Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuli sitten vasta aamulla kotiin. V*ttu mikä vitsi tästä elämästä tuli. Luulin että näitä käy vain urbaanilegendoissa.

Vierailija
26.11.2017 |

Miten se on noin tyhmä?! "Kaverilla nukuin." Ei sit tullut mieleen laittaa edes yhtä viestiä? "Akku loppui. Soita sille kaverille ja kysy jos et usko."

Kommentit (330)

Vierailija
261/330 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuohan on normia että kaverille mennään jatkoille, etenki jos viinaa on. Oot turhan tiukkapipoinen.

Ai että saatana ku vituttaa tälläset kommentit! Ihanko tosissaan parisuhteessa ei tartte ilmoittaa menoistaan puolisolle? Onko sulle kukaan koskaan tehnyt niin, että jää vaan johonkin yöksi ja aamulla seli seli, vai oletko itse se jääjä?

Olen itse lähtenyt jatkoille ja myös toinen on lähtenyt. Puhelin esim takin taskussa ja soittoja ja viestejä ei kuule tai ei viitsi alkaa olemaan tentattavana kun jostain hauskaa menoa jatkoilla.

Ei sitten tule mieleen, että kotona sinun pelätään tulleen hakatuksi taksijonossa tai horjahtaneen Aurajokeen. Itsekäs paska.

Ainahan sitä voi kaikkea pienessä päässään miettiä mutta jos on saanut turpaan taxijonossa niin kyllä sulle siitä ilmoitetaan ja aurajoessa se ei voinut olla kun puhelin toimi. Kun on menossa jatkoille jonnekin ja vauhti jo päällä ja klo esim 3. Siellä sit pari bisset ja läppä lentää niin et huomaakaan kun kello jo vaikka 6. Siinä sivussa on puhelin soinut ja piipannut mutta puhelin vaikka taskussa eikä ole kuulunut. Aivan normaali tilanne. Kukaan ei ole kuollut, ketään ei ole petetty ja mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut. Kännissä vain jäi vastaamatta puhelimeen.

Ei näin. On aivan normaalia mennä jatkoille siinä ei ole mitään pahaa mutta kyllä siitä ilmoitetaan puolisolle.

Minä sanon ainakin lähtiessä, esimerkiksi perjantaina, että tulen viimeistään klo 12 lauantaina kotiin. Ei sitten tarvitse ihmetellä. 

Vierailija
262/330 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen yhden viestin laittaminen luulisi vaikeaa olevan.Vaikka sitten kaverin puhelimesta.

Tästä mä olen samaa mieltä. Kyseessä on ihan tavalliset käytöstavat, toisen huomioon ottaminen. Mä ilmotan AINA miehelleni, jos jään edes puoleksi tunniksi ylitöihin, koska tiedän että hän huolestuu (ajan pitkää matkaa), jos en tule normaaliin aikaan kotiin. En mä ainakaan halua valvoa miettimässä onko mies sammunu jonnekin katuojaan, näin kylmänä vuodenaikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/330 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua sitten ärsyttää mimmit joiden on pakko iskeä varattujakin.

Miehen kaverin kaveri on melkoinen horoperse.

Alkoi ärsyttää, kun mies totesi, että oli jopa hauskaa kattoo, kun toinen vetää paitaansa alemmas tissien kohdalta.

Ja minustahan on erittäin hauskaa kuulla jotain tommosta pari päivää myöhemmin.

Tämä tapahtui, kun miehen piti vain käydä yhdellä lähiöbaarissa, mutta tulikin vasta puol viis kotio.

Olisi kyllä vähintääkin kohtuullista kertoa toiselle muutoksista.

Ei se yhden viestin laittaminen paljoa vaadi. Tai pysyä sanojensa takana, että käy yhdellä ja sillä selvä.

Tuskin tykkäisi hyvää jos tekisin samaa mutta en tee. En koe tarpeelliseksi tehdä niin.

Eikö tuo nyt ole jo ihan ylimenevää niuhottamista? 

Joskus sitä suunnittelee menevänsä yhdelle, mutta onkin hauskaa ja juo useamman. Aika älytöntä, jos parisuhde teillä tarkoittaa sitä, ettei hauskaa saa olla enää omallakaan ajalla, kun nainen saa muuten raivarit. Millä ajalla edes ehdit kytätä miestäsi? Että tuleeko nyt sen yhden vai kolmen jälkeen? 

Jos tulee viideltä aamulla, niin tulee. En nyt mitään alkoholismia tue eli ei meillä joka viikko juoda alkoholia tietenkään, mutta kyllähän sitä nyt joskus voi hyvin käydä. Ei tulisi mieleenkään niuhota ja mustasukkaisuuksissa kytätä miestä. Se ei ole kauhean tuottavaa eikä muutenkaan älyllistä toimintaa. 

Aina on naisia, jotka iskevät varattuja tai muuten vain miehiä. Mitä sitten? Etkö luota mieheesi vai onko hän joku aivoton idiootti, joka ei voi itselleen mitään heti jos tissi vilahtaa?

Vierailija
264/330 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urbaanilegendoissa? Joo ja pyykkiä pestään ja töissä käydään vain Amerikassa...

Vierailija
265/330 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua sitten ärsyttää mimmit joiden on pakko iskeä varattujakin.

Miehen kaverin kaveri on melkoinen horoperse.

Alkoi ärsyttää, kun mies totesi, että oli jopa hauskaa kattoo, kun toinen vetää paitaansa alemmas tissien kohdalta.

Ja minustahan on erittäin hauskaa kuulla jotain tommosta pari päivää myöhemmin.

Tämä tapahtui, kun miehen piti vain käydä yhdellä lähiöbaarissa, mutta tulikin vasta puol viis kotio.

Olisi kyllä vähintääkin kohtuullista kertoa toiselle muutoksista.

Ei se yhden viestin laittaminen paljoa vaadi. Tai pysyä sanojensa takana, että käy yhdellä ja sillä selvä.

Tuskin tykkäisi hyvää jos tekisin samaa mutta en tee. En koe tarpeelliseksi tehdä niin.

Eikö tuo nyt ole jo ihan ylimenevää niuhottamista? 

Joskus sitä suunnittelee menevänsä yhdelle, mutta onkin hauskaa ja juo useamman. Aika älytöntä, jos parisuhde teillä tarkoittaa sitä, ettei hauskaa saa olla enää omallakaan ajalla, kun nainen saa muuten raivarit. Millä ajalla edes ehdit kytätä miestäsi? Että tuleeko nyt sen yhden vai kolmen jälkeen? 

Jos tulee viideltä aamulla, niin tulee. En nyt mitään alkoholismia tue eli ei meillä joka viikko juoda alkoholia tietenkään, mutta kyllähän sitä nyt joskus voi hyvin käydä. Ei tulisi mieleenkään niuhota ja mustasukkaisuuksissa kytätä miestä. Se ei ole kauhean tuottavaa eikä muutenkaan älyllistä toimintaa. 

Aina on naisia, jotka iskevät varattuja tai muuten vain miehiä. Mitä sitten? Etkö luota mieheesi vai onko hän joku aivoton idiootti, joka ei voi itselleen mitään heti jos tissi vilahtaa?

Juu hauskan pitoa en ole kieltänyt koskaan. Ainoa että pitäisi jo miehenkin rauhoittaa menoaan kun ei tiedä milloin tulee lähtö synnärille -.-

Muuten en asiasta olisi hermostunut ellei tilanne nyt olisi tämä.

Haluaa itse mukaan lähteä synnytykseen joten tuolla menolla vielä paskalla tuurilla missaa koko homman.

Vierailija
266/330 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas monen mies "antaa" teille yhtä paljon liekaa ilman mustasukkaisuutta, murjottamista ja seuraavan päivän kuulusteluja kuin te annatte heille?

