Tapailemani miehen exä sanoi "juokse vielä kun voit", ottaako tosissaan vai mennäkö hyvillä mielin tulevaan?
Miehen exä siis nauroi tämän kommentin perään kuin olisi ollut vitsi.. mutta olikohan? Mies nauruhymähti siihen.
Mies on puhunut tästä exästään h*orana, ihmisenä joka pilasi hänen elämänsä ja vei vain hänen rahansa sekä kutsunut exän perhettä luuseriperheeksi. Itse sain naisesta sympaattisen ja jalat maassa olevan kuvan. En tietenkään naista tunne yhtään, mutta ensivaikutelma oli hyvä. Seurustelivat vajaa kymmenen vuotta.
Mitenhän tähän suhtautua? Onko merkki joka kannattaa ottaa vakavasti? En ole seurustellut ikinä aiemmin.
Kommentit (130)
Kertoo aika paljon miehestä jos kutsuu naista h*oraksi. Katkera p*skakasa vaikuttaa olevan, juokse.
Jos suhde oli kestänyt 10 vuotta eikä ole päättynyt mihinkään rikokseen, niin tuskin kumpikaan heistä täysin kamala ihminen on.
Mitkä rahat se vei minne? Jos eivät edes naimisissa olleet.
Jos mieheni kutsuisi exäänsä huoraksi. - Kertoisi se jo aika paljon.. Miksi arvelet tapailemasi miehen kutsuvan sinua eronne jälkeen tai perhettäsi? Tuo "vei rahat" parantaa vain vaikutelmaa, - katkera paska.
Juoksisin!
Valtava turn-off, jos mies haukkuu eksäänsä tuolla tavalla. Mieti, miten se puhuu susta sitten, KUN suhteenne päättyy. Katkera, itsetunnoton mies, joka ei ota vastuuta omasta elämästään. Run, girl, run.
Sellaisen miehen kanssa ei kannata jatkaa, joka kutsuu exäänsä hu*raksi. Kunnollinen mies ei nimittele ketään naista tuolla tavalla.
Kannattaa ottaa vakavasti. Varsinkin jos on mies puhunut noin. Minunkin miesystävä puhui noin eksästään minulle, samoin varmaan nykyään minusta uudelle naiselleen. Niin paha persoonallisuushäiriö, että se lähes tuhosi minut. Aluksi osasi esittää ihanaa. Nykyään saan vertaistukea siltä "hullulta eksältä".
Yleensä mitkään varoitukset ei auta, vaan jokaisen pitää saada itse tehdä se sama virhe minkä edelliset on jo tehneet. Tiedän tämän kokemuksesta.
Kun mies vaikuttaa ihanalta niin järkipuhetta ei kuunnella. Kiva kuitenkin kun kysyit.
Kysy tarkennusta mieheltä mitkä rahat ex vei jne..
Tutki exän taustaa ja kysele vähän ihmisiltä millainen tyyppi hän oikeasti on. ja tee näiden perusteella johtopäätös.
Jos suhde vähänkään arveluttaa juokse.
Juoksisin niin nopeasti kuin vaan osaisin.
Miksi exä valehtelisi tästä? Mies ei kuulosta kovin järkevältä kun haukkuu entistä puolisoa tuolla tavalla.
On muita miehiä, antaisin tämän mennä.
Ehdottomasti kuuntelet. Jälkikäteen on sitten turha itkeä ettei varoitettu.
Hyvä ja hieno mies on varmasti. Herrasmies.
Mä sanoin samat sanat mieheni uudelle, jonka otti sen jälkeen heti kun kuuli minun seurustelevan pari vuotta eron jälkeen. Tämä uusi pilkkasi minua ja naureskeli päin naamaa. Nähtiin sattumalta baarissa. Mies otti sen naisen ylipäätäänkin vain laastariksi ja kostoksi ja toi tahallaan minun ja uuden miesystäväni eteen baariin.
No nainen sai turpaansa vuoden sisään siitä ja ex hajotti koko asuntonsa vielä. Olisi kannattanut naisen uskoa, mutta ei. Toisaalta oli hänelle ihan oikein, sillä hänellä oli mieheni kanssa salasuhde silloin kun oltiin vielä miehen kanssa yhdessä. Nyt ovat molemmat yksin ja mulla hyvä suhde normaalin miehen kanssa edelleen monen vuoden päästä.
Enpä voisi kuvitella alkavani seurustella miehen kanssa, joka huorittelee eksäänsä.
H*oraksi kutsuminen johtui siitä, että naisella oli ollut paljon seksikumppaneita ennen häntä.
Mies kuulemma kustans naisen matkat ja muunkin ylimääräisen (ravintolat yms), koska naisella ei ollut rahaa. Oli huonopalkkaisessa työssä.
Nyt nainen oli opiskellut itselleen uuden ammatin ja vaikutti iloiselta kun koiraansa ulkoilutti.
ap
Vierailija kirjoitti:
H*oraksi kutsuminen johtui siitä, että naisella oli ollut paljon seksikumppaneita ennen häntä.
Mies kuulemma kustans naisen matkat ja muunkin ylimääräisen (ravintolat yms), koska naisella ei ollut rahaa. Oli huonopalkkaisessa työssä.
Nyt nainen oli opiskellut itselleen uuden ammatin ja vaikutti iloiselta kun koiraansa ulkoilutti.
ap
Taidat kulkea laput silmillä/ vaaleanpunaiset lasit päässä?
Kukaan normaali mies ei missään tilanteessa hauku exäänsä huoraksi. Mies on exälleen katkera, eikä pysty rakastamaan ketään. Tulet kokemaan saman tai vielä pahemman kohtalon kuin hän ehkä, joka nyt hymyssä suin ulkoiluttaa koiraansa, kun pääsi moisesta paholaisesta eroon!!!
t. been there
Vierailija kirjoitti:
ap
Eli mies oli antanut rahojaan/rahan arvoisia etuja, koska hänelle ei kelvannut sellainen elintaso, johon tällä exällä olisi ollut varaa. Kysymys ei siis ole siitä, että nainen olisi vienyt, vaan hän on halunnut antaa.
Toisen ihmisen haukkuminen ei ole oikein - ei, vaikka haukku pitäisikin paikkaansa. Ei vaikuta ihmiseltä, joka lähtökohtaisesti kunnioittaa toisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
ap
No ei se anna hyvin miellyttävän kuvan miehestä kun haukkuu tuollaisista asioista.
1. Jos naisen "entistä elämää" häiritsee miestä, se on miehen oma ongelma, ei naisen. Eikä miehellä ole oikeus kutsua häntä yhtään mitään vain siksi että hänellä on ollut seksi elämää ennen kun he edes tavattiin.
2. Jos naisella ei ollut kovin paljon rahaa, mutta mies vapaaehtoisesti maksoi, miksi hän jälkikäteen haukkuu toista? Ja ihan taatusti teki se nainen kotityöt ym.
Ota se ex vakavasti.