilmeisesti ap. Miksi siis ap:n piti mennä puhumaan heräilevistä tunteista? Jätkä säikähti niitä nousevia tunteita, kun haussa pelkkä seksi.

Jos haussa pelkkä seksi, miksi valmistaa teen?

Koska haussa seksi. Pitää olla kiva ja saada huomio, jotta voi saada seksiä.

Vai haluatko ajatella, että teen valmistaminen (pussi kuumaan veteen?) olisi romanttinen, suurimerkityksinen ele?

Eli ei siis voi yhtään tietää haluaako miehet vain seksiä vai kenties muutakin. Ei ole sitten yhtään ihmeellistä, että naiset ovat hämmentyineitä eivätkä tiedä/ymmärrä mitä mikäkin tarkoittaa, koska keinot ovat täysin samat, eikö niin?

Vierailija
112/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalisuuttaan hakeva nuori mies joka leikkii turvallisen kohteen kanssa heteroleikkejä. Kohde ei sitten ollutkaan ihan niin turvallinen.

Joo, vähän niin kuin tytöt hevosten kanssa ennen poikia ja miehiä

Vierailija
113/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain aloituksen lukeneena kommentoin, että tuli vaikutelma pelurista. Huvittelee ja saa jännitystä elämään, mutta kavahti sinun nostaessa kissan.pöydälle, koska ei ole tosissaan. Olen kohdannut vastaavia. Yksi mies kerran piiritti ja lähetti vihjailevia viestejä ja alkoi ehdottaa salaista tapaamista. Kun sitten puhuin siitä suoraan, hän tekeytyi ymmärtämättömäksi, ihan kuin ei olisi yhtään perillä, mistä puhun ja ei muka olisi ehdotellutkaan mitään.

Eli kyllä uskoisin sen ap:n miehen olevan hyvin kartalla myös, teeskenteli, että ap muka oli ymmärtänyt väärin. Luulen sellaisten saavan nautintoa siitä viimeisestäkin tempustaan, että saattavat sen naisen ikäänkuin nolostumaan ja vähän häpeämään ihastustaan. Saatpa nähdä, etyä pienen jäähdyttelytaon jälkeen se mies jatkaa flirttailua kuin mitään ei.olisi tapahtunutkaan, jos sinä otat etäuäisyyttä ja muutut taas haasteeksi. Kertoo kaiken tarvittavan sellaisista luonteista.

Vierailija
114/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset syyttävät miehiä siitä, että jotkut tahtovat vain sitä yhtä juttua, mutta eivät syyllistä Ap:n kaltaisia naisia, jotka tahtovat antaa sitä ilman mitään sitoutumista?

Vierailija
115/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut tosi samanlainen tilanne muutama vuosi sitten, ja ihan aikuisen miehen kanssa! Päättelin lopulta, että flirtillä ja vihjailulla hän sai minut pysymään ns. koukussa, koska halusi että joku välittää hänestä, muistaa häntä, kannustaa ja ihailee. Kuitenkin samalla niin, ettei hän sillä hetkellä jaksanut parisuhdetta tai mitään,edes ystävyyttä, sillä tavoin että itsekin antaisi itsestään jotain todellista. Täydellinen rusinat pullasta tapaus siis.

Joo, mulla kanssa. Se mikä tekee tästä erityisen törkeää, on että oma kokemukseni tapahtui ryhmäterapiamuodossa, jossa asuttiin saman katon alla jaksoja terapian aikana. Kerron sen vain siksi, että kuinka niin olimme kontaktissa muuten kuin terapiasessioissa. En ois voinut kuvitellakaan, että joku on niin sairas, että käyttää siellä hyväkseen jonkun (minun) tarvetta kokea, että minusta välitetään. Se flirtti, vihjailu, apu, huomionosoittaminen ym, sillähän hän loi mulle tunteen, miten paljon hän minusta välittääkään ja muutenkin tunnemaailmassamme oli hyvin paljon samaa huikaisevaan läheisen löytymisen tunteeseen asti, jolloin minä tietenkin aloin arvostaa ja ihailla häntä ja pudotin suojamuurini torjutuksitulemisen kokemusteni suhteen. Ei ois kannattanut, ei siinä ollutkaan takana mikään muu kuin arvostuksen ja ihailun kalastelu.

Ja koska huikaiseva samankaltaisuus tuli ilmi terapiasessioissa, ei hänen itsensä minulle kertomana asiana, jonka olisi voinut ottaa manipulaationa, koin, että se oli kaikki todellista. Ei niin samanlainen ihminen voi olla epäluotettava, eihän, koittaessaan luoda tunnetta siitä, että voisi ymmärtää minua. Mutta näköjään voi.

Vierailija
116/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset syyttävät miehiä siitä, että jotkut tahtovat vain sitä yhtä juttua, mutta eivät syyllistä Ap:n kaltaisia naisia, jotka tahtovat antaa sitä ilman mitään sitoutumista?

"Tahtovat antaa sitä". Ensinnäkin, mies oli ollut koko tilanteeseen aloitteellinen, jos luet alusta asti. Jos mies haluaa sitä yhtä asiaa, ja ap haluaa antaa, missä ongelma? Se on eri asia, jos mies vain haluaa sitä yhtä asiaa, ja nainen muutakin TAI ap ois mennyt tässä out of nowhere kertomaan miehelle, että haluaa antaa tälle. Siinä on ero. Miehet toimivat usein naisten näkökulmasta tuolla jälkimmäisellä tavalla.

Toisekseen jos ap voisi uskoa ja luottaa, että mies on tosissaan ikäerosta huolimatta, niin ei ole missään käynyt ilmi, että ap naureskelisi halunneensa siltikin vain sitä seksiä. Päinvastoin se saattaisi olla alku suhteelle ap:n osalta kyllä.

Vierailija
117/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mulla kanssa. Se mikä tekee tästä erityisen törkeää, on että oma kokemukseni tapahtui ryhmäterapiamuodossa, jossa asuttiin saman katon alla jaksoja terapian aikana. Kerron sen vain siksi, että kuinka niin olimme kontaktissa muuten kuin terapiasessioissa. En ois voinut kuvitellakaan, että joku on niin sairas, että käyttää siellä hyväkseen jonkun (minun) tarvetta kokea, että minusta välitetään. Se flirtti, vihjailu, apu, huomionosoittaminen ym, sillähän hän loi mulle tunteen, miten paljon hän minusta välittääkään ja muutenkin tunnemaailmassamme oli hyvin paljon samaa huikaisevaan läheisen löytymisen tunteeseen asti, jolloin minä tietenkin aloin arvostaa ja ihailla häntä ja pudotin suojamuurini torjutuksitulemisen kokemusteni suhteen. Ei ois kannattanut, ei siinä ollutkaan takana mikään muu kuin arvostuksen ja ihailun kalastelu.

Ja koska huikaiseva samankaltaisuus tuli ilmi terapiasessioissa, ei hänen itsensä minulle kertomana asiana, jonka olisi voinut ottaa manipulaationa, koin, että se oli kaikki todellista. Ei niin samanlainen ihminen voi olla epäluotettava, eihän, koittaessaan luoda tunnetta siitä, että voisi ymmärtää minua. Mutta näköjään voi.

Mullakin tuohon liittyi vahva samankaltaisuuden kokemus, että vau, tässä nyt todella ymmärretään toisiamme. Plus ihan suora flirttailu. Ja sitten avoimuus kuinka hän tekee samaa monien muiden kanssa, mutta jos todella natsaa niin voi vakiintua. T. Se jota lainasit.

Vierailija
118/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tahtovat antaa sitä". Ensinnäkin, mies oli ollut koko tilanteeseen aloitteellinen, jos luet alusta asti. Jos mies haluaa sitä yhtä asiaa, ja ap haluaa antaa, missä ongelma? Se on eri asia, jos mies vain haluaa sitä yhtä asiaa, ja nainen muutakin TAI ap ois mennyt tässä out of nowhere kertomaan miehelle, että haluaa antaa tälle. Siinä on ero. Miehet toimivat usein naisten näkökulmasta tuolla jälkimmäisellä tavalla.

Toisekseen jos ap voisi uskoa ja luottaa, että mies on tosissaan ikäerosta huolimatta, niin ei ole missään käynyt ilmi, että ap naureskelisi halunneensa siltikin vain sitä seksiä. Päinvastoin se saattaisi olla alku suhteelle ap:n osalta kyllä.

Ap itse sanoi ettei näe suhteessa mitään tulevaisuutta, vaan tahtoo vain seksiä kaveripohjalta. Aivan järkyttävää katsottavaa tämä naisten kaksinaamaisuus. Tässäkin kesksutelussa yritetään vierittää kaikki miehen syyksi, vaikka ap on selkeästi ilmaissut olevansa kiinnostunut miehestä vain seksileluna.

Vierailija
119/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jatkan vielä, että en todellakaan kalastellut kokemusta siitä, että minusta välitetään. Itse asiassa lähden kaikkien kanssa aina siitä, että minusta ei välitetä. Alkuun olinkin ihan teflonia hänen mukavuudelleen, koska ajattelin, että et sinä sitä mulle halua antaa, tuntisitpa minut. Sä haluat vain jonkun naisen kuvan, jolle olla sitä. Mutta mies jatkoi. Silloin luulin, että asia koskikin minua ja.... no, ei koskenut. Se oli kaikki kyse hänestä ja mä olin vain itseni haavoittava statisti. Mutta opin silti itsestäni siitä aivan hirveästi, ja sillä tiellä edelleenkin olen. Että en kovettunut. Olin jo kova, torjuttu, ennen tuota. Tuosta ällistyneenä aloin työstää asiaa.

Vierailija
120/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ajattelin täälläkin, kavereina turvallisesti ja vähän flirttiäkin mutta kaapissa vielä pysytään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi