Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle ei järjestetty edes vauvakutsuja, mutta mies senkus vaan juhlii kaiken aikaa ja hehkuttaa kuinka hauskaa hänellä onkaan :(

Vierailija
30.11.2017 |

Miehellä bileitä riittää, mutta mulle ei järkätty edes pienimuotoisiakaan vauvakutsuja. Tuntuu, että minut ja olemassa oloni on unohdettu kokonaan
:(

Nytkin mies hehkuttaa pikkujouluista, jo viikon saanut kuunnella kuinka on hauskaa luvassa.
Ei mieti yhtään miltä musta tuntuu jäädä yksin himaan -taas.
Ja seuraavana päivänä tehdä aivan kaiken yksin, kun toinen vaan makaa perse homeessa koko päivän.

Ehdotti, että aamulla lähtisin työpaikalle mukaan ja ajaisin auton pois aamulla ettei jäisi sinne, juu ei tule kauppoja.
Keksikööt keskenänsä miten sen sieltä viikonloppuna hakee, ei ole mun ongelma, koska tiedän ettei salettiin ole kykenevä mua vastavuoroisesti viemään taaskaan Ideaparkkiin ja ravintolaan syömään lukuisista lupauksista huolimatta, joten en odota poikkeusta tälläkään kertaa.

Monet viikonloput kuskina ollut ilman mitään vastapalvelusta, joten ei enää onnistu.

Kaiken huipennus on se, että on jotenkin siinä uskossa mun poistuvan kotoa vauvan synnyttyä varpajaisten tieltä jos esim käy niin että viikolla syntyy ja viikonlopuksi päästään kotiin.
Ja vitut tarvii mitää varpajaisia enää vietellä, kun tähänkin asti joka saamarin viikonloppu juhlinut jo aivan tarpeeksi. Tai menkööt muualle jos on pakko.

Jos sattus synnytys pikkujoulujen aikaan käynnistymään, en ilmoita siitä miehelle millään tapaa.
Siinäpähän ihmettelee minne olen hävinnyt aamulla, kun joskus sattuu kotiin tulemaan. Eipähän herralta hauskanpito keskeydy vaikka haluaisi tulla synnytykseen mukaan mitä tässä ollaan siitä puhuttu.
Mies on muksua toivonut ja halunnut itsekin.

Teki hyvin selväksi, ettei tarvi viestitellä, kun herra tahtoo pitää hauskaa. En itsekään aio vastata vaikka olisi itse pää halki jossain ja yrittäisi tavoitella.

Olen jo lukenut miten käynnistää synnytys kotikonstein ja päätin, että kokeillaan perhana, olisipahan itsellä jotain muuta tekemistä, kun kotona kökkiä ja nähdä miehen reaktio, kun jääkin tällä kertaa paljosta paitsi itse ja joutuisi koiran hoitamaan vuorostaan, sekin, kun on jäänyt kokonaan mun kontolleni kokonaan.

Turha sanoa, että anna miehelle aikaa, silläkin on ollut aikaa jo 9 kuukautta sopeutua muutokseen ja sen pitää riittää sillekin, kun se on riittänyt mullekin, koska pakkohan se on ollut riittää.

Kommentit (365)

Vierailija
321/365 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee sanasta "mammakerho" joku raamattukerhon kaltainen kulttikerho, jossa ei muusta saa puhua, kun vauvoista ja lapsista sekä kaikesta heihin liittyvästä

Vierailija
322/365 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä bileitä riittää, mutta mulle ei järkätty edes pienimuotoisiakaan vauvakutsuja. Tuntuu, että minut ja olemassa oloni on unohdettu kokonaan

:(

Nytkin mies hehkuttaa pikkujouluista, jo viikon saanut kuunnella kuinka on hauskaa luvassa.

Ei mieti yhtään miltä musta tuntuu jäädä yksin himaan -taas.

Ja seuraavana päivänä tehdä aivan kaiken yksin, kun toinen vaan makaa perse homeessa koko päivän.

Ehdotti, että aamulla lähtisin työpaikalle mukaan ja ajaisin auton pois aamulla ettei jäisi sinne, juu ei tule kauppoja.

Keksikööt keskenänsä miten sen sieltä viikonloppuna hakee, ei ole mun ongelma, koska tiedän ettei salettiin ole kykenevä mua vastavuoroisesti viemään taaskaan Ideaparkkiin ja ravintolaan syömään lukuisista lupauksista huolimatta, joten en odota poikkeusta tälläkään kertaa.

Monet viikonloput kuskina ollut ilman mitään vastapalvelusta, joten ei enää onnistu.

Kaiken huipennus on se, että on jotenkin siinä uskossa mun poistuvan kotoa vauvan synnyttyä varpajaisten tieltä jos esim käy niin että viikolla syntyy ja viikonlopuksi päästään kotiin.

Ja vitut tarvii mitää varpajaisia enää vietellä, kun tähänkin asti joka saamarin viikonloppu juhlinut jo aivan tarpeeksi. Tai menkööt muualle jos on pakko.

Jos sattus synnytys pikkujoulujen aikaan käynnistymään, en ilmoita siitä miehelle millään tapaa.

Siinäpähän ihmettelee minne olen hävinnyt aamulla, kun joskus sattuu kotiin tulemaan. Eipähän herralta hauskanpito keskeydy vaikka haluaisi tulla synnytykseen mukaan mitä tässä ollaan siitä puhuttu.

Mies on muksua toivonut ja halunnut itsekin.

Teki hyvin selväksi, ettei tarvi viestitellä, kun herra tahtoo pitää hauskaa. En itsekään aio vastata vaikka olisi itse pää halki jossain ja yrittäisi tavoitella.

Olen jo lukenut miten käynnistää synnytys kotikonstein ja päätin, että kokeillaan perhana, olisipahan itsellä jotain muuta tekemistä, kun kotona kökkiä ja nähdä miehen reaktio, kun jääkin tällä kertaa paljosta paitsi itse ja joutuisi koiran hoitamaan vuorostaan, sekin, kun on jäänyt kokonaan mun kontolleni kokonaan.

Turha sanoa, että anna miehelle aikaa, silläkin on ollut aikaa jo 9 kuukautta sopeutua muutokseen ja sen pitää riittää sillekin, kun se on riittänyt mullekin, koska pakkohan se on ollut riittää.

Ap, sulla on nyt vaan hormonit pinnassa.

Miesten pitää ymmärtää naisia ja raskaushormoneita eikä paeta kuin jänishousut baareihin.

Ei se ainoastaan miesten elämä muutu, tosin monella ei muutu ollenkaan, myös naisen elämä muuttuu.

Ja mitä mies tekee? Pakenee baariiloihin, kun vähänkään on muutosta tulossa!!

Mitä nainen tekee? Ei ainakaan pakene baariloihin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/365 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, kuulostaapa todella terveeltä suhteelta! Olette varmasti tosi nuoria? Ja eihän se nyt tarkoita, että kun on raskaana, että pitää kököttää kotona kaiken aikaa!!! Ei minkään muun tartte juurikaan muuttua, kun se ettei juo alkoholia. IKävä meininki teillä kaikenkaikkiaan, mutta saatte vauvan ja sille ei voi enää mitään.  Tsemppiä! 

Vierailija
324/365 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, kuulostaapa todella terveeltä suhteelta! Olette varmasti tosi nuoria? Ja eihän se nyt tarkoita, että kun on raskaana, että pitää kököttää kotona kaiken aikaa!!! Ei minkään muun tartte juurikaan muuttua, kun se ettei juo alkoholia. IKävä meininki teillä kaikenkaikkiaan, mutta saatte vauvan ja sille ei voi enää mitään.  Tsemppiä! 

Minne tässä muka pitäisi tämän mahan kanssa mennä yksin? Kerroppas se.

H-hetki on enää päivistä kiinni.

Ap

Vierailija
325/365 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestenkin pitäisi opetella olemaan välillä ihan vaan kotona eikä aina olla menossa jossain ja joka bileissä juosta -.-

Ero taitaa tulla just enemmän naisen aloitteesta, kun ei sitä menemistä jaksa loputtomiin katsella kukaan.

Vierailija
326/365 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aina nuorista ole kyse näissäkään jutuista. Osaa ne päälle kolmikymppisetkin olla mänttejä.

Vierailija
327/365 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se mies häipyi sinne pikkujouluihin?

Vierailija
328/365 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko se mies häipyi sinne pikkujouluihin?

Töiden jälkeen aloittivat jo.

Ap

Vierailija
329/365 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihan minne vaan haluat. Jos et halua mennä minnekään mahasi kanssa, pysy kotona. Mä jouduin menemään aikoinaan ison vatsani kanssa jopa lapseni isän hautajaisiin eikä kukaan kysynyt, huvittiko mua mennä vai ei. Ja sen jälkeen menin ihan joka ainoaan paikkaan ilman miestäni. 

