Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi sellaisesta päästä yli kun ystävä vie oman puolison?

Vierailija
08.06.2023 |

Onko täällä jollekin käynyt niin?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mutta pääsitpä kerralla kahdesta käärmeestä povellasi. Olet siunattu - mutta et välttämättä kiitollinen. Juuri nyt.

Vierailija
2/30 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit nalkuttanut vähemmän, niin se ei olisi lähtenyt ensimmäisen ystäväsi matkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olisit nalkuttanut vähemmän, niin se ei olisi lähtenyt ensimmäisen ystäväsi matkaan

Multa ei ole kukaan vienyt puolisoa, joten voit etsiä rauhassa toisen veetuilukohteen. 🙂

Ap

Vierailija
4/30 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä yritti miestäni lähennellä ja oli ihan varma että saa vieteltyä mieheni.

Minä olin mennyt nukkumaan ja he olivat kahden kesken ensimmäistä kertaa.Mies suuttui naisen lähentelystä ja heitti akan ulos kodistamme ja herätti ja kertoi mitä oli tapahtunut.

Ystävä yritti vielä pyydellä anteeksi mutta en antanut. Sen jälkeen oli entinen ystävä. Ei jäänyt ikävä.

Vierailija
5/30 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah

Hulluilla on tosiaankin halvat huvit.

Vierailija
6/30 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei "vie" keneltäkään ketään. Jos ihminen on aidosti onnellinen tilanteessaan, niin ei kai se mihinkään lähde. Eikä kukaan ketään omista.

Vierailija
7/30 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ystävä yritti miestäni lähennellä ja oli ihan varma että saa vieteltyä mieheni.

Minä olin mennyt nukkumaan ja he olivat kahden kesken ensimmäistä kertaa.Mies suuttui naisen lähentelystä ja heitti akan ulos kodistamme ja herätti ja kertoi mitä oli tapahtunut.

Ystävä yritti vielä pyydellä anteeksi mutta en antanut. Sen jälkeen oli entinen ystävä. Ei jäänyt ikävä.

Mahtava mies sulla! 👏🏻🙂

Vierailija
8/30 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex olis menny hommaan mukaan kuola suusta valuen.

Vierailija
9/30 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei "vie" keneltäkään ketään. Jos ihminen on aidosti onnellinen tilanteessaan, niin ei kai se mihinkään lähde. Eikä kukaan ketään omista.

Onnellinenkin ihminen voi olla idiootti.

Vierailija
10/30 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sä nielit koko sadun karvoineen päivineen.

Vierailija
11/30 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä nielit koko sadun karvoineen päivineen.

Kun menin nukkumaan niin muutaman minuutin päästä heräsin ei ne olisi siinä ajassa edes ehtineet sekstailla. Mieheni on sitä paitsi luotettava ja rehellinen. Ei kaikki miehet petä. Olet vain itse katkera miesvihainen kun et usko kunnon miehiin

Vierailija
12/30 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex olis menny hommaan mukaan kuola suusta valuen.

ymmärrän. kuka tahansa on parempi kuin sinä.

Vierailija
13/30 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten yli? Riittävästi vauhtia ja hyppy.

Vauhtia tarvitaan sen mukaan kuinka tilaavievässä asennossa ystäväsi ja miehesi lempivät.

Vierailija
14/30 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama. Mutta ei sellaiseen ystävään ole luottamista, joka tuollaista tekee, joten se on kyllä entinen ystävä sen jälkeen.

Vierailija
15/30 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tapahtunut kaksi kertaa sama. Ensin yhteinen ystävämme ja sitten miehen työkaveri. 

Mies lähti yhteisen ystäväpariskunnan miehen luo parille, ja yöpyi siellä, kun heillä oli hauskaa. Kertoi, että nainen oli yöllä tullut silittelemään poskea ja sanonut rakastavansa. Nainen kävi jopa niin röyhkeäksi, että ilmoitti minulle "ottavansa" mieheni. Sai melkoiset lähdöt meidän elämästä. Iski sitten naapurista juuri leskeksi jääneen ja todella sekaisin surusta olevan miesparan, jolle jäi elätiksi. Naisen jätetty puoliso alkoholisoitui ja kuoli.

Toinen, tuo työkaveri, naimisissa ja lapsia, mutta eiku "otan minäkin sun miehen", tyylillä vaan. Mies kertoi taas kaiken. Kutsuin naikkosen aviomiehen meille (tunsin hänet) ja kerroin kaiken, ja ero tuli. Mamma muutti äitinsä lihapadoille.

Kuulostaa wt-porukoilta, mutta ihan työssäkäyviä tavallisia ihmisiä ollaan kaikki. Kun on onneton elämässään, niin kai se itsekontrolli sitten vaan pettää, ja annetaan mennä vaan.

Vierailija
16/30 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tapahtunut kaksi kertaa sama. Ensin yhteinen ystävämme ja sitten miehen työkaveri. 

Mies lähti yhteisen ystäväpariskunnan miehen luo parille, ja yöpyi siellä, kun heillä oli hauskaa. Kertoi, että nainen oli yöllä tullut silittelemään poskea ja sanonut rakastavansa. Nainen kävi jopa niin röyhkeäksi, että ilmoitti minulle "ottavansa" mieheni. Sai melkoiset lähdöt meidän elämästä. Iski sitten naapurista juuri leskeksi jääneen ja todella sekaisin surusta olevan miesparan, jolle jäi elätiksi. Naisen jätetty puoliso alkoholisoitui ja kuoli.

Toinen, tuo työkaveri, naimisissa ja lapsia, mutta eiku "otan minäkin sun miehen", tyylillä vaan. Mies kertoi taas kaiken. Kutsuin naikkosen aviomiehen meille (tunsin hänet) ja kerroin kaiken, ja ero tuli. Mamma muutti äitinsä lihapadoille.

Kuulostaa wt-porukoilta, mutta ihan työssäkäyviä tavallisia ihmisiä ollaan kaikki. Kun on onneton elämässään, niin kai se itsekontrolli sitten vaan pettää, ja annetaan mennä vaan.

Sulla on hyvä mielikuvitus mutta surkea tarinankerrontakyky. Hio näitä juttuja vielä.

Vierailija
17/30 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole vienyt. Toinen haluaa sitä kans. Et voi pakottaa olemaan sinun kanssa vaikka ensin olit.

Vierailija
18/30 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuollaisesta kokonaan pääse yli eikä ehkä pidäkään. On tuo niin valtava loukkaus. Tietysti asiaan vaikuttaa todella paljon se miten asia hoidetaan että kerrotaanko suoraan ilman pettämistä ja valehtelua vai vehdataanko selän takana ja kirkkain silmin leikitään kaveria ja puolisoa.

Vierailija
19/30 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne?

Vierailija
20/30 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan helpolla ja anteeksi ei tarvitse antaa kummallekaan. Välit poikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme