Tunnetko naisia jotka eivät periaatteesta tee aloitteita?
Täällä palstalla tuntuu siltä että se on jotenkin yleisin naistyyppi, mutta onko sellaisia pahemmin oikeasti edes olemassa? Ja perusteluksi ei kelpaa se että ei ole tehnyt aloitetta juuri minulle tai jollekin tietylle miehelle, ekiä sekään että yleensä mies tekee hänelle aloitteen, vaan että ihan periaatteesta ei tee aloitteita koska on nainen.
Kommentit (65)
Itseluottamus ja identiteetti ei ole välttämättä hirveän vahvalla pohjalla jos tutustuminen on kiinni siitä, "voiko" tehdä aloitetta vai ei.
En tee aloitteita. Kerran oli vain niin söpö poitsu yökerhon tupakkahuoneessa, että lepuutin silmiä hänessä. Se riitti, oli mukava syyrialaispoika.
En muistaakseni. Tai eivät ole minulle periaatteistaan kertoneet. Yhden naisen tunnen joka periaatteesta kieltäytyy kaikista miesten aloitteista ja tekee mielummin itse aloitteensa.
Ihan hyvä periaate. Nekin miehet, jotka vaativat ja odottavat naisilta aloitteentekoa (koska tasa-arvo ja nykyaika ja what not) unohtavat tämän vaatimuksensa heti, kun vastaan tulee heitä oikeasti kiinnostava nainen.
Uskovaiset naiset ovat aktiivisempia koska niissä piireissä naisia on enemmän kuin miehiä ja se on pakko opetella tekemään itse aloite jos haluaa jonkun kumppanin saada.