Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40-50v miehet löytää helpommin parisuhteen kuin samaa ikää olevat naiset

Vierailija
28.11.2017 |

Tuttavapiirissä on useampia sinkkuja naisia, eronneita 5-15v sitten. Olisivat valmiita suhteeseen, mutta vain seksiseuraa löytyy. Kuitenkin moni tietämäni mies saa vakituisen suhteen heti eron jälkeen. Eli valinta on miehillä; halutessaan saavat pysyvän suhteen tai jatkavat pikasuhteilla.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai iällä niin väliä parisuhteen löytämisessä. Nuorena on vapaana enemmän hyviä mutta hyviä ottajiakin on enemmän vapaan. Vanhempana taas hyviä on vähemmän vapaana mutta hyviä ottajiakin on vähemmän. Tänä päivänä kai hyviä  40+ ja 50+ markkinoilla on paljonkin kun eroaminen on aika yleistä. Erotaan joko pakkoavioliitosta, vaikeaksi käyneestä avioliitosta, haetaan omaa tilaa tai sitten erotaan kun on oltu jo niin pitkää yhdessä ja halutaan elämältä jotain uutta. Suurin osa kai jo tänä päivänä ajattelee ettei avioliitto ja parisuhteessa yhdessä asuminen ole mitenkään välttämätön juttu. Sinkuillakin on usein ollut useampia parisuhteita elämänsä aikana ja paljon on niitäkin, joilla ei ole ollut ainuttakaan.

Vierailija
22/39 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 4 päivää eräällä nettisaitilla ja saanut jo yli 500 mieheltä viestiä. Onpas vaikeaa saada seuraa. T. Nainen 42 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on aivan totta. Lisäksi tuon ikäiset miehet voivat saada tasoaan paljon paremman naisen, esim. huomattavasti nuoremman nätin naisen. Jos 40+ naiset haluavat seurustella, on heidän useimmiten tyydyttävä tasoaan huonompiin ja itseään vanhempiin miehiin. Ärsyttää kun miehet vielä kaiken lisäksi kehtaavat valittaa, että naisilla on muka niin paljon helpompaa. Itse olen mieluummin yksin kuin ottaisin jonkun papparaisen itselleni hoidettavaksi. On keksittävä jotain muuta sisältöä elämälleen kuin seurustelu.

Huomaan olevani jotenkin kranttu nainen. Miehet kiinnostuvat minusta, olen hoikka, enemmän luonnonnätti, tosin pieni rintavarustus, mutta muodokas pyrstö.

Nettideiteillä olen kirjoitellut monien kanssa, tavannut olen harvoja. Varmaan monen naisen unelma olisi mies, joka on varakas, suht komea, kiertänyt maailmaa, vain yksi avioliitto takana. Kaikkiaan kunnollisia miehiä. Mutta ei vaan kiinnostus herää tarpeeksi.

Minua kiinnostaa tavallinen, rento, hiukan ujo mies. Sellaiset eivät juuri lähesty minua tai sitten ovat liian epävarmoja.

Olen ollut 15v naimisissa ja nyt vuosia yksin. Näin varmaan jatkuu. En ole onnellinen kenen kanssa tahansa ja ei toki yhdenkään miehen tarvitse tyytyä vain minuun.

Vierailija
24/39 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut 4 päivää eräällä nettisaitilla ja saanut jo yli 500 mieheltä viestiä. Onpas vaikeaa saada seuraa. T. Nainen 42 v.

Täällä varmaan aloituksessa oli kyse suhteesta.

Vierailija
25/39 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, ettei kukaan näistä miehistä halua oikeaa suhdetta :D

Enemmistö niistä viesteistä, jotka olen lukenut, sisälsi nimenomaan toiveen pysyvästä parisuhteesta.

Vierailija
26/39 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmistö niistä viesteistä, jotka olen lukenut, sisälsi nimenomaan toiveen pysyvästä parisuhteesta.

Se on miesten yksi tapa saada seksiä vakuutella noin.

Vierailija
27/39 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki maailman miehet ovat siis mielestäsi pillun vuoksi satuilevia lieroja? Aika pitkä odotus tulee pelkkää pillua metsästävälle. Ja, jos niin käy, siirryn seuraavaan. Kyllä sieltä kunnollinenkin vastaan tulee.

Vierailija
28/39 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki maailman miehet ovat siis mielestäsi pillun vuoksi satuilevia lieroja? Aika pitkä odotus tulee pelkkää pillua metsästävälle. Ja, jos niin käy, siirryn seuraavaan. Kyllä sieltä kunnollinenkin vastaan tulee.

Miehet hakeutuvat parisuhteeseen juurikin saadakseen säännöllisesti seksiä.

Vierailija
29/39 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on deittisivuilla vaikka kuinka paljon. Muutamassa tunnissa parikymmentä viestiä, vaikka kuvastani näkyy painoa olevan joku kg liikaa. Ehkä iloiset silmät ja iso hymy kompensoi.

Vierailija
30/39 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pärjäävät paremmin ilman miestä. Tämä on ihan tutkittu juttu. Osa ehkä toivoo parisuhdetta, mutta ei ole pakottavaa tarvetta tyytyä kehen vaan. Miehellä paljon huonompi tilanne, jos jää pitkäksi aikaa yksin eron (tai vaimon kuoleman) jälkeen.

Naisten seksuaalisuus perustuu enemmän sosiaaliseen ja materiaaliseen yltäkylläisyyteen ja elämän helppouteen sekä lisääntymisjaksoihin, kun taas miehillä on halua saada monipuolisia sukupuolisia kokemuksia.

Kela, mahdollinen työpaikka ja miesten tekemät vaativat työt tyydyttävät nuo tarpeet ja mahdollistavat itsenäisyyden kuplan; jopa isättömien lapsien luominen on tehty mahdolliseksi ilman suurempaa stigmaa, vaikka kyse on potentiaalisesti törkeästä toiminnasta. Yhteiskunta ei sen sijaan huolehdi siitä, että mies saisi monipuolisia seksuaalikokemuksia erilaisten nuorten ja timmien naisten kanssa; sivilisaatiokehitys paljolti miesten ajamana on paljastanut uusia asioita seksuaalisuuden eroista ja tavallaan suurentanut kuilua miesten ja naisten välillä; naisten ei enää tarvitse esittää pitävänsä miehistä yhtä paljon kuin ennen ja naisten lisääntymisstrategian noloimmat puolet on hehkutettu, kun taas miesten vastaavat rikollistettu ja tabutettu. 

Vierailija
31/39 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä sanois, mut tultiin hakemaan kotoa.Etsinyt en sekuntiakaan.

N40+

Vierailija
32/39 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset pärjäävät paremmin ilman miestä. Tämä on ihan tutkittu juttu. Osa ehkä toivoo parisuhdetta, mutta ei ole pakottavaa tarvetta tyytyä kehen vaan. Miehellä paljon huonompi tilanne, jos jää pitkäksi aikaa yksin eron (tai vaimon kuoleman) jälkeen.

Naisten seksuaalisuus perustuu enemmän sosiaaliseen ja materiaaliseen yltäkylläisyyteen ja elämän helppouteen sekä lisääntymisjaksoihin, kun taas miehillä on halua saada monipuolisia sukupuolisia kokemuksia.

Kela, mahdollinen työpaikka ja miesten tekemät vaativat työt tyydyttävät nuo tarpeet ja mahdollistavat itsenäisyyden kuplan; jopa isättömien lapsien luominen on tehty mahdolliseksi ilman suurempaa stigmaa, vaikka kyse on potentiaalisesti törkeästä toiminnasta. Yhteiskunta ei sen sijaan huolehdi siitä, että mies saisi monipuolisia seksuaalikokemuksia erilaisten nuorten ja timmien naisten kanssa; sivilisaatiokehitys paljolti miesten ajamana on paljastanut uusia asioita seksuaalisuuden eroista ja tavallaan suurentanut kuilua miesten ja naisten välillä; naisten ei enää tarvitse esittää pitävänsä miehistä yhtä paljon kuin ennen ja naisten lisääntymisstrategian noloimmat puolet on hehkutettu, kun taas miesten vastaavat rikollistettu ja tabutettu. 

Yhyy, minä en saanut lapsia enkä myöskään nuoria timmejä miehiä. Mihin voin valittaa? Kelaan? Sieltäkä naiset niitä saavat?

Vierailija
33/39 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä vanhemmaksi mies elää, eikä päästä itseään ihan deekukuntoon, niin sitä enemmän on tarjolla kaiken sorttista suhdetta. Tähän vaikuttaa, että syrjäytyneet tippuu pelistä ja niissä paljon enemmän miehiä. Sitten kun mennään kuusikymppisiin, alkaa jo miesten lyhyempi elinikä vaikuttaan.

Vierailija
34/39 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Kilttimiesten taivas on maan päällä ja sinne pääsee keski-ikäisenä,

No ei kyllä ole.

Niitä mitä haluaa, on entistä vaikeampi saada. Jos et kolmekymppisenä miehenä saanut priimaa, et takuulla saa nelikymppisenä enää. 

Naiset ovat ainoat jolla oikeasti kovat osakkeet edes yhden elämänvaiheen aikana, jolloin on mahdollisuus vaikka mihin. Että niitä osakkeita ei sitten sijoiteta tulevaisuuteen, on oma valinta.

Monilla naisilla tuo vaihe vaan on liian nuorena. Ei ne silloin vielä tajua. Jollain naisilla vienti loppuu jo 18 vuoden iässä, aiemminkin. Tyttönä tuhdit saa muodot nuorena, mutta plösööntyy äkkiä ja sitten kaikki oli siinä. Ukot alkaa tsiigaa laihempii. Sori, miehet alkaa vasta sen ikäisenä ehkä hiukan saada vasta miesmäisiä piirteitä. Miehellä maskuliinisuus voi kasvaa kuusikymppiseksi melkein. Että kyllä on miehillä markkinat myöhemmin, mutta ei kaikki silti saa tai edes halua mitään omien tyttärien ikäisiä. Pressat on erikseen.

Vierailija
35/39 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin alle 30-vuotiaana seurustella +40 ikäisen kanssa. Oman ikäisille olin aina ollut ilmaa, vain yksi kiinnostunut, joka sekin sitten veti turpaan. Ja joo, BMI on normaali, meikkaan, pitkät hiukset, ei mt-ongelmia, koulutus ja työ ok...Mutta kun en ole nätti. Olen sen aina tiennyt ja näin tämä 40+kin sanoi. Jätti minut sitten myöhemmin eli nyt olen 40v lähestyvä sinkku. Geriatrisikäistä miestä en halua ja oman ikäisille (alle 10v vanhemmille) en ole koskaan kelvannut ja nyt en ole vuosiin edes tuntenut yhtään sinkkumiestä.

Mutta joo. Vanhemmille miehille kelpaa ne, jotka ei kelpaa samanikäisille, eli sen vuoksi miehen on mahdollista aika helposti saada merkittävästi nuorempi kumppani.

Vierailija
36/39 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Kilttimiesten taivas on maan päällä ja sinne pääsee keski-ikäisenä,

No ei kyllä ole.

Niitä mitä haluaa, on entistä vaikeampi saada. Jos et kolmekymppisenä miehenä saanut priimaa, et takuulla saa nelikymppisenä enää. 

Naiset ovat ainoat jolla oikeasti kovat osakkeet edes yhden elämänvaiheen aikana, jolloin on mahdollisuus vaikka mihin. Että niitä osakkeita ei sitten sijoiteta tulevaisuuteen, on oma valinta.

Monilla naisilla tuo vaihe vaan on liian nuorena. Ei ne silloin vielä tajua. Jollain naisilla vienti loppuu jo 18 vuoden iässä, aiemminkin. Tyttönä tuhdit saa muodot nuorena, mutta plösööntyy äkkiä ja sitten kaikki oli siinä. Ukot alkaa tsiigaa laihempii. Sori, miehet alkaa vasta sen ikäisenä ehkä hiukan saada vasta miesmäisiä piirteitä. Miehellä maskuliinisuus voi kasvaa kuusikymppiseksi melkein. Että kyllä on miehillä markkinat myöhemmin, mutta ei kaikki silti saa tai edes halua mitään omien tyttärien ikäisiä. Pressat on erikseen.

Ei varmaan auta että vahemmat naiset kehottavat nuoria kaikkeen muuhun kuin pitkän tähtäimen ajatteluun, mitä tulee miehiin. Vai mitä luulet?

Vierailija
37/39 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on se varmasti aika ankeaa, kun elämä pyörii pelkäm mulukum ympärillä..

Vierailija
38/39 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko asperger-mies, kun tarpeesi ovat noin yksioikoisia?

Vierailija
39/39 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on taaskin naisten nirsoudesta. 60 - 70 -vuotiaat miehet ei kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi