Ovatko miehet lopulta paljon isänmaallisempia kuin naiset?
Onko ero jopa melko suuri? Onko nainen aina jo biologialtaan miestä vähemmän ns. heimouskollinen ja lähteekö helpommin kyytiin jos joku vaan tarjoaa paremmat edut? Vähän kuin joku operaattori olisi tarjonnut paremman diilin. Onko naisella muu maa mansikka kun taas mies on ikäänkuin isäntä? Olen mielestäni sellaista palstallakin usein pannut merkille.
Yksi esimerkki:
Kiinan suurimman internetyhtiön Tencentin toimitusjohtaja Martin Lau kertoi Slushissa perjantaina kiinnostavia seikkoja neuvotteluista, jotka johtivat siihen, että Tencent osti enemmistön Supercellin osakkeista japanilaiselta Softbankilta viime vuonna 6,5 miljardilla eurolla.
- Ensimmäinen kriteeri, minkä Ilkka laittoi pöydälle oli se, että pysymme aina Suomessa, mikä tulee joidenkin ihmisten mielestä aika kalliiksi, mutta uskon, että se oli oikea asia tehdä, Lau sanoi.
Supercellin toimitusjohtaja Ilkka Paananen kertoi kaupan syntymisen jälkeen yhtiön työntekijöille, että heille oli hyvin tärkeää, että "pääkonttori pysyy Suomessa ja maksamme kaikki verot Suomeen".
Marraskuun alussa uutisoitiin, että jos mukaan lasketaan Supercellin omistusjärjestelyiden vuoksi verotulonsa Suomeen maksavan Kahon 3:n 674,6 miljoonan yhteisöveropotti, niin Suomen valtio sai viime vuonna Supercellin ansiosta 979 miljoonan euron verotulot.
Kommentit (13)
Ei. Vanhastaan nainen on se, joka on kotona, rakastaa sitä, huolehtii siitä, toivoo että se pysyy turvassa, kun taas mies kiertää maita ja meriä nauttien niistä muun maan mustikoista.
Kyllä miehiä on enemmän kasvatettu isänmaallisuuteen koska asevelvollisuus. Isänmaallisuushan on nauretteva käsite jos siihen ei riittävästi kasvateta.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Vanhastaan nainen on se, joka on kotona, rakastaa sitä, huolehtii siitä, toivoo että se pysyy turvassa, kun taas mies kiertää maita ja meriä nauttien niistä muun maan mustikoista.
Eikun se hankkii sen perheen elatuksen, ettei muija vaihda operaattoria ja lapset joudu hunningolle.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei ainakaan oo. On sanonu et jos sota tulis ni ei jäis puolustamaan. Minä jäisin.
Naisten puheet ≠ naisten teot. Ei taida olla edes intti käytynä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei ainakaan oo. On sanonu et jos sota tulis ni ei jäis puolustamaan. Minä jäisin.
Naisten puheet ≠ naisten teot. Ei taida olla edes intti käytynä?
Se on tarkka-ampuja, mut ei kuulemma silti jäis.
miehet ovat isänmaallisia, koska valloittava heimo tappaa miehet. Naiset voivat vain levittää jalat uusille miehille ja jatkaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
miehet ovat isänmaallisia, koska valloittava heimo tappaa miehet. Naiset voivat vain levittää jalat uusille miehille ja jatkaa elämää.
Kun Neuvostoliitto valtasi Berliinin saksalaiset naiset kadulla tavatessaan kyselivät toisiltaan 'kuinka monesti tänään?'. Tarkoittaen raiskauksia.
Toisaalta miehet oli silloin jo tapettu, että ehkä tuo oli sittenkin se parempi vaihtoehto.
Naiset ei ole isämmaallisia koska heillä ei ole mitään väliä missä he asuvat. Ei heillä ole samalla tavalla kotimaata. Miehet voi olla turvassa vain kotimaassaan, vieraassa maassa he tulisivat tapetuksi.
Miehet on isämmaallisia koska sodan tullen HE joutuvat menemään rajalle kun naiset (ja mamut) samaan aikaan voivat loikoilla mukavasti kotona.
Kansallisuustunne, ylpeys, arvot, yhtenäisyys ovat syitä miksi on sodittu ja vedetty rajoja kartalle. Ihmettelen miten nationalismi on nyt henkitorvessa. Mitä on tapahtunut? 'Ihmiset on katox fiksumpii ja suvaitsevaisempii Q enne jee' ölinät ei kiinnosta. Mitä tapahtui ihmisten mielissä kun alkoivat käyttämään somea?
Kun katsoo noita meidän isämmaallisia, he ovat järjestään työttömiä, alkoholisteja ja mielenterveysongelmaisia.
Oikeat isänmaalliset olivat esimerkiksi peli poikki-mielenosoituksessa. Katso kuvista oliko siellä miehiä vai naisia enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo noita meidän isämmaallisia, he ovat järjestään työttömiä, alkoholisteja ja mielenterveysongelmaisia.
Oikeat isänmaalliset olivat esimerkiksi peli poikki-mielenosoituksessa. Katso kuvista oliko siellä miehiä vai naisia enemmän.
Peli-poikki mielenosoittajat halusivat avata rajan tunnetuin seurauksin: satoja suomalaisia raiskattu ja hakattu, useita tapettu, valtion velka kasvaa, vanhuksilta ja sokeilta viety rahat jne. Sellaisia isänmaallisia