Vierailija
330/365 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihan minne vaan haluat. Jos et halua mennä minnekään mahasi kanssa, pysy kotona. Mä jouduin menemään aikoinaan ison vatsani kanssa jopa lapseni isän hautajaisiin eikä kukaan kysynyt, huvittiko mua mennä vai ei. Ja sen jälkeen menin ihan joka ainoaan paikkaan ilman miestäni. 

Tässä on ihan tilanne kun sulla on ollut -.-

Vierailija
331/365 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinpä hyviä nettikauppoja. Kyllä talous nettishoppailun kestää, kun kestää baarireissutkin kerta ja lukuisat kaljalavojen ostotkin.

Siitä on herran turha nipottaa mitään, kun itselleni tilaan jotakin kivaa vuorostani. Vielä kun voin ;)

Ap

Vierailija
332/365 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea, näin vain sanan vauvakutsut. Ei ne kuulu Suomeen. Miksi kaikki pitää apinoida Amerikasta?

Vierailija
333/365 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa keskenkasvuiselta.

Vierailija
334/365 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä, kyllä sen miehen kupoli kestää imuroimisen, tiskaamisen ja pyykinpesunkin, kun kestää kaiken muunkin metelin pitkin yötä.

Ei kenenkään kotonaan tarvitse hiljaa olla.

Itse aiheutettua krapulaa kun on turha muille kiukutella aamulla.

Hienoa, että olet itseäsi muistanut. Nettikaupoista kyllä tekee hyviä löytöjä hyvään hintaan.

Vierailija
335/365 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa keskenkasvuiselta.

Enemmän se mies tässä keskenkasvuiselta vaikuttaa, kun ei pysty baareista pysymään poissa vaikka h-hetki voi koittaa koska tahansa

Vierailija
336/365 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi vaan, että pitkin päivää on ennakoivia suppareita ollut. Koiraa ulkoiluttaessa oli pakko pysähtyä, kun vihloi niin hemmetisti, ettei kävelystä mitään meinannut tulla.

Ap

Vierailija
337/365 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi vaan, että pitkin päivää on ennakoivia suppareita ollut. Koiraa ulkoiluttaessa oli pakko pysähtyä, kun vihloi niin hemmetisti, ettei kävelystä mitään meinannut tulla.

Ap

Hyvä juttu. Ennakoivat supparit alkaa yleensä viikkoa tai kahta ennen synnytyksen käynnistymistä. 

Vierailija
338/365 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hyvä juttu. Ennakoivat supparit alkaa yleensä viikkoa tai kahta ennen synnytyksen käynnistymistä. 

Kun käynnistys pian

Ap

Vierailija
339/365 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysyin asiasta, että tähänkö tämä nyt on mennyt, se menee ja tulee viikonloput miten lystää, mistä en tietenkään saisi sanoa mitään, ja nukkuu sitten koko päivän tekemättä mitään muuta, vastaus oli;

"Nauttisit nyt yksinolosta, kun kohta sitä ei ole."

Vastaukseni oli;

"Miten tästä jatkuvasta yksinolosta mitenkään nauttii, kun mitään tekemistä ei enää keksi, liikkuminen on hankalaa, vatsa tiellä koko ajan, hyvä kun saa koirallekaan valjaita puettua kun kumartaminen ja kyykkiminen tuntuu vatsassa ikävältä, siivotakaan aina jaksa."

Sitten mies lisäsi vielä, kun ei ole yksin saanut olla. Mitä helvettiä?

Olisi mennyt jonnekin erämaamökkiin YKSIN juopottelemaan, eikä kavereiden kanssa olisi koko ajan ollut jossakin, jos yksin olisi halunnut olla.

Ja mitä yksin oloa jotkut pikkujoulut mukamas ovat?

Porukkaa niissäkin on jatkuvasti ympärillä. Vai yksinkö se niitä vietti?

On kuulemma "vanha ja väsynyt" että pitää antaa nukkua. Hieman on ristiriitaista tuon aamuun asti bilettämisen kanssa.

Onkohan silloinkin "vanha ja väsynyt" kun muksu on tuossa ja herättää öisin?

Ap

Vierailija
340/365 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksun synnyttyä varmaan marisee itse, kun en anna sille huomiota ja aikaani samalla tavalla, kun nyt olisin vielä ehkä voinutkin antaa.

Turha tulla ehdottelemaan, että laitetaan muksu hoitoon ja lähdetään kaksin johonkin. Tuskin mua kiinnostaa enää yhtään lähdetäänkö kaksin vai kolmisin mihinkään.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi