Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset rukoilen teitä auttamaan minua. Miten saan tyttöystävän suostumaan kosintaan??

Epäonnistunut mies
28.11.2017 |

Haluan naimisiin juuri hänen kanssaan ja kahdesti olen kosinut mutta molemmilla kerroilla saanut kieltävän vastauksen. Olen surullinen. :( Ensimmäinen kosinta tapahtui julkisella paikalla johon tyttöystävä sanoi heti ettei pidä muiden katseista koska aiheuttavat hänelle paineita vastata myöntävästi..sanoi kuitenkin ei. Toinen oli romanttinen kosinta ravintolassa mutta jälleen vastaus oli ei. Olemme seurustelleet neljä vuotta joten tunnen hänet hyvin. Miksi hän kieltäytyy? Eikö hän ota minua tosissaan? Kyse ei ole siitä että toinen ei halua naimisiin koska tyttöystävä on sanonut haluavansa naimisiin joten kosinnassa täytyy olla vikaa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Let it be. Rukoilen mieluummin, että tapahtuu, kuten tarkoitettu.

2/28 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitas prinssi tyylillä: kotona kesken ruoanlaiton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on sanonut haluavansa naimisiin kanssasi niin minkä ihmeen takia sinä kosit häntä edelleen?

Vierailija
4/28 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi joku todella omaperäinen ja oikeasti hieno kosinta, johon on mahdotonta vastata kieltävästi.

Pitääkö tyttöystäväsi suklaasta? Tässä yksi idea: piilota sormus tällaisen pallon sisälle.

Vierailija
5/28 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tyttöystävä sanoo syyksi kieltäytymiseen?

Vierailija
6/28 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissasi?

Kosinnan "laatu" ei vaikuta vaan ilmeisesti tyttöystäväsi epäröi, haluaako naimisiin kanssasi ylipäätään tai vielä. Syyt saat selville vain kysymällä ja olemalla painostamatta.

Vierailija
7/28 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies otti tiukan otteen ja suuteli pitkään ja sanoi, että mentäiskö tänään ostamaan se vihkisormus. Tehosi kyllä. Mä luulen, että jos kumppanisi ei ole vielä oikeasti valmis menemään naimisiin, et saa kosittua millään tavalla, että hän suostuisi. Periaatetasolla hän voi haluta kanssasi naimisiin, mutta syystä tai toisesta ajankohta ei ole oikea.

Vierailija
8/28 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

goaliemomma kirjoitti:

Koitas prinssi tyylillä: kotona kesken ruoanlaiton.

Kuka prinssi? Harry? Veljensä William ei ainakaan ollut hän taisi kosia Afrikassa.

Vierailija
9/28 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tehdä mitään. Hän ei halua kanssasi naimisiin. Sille ei voi mitään. Älä kysy enää, ja lopeta suhde, jollet kestä ettet pääse hänen kanssaan naimisiin. Luultavasti suhde loppuisi joka tapauksessa ennen pitkää. Nuo hänen kommenttinsa kuulostivat sellaisilta. Miksi haluat olla sellaisen kanssa?

Vierailija
10/28 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullutkaan että voisi kosia väärin. Täytyy olla jonkinlainen narsistinen suhde välillänne jos tuollaisella asialla että miten kosii on merkitystä ja etenkin jos kieltäytyy julkisesta kosinnasta, olisi nyt edes feikannut vähän. Miten edes jatkoit tuollaisen nolaamisen jälkeen suhdetta? Jos tyttöystäväsi on sanonut haluavansa naimisiin mutta kieltäytyy kosinnasta niin oletko varma että hän haluaa sinun kanssasi naimisiin? Voi olla ihan mahdollista että hän tosiaan haluaa naimisiin mutta hänellä on joku toinen jonka kanssa haluaa tai sitten hän ei vielä ole valmis naimisiin ollenkaan tai ei ole valmis naimisiin kanssasi.

Vierailija
11/28 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla ja lopeta ärsyttävä painostaminen

Vierailija
12/28 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on sanonut haluavansa kanssasi naimisiin, mutta kieltäytyy kosinnasta, on kaksi vaihtoehtoa. Hän ei halua naimisiin vielä, tai hän ei sittenkään halua kanssasi naimisiin. Jälkimmäisessä tapauksessa on tietenkin väärin roikottaa sinua siinä, löyhässä hirressä kaiken aikaa. Kysy ja keskustele miksi. Tai sano hänelle, että sinä et kosi enää kolmatta kertaa, vaan hänen pitää kosia sinua sitten kun on siihen valmis. Varaudu siihen, ettei kosintaa välttämättä koskaan kuulu.

Vierailija
13/28 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla ja lopeta ärsyttävä painostaminen

Mäkin sanoisin, ett kannattaa antaa asian olla kunnes tyttöystäväsi itse ottaa asian esille. Jos ei ota, hän ei halua naimisiin.

Vierailija
14/28 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä sanoo, että ei halunnut kosintaa julkisella paikalla ja sen jälkeen kosit ravintolassa? 

Vierailija
15/28 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä sanoo, että ei halunnut kosintaa julkisella paikalla ja sen jälkeen kosit ravintolassa? 

Tätä minäkin ihmettelin. Eikö sinua ap kiinnosta yhtään tyttöystäväsi mielipiteet?

Vierailija
16/28 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt valoja päälle. Kahdesti olet väistänyt luodin, älä vaan enää koeta onneasi.

Vierailija
17/28 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa naimisiin, mutta ei sinun kanssasi. Hyväksy tämä ja jatkakaa elämäänne omilla tahoillanne.

Vierailija
18/28 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi tehdä mitään. Hän ei halua kanssasi naimisiin. Sille ei voi mitään. Älä kysy enää, ja lopeta suhde, jollet kestä ettet pääse hänen kanssaan naimisiin. Luultavasti suhde loppuisi joka tapauksessa ennen pitkää. Nuo hänen kommenttinsa kuulostivat sellaisilta. Miksi haluat olla sellaisen kanssa?

Hän on ensimmäinen nainen jonka kanssa seurustelen. Minulla oli aijemmin vaikeaa saada tyttöystävä. Annoin hänelle anteeksi kun haukkui minua miehisyyteni pienyydestä.

Vierailija
19/28 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin ihmettelin. Eikö sinua ap kiinnosta yhtään tyttöystäväsi mielipiteet?

Ravintolassa ei ollut muita asiakkaita kuin me sekä henkilökunta joten paineita yleisöstä ei ollut. Kuuntelen tyttöystäväni mielipiteitä ehkä liikaakin..

Vierailija
20/28 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tyttöystävä sanoo syyksi kieltäytymiseen?

Olen kosinut jo kahdesti, koska tuleva anoppi haluaa tyttärensä naimisiin kanssani. Hän odottaa jo kovasti ensimmäistä lastenlasta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän