Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivuliain fyysinen kipu, mitä olet tuntenut?

Vierailija
29.11.2017 |

Joskus oli ongelmia alaselän kanssa. Ilmeisesti noidannuoli tai ylirasittunut. Tilanne äityi niin, että pelkkä parin kilon painoisen sangon kantaminen kädessä sai melkein itkemään..autolla ajaminen lähes mahdotonta. Helpotti oloa,kun makasi lattialla selällään ja jalat tuolilla koukussa. Fyssarilla kävin ja antoi treeniohjeita.Lääkäriä ei kiinnostanut laittaa kuvauksiin.. "katsotaan tilannetta kk päästä". Noh oireet parin kuukauden sisään alkoi helpottamaan. Olen hieman notkoselkäinen, joten silläkin osuutta asiaan varmasti kipuiluun oli.

Kommentit (347)

Vierailija
281/347 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuvaiheen tiheät supistuskivut ilman kivunlievitystä yhdessä peräsuolen supistusten kanssa. Peräruiske älyttiin antaa vasta hetki ennen ponnistusvaihetta.

Vierailija
282/347 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukan asennus. Sattui saatanasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/347 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat synnytyssupistukset olivat kyllä aivan infernaalisia. Ei sellaista kipua voi edes ymmärtää näin jälkikäteen.

Vierailija
284/347 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti virtsakivikohtaus. Sitä kivun määrää! Siihen ei auttanut edes särkylääke, neljä kipupiikkiä tai edes morfiinipistos.

Vierailija
285/347 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea synnytys. Ei kivunlievitystä, komplikaatioita.

Vierailija
286/347 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kierukanpoisto -kommentteja en voi ymmärtää. Ihmettelin kyllä ennen poistoa, miksi huoneeseen ennen poistoa tuli lisävoimia pitämään jaloista kiinni. Itse poistoa en edes huomannut, en tuntenut yhtään mitään.

Se että sinua ei ole sattunut ei tarkoita sitä, että kaikilla muillakin tilanne olisi sama.

Vierailija
287/347 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hammaslääkärissä piikki suoraan tulehtuneeseen hermoon.

Tämä, voi helvetti että se sattui. Vesi valui silmistä ihan solkenaan.

Menkää ajoissa sinne hammaslääkäriin, eikä vasta sitten kun poski alkaa turvota.

Vierailija
288/347 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatsakipu kun olin ottanut eri särkylääkkeitä liian lyhyellä aikavälillä häntäluun kipuun. (Olin kaatunut pahasti jäällä persiilleni). Oksensin noin tunnin tyhjää ja se vatsakipu pisti polvilleen huutamaan.  Voin sanoa että häntäluu unohtui tuossa helvetissä.

Kaaduit perseelles ja jouduit siihen ottamaan kahta eri lääkettä? No just..=))))

Ja maailman kovimmat kivut vieläpä =)

Vierailija
289/347 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpilisäkkeen osittainen puhkeaminen.

Järkyttävä kokemus!!

Vierailija
290/347 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivopaineen nousu ja aivokalvontulehdus. Ei voi edes kuvailla.

Vierailija
291/347 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin ja hikoilin vessassa, alaraajat ei toimineet, paikallaan ei voinut olla. Särkylääkkeet ei tehonneet ja, jos piti liikkua, sai ryömiä - kuukautiskivut syynä. 

Vierailija
292/347 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivokasvainleikkauksen jälkeinen vuorokausi!

Vierailija
293/347 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hormonikierukan asennus. Tai no, jos tarkkoja ollaan niin elämäni toisen kierukan asennus. 

Se kipu kun kohtua mitattiin oli aivan saatanallinen vaikka olin varautunut toimenpiteeseen ja ottanut buranaa ennen toimenpidettä hyvissä ajoin, kuten ohjeissa oli. Olin aivan valkoinen ja pelkäsin pyörtyväni.

Gyne sanoikin sen jälkeen, että nythän sinulle on jo värikin palannut kasvoihin. Huhhu. Kipua kesti asennuksen jälkeen muutama tunti, eli sinänsä ei paha. En pidä itseäni kuitenkaan esim. kipuherkkänä, joten yllätyin aivan, miten se itse asennus olikin nyt toisella kertaa aivan yhtä saatanaa.

En ole koskaan synnyttänyt, mutta asentavan lääkärin mukaan asennuksessa kohtu supistelee kuin synnytyksessä ja hänelle ovat monet synnyttäneet potilaat sanoneet, että muistuu oma synnytys asennuksesta mieleen (toki lyhytaikaisesti vain).

Mulla sama kokemus. Kohdun mittaaminen oli kivuliainta, mitä olen kokenut. Minäkin pelkäsin pyörtyväni ylös noustessa. Silmät vaan valuivat vettä.

En koe olevani mikään kipuherkkä, mutta hirveä kokemus oli. En ole saanut vielä lapsia, mutta synnytyspelon sain jo tuosta kierukan laittamisesta.

Tämä mullakin. Ihan hirveä kipu.

Samanlaiset kokemukset. Pyörryin asennuksen jälkeen odotustilaan... Ja se kierukan laiton jälkeinen vuorokausi oli ihan kammottava... tais valitettavasti miehellekkin jäädä traumat tästä ja hän jo totesi ettei sitä todellakaan tehdä toiste. Murtunut jalka(+nivelsiteet), kylkiluut tai ranne oli ihan siedettävä kokemus kierukanlaittoon verrattuna.

Vierailija
294/347 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivokalvontulehdus ja aivotulehdus samaa aikaa, meningoenkefaliitti. Päänsärky niin lamauttavaa, etten olisi edes pystynyt tappamaan itseäni.

Vierailija
295/347 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laukesin näppäimistölle. Sattui henkisesti niin että sattui fyysisesti

Vierailija
296/347 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaan kiskonnan jälkeinen särky + tuntui että leukaluu sijoiltaan. Kesti n 3vrk ennenkuin tuntui normilta. Teininä menkkakivut meinas viedä tajun.

Aika helpolla oon päässy :)

Vierailija
297/347 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys

Vierailija
298/347 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei synnytystä lasketa niin juurihoito ilman puudutusainetta. Lääkäri väitti että hammas on jo kuollut, no voin kertoa että ei ollut

Vierailija
299/347 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen jälkisupistukset. Jotain ihan järkyttävää.

Vierailija
300/347 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttövain kirjoitti:

Kuukautiskivut. Paskalla käyminen anaaliseksin jälkeisenä päivänä.

No mitä varten sitten annat sinne kakkoseen tunkea?