Tein nettideitiprofiilin ja tässä havaintoja siellä olevista miehistä.
1. Mulla ei ole edes kuvaa profiilissa ja silti moni mies olisi valmis matkustamaan toiselle puolelle Suomea tapaamaan mua.
2. Monet miehet vaikuttaa todella epätoivoisilta. Jos en vastaa vaikka 12h sisällä niin tulee viestiä "minne hävisit?" "Voitko vastata" " Taisit löytää parempaa juttuseuraa"
3. Olen 26 vuotias ja profiilissa lukee että haen suht. Saman ikäistä seuraa ja silti 40+ miehet laittaa viestiä.
4. Olen 174cm pitkä ja tämäkin lukee profiilissa + ulkonäkökriteereissä ja silti 167 cm miehet laittaa viestiä "lähetä treffeille?"
5. Monet miehet laittaa vain "moi" niihin en edes vastaa ja viikon päästä sama mies "moi".
6. Monet ehdottaa seksiä vaikkei edes tiedä miltä näytän ja profiilissa lukee, että en etsi yhdenillan juttuja.
Että näin.. onneksi on pari helmeäkin löytynyt mutta ihmetyttää tuo käytös..
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas naisilla rankkaa kun tulee liikaa viestejä netissä.
Vaikea kuvitella paljon kovempaa kohtaloa.
Edelleen suosittelen sitä ilmoituksen laittamista homopalstoille, jos vastausten määrä on se mikä tekee onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille tekisi ihan hyvää kokeilla olla miehenä pienen aikaa. Loppuisi varmaan tuo pilkkaaminen aika äkkiä.
Kokeile huviksesi olla koulutettu 50+ nainen pääkaupunkiseudulla, joka etsii kaltaistaan seuraa (eronnnut, koulutettu, ongelmaton saman ikäinen mies).
Helppoa, koska tuossa ikäluokassa miehet ovat koulutetumpia. Ellei sitten ”ongelma” tarkoita esimerkiksi lyhyttä vartta tai nuoruuden päivistä hiukan karannutta hiusrajaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämähän vaan taas kerran todistaa sen tosiasian kuinka helppoa naisen on saada seksiseuraa. Ei tartte kuin tehdä kuvaton profiili, niin heti on sata miestä jonossa mankumassa seksiä.
Mies kun tekee vastaavan, niin on sama kuin ei olisi profiilia ollenkaan.
Naisten on helppo saada paskaa seksiseuraa. Jos joku mankuu multa seksiä ilman mitään signaalia siitä, että mäkin voisin haluta sitä, niin en usko että se olisi sängyssäkään mua kohtaan huomaavainen.
Tämä on se mitä nämä miehet ei suostu tajuamaan. Niillä vonkausviesteillä ei ole arvoa edes sen verran mitä sekunteja menee niiden lukemiseen. Pahimmillaan sellaiseen mieheen käyttää vielä enemmän aikaa ennen kuin paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille tekisi ihan hyvää kokeilla olla miehenä pienen aikaa. Loppuisi varmaan tuo pilkkaaminen aika äkkiä.
Säälittävää.
Jos kykenet laskemaan suojauksesi niin voisit miettiä miltähän itsestäsi tuntuisi jos saisit yhtä vähän huomiota kuin miehet.
Ja sinä et sitten todennäköisyyksien valossa olisi mikään hunksi jos olisit mies, joten mieti sen todennäköisemmän skenaarion mukaisesti.Eikö sinua hävetä ruikuttaa tuolla tavalla?
Ei koska en ruikuta.
Kerron vain 90% miesten arjesta. Ymmärrän toki, että se on naisille etäinen maailma - kuin toinen todelisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me tavisnaiset saamme netissä vain pelkkää vonkaamista. Pitäkää tunkkinne, mielummin olen sitten kokonaan ilman miestä.
Tavismiehet lähettävät kivoja yhteydenottoja tavisnaisille, mutta eivät saa vastausta. Tavisnaiset saavat vain pelkkiä vonkausviestejä. Ilmeisesti nettideitissä on demoni, joka muuttaa tavismiesten kivat viestit vonkaamiseksi
Kun vähän aikaa seuraat näitä palstan itseään tavismiehiksi kutsuvia ne lopulta kertoo ettei niitä oikeasti edes kiinnosta jutella naisen kanssa niin kuin siinä olisi toinen tavallinen ihminen. Tuolla jo yksi kertoi että pitää vain heitellä verkkoja sinne tänne eli ei sillä taida olla mitään kiinnostusta niitä overkon kohteita kohtaan niin kuin ne olisi aitoja ihmisiä. Eli toisin sanoen vonkaavat vain seksiä.
Oikeat tavalliset miehet on jotain ihan muuta kuin nuo täällä kirjoittavat.
Eihän se sitä tarkoita. Jos 1% naisista vastaa viestiin, ei voi olla lähettämättä useita viestejä, jos haluaa nettideittien johtavan johonkin. Omalla kohdallani etsin naisen profiilista vain feilaavia tekijöitä (käytännössä vain lapset) ja jos näitä ei ole, voisin mielelläni tutustua paremmin. Tämä ei ole mikään tae suhteen alkamisesta vaan ainoastaan siitä, että nainen pääsee mentaalisesti "jatkoon". Livenä, jos juttu sinne pääsee, näkee kyllä kolahtaako toinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile huviksesi olla koulutettu 50+ nainen pääkaupunkiseudulla, joka etsii kaltaistaan seuraa (eronnnut, koulutettu, ongelmaton saman ikäinen mies).
Miksi miehen pitää olla eronnut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppoa, koska tuossa ikäluokassa miehet ovat koulutetumpia. Ellei sitten ”ongelma” tarkoita esimerkiksi lyhyttä vartta tai nuoruuden päivistä hiukan karannutta hiusrajaa...
Koulutetut, eronneet 50+ miehet viedään pääkaupunkiseudulla käsistä ihan riippumatta pituudesta tai hiusrajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50+ mies, joka ei ole ollut parisuhteessa...? Juuei, ei todellakaan kohtaisi kokemukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas naisilla rankkaa kun tulee liikaa viestejä netissä.
Vaikea kuvitella paljon kovempaa kohtaloa.Edelleen suosittelen sitä ilmoituksen laittamista homopalstoille, jos vastausten määrä on se mikä tekee onnelliseksi.
Tämä lapsellinen muka-analogia on nyt kolmatta tai neljättä kertaa ketjussa. Jokohan riitti?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yli 50-vuotias mies. En koskaan lähetä avausviestejä naisille. Panostan mieluummin hyvään tekstiin kuvattomalla profiililla.
Mulle tulee noin kaksi viestiä naisilta viikossa. Hyvin sopiva määrä. Näistä ehkä joka toinen johtaa tapaamiseen. Treffit kerran viikossa on jo paljon tai jopa liikaa.
Panostakaa siis miehet hyvään tekstiin. Älkää vonkailko. Hyvät naiset ottavat itse yhteyttä.
Vau tämä on aika vaikuttavaa. Onko naiset kanssasi samaa ikäluokkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, se on pakko miehen yrittää.
Miehen pillunsaanti perustuu täysin volyymiin. Poikkeuksena jotkut beckhamit sun muut, mutta me tavalliset miehet joudumme heittelemään verkkoja todella isolla kädellä.Pelimiesoppaat antavat normaalille miehelle suhdeluvun 100:1 eli kun sataa naista lähestyt niin yhden kanssa pääset tapaamaan. Normaalin alapuolella olevilla miehillä suhdeluku on paljon heikompi.
Kaikki kivet on siis käännettävä.Helppohan se on naisena huudella.
Nainen haluaa kokea olevansa erityinen. Jos mies ei onnistu luomaan naiselle edes sellaista illuusiota, että on kiinnostunut juuri hänestä, ei nainen oikein lämpene. Siinäpähän mies saa sitten jatkaa niiden tuhansien naisten jahtaamista hautaansa asti, onnistumatta nappaamaan ketään heistä. Tai tietty voi aina saada jonkun henkisesti runnellun naisen, jonka itseluottamus matelee pohjamudissa ja tyytyy siihen ajatukseen, ettei ole tälle miehelle mitenkään erityinen. Se on sitten eri kysymys kuka haluaa tuollaisen ovimaton itselleen.
En kyllä suostu uskomaan, että täysissä ruumiin ja sielun voimissa olevat naiset tosissaan odottaisivat deittisaiteilla olevansa jotenkin erityisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50+ mies, joka ei ole ollut parisuhteessa...? Juuei, ei todellakaan kohtaisi kokemukset.
Mutta miksi se olisi ongelma? Tuskin teillä muutenkaan kohtaisi kokemukset, vaikka molemmilla olisi ollut parisuhde
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täytyy olla samat kokemukset? Miksi et voi tutustua ihmisiin avoimin mielin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me tavisnaiset saamme netissä vain pelkkää vonkaamista. Pitäkää tunkkinne, mielummin olen sitten kokonaan ilman miestä.
Tavismiehet lähettävät kivoja yhteydenottoja tavisnaisille, mutta eivät saa vastausta. Tavisnaiset saavat vain pelkkiä vonkausviestejä. Ilmeisesti nettideitissä on demoni, joka muuttaa tavismiesten kivat viestit vonkaamiseksi
Kun vähän aikaa seuraat näitä palstan itseään tavismiehiksi kutsuvia ne lopulta kertoo ettei niitä oikeasti edes kiinnosta jutella naisen kanssa niin kuin siinä olisi toinen tavallinen ihminen. Tuolla jo yksi kertoi että pitää vain heitellä verkkoja sinne tänne eli ei sillä taida olla mitään kiinnostusta niitä overkon kohteita kohtaan niin kuin ne olisi aitoja ihmisiä. Eli toisin sanoen vonkaavat vain seksiä.
Oikeat tavalliset miehet on jotain ihan muuta kuin nuo täällä kirjoittavat.Eihän se sitä tarkoita. Jos 1% naisista vastaa viestiin, ei voi olla lähettämättä useita viestejä, jos haluaa nettideittien johtavan johonkin. Omalla kohdallani etsin naisen profiilista vain feilaavia tekijöitä (käytännössä vain lapset) ja jos näitä ei ole, voisin mielelläni tutustua paremmin. Tämä ei ole mikään tae suhteen alkamisesta vaan ainoastaan siitä, että nainen pääsee mentaalisesti "jatkoon". Livenä, jos juttu sinne pääsee, näkee kyllä kolahtaako toinen
Avoimin mielin olemista on tietysti omat etunsa mutta jotta se jatko tapahtuu niin varmaan kannattaa aika rankasti karsia siitä verkosta niitä mitkä ei ole itselle sopivia vai onko tarkoitus tavata ihan kuka vaan koska siltä se kuulosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pillunsaanti perustuu täysin volyymiin. Poikkeuksena jotkut beckhamit sun muut, mutta me tavalliset miehet joudumme heittelemään verkkoja todella isolla kädellä.Pelimiesoppaat antavat normaalille miehelle suhdeluvun 100:1 eli kun sataa naista lähestyt niin yhden kanssa pääset tapaamaan. Normaalin alapuolella olevilla miehillä suhdeluku on paljon heikompi.
Minulla on uutisia: et ole tavallinen mies vaan se pahnan pohjimmainen. Joka nainen näkee sen tuosta tekstistä mitä suollat. Sen näkee myös naamastasi.
Meitä pahnan pohjimmaisia alkaa hiljalleen olla enemmistö :D
Niin te tunnutte uskovan. Täältä saa päivittäin lukea, miten tavallinen mies ei naista saa. Ylivoimainen enemmistö miehistä on parisuhteessa, se ei ole salaista tietoa. Mutta silti ei tunnu raksuttavan. Mikään mahti maailmassa ei näköjään saa miestä harkitsemaan sitä mahdollisuutta, että hän on keskiarvon alapuolella.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yli 50-vuotias mies. En koskaan lähetä avausviestejä naisille. Panostan mieluummin hyvään tekstiin kuvattomalla profiililla.
Mulle tulee noin kaksi viestiä naisilta viikossa. Hyvin sopiva määrä. Näistä ehkä joka toinen johtaa tapaamiseen. Treffit kerran viikossa on jo paljon tai jopa liikaa.
Panostakaa siis miehet hyvään tekstiin. Älkää vonkailko. Hyvät naiset ottavat itse yhteyttä.
Kuukausittain inbound-markkinoinnin ammattilaiset lähestyvät minua ja firmaani, mutta tämä on kyllä vakuuttavin case mitä olen nähnyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau tämä on aika vaikuttavaa. Onko naiset kanssasi samaa ikäluokkaa?
Kaveri taisi jättää jotain kertomatta. Jos nyt edes on se mitä väittää.
Helpostihan tuo hoituu jos hän on joku yritysjohtaja tai julkisuudesta tuttu mies. Monella deittisivulla kun pystyy laittamaan ne tulotkin näkyviin siihen profiiliin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tein kuukausi sitten ihan 'normaalin' profiilin. Kuvattoman mutta kuvankin sai pyytämällä. Tasan 0 yhteydenottoa naisilta. Itse pistin ehkä 50 naiselle viestiä ja näistä ~25% jutteli takaisin. En pistänyt mitään seksiin viittaavaakaan viesteissäni. Tarkastin aina naisen ihannekumppanin että sovin heidän kategoriaan.
Aina aloitin keskustelun kohteliaasti, kysyin esim missä päin asuu ja mitä hakee täällä, aina profiilin pohjalta.
Näin siis miehenä meni tuo kuukauden kokeilu. Ei mitään järkeä! Paljon helpompi vaan lähteä yöelämään niin ainakin voi saada seksiä ja siitä ehkä sitten parisuhteen. Toivotonta koittaa rakentaa mitään tuolla treffit24...
t: m31
Etkö ehdottanut kenellekään tapaamista?
Kolmelle jotka mua miellyttivät. Kukaan ei suostunut koska pitäisi keskustella netissä enemmän. Jokaisen kanssa reilu viikko chattailua, statsien mukaan lähemmäs sata viestiä per nainen. Ei kukaan ainakaan sanonut etten miellyttäisi ulkoisesti tai että olisin inhottavan näköinen. Kysyin kaikilta kolmelta että missä mätti, samalla kuin ilmoitin etten jatka tuota pelleilyä :D
Vastaukset vain ympäripyöreitä ettei syttyneet minun jutuista vaikka pitivätkin ja tarvitsisivat enemmän aikaa ja muuta lässynlässynlää...
Ehkä koska tuolla treffi24 näkee ne lähetettyjen viestien määrän jos sinulla on plussa käytössä, ja minulla oli varmaan liian monta? Eli pitäisi heti tärpätä se 'oikea' ettei vaikuta sialta. :)
Miten helvetissä sitä tietää matchaako kukaan jos ei tapaa? Vaikka miten netissä sujuisi jutut niin eihän se kerro vielä mitään.... aaarrgh.
Nyt olen naisena ymmälläni. Itse mielelläni tapasin mahdollisimman pian. Olen siis kumppanini netissä tavannut. Ja ihastuin siihen mieheen, joka "paperilla" vaikutti epätodennäköiseltä vaihtoehdolta. Sellainen palvelu olisi hyvä, jossa joku asiantuntija valutsisi vaikka kolme sopivaa vaihtoehtoa treffeille. Liian monet ehdokkaat sekoittavat arviointikyvyn.
Karkoittikohan mulla sitten noi mun viestien määrät? Nehän näkee tolla plussalla. Olin siis yli 50 naiselle pistetty viestiä...
Kai se kuulostaa sikamaiselta naisista mutta todella harva vastaa vaikka vastaisin heidän ihannekumppaniaan statsien puolesta.
Kyllähän se näyttää epätoivoiselta. Ei sikamaiselta vaan epätoivoiselta. Miehiltä sain vastauksen ehkä joka toiselta, joille laitoin viestiä. Osa keskusteluista kuivui kasaan, osa ei halunnut tavata, osa antoi pakit ekojen treffien jälkeen. En silti aloittanut tuollaista pommitusta. Mutta minä en ollutkaan epätoivoinen.
Miten siis pitäisi edetä miehenä jos näkee esim tuolla t24 kiinnostavan naisen? Ei pistää viestiä? Okei. Sain naisilta tasan nolla viestiä kuukauden aikana. Kaikki on tuollakin vain sen kuvan perässä eikä vaivauduta edes pyytämään sitä vaan heti pitäisi nähdä. Mitä järkeä tuosta on maksaa kun Tinder toimii paremmin ja enemmän käyttäjiä...
Jatkan vielä. Pistin näköjään 56 eri naiselle viestiä, siis tyyliin "Moi! Missä päin Helsinkiä asut?". Kävin kyllä profiilit läpi että matchaa mulle ja hänelle. Onko tämä todella epätoivoista?
Suurin osa oli kuvattomia.. noin 15 vastasi, osan blokkasin koska olivat feikkejä. Kolmen kanssa siis tuli enemmän juteltua mutta ketään heistä ei kiinnostanut tavata vaikka kävimme todella syvällisesti lähes kaiken läpi. Kuvat vaihdettiin myös.
Kyllä varmasti suurin osa miehistä löytää kuukaudessa sen 40-50 kiinnostavaa profiilia tuolta.. mutta kai se on epätoivoista.
Kyllä. 50:n potentialisen kumppanin löytäminen kuukauden sisällä vaikuttaa epätoivoiselta.
Siis kiinnostava profiilinsa perusteella ja paperilla sopisimme yhteen. Ja on minulta epätoivoista pistää esim "moi" näille... okei. Eli pitäisi vaan katsella profiilia ja toivoa että molemmat ovat kiinnostuneita ja sitten odotella viikko ja pistää viestiä, tai ehkä odottaa vielä toinen viikko jos se nainen uskaltautuisi pistämään viestiä ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa kokea olevansa erityinen. Jos mies ei onnistu luomaan naiselle edes sellaista illuusiota, että on kiinnostunut juuri hänestä, ei nainen oikein lämpene. Siinäpähän mies saa sitten jatkaa niiden tuhansien naisten jahtaamista hautaansa asti, onnistumatta nappaamaan ketään heistä. Tai tietty voi aina saada jonkun henkisesti runnellun naisen, jonka itseluottamus matelee pohjamudissa ja tyytyy siihen ajatukseen, ettei ole tälle miehelle mitenkään erityinen. Se on sitten eri kysymys kuka haluaa tuollaisen ovimaton itselleen.
En kyllä suostu uskomaan, että täysissä ruumiin ja sielun voimissa olevat naiset tosissaan odottaisivat deittisaiteilla olevansa jotenkin erityisiä.
Siksi minä ainakin yritin jutella ja tutustua ennen kuin päätän kannattaako edes tavata.