Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset rukoilen teitä auttamaan minua. Miten saan tyttöystävän suostumaan kosintaan??

Epäonnistunut mies
28.11.2017 |

Haluan naimisiin juuri hänen kanssaan ja kahdesti olen kosinut mutta molemmilla kerroilla saanut kieltävän vastauksen. Olen surullinen. :( Ensimmäinen kosinta tapahtui julkisella paikalla johon tyttöystävä sanoi heti ettei pidä muiden katseista koska aiheuttavat hänelle paineita vastata myöntävästi..sanoi kuitenkin ei. Toinen oli romanttinen kosinta ravintolassa mutta jälleen vastaus oli ei. Olemme seurustelleet neljä vuotta joten tunnen hänet hyvin. Miksi hän kieltäytyy? Eikö hän ota minua tosissaan? Kyse ei ole siitä että toinen ei halua naimisiin koska tyttöystävä on sanonut haluavansa naimisiin joten kosinnassa täytyy olla vikaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kosintaa pitää olla aina selvillä että kosittava edes haluaa naimisiin.

Vierailija
22/28 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäonnistunut mies kirjoitti:

Ensimmäinen kosinta tapahtui julkisella paikalla johon tyttöystävä sanoi heti ettei pidä muiden katseista koska aiheuttavat hänelle paineita vastata myöntävästi..sanoi kuitenkin ei. tyttöystävä on sanonut haluavansa naimisiin joten kosinnassa täytyy olla vikaa.

Taitaa olla melkoinen prinsessa tämä sinun tyttöystäväsi. Tai sitten täydellisyyden tavoittelija. Kumpikaan ei ole hyvä juttu. Jos olet varma, että hän haluaa naimisiin juuri sinun kanssasi, niin hän saattaa olla lapsellisessa prinsessakuplassa elävä haitulapää, joka tahtoo kosinnan menevän ihan-prikulleen-täsmälleen niin kuin hän on viisivuotiaasta haaveillut.

Sinuna juoksisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tässä toimisi se, että alat elämään enemmän omaa elämääsi, että tämä asia olisi sinulle vähemmän merkityksellinen.

Vierailija
24/28 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan naimisiin juuri hänen kanssaan ja kahdesti olen kosinut mutta molemmilla kerroilla saanut kieltävän vastauksen. Olen surullinen. :( Ensimmäinen kosinta tapahtui julkisella paikalla johon tyttöystävä sanoi heti ettei pidä muiden katseista koska aiheuttavat hänelle paineita vastata myöntävästi..sanoi kuitenkin ei. Toinen oli romanttinen kosinta ravintolassa mutta jälleen vastaus oli ei. Olemme seurustelleet neljä vuotta joten tunnen hänet hyvin. Miksi hän kieltäytyy? Eikö hän ota minua tosissaan? Kyse ei ole siitä että toinen ei halua naimisiin koska tyttöystävä on sanonut haluavansa naimisiin joten kosinnassa täytyy olla vikaa.

Jollei tyttö pidä julkisella paikalla kosimisesta, täytyy sinun olla melkoinen aasi jos sitä yrität, ja vieläpä kahteen kertaan. En yhtään ihmettele ettei suostu, en minäkään suostuisi, mikäli hänen sijassaa olisin. Lopeta jo se jankkaaminen hyvän sään aikaan, ja ala totutella kieltävään vastaukseen. Muuten kosimisestasi tulee yleinen vitsi, jos yrittämällä yrität saada naisen päätä kääntymään, vaikka tarkemmin ajatellen, vitsi se taitaa jo ollakin. Järkevä mies kosii vasta sitten, kun on varma tytön vastauksesta. Kannattaa kuunnella ja lukea viestintää, kyllä naiset vihjeen kosimiselle antavat, kunhan vain maltat sitä odottaa.

Vierailija
25/28 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Jollei tyttö pidä julkisella paikalla kosimisesta, täytyy sinun olla melkoinen aasi jos sitä yrität, ja vieläpä kahteen kertaan. En yhtään ihmettele ettei suostu, en minäkään suostuisi, mikäli hänen sijassaa olisin. Lopeta jo se jankkaaminen hyvän sään aikaan, ja ala totutella kieltävään vastaukseen. Muuten kosimisestasi tulee yleinen vitsi, jos yrittämällä yrität saada naisen päätä kääntymään, vaikka tarkemmin ajatellen, vitsi se taitaa jo ollakin. Järkevä mies kosii vasta sitten, kun on varma tytön vastauksesta. Kannattaa kuunnella ja lukea viestintää, kyllä naiset vihjeen kosimiselle antavat, kunhan vain maltat sitä odottaa.

Pidät kosintaa vitsinä? Hah! Olen tosissani kosinnasta ja avioliitosta. Oletko edes koskaan ketään naista kosinut? Jos olet niin anna edes vinkki äläkä hauku.

Vierailija
26/28 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei  halua avioitua kanssasi.Se nyt vaan on niin. Kosit väärässä paikassa ja väärään aikaan, se oli hänelle noloa ja sen takia hän otti itse askeleen pari taaksepäin.

Vierailija
27/28 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tyttöystävä sanoo syyksi kieltäytymiseen?

Olen kosinut jo kahdesti, koska tuleva anoppi haluaa tyttärensä naimisiin kanssani. Hän odottaa jo kovasti ensimmäistä lastenlasta..

Tämä paljasti trolliksi.

Törkein mahdollinen syy on anopin lapsenlapsikuume, stana! Sillä ei pitäisi olla hevonveen merkitystä, vaan sillä  haluaako tyttö lapsia tai ei.Anoppi ei  määrää avioliitosta tai lisääntymisestä pätkääkään.

Vierailija
28/28 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Pidät kosintaa vitsinä? Hah! Olen tosissani kosinnasta ja avioliitosta. Oletko edes koskaan ketään naista kosinut? Jos olet niin anna edes vinkki äläkä hauku.

Yleisesti ottaen en pidä kosintaa vitsinä, sinun tapaasi tehdä se, pidän. Olen kosinut, ja saanut myöntävän vastauksen heti ensi yrittämällä. Vihjeenkin jo sait, mutta ei näköjään ymmärrys riittänyt. Lue uudestaan, jollei vieläkään riitä, unohda koko juttu. Toiset eivät löydä peräreikäänsäkään, ei vaikka ottaisi molemmat kädet avuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme