Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuli sitten vasta aamulla kotiin. V*ttu mikä vitsi tästä elämästä tuli. Luulin että näitä käy vain urbaanilegendoissa.

Vierailija
26.11.2017 |

Miten se on noin tyhmä?! "Kaverilla nukuin." Ei sit tullut mieleen laittaa edes yhtä viestiä? "Akku loppui. Soita sille kaverille ja kysy jos et usko."

Kommentit (330)

Vierailija
241/330 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkaan "salakuljetettua puhelimen" älä nyt fuulaa kirjoita nimittäin ei onnistu.

M 37 poliisi

Vierailija
242/330 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on yhtä urbaanilegendaa koko ajan...

Mutta onko petoksesta todisteita? Vierasta sivumakua peeniksessä? Touhutippoja kalsareissa?

Kannattaa myös tarkastaa kuinka paljon kasseissa on nestettä.

Pitäisikö kassit punnita, ennen kuin päästää miehen pirtistä pihalle? Eli tullessa ja mennessä kassit puntariin ja jos jälkimmäisessä punnituksessa havaitaan hävikkiä, on peli selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/330 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni juhli itse usein aamuun saakka.

No. Sitten minä tein saman tempun ja taivas sitä kuulustelua ja tenttaamista.

Miehet ne vasta dramaattisia ovatkin.

Vierailija
244/330 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä, että kenen päivä menee pilalle siitä, jos ei yhtenä päivänä voikaan tehdä puolison kanssa yhdessä asioita? 

Jos nyt ei puhuta siitä, että miehellä on oikeasti ongelma ja tätä tapahtuu koko ajan vaan esimerkiksi kerran pari vuodessa. Oletteko todella niin riippuvaisia siitä parisuhteesta ja miehestä?

Vierailija
245/330 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisolla on krapula kerran pari vuodessa, sitä autetaan ja hellitään ja sille tuodaan suolaista ruokaa. Lapset viedään pois silmistä. Sama toimii sitten toisin päin.

Vähän yhteispeliä nyt parisuhteeseen.

Vierailija
246/330 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella kurjaa yrittää viettää aikaa kavereiden kanssa, jos puhelin soi vartin välein.

Jos vastaisit tai laittaisit viestin, että olet ok ja tulossa klo x, ehkä puhelin ei soisi vartin välein.

Miksi aikuisen ihmisen pitäisi ilmoittella kotiintuloaikoja? Tulee kun tulee.

Alapeukkuja satelee, mutta miksei joku selittäisi, miksi aikuisen pitäisi ilmoitella kotiintuloaikoja?

Ihan suoraan sanoen kontrolloinninhalua tuo, että toisen pitää ilmoittaa tarkasti milloin tulee.

Mites, jos menisitte vaan nukkumaan/teette jotain omaa toisen poissaollessa sen sijaan, että soitellaan ja kytätään kelloa hermoillen. Kyllä aikuinen ihminen pitää huolta itse itsestään.

Mitenkähän moni tätä mieltä olevista miehistä on tätä mieltä edelleen, kun vaimo tekee samat?

Useimmat miehistä ei ajattele kuten kommentoija, ja kyllä minäkin haluan tietää naiseni menot. Eikä mulle ole mikään ongelma soittaa puolisolle ja kertoa missä olen, kenen kanssa ja milloin tulen kotiin.

t. Mies

Vierailija
247/330 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin miehellä alkoi nuo jatkoille meno ilmoittelut unohtua ja kännykkä unohtui taskuun ja akku alkoi mystisesti loppua, eikä kaverilla tietenkään ees laturia ollut lainata tai viestiä voinut laittaa toisen kännykästä (muisti numeron ulkoa.

Pari kuukautta myöhemmin tunnusti, että samoihin aikoihin unohtui yksiavioisuus.

Ja huomasin jo ihastus vaiheessa että jokin mättää joten en ollut sinisilmäinen, mutta jos kysyi tai ihmetteli, oi vastaus, älä ole tyhmä, älä ole hullu, vain pettäjät itse epäilee pettämistä (enkä siis pettänyt) tai luottaa pitäisi...

Haistakoon paskan koko mies.

Vierailija
248/330 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on mukavaa kun ei ole kuuteen vuoteen tarvinnut kattoa tollasta touhua. Mä voin luvata teille, jotka kärsii tuollaisista miehistä, että kyllä sitä on parempi olla ilman, kun katella vätystä. Alkuun se oli haastavaa, mutta en vois olla tyytyväisempi!

Vierailija
249/330 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putkaan "salakuljetettua puhelimen" älä nyt fuulaa kirjoita nimittäin ei onnistu.

M 37 poliisi

Kyllä onnistuu ainaki Pasilassa. terveisin ”rikollinen”, tyttö joka saanut puhelimen ja kameran kahdella eri kerralla ”salakuljetettua”. Laturia ei vaa saanut mitenkään. Ja ihan housuihin laitoin siihen kohtaan missä farkuissa nappi, eli kuin naispuolinen poliisi laittoi minut kävelemään metallipaljastimen läpi, nappi ”piippasi” vaikka oikeasti siellä oli samsung xcover puhelin, ei edes tunnustellut kädellä, otti vain sellasen kädessä pidettävän metallipaljastimen ja veti kerran siitä napin kohdalta tarkistaakseen että se kohta varmasti piippasi eikä jokun muu. Ja voila pääsin läpi. Tapahtui 2014 kun olin 19v.

Vierailija
250/330 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan ylläolevaa kommenttini, ONNISTUI. Ei takeita että onnistuu aina.

Vierailija
251/330 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi todella niin hyvännäköinen, että muut naiset olisivat kiinnostuneet hänestä. Keskiverrosta luulen, että ei ole. Siis ei mitään syytä huoleen. 

Vierailija
252/330 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M 37 poliisi

Kyllä muuten onnistuu, röökitkin sain vietyä 😂 Laukku vain otettiin pois, muuten ei mitään tarkistettu tms.

Vierailija
253/330 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Vierailija
254/330 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen, miten se akku sattuu aina näissä tapauksissa loppumaan. Lähteekö ihmiset oikeasti lähes tyhjällä akulla yöelämään? Täysihän se ei ole lähtiessä voinut olla, koska sitä puhelintahan ei ole kuulemma koko iltana edes vilkaistu, kun ei edes sitä viestiä ole ehtnyt kirjoittaa. Eipä se siellä taskussa itsekseen paljon virtaa edes vie, joten sehän on ollut pakosti jo lähtiessä melkein tyhjä. 

Vierailija
255/330 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuohan on normia että kaverille mennään jatkoille, etenki jos viinaa on. Oot turhan tiukkapipoinen.

Ai että saatana ku vituttaa tälläset kommentit! Ihanko tosissaan parisuhteessa ei tartte ilmoittaa menoistaan puolisolle? Onko sulle kukaan koskaan tehnyt niin, että jää vaan johonkin yöksi ja aamulla seli seli, vai oletko itse se jääjä?

Olen itse lähtenyt jatkoille ja myös toinen on lähtenyt. Puhelin esim takin taskussa ja soittoja ja viestejä ei kuule tai ei viitsi alkaa olemaan tentattavana kun jostain hauskaa menoa jatkoilla.

Ei sitten tule mieleen, että kotona sinun pelätään tulleen hakatuksi taksijonossa tai horjahtaneen Aurajokeen. Itsekäs paska.

Ainahan sitä voi kaikkea pienessä päässään miettiä mutta jos on saanut turpaan taxijonossa niin kyllä sulle siitä ilmoitetaan ja aurajoessa se ei voinut olla kun puhelin toimi. Kun on menossa jatkoille jonnekin ja vauhti jo päällä ja klo esim 3. Siellä sit pari bisset ja läppä lentää niin et huomaakaan kun kello jo vaikka 6. Siinä sivussa on puhelin soinut ja piipannut mutta puhelin vaikka taskussa eikä ole kuulunut. Aivan normaali tilanne. Kukaan ei ole kuollut, ketään ei ole petetty ja mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut. Kännissä vain jäi vastaamatta puhelimeen.

Ei näin. On aivan normaalia mennä jatkoille siinä ei ole mitään pahaa mutta kyllä siitä ilmoitetaan puolisolle.

Vierailija
256/330 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh kun kysyin että mikset lähettänyt kaverin puhelimella/ladannut siellä omaasi niin huikkasi vain "ei kuule kannata kysellä enempää." Ja puhelin kyllä oli päällä yöllä. Mistäkö tiedän? Puhelut ja viestit meni perille. Sieltä ei vaan soitettu takaisin! :((

Miksi edes soittelet miehelle tämän ollessa kaverillaan? Oikeasti ahdistavaa tuollainen, et yrität viettää omaa aikaa, mutta toinen soittelee tarkistuspuheluita.

Ex teki noin ja lopulta jätin ihan veemäisyyttä vastaamatta.

Todella kurjaa yrittää viettää aikaa kavereiden kanssa, jos puhelin soi vartin välein.

Jos vastaisit tai laittaisit viestin, että olet ok ja tulossa klo x, ehkä puhelin ei soisi vartin välein.

Miksi aikuisen ihmisen pitäisi ilmoittella kotiintuloaikoja? Tulee kun tulee.

Alapeukkuja satelee, mutta miksei joku selittäisi, miksi aikuisen pitäisi ilmoitella kotiintuloaikoja?

Ihan suoraan sanoen kontrolloinninhalua tuo, että toisen pitää ilmoittaa tarkasti milloin tulee.

Mites, jos menisitte vaan nukkumaan/teette jotain omaa toisen poissaollessa sen sijaan, että soitellaan ja kytätään kelloa hermoillen. Kyllä aikuinen ihminen pitää huolta itse itsestään.

Sinun miehesi on aina tullut suunnilleen siten kuin olet olettanutkin.

Entä jos jön lähtisi perjantaina illalla ja tulisi sunnuntaina illalla?

Olisiko sinulle edelleen ok, ettei tarvinnut mitään ilmoittaa?

Vierailija
257/330 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti jatkoilla pillun päälle, jos on vähänkään saumaa. Huolehtii vaan siitä, että todisteita ei ole.

Ja mistä ei ole todisteita, niin se on vain pahaa haluavien huhupuhetta. Never happened.

Vierailija
258/330 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua sitten ärsyttää mimmit joiden on pakko iskeä varattujakin.

Miehen kaverin kaveri on melkoinen horoperse.

Alkoi ärsyttää, kun mies totesi, että oli jopa hauskaa kattoo, kun toinen vetää paitaansa alemmas tissien kohdalta.

Ja minustahan on erittäin hauskaa kuulla jotain tommosta pari päivää myöhemmin.

Tämä tapahtui, kun miehen piti vain käydä yhdellä lähiöbaarissa, mutta tulikin vasta puol viis kotio.

Olisi kyllä vähintääkin kohtuullista kertoa toiselle muutoksista.

Ei se yhden viestin laittaminen paljoa vaadi. Tai pysyä sanojensa takana, että käy yhdellä ja sillä selvä.

Tuskin tykkäisi hyvää jos tekisin samaa mutta en tee. En koe tarpeelliseksi tehdä niin.

Vierailija
259/330 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni piti vain käydä lähiöbaarissa yhdellä mutta tulikin vasta puol viis aamulla kotio. Ja makasi koko lauantain.

Olipas kiva lauantaipäivä meillä.

Suoraan sanottuna paskin viikonloppu ikinä.

Eikö jaksanut viihdyttää teitä? On se kamala. Ja pilalla koko viikonloppu, ootte te hyvälle opetettuja.

Tulis nyt lunta että pääsisitte viettämään ensi viikonlopun hankeen ajettuna.

Viihdyttää? Entäs lapset? "Miksi isi vaan nukkuu, kun eikös meidän pitänyt yhdessä olla ja tehdä"? LUPAUS="Piti vain käydä lähiöbaarissa yhdellä"???? Mitä puolusteltavaa valehtelussa näet? Vai onko sulla myös tapana toimia näin?? :o

On se aivan nyt vain hieman toinen juttu, kuin vaikka "poikien kanssa sovittu" baari-ilta tms.

Että sä olet kädetön. Se yhdellä käynti ei koskaan jää siihen yhteen ja se että sun viikonloppu oli vitutusta täynnä niin se pilas myös lasten viikonlopun. Tuskin äijäs krapula kesti kahta päivää mutta sä et saanu ittees rauhottuun koko viikonloppuna.

Vierailija
260/330 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuohan on normia että kaverille mennään jatkoille, etenki jos viinaa on. Oot turhan tiukkapipoinen.

Ja teilläkin samat normit molemmille sukupuolille? Usein tuo mahdollisuus koskee vain miestä...

Miten niin? Kyllä vaimo saa mennä kaverilleen jatkoille, jos haluaa. Harvoin menee, mutta minun puolesta olisi ok.