Oletko löytänyt elämäsi rakkauden?
Oletko kenties yhdessä elämäsi rakkauden kanssa? Oletko menettänyt suuren rakkauden? Vai uskotko koko "elämän rakkauteen"?
Kommentit (243)
Olen ❤️ Tuossa mieheni tuhisee vieressäni sängyssä
Kyllä olen. Tähän saakka. Toivottavasti tahdomme myös jatkossa, koska meillä on tähän asti ollut niin mukavaa yhdessä.
Olen, löysin 25-vuotiaana. Ihastuttiin heti kun tavattiin, toisen seurassa oli heti luontevaa ja ihanaa olla. Vieläkin on vaikea uskoa todeksi... On meillä hankaluuksiakin ollut, mutta aina on tiedetty että niistä selvitään, koska on niin suuri rakkaus.
Kuvittelin, että tuo mies olisi se ja ehkä hän olikin, muttei enää tunnu siltä. Meillä ei ole sellainen suhde kuin haluaisin. Monta vuotta rakastin kyllä täysillä, mutta viimeiset vuodet en niinkään. Saa nähdä mitä tapahtuu. Kaipaan rakkautta, mutta en viitsi perhettä hajottaa.
Olen löytänyt päälle nelikymppisenä.
Kaikki on ollut niin selvää alusta asti. Ei mitään epäselvää.
Löysin hänet kolme vuotta sitten, mutta koska olimme molemmat varattuja tahoillamme niin en tehnyt asialle mitään. Erosin vuosi sitten pitkästä liitosta muista syistä ja kuulin hänenkin olevan eronnut. Puoli vuotta meni kunnes rohkenin ottaa häneen yhteyttä. Ilokseni hänellä oli myös tunteita minua kohtaan ja siitä alkoi kiihkeä suhde, joka muuttui pian rakkaudeksi. En ole tuntenut mitään vastaavaa koskaan ennen. Hänen kanssa on hyvä olla ja tuntuu että sydän on vihdoin kotona. Päivittäin ihmettelemme toisillemme miten on mahdollista että toinen on siinä vieressä. Tämä on puhdasta vetovoimaa ja rakkautta.
Olen löytänyt. Sen vain tuntee, kun löytää oikean.
Olen löytänyt. Hän ei ole kylläkään vaimoni, jonka kanssa takana hyvin pitkä liitto. Kun hänet kohtasin oli minulla meneillään uusi elämäntilanne, olin työkomennuksella ja riitaisaan liittooni lopen kyllästynyt. Ensimmäisen satunnaisen kahdenvälisen keskustelun jälkeen havahduin ajattelevani häntä jatkuvasti. Pahinta että koin kaiken vastavuoroisena, joka vain syvensi tunteitani. Lopulta hän muutti toisaalle ja vain ikävä jäi. Elättelen toivoa yhteisestä tulevaisuudesta, mutta elämäntilanteesi tulisi muuttua ensin.
Kyllä.
Jollain tapaa luulin ensin eksäni olevan sellainen mutta olin kuitenkin aina vailla täyttä rakastettuna olemisen tunnetta ja en ollut koskaan seksuaalisesti kunnolla täysin tyydytetty. Ex oli kuitenkin monella tapaa hyvä mies. Mutta nelikymppisenä heräsin siihen jatkuvaan kaipuuseen ja muiden miesten huomio alkoi kiinnostaa liikaa. Sitten rakastuinkin, vielä naimisissa ollessani. Se rakkaus oli liian mieletöntä vastustettavaksi. Niin vahvaa että se vei mennessään heti.
Erosin ja olen tämän miehen kanssa johon rakastuin silloin, välillämme on ilmeisesti loputon vetovoima, todella voimakas rakkaus ja yhteenkuuluvuus, mieletön seksuaalinen lataus vielä vuosien jälkeen. En meinaa vieläkään aina uskoa todeksi. Tämän suurempaa rakkautta ei voi olla ja olen jokaisesta päivästä kiitollinen.
En ole löytänyt. Olin kyllä naimisissa yli 15v, mutta liitto päättyi. En usko rakastuvani enää koskaan, olen tottunut omaan mukavaan elämääni ja ahdistaisi päästää ketään ihmistä henkisesti lähelleni. Se satuttaisi liikaa, jos menisi pieleen.
Olen löytänyt ja yhdessä nyt 7 vuotta eikä loppua näy <3
Olen. 30 vuotta sitten. Yhdessä edelleen. Tapailtiin ensin muutaman kerran, olin 18 hän 21, käytiin rannalla, uimareissuilla. Ei siis vielä seurusteltu. Ikinä ei sovittu, että nähdään uudelleen. Sitten eräänä rantakerralla käveltiin pois rannalta peräkkäin ja silloin yhtäkkiä tajusin, että siinä se menee, mun elämäni rakkaus. Silloinkaan ei sovittu jatkotapaamista, mutta jossain vaiheessa se muuttui sitten parisuhteeksi. Nyt siis 2 aikuista lasta ja yhdessä 30 vuotta. Ja yhä edelleen ihmettelen miten olen noin suuren rakkauden saanut.
Jokainen rakkaus on tuntunut elämän rakkaudelta, mutta vasta tämän nykyisen kohdalla on ollut sitä oikeaa parisuhde-elämää.
Olen löytänyt, mutta parisuhteeseen meistä ei olisi. Jos saisi vain kosketella ja olla lähellä ilman sitä parisuhde-elämää ja velvollisuuksia.
Olen löytänyt. Hän tuli minua vastaan arkisessa tilanteessa. Siitä asti olen häntä rakastanut.