40-50v miehet löytää helpommin parisuhteen kuin samaa ikää olevat naiset
Tuttavapiirissä on useampia sinkkuja naisia, eronneita 5-15v sitten. Olisivat valmiita suhteeseen, mutta vain seksiseuraa löytyy. Kuitenkin moni tietämäni mies saa vakituisen suhteen heti eron jälkeen. Eli valinta on miehillä; halutessaan saavat pysyvän suhteen tai jatkavat pikasuhteilla.
Kommentit (39)
Näinhän se on. Kilttimiesten taivas on maan päällä ja sinne pääsee keski-ikäisenä,
Miehet lisäksi saavat huomattavasti nuoremman naisen puolisokseen.
Ei sikäli..vaikka olen sinkku, olen sitä mielelläni. En ottaisi miehekseni mitään tupakoivaa alkkista tai elämäänsä sössinyttä .
Kaiken ikäiset miehet löytävät helpommin parisuhteen kuin naiset. Naiset saavat helpommin seksiä.
Ja tämäkin asia on naisten oma syy, kun ovat niin kranttuja. Eikös siitä ole oikein tutkimustietoa julkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken ikäiset miehet löytävät helpommin parisuhteen kuin naiset. Naiset saavat helpommin seksiä.
Miten voi olla mahdollista saada parisuhde, jos ei saa edes seksiä?
Miehillä on paljon laajempi ikäskaala kumppanin valinnassa kuin naisilla. Voivat ottaa oman ikäisiä +2 vuotta ja ainakin vielä kymmenen, viisitoista vuotta nuorempia. Naisilla taas 40-50 vuotiaina alkaa painaa se tosiasia että keski-iästä ylöspäin naisia on enemmän kuin miehiä ja kun naiset harvemmin ottavat (saavat) vielä tuossa iässä nuorempaa miestä niin ikäskaala on ja valikoima on suppeampi. Vapat miehet alkavat vasta päälle viisikymppisinä, lähempänä kuuttakymmentä uudestaan katsella niitä naisia, jotka eivät enää tee lapsia.
Miehillä on kortit tässä parinmuodostusasiassa.
Yksikään kunnon mies ei suostu pelkkään seksisuhteeseen, mutta huonotkin miehet saavat seksiä.
Naiset pärjäävät paremmin ilman miestä. Tämä on ihan tutkittu juttu. Osa ehkä toivoo parisuhdetta, mutta ei ole pakottavaa tarvetta tyytyä kehen vaan. Miehellä paljon huonompi tilanne, jos jää pitkäksi aikaa yksin eron (tai vaimon kuoleman) jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tuttavapiirissä on useampia sinkkuja naisia, eronneita 5-15v sitten. Olisivat valmiita suhteeseen, mutta vain seksiseuraa löytyy. Kuitenkin moni tietämäni mies saa vakituisen suhteen heti eron jälkeen. Eli valinta on miehillä; halutessaan saavat pysyvän suhteen tai jatkavat pikasuhteilla.
Sama valinta on taas naisilla 50 vuotiaaseen asti. Ja silti miehissä on enemmän niitä jotka eivät ole haluttuja koskaan. Älä siis valita
Sinun tuttavanaisesi ovat hieman omituisia ja erikoisia ihmisiä ilmeisesti jos eivät saa 40-50 vuotiaana enää hyvää parisuhdetta. :D Minun tuttavapiirissäni, esim. työkavereissa, taas miehet tuppaavat jäämään eron jälkeen täysin ilman naista ja eronneet naiset ovat löytäneet itselleen ihania ihmissuhteita etsimättäkin. Sama näkyy myös vaikka suomi24:n miestarjonnassa. Mutta toki voit esittää asian miten haluat, ihan sama.
Olen asunut kohta 10v yksin ja olen onnellinen. Mikä asia muuttuisi paremmaksi miehen myötä?
Kun tulen kotiin töistä, saan olla aivan rauhassa. Kukaan ei kysy mitään ja minun ei tarvitse olla kiinnostunut kenestäkään. Jos kaipaan juttuseuraa, soitan sisaruksilleni tai ystäville.
Minulle sopii suhde, jossa tavataan pitkät viikonloput ja matkoilla lomilla, ei yhtään enempää. Sellaista miestä ei kyllä ole helppo löytää.
Joskus elämä on epäreilua.
Tuo on aivan totta. Lisäksi tuon ikäiset miehet voivat saada tasoaan paljon paremman naisen, esim. huomattavasti nuoremman nätin naisen. Jos 40+ naiset haluavat seurustella, on heidän useimmiten tyydyttävä tasoaan huonompiin ja itseään vanhempiin miehiin. Ärsyttää kun miehet vielä kaiken lisäksi kehtaavat valittaa, että naisilla on muka niin paljon helpompaa. Itse olen mieluummin yksin kuin ottaisin jonkun papparaisen itselleni hoidettavaksi. On keksittävä jotain muuta sisältöä elämälleen kuin seurustelu.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on paljon laajempi ikäskaala kumppanin valinnassa kuin naisilla. Voivat ottaa oman ikäisiä +2 vuotta ja ainakin vielä kymmenen, viisitoista vuotta nuorempia. Naisilla taas 40-50 vuotiaina alkaa painaa se tosiasia että keski-iästä ylöspäin naisia on enemmän kuin miehiä ja kun naiset harvemmin ottavat (saavat) vielä tuossa iässä nuorempaa miestä niin ikäskaala on ja valikoima on suppeampi. Vapat miehet alkavat vasta päälle viisikymppisinä, lähempänä kuuttakymmentä uudestaan katsella niitä naisia, jotka eivät enää tee lapsia.
Vasta ikäryhmässä 55-59 vuotta on naisia n. 3000 henkilöä enemmän. Kaikissa tuota nuoremmissa ikäluokissa on miesenemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Joskus elämä on epäreilua.
Tomppaa on reippahasti leikelty
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Kilttimiesten taivas on maan päällä ja sinne pääsee keski-ikäisenä,
No ei kyllä ole.
Niitä mitä haluaa, on entistä vaikeampi saada. Jos et kolmekymppisenä miehenä saanut priimaa, et takuulla saa nelikymppisenä enää.
Naiset ovat ainoat jolla oikeasti kovat osakkeet edes yhden elämänvaiheen aikana, jolloin on mahdollisuus vaikka mihin. Että niitä osakkeita ei sitten sijoiteta tulevaisuuteen, on oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Kokematonta nelikymppistä miestä ei kyllä huoli kukaan, sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasta ikäryhmässä 55-59 vuotta on naisia n. 3000 henkilöä enemmän. Kaikissa tuota nuoremmissa ikäluokissa on miesenemmistö.
On paikkakuntia joilla miesenemmistö on kaikissa ikäluokissa, vanhuksissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ole.
Niitä mitä haluaa, on entistä vaikeampi saada. Jos et kolmekymppisenä miehenä saanut priimaa, et takuulla saa nelikymppisenä enää.
Naiset ovat ainoat jolla oikeasti kovat osakkeet edes yhden elämänvaiheen aikana, jolloin on mahdollisuus vaikka mihin. Että niitä osakkeita ei sitten sijoiteta tulevaisuuteen, on oma valinta.
Niin siis tarkoitat sitä, että naisilla on kovat osakkeet ikävuosina 18-25? Siis silloin kun vielä henkisesti kehitytään ja kypsytään.. harva vielä tuossa iässä kunnolla edes tietää mitä haluaa elämältään. Ja muutenkin, taitaa ne kovimmat osakkeet olla vain niillä näteimmillä yksilöillä. Ei mua ainakaan kukaan halunnut ja ihan tavis oon. Sitäpaitsi teki mitä teki, aina voi valita väärin.. esim. kaveri löysi unelmamiehensä nuorena ja alkoi perhettä perustamaan. 12 vuotta olivat yhdessä, mies jätti kaverini löydettyään nuoremman naisen. Kaveri ei ole viekäkään viiden vuoden jälkeen erosta onnistunut löytämään ketään, koska harvempia miehiä kiinnostaa eronnut 37v. yh-äiti. Kerro, miten kaverini olisi voinut pelata korttinsa paremmin?
Juuri näin ja siksi vastasin, että jos pitäisi valita miesten tai naisten ongelmat deittimarkkinoilla, niin ehdottomasti valitsisin miesten.