Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko naisia jotka eivät periaatteesta tee aloitteita?

Vierailija
01.12.2017 |

Täällä palstalla tuntuu siltä että se on jotenkin yleisin naistyyppi, mutta onko sellaisia pahemmin oikeasti edes olemassa? Ja perusteluksi ei kelpaa se että ei ole tehnyt aloitetta juuri minulle tai jollekin tietylle miehelle, ekiä sekään että yleensä mies tekee hänelle aloitteen, vaan että ihan periaatteesta ei tee aloitteita koska on nainen.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt aloitteita, ja miehet ovat olleet tosi otettuja ja innokkaita. Jos olen jostain todellakin kiinnostunut, niin miksi ihmeessä en tee aloitetta. Ja jos joku siitä säikähtää, niin sitten säikähtää eikä ole minulle sopiva mies. 

Vierailija
22/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne itseni lisäksi ketään naista, joka tekisi tai olisi tehnyt aloitteita. Yleensä naiset kertovat, että odottavat miehen tekevän aloitteen. Itsellänikään menestys ei ole ollut aina kovin hyvä, sillä miehet jostain syystä eivät pidä aktiivista naista puoleensavetävänä. Omalla kohdallani kuitenkin olen aina tykännyt itse valita ne miehet, joiden kanssa haluan olla enkä odota passiivisena, että haluamani mies lähestyy minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ne on todella kauniita, hoikkia, tasokkaita ja tyylikkäästi pukeutuvia naisia, jotka eivät tee periatteestakaan eivätkä toki siksikään että heidän ei tarvitse. Eivät käy kaikki vaot näkösällä jossakin halpisketjun rääsyissä junttibaareissa kikattamassa innoissaan että kalja-kake katsoi mä meen tekeen aloitteen. He tietävät, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi, hän tekee aloitteen, koska jos mies ei tee vaan naisen pitää tyrkyttäytyä, se tarkoittaa vain sitä että he's just not that into you.

Vierailija
24/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä aloitteista puhutaan?

Minä en tee aloitetta ekoille treffeille. En ole tehnyt koskaan. Haluan tietää, onko miehessä tarpeeksi munaa olla rohkea.

Aloitteita seksiin oman miehen kanssa teen useinkin.

Vierailija
25/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt aloitteita, ja miehet ovat olleet tosi otettuja ja innokkaita. Jos olen jostain todellakin kiinnostunut, niin miksi ihmeessä en tee aloitetta. Ja jos joku siitä säikähtää, niin sitten säikähtää eikä ole minulle sopiva mies. 

Ja yleensäkin elämässni olen hyvin aloitteellinen. Pari työpaikkaa olen saanut avoimien hakemusten myötä.  En odotellut mitään avoimia työpaikkoja vaan toimin etukäteen. Olen nyt vakituisessa virassa avoimen työhakemukseni ansiosta. 

Vierailija
26/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tee. Jos jotakuta miestä oikeasti kiinnostaa, hän kyllä lähestyy minua, kunhan teen olemassaoloni tiettäväksi. Itse lähestymällä olen päätynyt vain suhteisiin sellaisten miesten kanssa, jotka eivät ole lopulta olleet erityisen kiinnostuneita juuri minusta. Tämä ei siis ole siitä periaatteesta, että aloitteiden tekeminen ei kuuluisi naiselle, vaan kokemuksen tuomasta viisaudesta.

Niin päin on tietty sitten parempi, että joudut suhteisiin joissa itse et ole erityisen kiinnostunut juuri sinua lähestyneestä miehestä, jonka sitten ajallaan lemppaat.

Vierailija
27/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut nainen pihtaa aloitteitaan mutta perässä ravaamiseen kyllä kuluttaa aikaansa.

Siinä vaiheessa kun on yrittänyt epätoivoisesti painostaa / kostaa miehelle koska mies ei noteeraa tätä kiinnostunutta naikkosta koska tämä naikkonen on leimannut itsensä häiriköksi.

Kun sitten jostain ilmaantuu kiinnostunut nainen sosiaalisilla avuilla, se ensimmäinen varis alkaa kovasti räksyttämään tätä naista pois kaikenlaisilla mustasukkaisuuteen viittaavilla tavoilla.

- Kuten huutaa mieskohteensa perässä että tämä nainen "nusaa" toista miestä.

-

-

Vierailija
28/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tee. Jos jotakuta miestä oikeasti kiinnostaa, hän kyllä lähestyy minua, kunhan teen olemassaoloni tiettäväksi. Itse lähestymällä olen päätynyt vain suhteisiin sellaisten miesten kanssa, jotka eivät ole lopulta olleet erityisen kiinnostuneita juuri minusta. Tämä ei siis ole siitä periaatteesta, että aloitteiden tekeminen ei kuuluisi naiselle, vaan kokemuksen tuomasta viisaudesta.

Tuo ei ole kokemuksen tuomaa viisautta, vaan sattuman tuottama vahvistusharha.

Vierailija
29/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana jäädä odottelemaan vaan poimia parhaat päältä pois ennen muita. 

Vierailija
30/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on aloite?

Onko tää nyt teinikysymys taas?

Kyllä miesten tehtävä on piirittää, mutta saatan kyllä tervehtiä tai kysyä paljonko kello on.

Toi on hyvä pidä toi, 105% aloite. Jos ei miehet tuosta tajua niin he eivät olleet worth it, siskoseni! x|

Vierailija
31/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut nainen pihtaa aloitteitaan mutta perässä ravaamiseen kyllä kuluttaa aikaansa.

Siinä vaiheessa kun on yrittänyt epätoivoisesti painostaa / kostaa miehelle koska mies ei noteeraa tätä kiinnostunutta naikkosta koska tämä naikkonen on leimannut itsensä häiriköksi.

Kun sitten jostain ilmaantuu kiinnostunut nainen sosiaalisilla avuilla, se ensimmäinen varis alkaa kovasti räksyttämään tätä naista pois kaikenlaisilla mustasukkaisuuteen viittaavilla tavoilla.

- Kuten huutaa mieskohteensa perässä että tämä nainen "nusaa" toista miestä.

Kun ilmiselvästi nainen piirittää miestä ja kuvittelee sitten että mies tekee "aloitteita", niin kyllä on luulot aika hakusessa ja muutenkin tulkinnat jylläävät luulojen pohjalta. Sellaisesta on turha kuvitella mitään.

Naikkonen voi kuluttaa vuosikausiakin tuohon touhuun ja uskotella muillekkin kuin itselle kaikenlaista, kuten sitten hankkia itselleen munaa jostain kun iskuyritys meni harakoille. Niin mainio tämä ei sentään ole.

Tuollaisen pohjalle on turha kasata mitään. Ihan vain vinkiksi.

Jos on niin itsepäinen, on monia naisia joilla on sosiaalisia avuja.

-

-

Vierailija
32/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksikö narsisti-palstat on täynnä narsistisista ukoistaan valittavia naisia, kun ovat perseellään istuneet odottelemassa ja ottaneet sen sliipatun lepertelijäukon joka tullut jutuille pilde ja pokaaliemäntä mielessä.

Vierailija
33/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on aloite?

Kyllä miesten tehtävä on piirittää, mutta saatan kyllä tervehtiä tai kysyä paljonko kello on.

Toi on hyvä pidä toi, 105% aloite. Jos ei miehet tuosta tajua niin he eivät olleet worth it, siskoseni! x|

No, mun ei tarvi tehdä aloitteita. Ei oo koskaan tarvinnut, välillä joutuu harhauttamaan iltaelämässä että pääsee eroon.

Vierailija
34/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle kuuluu flirttailla niin kauan, että se tekee aloitteen.

Vierailija
35/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ne on todella kauniita, hoikkia, tasokkaita ja tyylikkäästi pukeutuvia naisia, jotka eivät tee periatteestakaan eivätkä toki siksikään että heidän ei tarvitse. Eivät käy kaikki vaot näkösällä jossakin halpisketjun rääsyissä junttibaareissa kikattamassa innoissaan että kalja-kake katsoi mä meen tekeen aloitteen. He tietävät, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi, hän tekee aloitteen, koska jos mies ei tee vaan naisen pitää tyrkyttäytyä, se tarkoittaa vain sitä että he's just not that into you.

No se on juuri niin. Jos mies on kiinnostunut niin sen kyllä huomaa. Jos nainen ei ole kiinnostunut niin senkin kyllä huomaa. Mä en ymmärrä mitä täällä haetaan? Joku mies ei mene tinderissä kaupaksi ja tekee reklamaatiota tänne? Laittakoon reklamaation sinne mihin se kuuluu?

Vierailija
36/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on aloite?

No, mun ei tarvi tehdä aloitteita. Ei oo koskaan tarvinnut, välillä joutuu harhauttamaan iltaelämässä että pääsee eroon.

Kannattaa kokeilla tehdä aloite! Se on hauskaa ja siinä pääsee tosissaan testaamaan omaa viehätysvoimaansa.

Vierailija
37/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle kuuluu flirttailla niin kauan, että se tekee aloitteen.

Halpaa naurettavaa tyrkkyshittiä. Näin Kouvolassa.

Vierailija
38/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Kaikki suomalaiset.

Vierailija
39/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on aloite?

Kannattaa kokeilla tehdä aloite! Se on hauskaa ja siinä pääsee tosissaan testaamaan omaa viehätysvoimaansa.

Missitkin tunnetusti pokaa rumiluksia epätoivoisina yöelämässä?

Vierailija
40/65 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"He tietävät, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi, hän tekee aloitteen, koska jos mies ei tee vaan naisen pitää tyrkyttäytyä, se tarkoittaa vain sitä että he's just not that into you."

No sama kyllä toimii nykyään toisinpäinkin. Tai no, tää rusinatpullasta-tyylinen tasa-arvo, naisille kyllä kelpaa miesten palkat sun muut mutta ehdottomasti miesten pitää edelleen hoitaa iskemiset koska vanhat perinteet.