Itse en ole siitä huolissani että pettäisi, luotan siihen ettei niin tee ja tietää menettävänsä paljon; perheensä.

Olen huolissani enemmän siitä, ettei sattuisi mitään, kun nämä väkivallanteot ovat lisääntyneet ja paljon.

Ettei tulisi soittoa virkavallalta että miehesi on löydetty kuolleena kotimatkan varrelta.

Siksi vaadin ilmoittamaan välillä itsestään jotain jotta tiedän, että kaikki on kunnossa ja hyvin.

Ei siis ole kyttäämistä vaatia ilmoittaa muuttujista, vaan toisen huomioon ottamista ja välittämistä, ettei sitä turhaan ole huolissaan tuleeko oven taakse oma mies vai virkavalta kertomaan suru- uutista.

Tätä ei tunnu moni ymmärtävän ollenkaan miksi se ilmoittaminen olisi tärkeää tehdä :(

Vierailija
267/330 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi toimintaa. Kun minä lähden viihteelle niin ei ole ollenkaan itsestäänselvää että olen seuraavana aamuna ylipäätänsä hengissä. Saati sitten että tulen kotiin tai että pitäisin jatkuvasti tilanteen tasalla. Ihme kyyläämistä.

Vierailija
268/330 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuohan on normia että kaverille mennään jatkoille, etenki jos viinaa on. Oot turhan tiukkapipoinen.

Ja teilläkin samat normit molemmille sukupuolille? Usein tuo mahdollisuus koskee vain miestä...

Miten niin? Kyllä vaimo saa mennä kaverilleen jatkoille, jos haluaa. Harvoin menee, mutta minun puolesta olisi ok. 

Toi "harvoin menee" kertoo paljon.

Eli ei siksi mene, kun alat draamailla ja kuulustelet vaimoasi koko viikonlopun. Tenttaat, murjotat, mökötät ja kiukuttelet :)

Ja sinullehan ei samaa saa tehdä :D

Exäni aikoinaan sanoi että "ok, mene vaan" mutta seuraavana päivänä se ei enää ollutkaan "ok" ja siitä alkoi koko viikon kestävä mökötys, murjotus, tenttaus ja kyttäys.

Samaa kohtelua ei saanut olla toisin päin lainkaan, kun exä itse saattoi könytä kotiin vasta seuraavana iltapäivänä.

Vierailija
269/330 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normi toimintaa. Kun minä lähden viihteelle niin ei ole ollenkaan itsestäänselvää että olen seuraavana aamuna ylipäätänsä hengissä. Saati sitten että tulen kotiin tai että pitäisin jatkuvasti tilanteen tasalla. Ihme kyyläämistä.

Toivottavasti et tule ikinä löytämään parisuhdetta etkä ikinä perusta perhettä itsekäs kusipää

Vierailija
270/330 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh kun kysyin että mikset lähettänyt kaverin puhelimella/ladannut siellä omaasi niin huikkasi vain "ei kuule kannata kysellä enempää." Ja puhelin kyllä oli päällä yöllä. Mistäkö tiedän? Puhelut ja viestit meni perille. Sieltä ei vaan soitettu takaisin! :((

Miksi edes soittelet miehelle tämän ollessa kaverillaan? Oikeasti ahdistavaa tuollainen, et yrität viettää omaa aikaa, mutta toinen soittelee tarkistuspuheluita.

Ex teki noin ja lopulta jätin ihan veemäisyyttä vastaamatta.

Todella kurjaa yrittää viettää aikaa kavereiden kanssa, jos puhelin soi vartin välein.

Jos vastaisit tai laittaisit viestin, että olet ok ja tulossa klo x, ehkä puhelin ei soisi vartin välein.

Miksi aikuisen ihmisen pitäisi ilmoittella kotiintuloaikoja? Tulee kun tulee.

Alapeukkuja satelee, mutta miksei joku selittäisi, miksi aikuisen pitäisi ilmoitella kotiintuloaikoja?

Ihan suoraan sanoen kontrolloinninhalua tuo, että toisen pitää ilmoittaa tarkasti milloin tulee.

Mites, jos menisitte vaan nukkumaan/teette jotain omaa toisen poissaollessa sen sijaan, että soitellaan ja kytätään kelloa hermoillen. Kyllä aikuinen ihminen pitää huolta itse itsestään.

Ei helvatti. Kun aina ei ole itsestä kiinni se itsestä huolenpitäminen. Kun mä lähden metsään lenkille koiran kanssa, kerron miehelle aina minkä lenkin teen ja mihin suuntaan. Jos siis jotakin sattuu (kaatuminen -> taju pois, tai vaikka joku hemmetin karhu tulee vastaan), niin mies tietää edes suunnilleen mistä etsiä jos ei ala kuulua enkä vastaa puhelimeen. Ilmoitan myös ylityön sun muut, koska tosiaan ajan pitkää työmatkaa, ja joku muu saattaa perseillä jotain niin että joudun kolariin. Eihän se mies sille asialle enää silloin mitään voi, mutta pääsee ainakin aloittamaan selvittelyt että mitä on tapahtunut. Ja kuinka moni aikuinen ihminen on sammunut hankeen ja olisi kuollut jos joku ei olisi sattunut huomaamaan? 

Mun puolesta mies saa olla öitä pois kotoa ihan vapaasti kavereidensa kanssa, mutta jos suunnitelma on tulla kotiin yöksi, niin suunnitelman muutoksesta PITÄÄ ilmoittaa. Samoin PITÄÄ ilmoittaa jos vaikka kaupunki jossa juhlii muuttuu, jotta tiedän sitten katoamisilmoitusta tehdessä, mihin ovat viimeksi suunnanneet. Suvussa on joitakin vuosia sitten tapahtunut tälläinen jonkinlainen kidnappaus. Rikolliset olivat huumanneet (vanhahkon ja yksin asuvan) miehen baarissa ja vieneet mukanaan toiselle puolen Suomea, pitäneet huumattuna päivän, tyhjentäneet tilin ja sitten pistäneet junaan joka toi lähelle kotikaupunkia. Onneksi poliisit saivat kiinni nämä henkilöt, omaisuutta ei takaisin saatu. Miehen poika ehti jo tehdä katoamisilmoituksen, sen verran kauan oli mies hukassa.

Vierailija
271/330 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kyllä huolettaa lisääntyneet pahoinpitelyt. Varsinkin kun näitä hemmetin partalapsia on kaikkialla.

Yhtälailla mies on minusta huolissaan.

Ei Suomi enää mikään lintukoto ole.

Hulluja nuo partanaamat. Käyvät lastenkin kimppuun.

Ja lähimmäsestään ei saisi huolissaan olla koska on kyttäämistä ja kyyläämistä?

Just joo. Älkää sanoko että olette perheellisiä tai muuten parisuhteessa :O

Vierailija
272/330 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun tulin jatkoilta kotiin iltapäivällä, no, ei ollut enää kotia eikä miestäkään.

Pettänyt en koskaan. Sinkkukavereiden, kaikki naisia, kanssa jokunen kerta ilta jatkui aamuun ja kello neljän aamuyön pitsaan jonka jälkeen kaikki sammuivat. Ihan normaalia.

Kaikkea ei voi saada. Parisuhdetta ja pitkiä tyttöjen iltoja samaan aikaan.

Tyttöjen illat lyhennettyinä ja ennen aamuviittä kotiin jos parisuhteenkin mielii pitää kasassa ja toisen tyytyväisenä.

Asiat voivat olla näinkin päin.

Nykyään pysyn sinkkuna.

Miehet ovat vaikeita ja heidän on vaikeaa hyväksyä naisen menot ja hauskapito parisuhteessa.

Vierailija
273/330 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niuhottamisesta ja kyttäämisestä jauhavilta taitaa pöksyt lähteä heti, kun toinen mies sanoo jotain mukavata tiskillä korvaan ja tarjoo parit drinksut, joten eivät kehtaa miehilleen sanoa mitään pikkutunneille juomisesta, etteivät itse jäisi kiinni kun omat haarat aukeavat kuin liukuovet.

Näitä on nähty monen monta kertaa ihan lähipiirissäkin.

Vierailija
274/330 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se elämä voikaan pyöriä niin vahvasti sen puolison ja hänen tekemisten ympärillä? On tuo käynyt itsellenikin välillä - ex sekä nykyinen mies ovat olleet pitämässä hauskaa ja tulleet vasta joskus aamulla kotiin.

En todella jaksaa vetää siitä mitään raivaria ja keuhkota. Mielestäni suhteen pitää kestää se, että toisella on omakin elämä ja voi olla hauskaa ilman puolisoa. Se ei todellakaan ole niin hirveää että se toinen pitää omistaa. Ja en myöskään voi ymmärtää, mitä hirveää on siinä, ettei laista viestiä. Jokainen ymmärtää, että on turha maalata piruja seinille, koska on 99% todennäköisyys, ettei mitään ole sattunut. Siihen ei ole mitään järkisyytä vaan ainoastaan tunneperäinen toisen niskaan "oksentaminen".

Ehkä olisi syytä katsoa peiliin ja miettiä, miksi sen parisuhteen olettaa korvaavan oma elämä? Ehkä näin teille itselleen on käynyt ja olette vihaisia, ettei parisuhde olekaan miehen elämän tärkein tavoite ja merkitys?

Mielestäni on surullista, jos oikeasti elämä pyörii noin vahvasti yhden ihmisen ympärillä. Onneksi meillä saa elää ja olla rennosti. Omaa elämää kunnioitetaan eikä parisuhteen ole ikinä oletettu korvaavan sitä. Pettämistä en ala pelkäämään, sitten jos asia lyö tavalla tai toisella vasten kasvoja niin käsittelen sen, mutta jos en mitään huomaa eikä elämäni muutu millin vertaa - ei ole yksinkertaisesti mitään kytättävää. Minulla vaan on yksinkertaisesti niin paljon muutakin - ja tärkeämpää - tekemistä.

Täysin samaa mieltä.

Ex-mies oli juuri tällainen, että soitteli ja viestitteli pitkin iltaa kun "haluun vaan varmistaa, että kaikki on hyvin :))"'

Todella tympäännyttävää juosta pitkin iltaa baarista terassille toisen soittaessa, eikä toisella muuta asiaa kuin "kelasin kysellä, tuutko vaikka tunnin päästä ni ehitään hakee pitsat? :))", kun tässä vaiheessa kello noin 24.00 ja olen kertonut haluavani olla pitkään.

Sitten vaan lakkasin vastaamasta, en oikeasti vaan enää jaksanut. Jos oli jo sovittu, että tulen kun tulen, niin silti piti puhelimessa uudelleen ja uudelleen kertoa, että juu en ole tulossa vielä.

Ja kun en vastannut, niin miljoona puhelua ha viestiä "voi ei, nytkö on jotain sattunu?? :(("'

Ja lopultahan sitten paljastui, että mustasukkaista tarkisteluahan nuo oli.

Hitto, ahdistaa edes muistella.

Nykyinen mies kun lähtee yksin viihteelle, niin en soita muusta syystä kuin että talo on tulessa. Eli todella akuutista asiasta vain.

Ei se aina ole mustasukkaista kyttäämistä. Mulle on ihan suoraan sanottuna se ja sama missä mies melaansa uittaa, kunhan ei tauteja tuo. Ei tosin ole ikinä jäänyt kiinni mistään, mutta ei se muna käytöstä kulu. Sen sijaan mies on ollut pahoinpitelyn jäljiltä sairaalassa, kerran sammuneena ulos talvipakkasella, kerran harhaillut eksyneenä ja puhelimen hukanneena vieraassa kaupungissa (myös talvipakkasella) yms. yms. Ollut myös antamassa ensiapua useamman kerran, mm. epileptikolle ja sokeritautiselle. Hän kuuluu siis ihmisryhmään jolle sattuu ja tapahtuu, usein vaikka olisi autolla selvin päin liikkeellä. Siksi jos miestä ei ala kuulua kotiin sellaiseen aikaan jolloin hän yleensä kotiin tulee, laitan viestiä tyyliin; ootko kunnossa? Jos tällä historialla tuollainen viesti ahdistaa niin, että tuntuu kyttäämiseltä, niin aika helposta ahdistuu. Ei varmaan uskalla kysyä edes kuulumisia ettei ala ahdistaa lisää.

Joku raja siis näihinkin juttuihin. Ei kaikki mustasukkaisena valvo ja kontrolloi, vaan kyse on ihan puhtaasta huolesta, ettei ole sattunut mitään henkeä ja terveyttä uhkaavaa. Ihan puhdasta itsekkyyttä ja välinpitämättömyyttä on antaa toisen olla huolissaan, jos kerran ei ole sovittu, että ap:n kuvailema käytös olisi ok ja normaalia-

Vierailija
275/330 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt aika hyvin perusteltu, miksi se viesti olisi hyvä laittaa. Voisiko joku nyt puolestaan kertoa, miksi sitä ei voisi laittaa? Mitä kamalaa voisi tapahtua, jos sen laittaisi? 

Vierailija
276/330 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni kyllä huolettaa lisääntyneet pahoinpitelyt. Varsinkin kun näitä hemmetin partalapsia on kaikkialla.

Tilastollisesti kuitenkin Suomessa tapahtuu vähemmän pahoinpitelyjä ja on väkivaltaa kuin koskaan aikaisemmin. Tähän se johtaa, kun ei ole mitään medianlukutaitoa ja vouhotetaan click bait otsikoista. Kannattaa perustaa omat mielipiteet ja näkemykset ehkä kuitenkin faktaan eikä tunteeseen.

Olen elänyt perheessä, jossa on ollut juuri sellainen äiti, joka pelkäsi kaikkea. Jos on puoli tuntia myöhässä niin muka aina on sattunut jotain hirveää. Se ei ole missään nimessä tervettä ja aiheutti itselleni vuosiksi ahdistusta vielä kotoa muuton jälkeen. On kuitenkin aivan äärimmäisen pieni todennäköisyys, että jotain pahaa olisi sattunut, joten pirujen maalaaminen seinille on turhaa ja myös todella ärsyttävää. Ennen kaikkea se on turhaa.

Yleensä ihmiset, jotka pelkäävät paniikinomaisesti kaikkea ja ajattelevat aina, että jotain sattuu, purkavat sillä omia traumoja muiden päälle. Suosittelen tosiaan terapiaa tuolle yhdelläkin, jonka on pakko tietää miehen seura ja missä on, koska päässä pyörii vain katoamisilmoitus.

Olen nainen, parisuhteessa - ei lapsia vielä. Huolestun vasta sitten, jos alkaa oikeasti olla aihetta. Joka kerta sekin huoli on ollut aivan turhaa. Ylihuomhetivaisuus on kyttäämistä todellakin ja sen voi juuri naamioida noin, että "ajattelen vain sun parasta". Niinpä niin.

Vierailija
277/330 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kun tulin jatkoilta kotiin iltapäivällä, no, ei ollut enää kotia eikä miestäkään.

Pettänyt en koskaan. Sinkkukavereiden, kaikki naisia, kanssa jokunen kerta ilta jatkui aamuun ja kello neljän aamuyön pitsaan jonka jälkeen kaikki sammuivat. Ihan normaalia.

Kaikkea ei voi saada. Parisuhdetta ja pitkiä tyttöjen iltoja samaan aikaan.

Tyttöjen illat lyhennettyinä ja ennen aamuviittä kotiin jos parisuhteenkin mielii pitää kasassa ja toisen tyytyväisenä.

Asiat voivat olla näinkin päin.

Nykyään pysyn sinkkuna.

Miehet ovat vaikeita ja heidän on vaikeaa hyväksyä naisen menot ja hauskapito parisuhteessa.

Luojan kiitos meillä ei ole tällaista ongelmaa.

Vierailija
278/330 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastollisesti kuitenkin Suomessa tapahtuu vähemmän pahoinpitelyjä ja on väkivaltaa kuin koskaan aikaisemmin. Tähän se johtaa, kun ei ole mitään medianlukutaitoa ja vouhotetaan click bait otsikoista. Kannattaa perustaa omat mielipiteet ja näkemykset ehkä kuitenkin faktaan eikä tunteeseen.

Olen elänyt perheessä, jossa on ollut juuri sellainen äiti, joka pelkäsi kaikkea. Jos on puoli tuntia myöhässä niin muka aina on sattunut jotain hirveää. Se ei ole missään nimessä tervettä ja aiheutti itselleni vuosiksi ahdistusta vielä kotoa muuton jälkeen. On kuitenkin aivan äärimmäisen pieni todennäköisyys, että jotain pahaa olisi sattunut, joten pirujen maalaaminen seinille on turhaa ja myös todella ärsyttävää. Ennen kaikkea se on turhaa.

Yleensä ihmiset, jotka pelkäävät paniikinomaisesti kaikkea ja ajattelevat aina, että jotain sattuu, purkavat sillä omia traumoja muiden päälle. Suosittelen tosiaan terapiaa tuolle yhdelläkin, jonka on pakko tietää miehen seura ja missä on, koska päässä pyörii vain katoamisilmoitus.

Olen nainen, parisuhteessa - ei lapsia vielä. Huolestun vasta sitten, jos alkaa oikeasti olla aihetta. Joka kerta sekin huoli on ollut aivan turhaa. Ylihuomhetivaisuus on kyttäämistä todellakin ja sen voi juuri naamioida noin, että "ajattelen vain sun parasta". Niinpä niin.

Tilastot mitään faktaa ole.

Täyttä paskaa.

Minä en usko tilastoihin.

Isäni pahoinpideltiin, ei tiedetty minne oli lähtenyt. Tuli kotiin sekavassa tilassa, rahapussi kateissa, silmälasit kateissa ja naama auki. Tekijöistä ei mitään tietoa ja kaksi vuotta sitten tapahtui.

Siinä sinulle sitä faktaa.

Vierailija
279/330 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho!

Tosi ikävää kun miehellä on kavereita. Joskus oma vaimo pännii, mutta sitten luen täältä näitä pirttihirmujen kommentteja ja tajuan että mullahan on aivan upea vaimo.

Enää nyt ei kovin usein tule ulkona käytyä kummankaan meistä, mutta jos kerran lähdetään niin kumpikin saa olla ihan niin kauan kuin hauskaa riittää. Mitään päivien katoamisia ei edes nuorena tehty joten kai siitä on molemminpuolinen luottamus tullut.

Kandeiskohan olla vaan yksin?

Vierailija
280/330 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jurtti kirjoitti:

Oho!

Tosi ikävää kun miehellä on kavereita. Joskus oma vaimo pännii, mutta sitten luen täältä näitä pirttihirmujen kommentteja ja tajuan että mullahan on aivan upea vaimo.

Enää nyt ei kovin usein tule ulkona käytyä kummankaan meistä, mutta jos kerran lähdetään niin kumpikin saa olla ihan niin kauan kuin hauskaa riittää. Mitään päivien katoamisia ei edes nuorena tehty joten kai siitä on molemminpuolinen luottamus tullut.

Kandeiskohan olla vaan yksin?

Jos kaverit menee yhtenään vaimon ja perheen edelle niin silloin ei todellakaan kannata enää jatkaa parisuhdetta ja perhe-elämää lainkaan. Sitten kannattaa vaan olla niiden kavereiden kanssa.