Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli sitten vasta aamulla kotiin. V*ttu mikä vitsi tästä elämästä tuli. Luulin että näitä käy vain urbaanilegendoissa.

Vierailija
26.11.2017 |

Miten se on noin tyhmä?! "Kaverilla nukuin." Ei sit tullut mieleen laittaa edes yhtä viestiä? "Akku loppui. Soita sille kaverille ja kysy jos et usko."

Kommentit (330)

Vierailija
301/330 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö ilta tosiaan pilalle jos yhteen viestiin vaivautuisi vastaamaan?

Tai ilmoittamaan jos suunnitelmaan tuleekin muutos?

Ei mun mielestä. Olisi vain reilua ilmoittaa muutoksista toiselle osapuolelle.

Vierailija
302/330 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kommentteja. Mutta tuli mieleen elävästi Emily Giffinin kirjat. Rakkaus Lainassa ja Rakkauden Pudotuspeli.

Hyviä kirjoja (ikinä ei pidä haukkua toista paranoidiseksi, koska se epäilyksen tunne on usein oikea, sille on perusteet).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/330 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä "hyvä" ja luotettava selitys kuin tämän Anne Kukkohovin hätävalhe :D

Huippumalli haussa -ohjelman juontaja-tuomari Anne Kukkohovikertoi IS:lle, millainen kommellus hänelle sattui pikkujouluissa. 

Anne juhli Huippumalli haussa -karonkassa muutama vuosi sitten kesken pikkujoulukauden. Kotiin lähdön koittaessa tapahtui odottamatonta. 

- Minulla oli sinä iltana todella korkeakorkoiset korkokengät, ja kotiin lähtiessä toisen korko katkesi kokonaan pois. Yhtäkkiä en pystynyt liikkumaan juuri lainkaan, koska minulla ei ollut toisia kenkiä mukana ja tiet olivat todella liukkaat. 

- Seisoin siis yhtäkkiä neljältä aamuyöllä keskellä Esplanadia ilman toista korkokenkää kaameassa pakkasessa ja hyvin vähissä vaatteissa. 

Vilkkaasta pikkujoulukaudesta johtuen Kukkohovi ei onnistunut saamaan taksia. Niinpä Kukkohovi päätti mennä yöpymään läheiseen hotelliin. 

- Koska kävelemisestä ei tullut mitään ilman toista korkoa, hypin hotellille yhdellä jalalla. Olin varmasti hyvin koominen näky, vaikka ahdistus olikin kova. 

Seuraavana aamuna Kukkohovi soitti miehelleen ja pyysi tätä hakemaan hänet kotiin. Kotipuolessa asiaan ei Kukkohovin mukaan suhtauduttu joulumaisella lämmöllä. 

- Mieheni oli todella vihainen minulle, kun en tullut yöksi kotiin. Hän suostui kuitenkin hakemaan minut, kun kerroin, kuinka surkeasti ilta oli päättynyt. 

Eiköhän pistetä petturin ohjelmat boikottiin? Mistään viattomastahan ei ole voinut olla kyse, kun ei heti illalla soittanut. Tai siis ainakaan jos tekijänä olisi mies.

Vierailija
304/330 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ilta voi mennä pilalle, jos on sellainen vaimo/tyttöystävä, että vastauksen jälkeen tulee lisää ja lisää viestejä, joihin vaaditaan vastausta.

Tai sitten voi myös käydä niin, että puhelin on takin taskussa tms. ja sitä ei kuule. Ja hauskaa pitäessä itseltä se viestin lähettäminen saattaa unohtua.

Missä kohtaa muuten täyttyy nuo sikamaisuuden ja/tai pettämisen rajat? Se nyt näyttää olevan selvää, että aamun asti meno on anteeksi antamatonta. Entä jos sanoo tulevansa puolilta öin ja menee kahteen? Tai jos kasilta lähtee käymään nopeasti yhdellä ja tuleekin vasta puolilta öin? Ihan vaan, että tiedän pitääkö vaimo potkasta pihalle.

Vierailija
305/330 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ilta voi mennä pilalle, jos on sellainen vaimo/tyttöystävä, että vastauksen jälkeen tulee lisää ja lisää viestejä, joihin vaaditaan vastausta.

Tai sitten voi myös käydä niin, että puhelin on takin taskussa tms. ja sitä ei kuule. Ja hauskaa pitäessä itseltä se viestin lähettäminen saattaa unohtua.

Missä kohtaa muuten täyttyy nuo sikamaisuuden ja/tai pettämisen rajat? Se nyt näyttää olevan selvää, että aamun asti meno on anteeksi antamatonta. Entä jos sanoo tulevansa puolilta öin ja menee kahteen? Tai jos kasilta lähtee käymään nopeasti yhdellä ja tuleekin vasta puolilta öin? Ihan vaan, että tiedän pitääkö vaimo potkasta pihalle.

Aika harvalla nykyään se puhelin jää takin taskuun 😉

Kyllä se monella kulkee koko ajan mukana ja sitä räpelletään vähän väliä tai selataan somea plus sitten otetaan se miljoona selfietä, että aika huonosti monella enää menee läpi "en kuullut kun puhelin oli takin taskussa" jne selitykset, koska someaika on someaika ja varmasti moni muukin sitä viestiä laittaa tyyliin "tuletko paikkaan x kaljalle?" jos tietää kaverin olevan liikenteessä.

Whatsupissakin näkee milloin toinen on paikalla ollut ja sama homma, jos on messenger käytössä.

Moni ei tainnut miettiä tätä ollenkaan ennen kun pirttihirmuiksi ja stalkkereiksi ketään kutsuvat 😅

Vierailija
306/330 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

“Se ilta voi mennä pilalle, jos on sellainen vaimo/tyttöystävä, että vastauksen jälkeen tulee lisää ja lisää viestejä, joihin vaaditaan vastausta.”

No mutta ethän sinä voi vastaamatta tietää, tuleeko niitä jatkokysymyksiä. Täysi reagoimattomuus on kuitenkin tylyä.  

“Tai sitten voi myös käydä niin, että puhelin on takin taskussa tms. ja sitä ei kuule. Ja hauskaa pitäessä itseltä se viestin lähettäminen saattaa unohtua.”

Ei mene läpi, koska kukaan ei nykyään jätä puhelintaan takin taskuun. Senhän pitää olla nenän alla koko ajan :) 

“Missä kohtaa muuten täyttyy nuo sikamaisuuden ja/tai pettämisen rajat? Se nyt näyttää olevan selvää, että aamun asti meno on anteeksi antamatonta. Entä jos sanoo tulevansa puolilta öin ja menee kahteen? Tai jos kasilta lähtee käymään nopeasti yhdellä ja tuleekin vasta puolilta öin? Ihan vaan, että tiedän pitääkö vaimo potkasta pihalle.”

Kukaan ei juo “nopeasti yhtä” neljää tuntia, joten siinä kohtaa on kyllä harkintakyky pettänyt ja pahasti. Muutenkin järjen käyttö on sallittua. Vaikuttaisi vähän siltä, että olet jo valmiiksi lukinnut vastauksen “ei vois vähempää kiinnostaa eukkojen kotkotukset”, etkä edes odota saavasi järkeviä vastauksia.

Vierailija
307/330 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareissakin näkee kuinka ne puhelimet ovat juurtuneet ihmisten käteen kiinni. Niitä vilkuillaan ja pidetään nenän edessä pöydällä.

Selfieitä otetaan joka viides minuutti vähintääkin.

Somea selataan vähän väliä, on instaa ja facebookkia.

Kavereille soitellaan tai laitetaan viestiä "tule paikkaan x, mekin ollaan täällä".

Mutta puolisolle vastaaminen on ylitse pääsemättömän vaikeaa edes yhdellä viestillä.

Jos en saa nukutuksi niin selaan facebookkia, samaa tekee mieskin.

Messengeristäkin näkee milloin joku on paikalla ollut, samoin whatsupistakin. Ja näkee onko viesti luettu vai ei joten aika epätodennäköistä on, että mitkään selitykset puhelin takin taskussa tms menee läpi, koska älylaite paljastaa kumminkin ajallisesti milloin on paikalla oltu.

Itsekin näen esim milloin lapset ovat viimeksi whatsuppia käyttäneet kun heille viestiä laitan.

Ihan näin realistisesti älylaitteiden aikakaudella.

Vierailija
308/330 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun 19-vuotias taas vinkuu

Vierailija
309/330 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on porukkaa. Kun olin nuori, saatoin lähteä klo 19 Helsingissä tiettyyn paikkaan ja herätä srv. päivänä Tampereella, Vaasassa tai jossain veen Rymättylässä.

Matkan varrella ei tarvittu mitään seksuaalihänksäntää, vaan yleensä toiminta oli ryyppäämistä, soitinten räpläämistä ja kortin peluuta ynnä järjettömien vitsien keksimistä.

Tosin ei oltu ehkä tuolloin naimisissa eikä ollut lapsia, mutta sama periaate on pätenyt senkin jälkeen, kun ollaan oltu ja lapsia on syntynyt. Jos toisella on menoa, niin toki hän ensisijaisesti ilmoittaa, ellei tule himaan la tai su klo xx:cc kuten alunperin piti. Eihän nyt jumaleisson kenenkään Prismassa käynnit kariudu siihen, että siippa ei ole himassa?

AV:n neidoista useimmista ei olisi keikkaileva muusikon vaimoiksi veikkaan mä. Toisaalta ei myöskään keikkailevan muusikon miehiksi.

Eihän niillä pelimanneilla muuta ole mielessä...

Vierailija
310/330 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh.... En laita siipalle mitään viestiä perjantaina kun pikkujouluihin menee.

Ja tiedän jo etukäteen sen että makaa koko lauantain. Tosin ei mun tarvi kodissani varpallani liikkua toisen krapulankaan takia :D

Vierailija
311/330 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähä se on nyt niin että Ari on paras johto tehtäviin aitosuomalaisena ymmärtää venäjän uhan eikä taustalla ole samallaisia rötöksiä kuin Marcolla. Siksi ehotan että järjestäytää Arin taakse ja varmistetaan että liikkeellä on tulevaisuus.

Miten tämä liittyy mihinkää? Olisiko liikaa pyydetty, että pysyttäisiin aiheessa eikä sekoiltas omia jokaisessa ketjussa.

Vierailija
312/330 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kannattaisi heti kättelyssä ilmoittaa, että vietän yön ulkona. Tulen siinä aamukymmenen kieppeillä, voi mennä vähän kauemminkin. Loppuisi soitot, että millo sä tuuu-uut.

Vierailija
313/330 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on porukkaa. Kun olin nuori, saatoin lähteä klo 19 Helsingissä tiettyyn paikkaan ja herätä srv. päivänä Tampereella, Vaasassa tai jossain veen Rymättylässä.

Matkan varrella ei tarvittu mitään seksuaalihänksäntää, vaan yleensä toiminta oli ryyppäämistä, soitinten räpläämistä ja kortin peluuta ynnä järjettömien vitsien keksimistä.

Tosin ei oltu ehkä tuolloin naimisissa eikä ollut lapsia, mutta sama periaate on pätenyt senkin jälkeen, kun ollaan oltu ja lapsia on syntynyt. Jos toisella on menoa, niin toki hän ensisijaisesti ilmoittaa, ellei tule himaan la tai su klo xx:cc kuten alunperin piti. Eihän nyt jumaleisson kenenkään Prismassa käynnit kariudu siihen, että siippa ei ole himassa?

AV:n neidoista useimmista ei olisi keikkaileva muusikon vaimoiksi veikkaan mä. Toisaalta ei myöskään keikkailevan muusikon miehiksi.

Eihän niillä pelimanneilla muuta ole mielessä...

Täällä yksi keikkailevan muusikon vaimo. Sopimuksista pitää pitää kiinni vaikka olisi missä ammatissa. Jos sopimus on se, että suunnitelmien muutoksista ilmoitetaan, niin niistä ilmoitetaan. Kaikki tietää, että keikalla menee myöhään, mutta missään ei soiteta pilkkua pitempään. Siitä roudaus ja matka kotiinpäin, ja aamun puolelle menee helposti. Sille vaan ei voi mitään, mutta sovitusta pidetään kiinni. Sille voi jokainen jotain.

Vierailija
314/330 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kannattaisi heti kättelyssä ilmoittaa, että vietän yön ulkona. Tulen siinä aamukymmenen kieppeillä, voi mennä vähän kauemminkin. Loppuisi soitot, että millo sä tuuu-uut.

Niin meillä tekee. Jos on pikkujoulut, ilmoittaa ohjelman. Mennään sinne ja tänne, ja sen jälkeen jatkot siellä ja täällä. Jään yöksi sinne. Asia selvä, ei tarvi soitella tai viestitellä.

Vierailija
315/330 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mietin, että kun itsekseni olen kotona perjantaina, että vastaanko itse yhteenkään viestiin itse, jos sattus jotain siippa itse laittamaan, koska täytyyhän mun olla rauhassa saada olla kotonani, kun haluaa itse rauhassa juhlia ilman häiriötä ;)

Jos synnytys sattus käynnistymään tuolloin, niin kannattaako edes ilmoittaa, kun vasta seuraavana päivänä, että;

"Osastolla ollaan ja muksu pukattu pihalle, en viitsinyt vaivata sinua, kun halusit rauhassa pitää hauskaa pikkujouluissa ja noudatin toivettasi ja en ollut häiriöksi. Jos viitsit niin hoida koira, mä en nyt pääse passaamaan, kun olen sattumoisin nyt estynyt tulemaan kotiin hetkeen" :D

Koska jos laittasin mitään viestiä tai koittaisin soittaa, olisi juhlat pilalla ja olisin hullu stalkkerivaimo, sitähän se viestin laittaminen tai soittaminen automaattisesti tarkoittaisi, vai mitä sanoo av:n raati tähän? ;)

Asiat tärkeysjärjestykseen katsokaas.

Kyllä ne miesten tarpeet ovat niin kallisarvoisen tärkeitä.

Vierailija
316/330 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan ettei pikkujouluissa tarjota alkoholia. Taatusti tultaisiin kotiin ajoissa eikä ketään petettäisi.

Vierailija
317/330 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fry kirjoitti:

Ehdotan ettei pikkujouluissa tarjota alkoholia. Taatusti tultaisiin kotiin ajoissa eikä ketään petettäisi.

No eihän se nyt mitenkään käy koska Suomi on tunnettu juomisesta ja alko kuuluu kulttuuriin :D

Vierailija
318/330 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli meillä, harrastettiin kimppaa..Alaston suomen kautta löysi meidät. Sorryy...

Vierailija
319/330 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaltaiseni kypsymätön ja menohaluinen mies niin on parempi, että menen ja heilun keikoilla ja baareissa kuin rupeaisin vallan dokaamaan himassa.  Toki sitä kotonakin tulee joskus otettua mutta vähemmän.  Naisystävä on rauhoittumaan päin, lapsia ei ole eikä ole tarkoitus tullakaan.  Voi siis käydä niinkin, että tulee ero elämäntyylien ja ilmeisesti -arvojen erojen lisääntyessä.  Itse en ole muuttumassa toistaiseksi mihinkään suuntaan, en oikein jaksa jatkuvaa kotielämää, huom JATKUVAA.

Vierailija
320/330 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies teki selväksi ettei viestitellä tarvi niin en viestittele ollenkaan vaikka itselleni sattuisi jotain. Tai soita kertaakaan. Vaikka kämppä ryöstettäisiin ja palaisi poroksi.

En vastaa senkään viesteihin vaikka olisi pää irti pusikossa.

Jahka pääsen itse joskus vauvan synnyttyä ulos tuulettumaan, sammutan puhelimen ja riekun jossain seuraavaan päivään ja vietän seuraavan päivän sängyssä tekemättä mitään.

Miehellä ei ole oikeutta suuttua eikä mököttää siitä asiasta koska minullakaan ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä