Tein nettideitiprofiilin ja tässä havaintoja siellä olevista miehistä.
1. Mulla ei ole edes kuvaa profiilissa ja silti moni mies olisi valmis matkustamaan toiselle puolelle Suomea tapaamaan mua.
2. Monet miehet vaikuttaa todella epätoivoisilta. Jos en vastaa vaikka 12h sisällä niin tulee viestiä "minne hävisit?" "Voitko vastata" " Taisit löytää parempaa juttuseuraa"
3. Olen 26 vuotias ja profiilissa lukee että haen suht. Saman ikäistä seuraa ja silti 40+ miehet laittaa viestiä.
4. Olen 174cm pitkä ja tämäkin lukee profiilissa + ulkonäkökriteereissä ja silti 167 cm miehet laittaa viestiä "lähetä treffeille?"
5. Monet miehet laittaa vain "moi" niihin en edes vastaa ja viikon päästä sama mies "moi".
6. Monet ehdottaa seksiä vaikkei edes tiedä miltä näytän ja profiilissa lukee, että en etsi yhdenillan juttuja.
Että näin.. onneksi on pari helmeäkin löytynyt mutta ihmetyttää tuo käytös..
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me tavisnaiset saamme netissä vain pelkkää vonkaamista. Pitäkää tunkkinne, mielummin olen sitten kokonaan ilman miestä.
Tavismiehet lähettävät kivoja yhteydenottoja tavisnaisille, mutta eivät saa vastausta. Tavisnaiset saavat vain pelkkiä vonkausviestejä. Ilmeisesti nettideitissä on demoni, joka muuttaa tavismiesten kivat viestit vonkaamiseksi
Kun vähän aikaa seuraat näitä palstan itseään tavismiehiksi kutsuvia ne lopulta kertoo ettei niitä oikeasti edes kiinnosta jutella naisen kanssa niin kuin siinä olisi toinen tavallinen ihminen. Tuolla jo yksi kertoi että pitää vain heitellä verkkoja sinne tänne eli ei sillä taida olla mitään kiinnostusta niitä overkon kohteita kohtaan niin kuin ne olisi aitoja ihmisiä. Eli toisin sanoen vonkaavat vain seksiä.
Oikeat tavalliset miehet on jotain ihan muuta kuin nuo täällä kirjoittavat.Eihän se sitä tarkoita. Jos 1% naisista vastaa viestiin, ei voi olla lähettämättä useita viestejä, jos haluaa nettideittien johtavan johonkin. Omalla kohdallani etsin naisen profiilista vain feilaavia tekijöitä (käytännössä vain lapset) ja jos näitä ei ole, voisin mielelläni tutustua paremmin. Tämä ei ole mikään tae suhteen alkamisesta vaan ainoastaan siitä, että nainen pääsee mentaalisesti "jatkoon". Livenä, jos juttu sinne pääsee, näkee kyllä kolahtaako toinen
Avoimin mielin olemista on tietysti omat etunsa mutta jotta se jatko tapahtuu niin varmaan kannattaa aika rankasti karsia siitä verkosta niitä mitkä ei ole itselle sopivia vai onko tarkoitus tavata ihan kuka vaan koska siltä se kuulosti.
Ei kumppania voi valita katsomalla listasta jotain ominaisuuksia. Parempi karsia ne, joiden kanssa tulevaisuuden suunnitelmat menevät aivan ristiin ja pitää muita potentiaalisina. Vasta livenä näkee miten kemiat kohtaa jne. Paperilla sopiva voi olla livenä huono ja paperilla suht sopimaton taas täydellinen match
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, se on pakko miehen yrittää.
Miehen pillunsaanti perustuu täysin volyymiin. Poikkeuksena jotkut beckhamit sun muut, mutta me tavalliset miehet joudumme heittelemään verkkoja todella isolla kädellä.Pelimiesoppaat antavat normaalille miehelle suhdeluvun 100:1 eli kun sataa naista lähestyt niin yhden kanssa pääset tapaamaan. Normaalin alapuolella olevilla miehillä suhdeluku on paljon heikompi.
Kaikki kivet on siis käännettävä.Helppohan se on naisena huudella.
Minulla on uutisia: et ole tavallinen mies vaan se pahnan pohjimmainen. Joka nainen näkee sen tuosta tekstistä mitä suollat. Sen näkee myös naamastasi.
Meitä pahnan pohjimmaisia alkaa hiljalleen olla enemmistö :D
Niin te tunnutte uskovan. Täältä saa päivittäin lukea, miten tavallinen mies ei naista saa. Ylivoimainen enemmistö miehistä on parisuhteessa, se ei ole salaista tietoa. Mutta silti ei tunnu raksuttavan. Mikään mahti maailmassa ei näköjään saa miestä harkitsemaan sitä mahdollisuutta, että hän on keskiarvon alapuolella.
Toisaalta se on ihan tutkittua tietoa, että naisten mielestä suurin osa miehistä on keskiverron alapuolella. Ja sehän nyt ei tietenkään ole matemaattisesti mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me tavisnaiset saamme netissä vain pelkkää vonkaamista. Pitäkää tunkkinne, mielummin olen sitten kokonaan ilman miestä.
Tavismiehet lähettävät kivoja yhteydenottoja tavisnaisille, mutta eivät saa vastausta. Tavisnaiset saavat vain pelkkiä vonkausviestejä. Ilmeisesti nettideitissä on demoni, joka muuttaa tavismiesten kivat viestit vonkaamiseksi
Kun vähän aikaa seuraat näitä palstan itseään tavismiehiksi kutsuvia ne lopulta kertoo ettei niitä oikeasti edes kiinnosta jutella naisen kanssa niin kuin siinä olisi toinen tavallinen ihminen. Tuolla jo yksi kertoi että pitää vain heitellä verkkoja sinne tänne eli ei sillä taida olla mitään kiinnostusta niitä overkon kohteita kohtaan niin kuin ne olisi aitoja ihmisiä. Eli toisin sanoen vonkaavat vain seksiä.
Oikeat tavalliset miehet on jotain ihan muuta kuin nuo täällä kirjoittavat.Eihän se sitä tarkoita. Jos 1% naisista vastaa viestiin, ei voi olla lähettämättä useita viestejä, jos haluaa nettideittien johtavan johonkin. Omalla kohdallani etsin naisen profiilista vain feilaavia tekijöitä (käytännössä vain lapset) ja jos näitä ei ole, voisin mielelläni tutustua paremmin. Tämä ei ole mikään tae suhteen alkamisesta vaan ainoastaan siitä, että nainen pääsee mentaalisesti "jatkoon". Livenä, jos juttu sinne pääsee, näkee kyllä kolahtaako toinen
Avoimin mielin olemista on tietysti omat etunsa mutta jotta se jatko tapahtuu niin varmaan kannattaa aika rankasti karsia siitä verkosta niitä mitkä ei ole itselle sopivia vai onko tarkoitus tavata ihan kuka vaan koska siltä se kuulosti.
Olen toi m31 jota sanotaan epätoivoiseksi koska pistin viestiä 50 naiselle kuukauden aikana. Olen tuon edellisen kanssa samaa mieltä. Olisin voinut tutustua kaikkiin noista 50 paremminkin, ei se tarkoita että olisin välttämättä edes halunnut tavata saati sitten että siitä olisi syntynyt jotain tapailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yli 50-vuotias mies. En koskaan lähetä avausviestejä naisille. Panostan mieluummin hyvään tekstiin kuvattomalla profiililla.
Mulle tulee noin kaksi viestiä naisilta viikossa. Hyvin sopiva määrä. Näistä ehkä joka toinen johtaa tapaamiseen. Treffit kerran viikossa on jo paljon tai jopa liikaa.
Panostakaa siis miehet hyvään tekstiin. Älkää vonkailko. Hyvät naiset ottavat itse yhteyttä.
Vau tämä on aika vaikuttavaa. Onko naiset kanssasi samaa ikäluokkaa?
Kaveri taisi jättää jotain kertomatta. Jos nyt edes on se mitä väittää.
Helpostihan tuo hoituu jos hän on joku yritysjohtaja tai julkisuudesta tuttu mies. Monella deittisivulla kun pystyy laittamaan ne tulotkin näkyviin siihen profiiliin...
Jaa a minä ajattelin että naiset ovat samaa ik ja molemmat haluavat jonkun tosi tarkoituksella. Eivät ole so pikadeitti ikäluokkaa jossa viskotaan viestejä minne sattuu vaan kirjoittavat kunnolla tarkoituksena tutustua juuri siihen ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pillunsaanti perustuu täysin volyymiin. Poikkeuksena jotkut beckhamit sun muut, mutta me tavalliset miehet joudumme heittelemään verkkoja todella isolla kädellä.Pelimiesoppaat antavat normaalille miehelle suhdeluvun 100:1 eli kun sataa naista lähestyt niin yhden kanssa pääset tapaamaan. Normaalin alapuolella olevilla miehillä suhdeluku on paljon heikompi.
Minulla on uutisia: et ole tavallinen mies vaan se pahnan pohjimmainen. Joka nainen näkee sen tuosta tekstistä mitä suollat. Sen näkee myös naamastasi.
Niin te tunnutte uskovan. Täältä saa päivittäin lukea, miten tavallinen mies ei naista saa. Ylivoimainen enemmistö miehistä on parisuhteessa, se ei ole salaista tietoa. Mutta silti ei tunnu raksuttavan. Mikään mahti maailmassa ei näköjään saa miestä harkitsemaan sitä mahdollisuutta, että hän on keskiarvon alapuolella.
Mistä tiedät, paljonko se ylivoimainen enemmistö miehistä on käyttänyt aikaa seuranhakuun? Juurihan tuossa yllä sanottiin, että volyymistrategia toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tjaa. No, eipä ole kukaan muukaan tuntemani mies vielä valittanut, että liian helposti naisia saisi. Volyymia se on kaikilta vaatinut aivan tolkuttomasti. Kymmeniä, jopa satoja, epäonnistumisia ja joku satunnainen onnistuminen on saattanut parhaille osua joukkoon.
No eipä kukaan nainenkaan valita että liian helposti miehiä saisi. HUOM. Tämä ei ole sama kuin että on miehiä vonkaamassa. Silloin on kyse miehen saamisesta. Minä puhun siitä että NAINEN saa miehen.
Ja nämä jotka uhoavat sadoista ja tuhansista epäonnistumisista eivät yleensä ole henkilökohtaisesti tehneet yhtään aloitetta naisille vuoden sisällä. Kunhan puhuvat, että kyllä JOKU mies tekee satoja turhia yrityksiä.
Pidin kuvottavana sitä, että isäni ikäiset miehet lähettivät minulle viestejä.
Etsin seuraa ikäisistäni tai itseäni hieman nuoremmista - en eläkeläisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta kaveripiiristä kukaan ei ole parisuhteessa eikä taida olla edes mitään satunnaisia virityksiä kellään.
Muistithan näet senkin, että Suomessa on miehiä aktiivi-ikäisissä keskikokoisen kaupungin verran enemmän kuin naisia. Miehiä on 50 000 enemmän kuin naisia. Tämä on valtava määrä!
Vierailija kirjoitti:
Sinä haet nuorempia, mutta olet tuohtunut, jos miehet tekevät niin. Jees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille tekisi ihan hyvää kokeilla olla miehenä pienen aikaa. Loppuisi varmaan tuo pilkkaaminen aika äkkiä.
Kokeile huviksesi olla koulutettu 50+ nainen pääkaupunkiseudulla, joka etsii kaltaistaan seuraa (eronnnut, koulutettu, ongelmaton saman ikäinen mies).
Miksi miehen pitää olla eronnut?
50+ mies, joka ei ole ollut parisuhteessa...? Juuei, ei todellakaan kohtaisi kokemukset.
Miksi täytyy olla samat kokemukset? Miksi et voi tutustua ihmisiin avoimin mielin?
Niinpä. Jännä juttu. Jostain syystä kokemattomat miehet eivät ole halukkaita tutustumaan avoimin mielin naisiin, joilla on paljon kokemuksia; jotka ovat matkustelleet paljon, seurustelleet ja sekstailleet nuoresta alkaen. Puhumattakaan niistä, joilla on jo lapsiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, paljonko se ylivoimainen enemmistö miehistä on käyttänyt aikaa seuranhakuun? Juurihan tuossa yllä sanottiin, että volyymistrategia toimii.
Sanottiinko? Kenellä se on teistä toiminut?
Ihan paskajuttujahan nämä provot täällä suoltavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa kokea olevansa erityinen. Jos mies ei onnistu luomaan naiselle edes sellaista illuusiota, että on kiinnostunut juuri hänestä, ei nainen oikein lämpene. Siinäpähän mies saa sitten jatkaa niiden tuhansien naisten jahtaamista hautaansa asti, onnistumatta nappaamaan ketään heistä. Tai tietty voi aina saada jonkun henkisesti runnellun naisen, jonka itseluottamus matelee pohjamudissa ja tyytyy siihen ajatukseen, ettei ole tälle miehelle mitenkään erityinen. Se on sitten eri kysymys kuka haluaa tuollaisen ovimaton itselleen.
En kyllä suostu uskomaan, että täysissä ruumiin ja sielun voimissa olevat naiset tosissaan odottaisivat deittisaiteilla olevansa jotenkin erityisiä.
Miten niin..? jos on laatinut kaikinpuolin hyvän ja kattavan deittiprofiilin, niin miksi ihmeessä joku profiiliin vahvasti samaistuva mies ei voisi aidosti kiinnostua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanottiinko? Kenellä se on teistä toiminut?
Kyllä, aivan suoraan. Homoviestisi ja tämä äskeinen argumenttisi menevät koko ajan niin metsään, että alkaa jo kyllästyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yli 50-vuotias mies. En koskaan lähetä avausviestejä naisille. Panostan mieluummin hyvään tekstiin kuvattomalla profiililla.
Mulle tulee noin kaksi viestiä naisilta viikossa. Hyvin sopiva määrä. Näistä ehkä joka toinen johtaa tapaamiseen. Treffit kerran viikossa on jo paljon tai jopa liikaa.
Panostakaa siis miehet hyvään tekstiin. Älkää vonkailko. Hyvät naiset ottavat itse yhteyttä.
Vau tämä on aika vaikuttavaa. Onko naiset kanssasi samaa ikäluokkaa?
Kyllä. Ne ovat aina samaa ikäluokkaa. Minun ikäni on 55 ja naiset jotka kirjoittelevat, ovat normaalisti 52-60. Huomenna illalla tapaan 56-vuotiaan. Kivat kirjoitukset sillä on, ja tosiaan tässäkin viestiketjussa mainittu koulutus (kaksi korkeakoulua ja yrittäjä).
Mies 55v jatkaa. Sanoin, että miehen kannattaa todella miettiä profiilia ja jättää kuva pois näkyvistä. Näin saa vahan naisten yhteydenottoja, mutta ne ovatkin sitten aitoja.
Kuvia kannattaa silti olla, mutta piilossa. Näin sen voi näyttää heti yksittäiselle naiselle. Tämä toiminto on ainakin Hap..cake -palvelussa.
Kyseinen palvelu on ylivoimainen muutamien ominaisuuksien takia. Täysin reaaliaikainen. Näkee ihan heti, jos joku katsoo tai peukuttaa profiilia. Myös todella reaaliaikainen juttelu on mahdollista. Sitten voi juttelun lomassa avata kuvat kyseiselle naiselle - mielellään ilman naisen pyyntöä. Toimii.
Joku arveli, että olen joku rikas yritysjohtaja tai julkkis. En ole. Pyrin vain viestimään normaalisti, mukavasti ja rehellisesti. Reaaliaikaisessa juttelussa onkin pakko keskittyä yhteen kumppaniin. Massapostitus ei ole juttelua kun vastapuolesta ei tiedä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä haet nuorempia, mutta olet tuohtunut, jos miehet tekevät niin. Jees.
Hän kirjoitti hieman nuorempia. Olisi oikeasti mielenkiintoista tietää, kuin hyvin näillä miehillä, jotka etsivät huomattavasti nuorempaa, tärppää. Esim 52-vuotiailla monilla on ikäkriteeri naisille 35-50. En koskaan vastannut näille tyypeille, mutta heiltä tuli paljon viestejä minulle. En vastannut, koska en ollut se, mitä etsivät. Toisaalta tuollainen antaa ihmisestä sellaisen kuvan, että antaa enemmän kuin ottaa. 30-40- vuotiaille naisille taas on ylitarjontaa omissakin ikäluokissaan.
Jos sama tyyppi roikkuu listoilla on siinä jotain outoa. Parhaat miehet/naiset löytää nopeasti kumppanin
Mulla kanssa kokemusta tuosta että miehet on valmiita matkustamaan satoja kilometrejä mun luokse vaikka musta ei ole minkäänlaista kuvaa/pelkkä kroppakuva. Eikö niitä pelota millanen mätisäkki saatan olla kasvoistani? Ei, miehiä kiinnostaa vaan pillu. Korjaan, JOITAKIN miehiä. Olen ruma ja tissitön (aa-kuppi) nainen ja tuntuu että saisin netistä miehen kuin miehen. Uskomatonta.
Mietin samaa, elän jollain aivan eri planeetalla. Ihan absurdia lukea näitä kun oma kokemus on aivan toisenlainen.
Olen fiksu, ystävällinen ja huumorintajuinen, mutta koska naamani ja tissini ovat mitäänsanomattomat, niin en todellakaan saa viestejä saati sitten livenä lähestymisiä yökerhoissa. En edes ole varsinaisesti ruma, ilmeisesti vain liian tavallinen tms.