Oletko löytänyt elämäsi rakkauden?
Oletko kenties yhdessä elämäsi rakkauden kanssa? Oletko menettänyt suuren rakkauden? Vai uskotko koko "elämän rakkauteen"?
Kommentit (243)
En aiemmin uskonut, mutta nyt kun sydämeni on nuoruudestani asti ollut ensi rakkaudellani, niin olen alkanut uskoa. Ei olla yhdessä, mutta näin jälkeenpäin olen tajunnut, että häntä olen rakastanut aina.
Olen naimisissa toisen kans, mutta rakkaus ei tunnu miltään tuohon exään verrattuna.
Uskon, että ihminen rakastuu kunnolla vain yhden kerran.
Mieheni ei ole elämäni rakkaus. Sellainen ei ole kävellyt vastaani.
En ole. Tai olin kihloissa sellaisen kanssa nuorena. Se loppui ikävästi. Nyt olen naimisissa, huomattavasti laimeammassa suhteessa..
En. Enkä löydä.
Old, fat and grumpy
Olen löytänyt. En aiemmin pitänyt elokuvien kliseisiä rakkauskuvauksia sellaisina, jotka voisivat olla tosielämää. Ne olivat vain niitä elokuvarakkauksia. Aika mieletöntä kokea, että sellainen voi olla tottakin. Ei olla yhdessä, mutta sen opin hyväksymään nopeasti, koska tämä rakkaus ei voi toteutua parisuhteena. Se toteutuu ystävyydessä, joka on aivan omanlaisensa.
Olen löytänyt..tai sellaiseksi se ajan kanssa muuttui. Olen parisuhteessa hänen kanssaan ja elämä soljuu mukavasti eteenpäin. En haaveile enää lottovoitosta, olen sen jo saanut.
Kyllä ❤
Olen kohdannut useamman sielunkumppanin. Sellaisen, jonka kanssa on ajatukset menneet 100% yksiin. On ollut hyvä olla lähellä, sanoitta. Samaan aikaan ilmassa on ollut jotain surumielistä. Tieto siitä, ettei fyysinen yhteys voi kestää ainuaan, toinen tai molemmat ovat varattuja.
Olin pitkään naimisissa. Hän oli hyvä mies, rakastin häntä ja hän minua. Saimme ihanat lapset, meillä oli hyvä olla yhdessä. Elämän suuri rakkaus se ei ollut, kummallekaan.
Nyt kun olen yhdessä elämäni rakkauden kanssa, tiedän että elämän piti mennä juuri näin. Tiedän, miksi tapasimme vasta yli nelikymppisinä. Tiedämme molemmat, että olemme loppuelämämme yhdessä. Tiesimme heti ensi kohtaamisesta alkaen, että tässä se on. Ei epävarmuutta, pelailua, tapailua. Mutkatonta, iloista yhdessäoloa, varmuutta omista ja toisen tunteista, fyysistä ja henkistä läheisyyttä.
Se on suuri. Rakkaus ❤
Olen, mutta hän ei löytänyt minua.
Olen vakuuttunut, että nuoruuden rakkauteni on sellainen. Seurustelimme kovin nuorina ja sen vuoksi kai erosimmekin. Piti vielä nähdä ja kokea kaikkea muuta. Asuimme myös eri paikkakunnilla.
Sen jälkeen emme nähneet kunnes 25 vuoden jälkeen kohtasimme sattumalta. Se meni syvälle kummankin tunteisiin vaikka olimme molemmat tahoillamme naimisissa. Tästä kehkeytyi lyhyt mutta sitäkin kiihkeämpi tapailusuhde. Aivan kuin olisimme olleet tekemisissä kaikki ne vuodet, niin luontevalta kaikki tuntui. Puhuimme helposti kaikista asioista ja meillä oli hauskaa yhdessä. Molemmat oli sitä mieltä, että meidän kuuluisi olla yhdessä. No, toinen oli sitten ehkä kuitenkin eri mieltä, koska lopetti yhteydenpidon sanomatta mitään. Tästä on jo vuosia, mutta ajattelen häntä edelleen päivittäin.
En ole ollut ja tuskin kohdalle sattuu sitä oikeaa. Parisuhteessa olin exän kanssa 20 vuotta. Perhe perustettiin ja olin täysin rakastunut, ja alkuhuumassa mieskin sanoi rakastavansa. Tajusin kyllä kuitenkin etten ollut mikään unelmien nainen hänelle, mutta rakastin häntä. Lopulta parisuhdetta ei enää ollut ollenkaan, kun mies ei fyysistä suhdetta halunnut.
Nyt olen ollut tapailusuhteessa uuteen mieheen vajaan vuoden ajan. Olen täysin rakastunut. Hän vielä miettii tunteitaan. Sanoo tykkäävänsä todella.Vähän paha mieli on siitä, että enkö ole kenenkään oikea rakas. Itse en noin vain rakastu. Olen 38 ,vuotias ja tämä on toinen rakkaus. Saa nähdä miten käy.
Elämäni suurin rakkaus on Jeesus. Eli kyllä, olen löytänyt tosirakkauden!
En ole löytänyt. En ole löytänyt vielä edes ensirakkauttani. Taitaa tämä rakkaus jäädä mun kohdallani kokematta. N28
Olen löytänyt. Suurin piirtein ensi tapaamisesta lähtien tunsimme vetoa toisiimme niin fyysisesti kuin henkisesti vastoin kaikkea järkeä ja olosuhteita. Olemme olleet yhdessä reilut 20v ja tunne on tallella, vaikka elämä on välillä ollut rankkaakin.
Olen löytänyt ja olen hänen kanssaan naimisissa ollut jo yli 10v ja jossain vaiheessa luulin minun olevan hänen suuri rakkautensa. Valitettavasti hän särki sydämeni, vaikka ei itse tiedä että tiedän hänen vilpillisyytensä :(
Haluan siis uskoa, että tosi rakkauksia voisi olla useampia.
Olen. Aloimme seurustella teini-iässä. Nyt melkein kolmekymppisinä olemme naimisissa ja saaneet pari lasta. Tuntuu että rakkautemme vain vahvistuu kokoajan. Edes lapset eivät ole vaikuttaneet parisuhteeseemme negatiivisesti vaikka siitä on peloteltu. Soisin kaikille samanlaisen rakkauden, niin ehkä täällä pallolla olisi kaikkien parempi olla<3
Kyllä. En ole tällaista varmuutta, rakkautta ja lämpöä ennen kokenut. Sitä, että kumpikin ymmärtää toista niin hyvin. Ihana tietää, että toinen pysyy rinnalla aina.
En ole vielä saanut kokea sitä.
Olen elänyt pitkässä liitossa ensimmäisen poikaystävän kanssa ja saanut siinä tulla äidiksi. Kumppanuus ei syventynyt rakkaudeksi minun puoleltani. Erosin.
Sittemmin olen tapaillut monia, seurustellut muutaman kanssa.
En ymmärrä miksi olen vailla rakkautta? Olen avoimesti kateellinen heille, jotka ovat pitkässä, hyvässä rakkaussuhteessa.
Kyllä. Olen ollut rakastunut useamman kerran, mutta vasta 34-vuotiaana, eronneena äitinä, löysin itselleni oikean kumppanin. Uskon sen johtuvan siitä, että olin oppinut tuntemaan itseni hyvin ja sitä kautta ymmärsin, millainen vastakappale minulle sopii. En rakastunut heti, palavasti ja järjettömästi. Rakastuin pikkuhiljaa, varovasti. Ja nyt 4 vuoden jälkeen olen syvästi, intohimoisesti ja lämpimästi rakastunut. Katson edelleen miestäni joka päivä ihmetellen: tämän onnen sain!
Olen löytänyt. Teini iässä käveli kohtalo vastaan ja nyt on yhteistä taivalta 25-vuotta takana. Onhan tuo välillä ärsyttävä ja ei pelkkää ruusuilla tanssia ole ollut mutta kyllä tämä on se just oikea liitto meille.