Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihastuneen oloinen työkaveri torjui minut

Vierailija
03.12.2017 |

Minulla on reilusti nuorempi työkaveri (mies) joka on ollut hyvin ihastuneen oloinen minuun jo muutaman kuukauden, siis sillä tavalla että jopa muut työkaverit ovat kommentoineet asiaa, kun tämä "koiranpentu" seuraa minua kaikkialle ja katsoo minua avoimen ihastuneesti ja kaipaavasti vaikka kahvihuoneessa istuessamme.

Koska hän on nuorempi, en ole ollut kovin aktiivinen hänen suuntaansa, koska olen ajatellut että se on epäsopivaa - emme tosin työskentele samassa projektissa enkä ole esimiesasemassa hänen suhteensa, eli selkeää valta-asetelmaa ei välillämme ole. Olemme kuitenkin ystävystyneet, viestittelemme paljon joka päivä ja olemme hieman viettäneet aikaa yhdessä vapaa-ajallakin - esimerkiksi tällä viikolla kävin pienessä konsertissa hänen kanssaan, hänen aloitteestaan. Lisäksi viestittelymme on muuttuneet kovin flirttaileviksi ja suorastaan seksuaaliseksi. Eilen myöhään yöllä hän taas chättäsi minulle. Olin ollut aikeissa lähteä yksiin juhliin mutta skippasin ne sitten kuitenkin ja hän alkoi ehdotella että lähdettäisiin niihin kuitenkin yhdessä. Siinä kohtaa ajattelin etten jaksa enää tätä kissa-hiiri-leikkiä ja sanoin hänelle että minulla alkaa olla hieman tunteita häntä kohtaan, vaikka ymmärrän että hän on nuorempi ja en välttämättä ajattele että meidän välille voisi kehittyä mitään erityisen vakavaa. Mutta hän olikin aivan "äimänä", hän sanoi olevansa täysin ällikällä lyöty ja hämmentynyt. Minä sanoin että en ole tottunut tällaiseen yhteydenpitoon jos ollaan pelkkiä kavereita (lähettelemme jotain seksi- ja haligiffejä, sanoisin että hän on siinäkin ollut aktiivisempi) ja hän ei ymmärtänyt sitäkään. Vielä kysyin että "oletko siis täysin yllättynyt?" ja hän vastasi olevansa...

Auttakaa, mammaraati! Mitä tämä tällainen tarkoittaa?!?!? Tällaista sentään en ole vielä kokenut, että joku tuijottaa koiranpentumaisen rakastuneesti ja hakeutuu koko ajan seuraan ja suunnilleen punastelee ja hihittelee (tasolla jolla ulkopuolisetkin kummastelevat ja kommentoivat asiaa) ja sitten on "täysin" yllättynyt kun tositilanne tulee. Olen sen verran kokenut kyllä että ei tämä nyt kauheasti hetkauta, toki hieman pahalta tuntuu. Ja tiedän kokemuksesta että se ei ole yleensä hyvä merkki, että asiat alkavat mennä pieleen. Mutta jotain näkemyksiä kaipaisin aiheesta, minusta tämä on aivan käsittämätön tapaus. Olen varmaan ennenkin ollut ihastunut toiseen ihmiseen ilman että tämä on minuun, mutta silloin olen mielestäni lukenut paljon "pienempiä" merkkejä kuin konserttiin kutsuminen ja jatkuva flirttichättäys.

Kommentit (340)

Vierailija
81/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies ei uskalla tunnustaa ihastustaan, vaan pelkää, että sun "avautuminen" on leikkimistä ja yritys saada hänet ansaan, jotta voit muiden työkavereiden kanssa nauraa hänelle. Olen minäkin ihan suorille seurusteluehdotuksille (pitkän tapailun jälkeen) joskus töksäyttänyt selvät eit ja keksinyt jos minkälaista syytä sille, että minua ei kiinnosta, vaikka oikeasti olen ollut hurjan kiinnostunut. Olen vain koettanut suojella sydäntäni ja itsetuntoani kovalla kuorella.

Miten muuten kehtaat loukata muita tapailemalla heitä, jos olet tuollainen minnihiiri?

Kyllä se yleensä noiden ei-reaktioidenkin jälkeen etenee seurusteluun jos on edetäkseen, kun toinen osoittaa, että tarkoitusperät ovat aidot ja rehelliset.

Luuletko, että enää sen jälkeen KIINNOSTAA kertoa, siis tässä ap:n tilanteessa, että yeah, mä todella tarkoitin sitä?

Onko kenelläkään muulla lainkaan tapana tutustua ihmisiin myös ihan ihmisinä sen lisäksi, että tehdään jotain parisuhdekoeajoa? Kyllä musta olisi outoa katkaista välit toiseen kokonaan sen jälkeen, kun tämä on yhden kerran paniikissa sanonut ei - olettaen nyt kuitenkin, että se kieltäytyminen ei tule solvausten kera. Kun yhdessä viettää aikaa, niin kyllä ne aidot tunteet sieltä jotenkin tulee esiin molemmilla jossakin vaiheessa.

"Kun yhdessä viettää aikaa". Mua ei kiinnosta viettää aikaa sellaisen kanssa, johon en ole ihastunut ja jos taas olen, en todellakaan halua ensin viettää kuukausia yhdessä aikaa kuullakseni, etten kiinnosta.

Eihän ap:kaan minut käsitykseni mukaan sanonut, että EI KIINNOSTA, vaan että ei välttämättä osaa kuvitella heidän välilleen mitään vakavampaa. Ja tietysti vastaanottajaosapuoli voisi tulkita tämän myös niin, että ap koettaa ilmaista tunteensa hieman kevyemmin, ettei säikäyttäisi tätä pois olemalla liian kiinnostuneen oloinen.

No sitä yritin! Metsään meni!!!

Ap

Niin siis kumpaa yritit sanoa?

Nimenomaan sitä että tykkään hänestä mutta en osaa kuvitella välillemme mitään vakavampaa... Ja jos sanon tämän, hän ei niin säikähdä että odotan kihlajaisia. Ylipäätään halusin että olemme samalla aaltopituudella...

-Ap

Vierailija
82/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Here's a wild thought: Mitäpä jos kysyisit häneltä!!! Ei tarvis käyttää turhaa energiaa tällaseen vatvomiseen, tulee ihan Satc mieleen😂 Oon 41 v.enkä kyllä enää vuosiin ole tuhlannut aikaani epäselviin tilanteisiin tai kommunikaatioon. Suora kysymys tai tarkistus ja eteenpäin, oli siellä sit mitä tahansa. Kun olis tajunnut tän jo paljon aiemin! Helpottanut elämää kummasti kun teinivatvominen jää. Eihän miehetkään nää meidän eteen moista vaivaa, miks ihmeessä meidän pitäis😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies ei uskalla tunnustaa ihastustaan, vaan pelkää, että sun "avautuminen" on leikkimistä ja yritys saada hänet ansaan, jotta voit muiden työkavereiden kanssa nauraa hänelle. Olen minäkin ihan suorille seurusteluehdotuksille (pitkän tapailun jälkeen) joskus töksäyttänyt selvät eit ja keksinyt jos minkälaista syytä sille, että minua ei kiinnosta, vaikka oikeasti olen ollut hurjan kiinnostunut. Olen vain koettanut suojella sydäntäni ja itsetuntoani kovalla kuorella.

Miten muuten kehtaat loukata muita tapailemalla heitä, jos olet tuollainen minnihiiri?

Kyllä se yleensä noiden ei-reaktioidenkin jälkeen etenee seurusteluun jos on edetäkseen, kun toinen osoittaa, että tarkoitusperät ovat aidot ja rehelliset.

Luuletko, että enää sen jälkeen KIINNOSTAA kertoa, siis tässä ap:n tilanteessa, että yeah, mä todella tarkoitin sitä?

Onko kenelläkään muulla lainkaan tapana tutustua ihmisiin myös ihan ihmisinä sen lisäksi, että tehdään jotain parisuhdekoeajoa? Kyllä musta olisi outoa katkaista välit toiseen kokonaan sen jälkeen, kun tämä on yhden kerran paniikissa sanonut ei - olettaen nyt kuitenkin, että se kieltäytyminen ei tule solvausten kera. Kun yhdessä viettää aikaa, niin kyllä ne aidot tunteet sieltä jotenkin tulee esiin molemmilla jossakin vaiheessa.

"Kun yhdessä viettää aikaa". Mua ei kiinnosta viettää aikaa sellaisen kanssa, johon en ole ihastunut ja jos taas olen, en todellakaan halua ensin viettää kuukausia yhdessä aikaa kuullakseni, etten kiinnosta.

Eihän ap:kaan minut käsitykseni mukaan sanonut, että EI KIINNOSTA, vaan että ei välttämättä osaa kuvitella heidän välilleen mitään vakavampaa. Ja tietysti vastaanottajaosapuoli voisi tulkita tämän myös niin, että ap koettaa ilmaista tunteensa hieman kevyemmin, ettei säikäyttäisi tätä pois olemalla liian kiinnostuneen oloinen.

Miten se mies voi kuvitella, jos ap on työkaveri ja vanhempi, että ap on ihan sikavakavissaan tässä? Nyt? Ettei ymmärrä, että totta helvetissä jos tuosta haluaa the ihmissuhteen, se vaatii jotain lisää? Siihen nähden en todellkaan tajua, miksei tuo poikanen edennyt, kiinnosti kumpi vain. Seksi tai vakava suhde.

Vierailija
84/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveetä. Minusta tuo mies on sairas. On sairasta puhua seksistä, ellei se myös kiinnosta kyseisen ihmisen kanssa. Se on siis ollut seksuaalista häirintää, jos se ei ole tarkoittanut mitään, vaan sillä on ollut vain tarkoitus jakaa jotain omaa seksuaalisuuttaan ihmisen, jonka kumppani ei ole, kanssa. Kyllä tyhmempikin tajuaa, että siinä yleensä joko torjutaan ne seksiaiheet tai sitten jos ne hyväksytään, niin se myös tarkoittaa jotain. Tappaisin sen miehen itseni häpäisemisestä.

No juu, vähän joku tällainen tuli minunkin mieleeni, että vallankäyttöä sitten minua kohtaan. Mutta... jotenkin pidän tuota miestä aika "sinttinä", ei pysty vaikuttamaan minuun kuitenkaan sillä tavalla, vaikka pidänkin hänestä paljon. Muuten hän on "kiltti ja huomaavainen", tekee töissä pieniä palveluksia, jos pyydän ojentamaan minulle teekupin, hän valmistaa koko teen minulle.

-Ap

: / Voi ei :( Mä rakastuisin tuollaiseen päätäpahkaa, olen ollut niin vailla hoivaa koko elämäni ajan. Mitä vittua sitä olla ystävällinen jos se ei tarkoita mitään? Jos kysyn teekuppiani, aivan kuin en osaisi saada siihen itsekin teetä, mitä tuollaisten paskahousujen munissa oikein liikkuu?

On se kyllä ihan hirveää, jos toinen ihminen on ystävällinen ja huomaavainen, eikä ajattele sitä käytöstä vain tienä päästä pöksyihin.

No en mä koskaan ajattele, että joku tekee sitä päästäkseen harrastamaa seksiä, MUTTA jos joku on noin yliystävällinen, niin miksi ei halua seksiä? Ei normaali mies laittele teetä naiselle, josta ei välitä.

Ehkä olen sitten joku luonnonoikku. Tykkään auttaa ja ilahduttaa muita, mutta oma suhtautumiseni seksiin on jokseenkin konservatiivinen. En välitä harrastaa seksiä pelkästä harrastamisen ilosta, vaan tahdon kokea romanttisia tunteita partneriini.

Joo, sama, miten se, etten kaipaa keneltäkään työkaverilta teetä kuppiini, on epänormaalia? Se, miten se tehdä.n minusta huolehtivalla tavalla on sairasta, jos en ihmisenä kiinnostanutkaan ottaen tässä huomioon koko tilanne. En tietenkään rakastu kenenkään kertan tehtyä teen. Mutta siis jos mulle ollaan ystävälllisiä ilman syytä, oletan sen merkitsevän jotain.

Surullista nähdä, että olet noin kyynistynyt. Voin vakuuttaa, että aidosti ystävällisiä ja vilpittömiä ihmisiä on edelleen olemassa.

Vierailija
85/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Here's a wild thought: Mitäpä jos kysyisit häneltä!!! Ei tarvis käyttää turhaa energiaa tällaseen vatvomiseen, tulee ihan Satc mieleen😂 Oon 41 v.enkä kyllä enää vuosiin ole tuhlannut aikaani epäselviin tilanteisiin tai kommunikaatioon. Suora kysymys tai tarkistus ja eteenpäin, oli siellä sit mitä tahansa. Kun olis tajunnut tän jo paljon aiemin! Helpottanut elämää kummasti kun teinivatvominen jää. Eihän miehetkään nää meidän eteen moista vaivaa, miks ihmeessä meidän pitäis😁

Yleensä en käytäkään. Mutta tää oli niin "rimanalitus" että nyt olen tavallista enemmän äimänä. Mutta en ole kovin rikki, kai tämän keskustelun funktio on toimia myös ajanvietteenä - pohdimme yhdessä elämää ja parisuhdetta...

Kyllä mä tämän varmaan jotenkin vielä otan puheeksi miekkosen kanssa. Mutta just nyt ei huvita kun juuri viime yönä sen tein!!

-Ap

Vierailija
86/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nimenomaan sitä että tykkään hänestä mutta en osaa kuvitella välillemme mitään vakavampaa... Ja jos sanon tämän, hän ei niin säikähdä että odotan kihlajaisia. Ylipäätään halusin että olemme samalla aaltopituudella...

-Ap

Niinpä 😜Että kumpaakohan se nyt sitten säikähti 😎Nuoret.... ja yhdelle niin aikuiselle, jolla ei tällaisia murheita sanoisin, että eipä se kysymällä selviä, eihän se tuossakaan edennyt selvyyteen, vaikka nimenomaan aseena oli PUHE. Jos ap miettisi täällä, onko sillä kiinnostusta, sanottaisiin, että no tee aloite ja katso miten käy. Sou..... 😄

Vierailija
87/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

-Ap

Miksi mies tuhlaisi aikaa naiseen, jos tämä ei pysty näkemään heidän välillään mitään vakavampaa? 

Vierailija
88/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveetä. Minusta tuo mies on sairas. On sairasta puhua seksistä, ellei se myös kiinnosta kyseisen ihmisen kanssa. Se on siis ollut seksuaalista häirintää, jos se ei ole tarkoittanut mitään, vaan sillä on ollut vain tarkoitus jakaa jotain omaa seksuaalisuuttaan ihmisen, jonka kumppani ei ole, kanssa. Kyllä tyhmempikin tajuaa, että siinä yleensä joko torjutaan ne seksiaiheet tai sitten jos ne hyväksytään, niin se myös tarkoittaa jotain. Tappaisin sen miehen itseni häpäisemisestä.

No juu, vähän joku tällainen tuli minunkin mieleeni, että vallankäyttöä sitten minua kohtaan. Mutta... jotenkin pidän tuota miestä aika "sinttinä", ei pysty vaikuttamaan minuun kuitenkaan sillä tavalla, vaikka pidänkin hänestä paljon. Muuten hän on "kiltti ja huomaavainen", tekee töissä pieniä palveluksia, jos pyydän ojentamaan minulle teekupin, hän valmistaa koko teen minulle.

-Ap

: / Voi ei :( Mä rakastuisin tuollaiseen päätäpahkaa, olen ollut niin vailla hoivaa koko elämäni ajan. Mitä vittua sitä olla ystävällinen jos se ei tarkoita mitään? Jos kysyn teekuppiani, aivan kuin en osaisi saada siihen itsekin teetä, mitä tuollaisten paskahousujen munissa oikein liikkuu?

On se kyllä ihan hirveää, jos toinen ihminen on ystävällinen ja huomaavainen, eikä ajattele sitä käytöstä vain tienä päästä pöksyihin.

No en mä koskaan ajattele, että joku tekee sitä päästäkseen harrastamaa seksiä, MUTTA jos joku on noin yliystävällinen, niin miksi ei halua seksiä? Ei normaali mies laittele teetä naiselle, josta ei välitä.

Ehkä olen sitten joku luonnonoikku. Tykkään auttaa ja ilahduttaa muita, mutta oma suhtautumiseni seksiin on jokseenkin konservatiivinen. En välitä harrastaa seksiä pelkästä harrastamisen ilosta, vaan tahdon kokea romanttisia tunteita partneriini.

Joo, sama, miten se, etten kaipaa keneltäkään työkaverilta teetä kuppiini, on epänormaalia? Se, miten se tehdä.n minusta huolehtivalla tavalla on sairasta, jos en ihmisenä kiinnostanutkaan ottaen tässä huomioon koko tilanne. En tietenkään rakastu kenenkään kertan tehtyä teen. Mutta siis jos mulle ollaan ystävälllisiä ilman syytä, oletan sen merkitsevän jotain.

Surullista nähdä, että olet noin kyynistynyt. Voin vakuuttaa, että aidosti ystävällisiä ja vilpittömiä ihmisiä on edelleen olemassa.

No mitä heillä tekee? Saan sen teen itsekin kuppiini, ainoa funktio jonkun auttaa siinä ois, että välittää minusta. Mitä sillä muulla on väliä?

Vierailija
89/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

-Ap

Miksi mies tuhlaisi aikaa naiseen, jos tämä ei pysty näkemään heidän välillään mitään vakavampaa? 

Sehän oli tilanne NYT. Miten joku voi olettaa, että nainen jonkun itseään nuoremman miehen uskoo haluavan mysökään mitään?

Vierailija
90/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olit hänelle turvallinen äiti-hahmo.

Sanoisin että tämä.

Itsellä on sama joidenkin vanhempien miesten kanssa. Heidän kanssa on mukava flirttailla, helppo vitsaillaja jutella, halailu ja läheisyyskin menisi, mutta seksi ei. Tosin tiedostan että viestin miehet ymmärtäisivät samanlailla kuin sinä, joten yritän hillitä itseäni ja pitää etäisenä välit.

Vierailija
91/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

-Ap

Sehän oli tilanne NYT. Miten joku voi olettaa, että nainen jonkun itseään nuoremman miehen uskoo haluavan mysökään mitään?

Juu, tämä...

Mun pitää juosta nyt muille asioille, kiitos kaikille kommenteistä tähän asti, palaan!

-Ap

Vierailija
92/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista ois torjunut tuon miehen yritykset saman tien. Koska hän vaikuttaa epäuskottavalta olla aidosti kiinnostunut ihan tuon ikäkysymyksen takia. Miksei mies ota sitä huomioon, jos on siis aidosti kiinnostunut, vaan käyttäytyy noin typerästi saatuaan vastakaikua?

Vierailija
93/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mies sitäpaitsi edes ollut leuka rinnassa kuultuaan, ettei ap ota juttua kauhean vakavasti, vaan ihmetteli, että en mä ainakaan tässä mitään tunne, ei voi olla totta että sä tunnet. Inhottavaa.

Vierailija
94/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastaa:

Vaihtoehto 1: Se mies on todella ujo ja kokematon eikä osaa oikein toimia. Hänellä ei ole koskaan ollut tyttöystävää ja kun joku nainen on vastaillut viesteihin, niin se on tuntunut hänestä hyvältä ja hän on jatkanut toimintaa. Oikeaa tyttöystävää hän ei kuitenkaan halua sinusta eikä kenestäkään muustakaan jonkun pelon takia, joten hänelle riittää kun on joku nainen jolle chattailla ja käydä joskus yhdessä jossain jne.

Vaihtoehto 2 - Olette ylitulkinneet asioita. Olen ollut vähän vastaavassa tilanteessa omassa entisessä työpaikassani, mutta nainen joka lähestyi minua oli nuorempi kuin minä. Ne eleet, mitkä minä olin tarkoittanut ihan vain peruskohteliaisuuksiksi oli jostain syystä tulkittu ihastumiseksi. Hymyilin aina kun nähtiin käyvällä, kyselin kuulumisia, vastasin viesteihin jne. Mutta samaa tein kaikkien muidenkin kanssa, sekä miesten että naisten kanssa. Meillä tosin ei mitään seksiviestejä koskaan ollut, mutta muuten olin kyllä yhteydessä myös vapaa-ajalla työkavereideni kanssa, koska uudella paikkakunnalla ei ollut muitakaan tuttuja eikä tyttöystävää.

Niin ja lopuksi, vaikkei meistä koskaan mitään paria tullut, niin olihan se mukavaa kuulla että joku on ihastunut minuun enkä ainakaan itse levitellyt tarinaa työpaikalla mihinkään, joten uskoisin ettei tuossa sinunkaan tapauksessa mitään ikävää ole tapahtunut. Mies sai kuulla että joku tykkää hänestä ja hän luultavasti kuitenkin ilahtui asiasta ja muuta ei ole tapahtunut. :)

Vierailija
95/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni nuori mies on kiinnostunut  vanhemmista naisista. Minulla on ollut muutama oikein onnistunut ja kepeä suhde itseäni n. 15 vuotta nuorempien miesten kanssa. 

Vierailija
96/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kiinnostus lopsahti kun teit aloitteen. Niin se yleensä menee.

Sitoutumiskammo. Haluaa kaiken sitoutumatta. Pelkää että kohta alkaa painostus seurustelusta, kihloihin menosta jbe.

Vierailija
97/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni nuori mies on kiinnostunut  vanhemmista naisista. Minulla on ollut muutama oikein onnistunut ja kepeä suhde itseäni n. 15 vuotta nuorempien miesten kanssa. 

No minä en halua 4-kymppisenä naisena mitään kepeitä suhteita edes itseäni nuorempien kanssa, siis miksi olettaisin heidän haluavan mitään aitoa ja vakavaa kanssani.

Vierailija
98/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitoutumiskammo. Haluaa kaiken sitoutumatta. Pelkää että kohta alkaa painostus seurustelusta, kihloihin menosta jbe.

Tyhmää, siinähän tumputtavat yksinään.

Vierailija
99/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin, että hän vain meni lukkoon, eikä uskaltanut sanoa mitä todella tuntee ja ajattelee. Ehkä hänellä on kivuliaita kokemuksia ihastumisista ja niiden tunnustamisista, jotka puskevat tuollaisen defenssin esiin. Älä missään nimessä luovuta, ennen kuin tiedät mistä on kyse.

Vierailija
100/340 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa mistään sitoutumiskammosta ole kyse, koska mies olisi saanut kaiken sitoutumatta. Ap itse sanoi, ettei näe heidän välillään tulevaisuutta, vaan haluaisi vain nussia kaveripohjalta. Itseäni ei ainakaan kiinnostaisi olla tekemisissä tuollaisen naisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi