Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua mieheni lähtevän pikkujouluristeilylle

Vierailija
26.11.2017 |

Aikoo lähteä ensi viikonloppuna työporukassa laivalle ns firman pikkujouluihin. Annoin aikaisemmin luvan mutta nyt kaduttaa. En halua että lähtee sinne. Yöunet on menneet piloille ja paniikki! Voinko vielä kieltää! Pelkään että löytää jonkun hoikemman ja nuoremman lumpun sieltä

Kommentit (162)

Vierailija
81/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettämiseen ei tarvita sellaista että parisuhteessa olisi jotakin vikaa. Siihen tarvitaan vain tilaisuus ja alkoholia. Miettiköön ihan jokainen ensiksi, onko valmis luopumaan puolisosta ja lapsista sillä niin siinä tulee käymään. Pettäjä yleensä katuu ja kärsii jälkeenpäin mutta tehtyä ei tekemättömäksi saa.

Ilmeisesti olet kovin nuori. Et ole valmis parisuhteeseen tuolla ajatuksella.

Heh, pikkusen pieleen meni. Olen jo eläkeikäinen, parisuhteeni on kestänyt 35 vuotta. 

No menee se elämä noinkin, neljän seinän sisällä kökkiessä kahdestaan.

No taas osuit mahdollisimman kauas. Onpa sinulla urautuneet käsitykset. Ei mitään realismia. 

No, mä en ainakaan halua tuollaista elämää mitä sulla on. Mä haluan välillä mennä työkavereiden ja kavereiden kanssa ulos tuulettumaan. Ja niin menee myös mieheni. Ei ole luottamuspulaa. Minulla eikä miehelläni ole mitään tarvetta pettää kännissä tai selvinpäin, koska olemme hyvä ja rakastava tiimi yhdessä.

Elämästäni kerroin vain että olen iäkäs ja minulla on pitkä parisuhde. Sanoisin että elämänkokemusta on myös. Huomaan että ihan keksit minulle elämän jota voit mollata. Helpottaisko jos paljastaisin että meillä on aina käyty kavereiden kanssa viihteellä niin erikseen kuin yhdessä?

Aika rohkeasti puhut nyt miehesi puolesta, olen elämäni aikana törmännyt useisiin eroihin jotka ovat tulleet ihan puskista. Syynä miehen pettäminen.

Kyllä, rohkeasti puhun ja rehellisesti. Kaikki pariskunnat eivät petä, ei vaikka olisi tilaisuuksiakin. Mikään ero ei tule puskista. Jos pettää, niin silloin ei ole luottamusta, kunnioitusta eikä arvostusta toista kohtaan. Ja tällaisen parisuhteen kuulukin päättyä.

Vierailija
82/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoo lähteä ensi viikonloppuna työporukassa laivalle ns firman pikkujouluihin. Annoin aikaisemmin luvan mutta nyt kaduttaa. En halua että lähtee sinne. Yöunet on menneet piloille ja paniikki! Voinko vielä kieltää! Pelkään että löytää jonkun hoikemman ja nuoremman lumpun sieltä

Anna mennä vaan. Jos pettää niin ei oo sun tasoinen mies. Laivalla sitä pettämistä eniten tapahtuu, mutta älä siihen tuudittaudu

Mistä arvelet sen paljastuvan, jos pettäjä kiistää? Jää vain nakertava epäilys ja mahdollisesti asia paljastuu lopullisesti vasta vuosien päästä.

Tätä minäkin ihmettelen. Jos antaa asioiden vaan olla ja mennä miten sattuu, niin vuosien päästä voikin paljastua, että toinen onkin pettänyt ja pannut muita jo monta vuotta. Voihan sitä silloinkin todeta, että ei ollut minun arvoiseni, mutta ei se normaalilla ihmisellä nyt ihan noin helposti käy asian käsittely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi sen takia että en pystyisi mitenkään todistamaan että mitään ei tapahtunut. Tiedän kokemuksesta että pikkujouluristeilyllä iskijöitä riittää ihan tolkuttomasti ja annan kaikille pakit mutta silti se syö suhdetta jos suhde on vielä rehellinen ja luotettava.

Vierailija
84/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna mennä vaan. Jos pettää niin ei oo sun tasoinen mies. Laivalla sitä pettämistä eniten tapahtuu, mutta älä siihen tuudittaudu

Mistä arvelet sen paljastuvan, jos pettäjä kiistää? Jää vain nakertava epäilys ja mahdollisesti asia paljastuu lopullisesti vasta vuosien päästä.

Tätä minäkin ihmettelen. Jos antaa asioiden vaan olla ja mennä miten sattuu, niin vuosien päästä voikin paljastua, että toinen onkin pettänyt ja pannut muita jo monta vuotta. Voihan sitä silloinkin todeta, että ei ollut minun arvoiseni, mutta ei se normaalilla ihmisellä nyt ihan noin helposti käy asian käsittely.

Uskokaa nyt jo, että se pettäminen voi tapahtua ihan missä vain. Elät siis parisuhteessa, jossa olet lukinnut puolisosi kotiin? Ei voi päästää töihinkään, kun on nakertava epäilys, että pettää työaikana. Ei hitto teitä.

Vierailija
85/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa nyt jo, että se pettäminen voi tapahtua ihan missä vain. Elät siis parisuhteessa, jossa olet lukinnut puolisosi kotiin? Ei voi päästää töihinkään, kun on nakertava epäilys, että pettää työaikana. Ei hitto teitä.

Älä nyt viitsi. Ihan oikeastiko pettäminen tapahtuu yhtä helposti töissä kuin pikkujouluristeilyllä? Tietenkään ketään ei voi kahlita kotiinsa, mutta hyvin monet ovat alttiita pettämään, jos altistavat itsensä alkoholipitoisiin meininkeihin.

Vierailija
86/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän AP:n murheen. Hieman outo valinta lähteä pikkujouluihin jossa yövytään! Sopii ehkä sinkuille tai parisuhteeseensa kyllästyneille. Minä en lähtisi todellakaan ja tuskin miehenikään. Mitäköhän tuttavat ja sukulaiset ajattelisi jos kuulisivat. Pikkujoulujen yksi kirjoittamaton sääntö on että yöksi kotiin! Risteilylle voi mennä joskus toistekkin. Puhuppa miehesi kanssa asiasta ja uskoisin että kun asiaa mietitte uudelleen niin pääsette yhteisymmärrykseen

”Pääsette yhteisymmärrykseen”= Mies ei lähde, koska nainen ei halua😂 Mitä ihmeen pirttihirmuja täällä taas on!

Entä saako nainen lähteä?

Saa yhtälailla kuten mies mutta harvemmin se on niin. Pienten lasten äidit ei käytännössä voi lähteä joulun alla risteilemään ja me hieman vanhemmat juhlitaan ihan eri merkeissä. Eläkeläiset on oma ryhmänsä sitten.

Siideri Lissut ja kalja Veikot jätän omaan arvoonsa

Miksi pienten lasten äiti ei voi käytännössä lähteä?

Vierailija
87/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kieltää toista lähtemästä pikkujouluristeilylle. Sen sijaan voi sanoa, että jos toinen saa mennä, niin toinenkin, eli että lähdet itse sitten vastaavalle tyttöporukalla omalle pikkujouluristeilylle. Näin minä sanoin miehelleni ja hän totesi, ettei halua päästää minua menemään sellaiselle, joten ei mennyt itsekään. Tai sitten voi sanoa, että koska et luota tarpeeksi, niin koet nämä kynnyskysymyksinä ja että jos hän lähtee, niin et ole enää kotona odottamassa. Silloin hän voi itse päättää, haluaako jatkaa suhdetta vai ei. Oma mieheni on sanonut näin mulle muutamista menoista.

Mieheni firmassa pikkujoulut ovat aina risteilyllä tai kaukana hotellissa, koska sen omistajamies pettää niillä aina. Välillä työntekijöiden kanssa ja välillä vieraiden kanssa. Moni muu siellä on hänen hengenheimolaisiaan myös, mies on kertonut aika värikkäitä juttuja työkavereistaan.

N45

Miten voit elää parisuhteessa, jossa ei ole luottamusta??

Näin keski-ikäisinä molemmilla meillä on jo sen verran elämänkokemusta ja realismia, että ymmärrämme, etteivät asiat ole mustavalkoisia. Sinisilmäisenä on helppo ajatella petyämisestäkin joko tai niin, että luottamusta joko on 100% tai ei ollenkaan. Todellisuus on siinä välissä ja olpsuhteilla on iso vaikutus. Tyhmäkin ymmärtää, että pikkujouluissa laivalla tilaisuudet ja mahdollisuudet tehdä tyhmiä valintoja ovat isommat, kuin selvinpäin normaaliarjessa toimistolla.

N45

Minä komppaan tätä viestiä täysillä. Nykyään sokea ja kritiikitön luottamus tuntuu joillekin olevan hyvän parisuhteen mittari. Minusta taas oikeasti hyvä suhde on sellainen, jossa ei tarvitse huijata itseään vaan voi olla realistinen ja silti molemmilla on hyvä olla yhdessä.

Vierailija
88/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä lähtisin pikkujouluristeilylle ja mun mies änkis mukaa niin avioero olis aika lähellä.

Mä en jaksa kytätä enkä kontrolloida. Mies tietää mitä on pelissä, mä tiedän mitä on pelissä ja sen mukaan on elettävä.

Se reissaa töiden puolesta muutenki, että on vaan ollut pakko luottaa.

Jos mun mies pettäis niin se ei tekis sitä työkaverin kanssa.

Vierailija
89/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän AP:n murheen. Hieman outo valinta lähteä pikkujouluihin jossa yövytään! Sopii ehkä sinkuille tai parisuhteeseensa kyllästyneille. Minä en lähtisi todellakaan ja tuskin miehenikään. Mitäköhän tuttavat ja sukulaiset ajattelisi jos kuulisivat. Pikkujoulujen yksi kirjoittamaton sääntö on että yöksi kotiin! Risteilylle voi mennä joskus toistekkin. Puhuppa miehesi kanssa asiasta ja uskoisin että kun asiaa mietitte uudelleen niin pääsette yhteisymmärrykseen

”Pääsette yhteisymmärrykseen”= Mies ei lähde, koska nainen ei halua😂 Mitä ihmeen pirttihirmuja täällä taas on!

Saa yhtälailla kuten mies mutta harvemmin se on niin. Pienten lasten äidit ei käytännössä voi lähteä joulun alla risteilemään ja me hieman vanhemmat juhlitaan ihan eri merkeissä. Eläkeläiset on oma ryhmänsä sitten.

Sinulla ei taida olla lapsia ja muutenkaan jouluvalmisteluita. Kolmen lapsen joista kaksi alakoulussa ja nuorin eskarissa riittää joulun alla kaikenlaista juhlaa ja myyjäistä ja molemmat käydään töissä ja on koiria ja kissoja ja yritetään se pieni vapaa-aika mitä mahdollista olla yhdessä perheenä ja valmistautua kivaan ja rauhalliseen perhejouluun.

Vierailija
90/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei taida olla lapsia ja muutenkaan jouluvalmisteluita. Kolmen lapsen joista kaksi alakoulussa ja nuorin eskarissa riittää joulun alla kaikenlaista juhlaa ja myyjäistä ja molemmat käydään töissä ja on koiria ja kissoja ja yritetään se pieni vapaa-aika mitä mahdollista olla yhdessä perheenä ja valmistautua kivaan ja rauhalliseen perhejouluun

Mutta siis miehesi voisi silti hyvin lähteä? Huh huh. Ja kyllä on omiakin lapsia, mutta ei meillä kokonaista kuukautta mene joulun järjestelyyn niin että ÄITI ei voisi olla yhtä yötä poissa. Mitä myyjäisiin tulee mies kyllä leipoo mokkapalat siinä missä minäkin. Kaikilla ei myöskään ole eläimiä, tai muitakaan ylimääräisiä juhlia, vaikka onkin pienten lasten äiti.

Vierailija
91/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Annoit luvan" "En päästä"?! Ei aikuinen ihminen tarvitse kenenkään lupaa lähteä eikä kukaan päästä tai ole päästämättä. Aikuinen menee jos haluaa. Jos samaan aikaan olisi esim. tyttären synttärit niin oletettavasti järkevä aikuinen jättäisi toisen menon väliin ja osallistuisi tyttärensä juhliin. Valinta ihmisen pitäisi osata tehdä itse eikä niin että vaimo/mies päättää puolesta.

Vierailija
92/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei taida olla lapsia ja muutenkaan jouluvalmisteluita. Kolmen lapsen joista kaksi alakoulussa ja nuorin eskarissa riittää joulun alla kaikenlaista juhlaa ja myyjäistä ja molemmat käydään töissä ja on koiria ja kissoja ja yritetään se pieni vapaa-aika mitä mahdollista olla yhdessä perheenä ja valmistautua kivaan ja rauhalliseen perhejouluun.

Eihän sille laivalle nyt viikoksi lähdetä. Kai siitä perheihanuudesta voi yhden illan olla pois, äitikin.

Vierailija
93/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei enää sinusta välitä ja haluaa pitää hauskaa ilman häiriötekijöitä. Ehkä se myös toivoo että vähitellen suhde viilenee ja koston kierre vie lopulta eroon. Onko suhteenne kiihkeä? Kuinka usein ja koska viimeksi kunnon seksiä?

Vierailija
94/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettämiseen ei tarvita sellaista että parisuhteessa olisi jotakin vikaa. Siihen tarvitaan vain tilaisuus ja alkoholia. Miettiköön ihan jokainen ensiksi, onko valmis luopumaan puolisosta ja lapsista sillä niin siinä tulee käymään. Pettäjä yleensä katuu ja kärsii jälkeenpäin mutta tehtyä ei tekemättömäksi saa.

Ilmeisesti olet kovin nuori. Et ole valmis parisuhteeseen tuolla ajatuksella.

Heh, pikkusen pieleen meni. Olen jo eläkeikäinen, parisuhteeni on kestänyt 35 vuotta. 

No menee se elämä noinkin, neljän seinän sisällä kökkiessä kahdestaan.

No taas osuit mahdollisimman kauas. Onpa sinulla urautuneet käsitykset. Ei mitään realismia. 

No, mä en ainakaan halua tuollaista elämää mitä sulla on. Mä haluan välillä mennä työkavereiden ja kavereiden kanssa ulos tuulettumaan. Ja niin menee myös mieheni. Ei ole luottamuspulaa. Minulla eikä miehelläni ole mitään tarvetta pettää kännissä tai selvinpäin, koska olemme hyvä ja rakastava tiimi yhdessä.

Elämästäni kerroin vain että olen iäkäs ja minulla on pitkä parisuhde. Sanoisin että elämänkokemusta on myös. Huomaan että ihan keksit minulle elämän jota voit mollata. Helpottaisko jos paljastaisin että meillä on aina käyty kavereiden kanssa viihteellä niin erikseen kuin yhdessä?

Aika rohkeasti puhut nyt miehesi puolesta, olen elämäni aikana törmännyt useisiin eroihin jotka ovat tulleet ihan puskista. Syynä miehen pettäminen.

Kyllä, rohkeasti puhun ja rehellisesti. Kaikki pariskunnat eivät petä, ei vaikka olisi tilaisuuksiakin. Mikään ero ei tule puskista. Jos pettää, niin silloin ei ole luottamusta, kunnioitusta eikä arvostusta toista kohtaan. Ja tällaisen parisuhteen kuulukin päättyä.

Komppaan ensimmäistä kirjoittajaa. Niin pitkään sitä on idealisti kun se puskista tulo tapahtuu ja toisen petos selviää itselle. En tietenkään väitä että täysin uskollisiakin ihmisiä ei olisi, mutta väitän että kukaan ei voi oman puolisonsa kohdalla olla ihan satavarma siitä että mitään muita vipinöitä ei olisi. Oma puolisoni on sellainen, että varmaan aika moni tuttavakin olisi ollut menemään suunnilleen valalle siitä että hän on luotettava eikä toisten perään katsele.  Minä olin siitä aivan varma. Ja olen tuntenut hänet 25 vuotta josta olemme olleet yhdessä 22. Nyt sitten olemme puolen vuoden verran keräilleet sirpaleita. Kukaan ei ole täydellinen. Ja tietty epävarmuus elämässä täytyy vaan kestää.

Vierailija
95/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ollut koko viikonlopun Tukholmanristeilyllä työporukan kanssa viettämässä pikkujoulua. Kaikki työkaverit ovat naisia ja mies jakaa hytin yhden kanssa. En ole tippaakaan mustasukkainen.

Vierailija
96/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimoni yrittää aina tyhjentää pussini mahdollisimman huolellisesti juuri ennen laivaristeilyjäni. 

Yhden kerran yritin tarkoituksella jäädä laukeamatta ja vaimolta tuli heti kuitti, että säästän panoksia jollekin muulle, no oikeassahan hän oli. Varma pano laivalla oli tiedossa ja vaimo tyhjensi pallini viimeiseen tippaan. Libidoani oli tarkoituksella heikennetty.

Vierailija
97/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on ollut koko viikonlopun Tukholmanristeilyllä työporukan kanssa viettämässä pikkujoulua. Kaikki työkaverit ovat naisia ja mies jakaa hytin yhden kanssa. En ole tippaakaan mustasukkainen.

Minäkään en olisi, jos kumppanini olisi sellainen, jota kukaan ei koskaan missään edes lähesty. Tai jos kumppanini olisi vain KAVERIni. Tai jos suhde olisi jo ennalta sovittu olemaan vapaa suhde.

Vierailija
98/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D

Ei tälle keskustelulle voi ku nauraa...

Meillä on 3 lasta, vanhin 5v ja juuri eilen palasi mies pikkujouluristeilyltä... eikä mulle tullu ees mieleen vetää tuollasta draamaa... muistutin vaan että tuo mulle ja lapsille suklaata tuliaisiks...

Kyllä mäkin reissaan ilman miestä ja lapsia enkä ikinä sallis miehen rajottavan mua... yhdessä toki sovitaan, ettei ole päällekkäisiä menoja ja lapsien hoito järjestetty...

Vierailija
99/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10v yhdessä kirjoitti:

:D :D :D

Ei tälle keskustelulle voi ku nauraa...

Meillä on 3 lasta, vanhin 5v ja juuri eilen palasi mies pikkujouluristeilyltä... eikä mulle tullu ees mieleen vetää tuollasta draamaa... muistutin vaan että tuo mulle ja lapsille suklaata tuliaisiks...

Kyllä mäkin reissaan ilman miestä ja lapsia enkä ikinä sallis miehen rajottavan mua... yhdessä toki sovitaan, ettei ole päällekkäisiä menoja ja lapsien hoito järjestetty...

Jos et ole koskaan itse joutunut petetyksi, tai pettänyt itse tai kukaan ystäväsikään ei ole moista koskaan kokenut, niin ymmärrän hyvin vahingonilosi.

Vierailija
100/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet vaan vetää naisia puoleensa enemmän kun toiset ja riskit vaan suurenee. Markkinatalouden pelisäännöt eli jos miehelläsi on ulkoisesti jotain sellaista tarjota mitä on niukasti muuten liikkeellä riittää sille aina kysyntää on se sitten poikkeava ihon väri, lävistykset, lihakset, tatuoinnit, pitkät hiukset, tietty tyyli esim punkkari jne jotain massasta poikkeavaa. Perusmiehet kauluspaidoissaan saa olla rauhassa tai joutuvat itse tosissaan iskemään naisia ellei ole muuten erityisen komea tai tunnettu. Yleensä heidän vaimot tiedostaa sen myös ja siksi ovat niin peloissaan omasta asemastaan.