Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muidenkin miehet aina valmiina seksiin?

Vierailija
26.11.2017 |

Ollaan oltu miehen kanssa yli 10v yhdessä, on pienet lapset ja normiarki. Jos olen nakuna peiton alla ja mies tulee huoneeseen ja nostan peittoa, niin mies kiihottuu hetkessä ja on parin silityksen jälkeen valmis tosi toimiin. Onko muilla tällaista? Minulla ei siis ole mitään ongelmaa, olen tyytyväinen, mutta kiinnostaa onko muutkin miehet tuollaisia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tokihan mies kuin mies (hetero) kiihottuu nakusta naisesta. Ja hauska kuulla että ainakin teillä nainen tekee sen aloitteen seksiin.

Vierailija
2/7 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi. Aina en ole itse ollut yhtä halukas, mutta on ollut mukava huomata miten hyvin se parantaa tyytyväisyyttä koko elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niihän se parantaa. Mukavia peitonnosteluhetkiä teille :-)

Vierailija
4/7 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kyllä innostuu hyvin helposti visuaalisista ärsykkeistä. Jos en halua seksiä, ei kannata pukea esim hametta tai rintoja yhtään paljastavia paitoja päälle.

Vierailija
5/7 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei. Minä kyllä olisin aina valmis.

Vierailija
6/7 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä. Jos miestä ei seksi kiinnosta on se kyllästynyt sinuun, sillä on toinen, se on kipeä tai jokin murhe painaa mieltä

Vierailija
7/7 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tokihan mies kuin mies (hetero) kiihottuu nakusta naisesta. Ja hauska kuulla että ainakin teillä nainen tekee sen aloitteen seksiin.

no ei todellakaan esim. meillä. Jotain vikaa tuossa miehessä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi