Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua mieheni lähtevän pikkujouluristeilylle

Vierailija
26.11.2017 |

Aikoo lähteä ensi viikonloppuna työporukassa laivalle ns firman pikkujouluihin. Annoin aikaisemmin luvan mutta nyt kaduttaa. En halua että lähtee sinne. Yöunet on menneet piloille ja paniikki! Voinko vielä kieltää! Pelkään että löytää jonkun hoikemman ja nuoremman lumpun sieltä

Kommentit (162)

Vierailija
41/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettämiseen ei tarvita sellaista että parisuhteessa olisi jotakin vikaa. Siihen tarvitaan vain tilaisuus ja alkoholia. Miettiköön ihan jokainen ensiksi, onko valmis luopumaan puolisosta ja lapsista sillä niin siinä tulee käymään. Pettäjä yleensä katuu ja kärsii jälkeenpäin mutta tehtyä ei tekemättömäksi saa.

Ilmeisesti olet kovin nuori. Et ole valmis parisuhteeseen tuolla ajatuksella.

Heh, pikkusen pieleen meni. Olen jo eläkeikäinen, parisuhteeni on kestänyt 35 vuotta. 

Vierailija
42/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettämiseen ei tarvita sellaista että parisuhteessa olisi jotakin vikaa. Siihen tarvitaan vain tilaisuus ja alkoholia. Miettiköön ihan jokainen ensiksi, onko valmis luopumaan puolisosta ja lapsista sillä niin siinä tulee käymään. Pettäjä yleensä katuu ja kärsii jälkeenpäin mutta tehtyä ei tekemättömäksi saa.

Heh, pikkusen pieleen meni. Olen jo eläkeikäinen, parisuhteeni on kestänyt 35 vuotta. 

No menee se elämä noinkin, neljän seinän sisällä kökkiessä kahdestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi ap:lle ja muille: Miehesi voi pettää ihan yhtä hyvin harrastuksissa, keskellä päivää työpaikalla jne. Ei siihen tarvita pikkujouluja, risteilyjä tai humalaa. Melko naiiveja olette, jos arjessa suljette silmänne.

Vierailija
44/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluristeilyt on keksitty just sen takia, että sekoilu työkavereiden kanssa on helpompaa. Pikkujoulukännissä on mukava lähestyä sitä pirkkoa ja petteriä, johon on tuntenut päivittäin peiteltyä himoa. Ei tarvitse miettiä kenen luo menee ja saako kumppani selville, jos pitää yöksi hiipiä kotiin. Sen kun menee hyttiinsä ja siellä touhuaa mielin määrin. Aamulla suihkun kautta raikkaana kotiin ja sinisilmäisenä selittämään, että mitään ei tapahtunut.

Vierailija
45/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää lukea näitä juttuja. Saisin ahdistuskohtauksen jos minun pitäisi pyytää mieheltä lupaa tai hänen minulta. Yrittäkää mammat ottaa parempi asenne, sellainen että pidätte hyvää huolta itsestänne. Ottakaa omaa aikaa kuntoiluun ja panostakaa hiuksiin ja arkenakin voisi käyttää kevyttä meikkiä ja kauniita, värikkäitä ja naisellisia vaatteita ihan riippumatta siitä onko kotiäiti vai työssä. Hyväkuntoinen, reipas ja iloinen vaimo on sellainen jonka luo mies palaa mielellään. Miehen on saatava kokea, että hän jää liitissanne plussan puolelle. Miten mahtaa olla ap teillä tilanne?

Vierailija
46/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No taas osuit mahdollisimman kauas. Onpa sinulla urautuneet käsitykset. Ei mitään realismia. 

Vierailija
47/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kieltää toista lähtemästä pikkujouluristeilylle. Sen sijaan voi sanoa, että jos toinen saa mennä, niin toinenkin, eli että lähdet itse sitten vastaavalle tyttöporukalla omalle pikkujouluristeilylle. Näin minä sanoin miehelleni ja hän totesi, ettei halua päästää minua menemään sellaiselle, joten ei mennyt itsekään. Tai sitten voi sanoa, että koska et luota tarpeeksi, niin koet nämä kynnyskysymyksinä ja että jos hän lähtee, niin et ole enää kotona odottamassa. Silloin hän voi itse päättää, haluaako jatkaa suhdetta vai ei. Oma mieheni on sanonut näin mulle muutamista menoista.

Mieheni firmassa pikkujoulut ovat aina risteilyllä tai kaukana hotellissa, koska sen omistajamies pettää niillä aina. Välillä työntekijöiden kanssa ja välillä vieraiden kanssa. Moni muu siellä on hänen hengenheimolaisiaan myös, mies on kertonut aika värikkäitä juttuja työkavereistaan.

N45

Vierailija
48/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveää lukea näitä juttuja. Saisin ahdistuskohtauksen jos minun pitäisi pyytää mieheltä lupaa tai hänen minulta. Yrittäkää mammat ottaa parempi asenne, sellainen että pidätte hyvää huolta itsestänne. Ottakaa omaa aikaa kuntoiluun ja panostakaa hiuksiin ja arkenakin voisi käyttää kevyttä meikkiä ja kauniita, värikkäitä ja naisellisia vaatteita ihan riippumatta siitä onko kotiäiti vai työssä. Hyväkuntoinen, reipas ja iloinen vaimo on sellainen jonka luo mies palaa mielellään. Miehen on saatava kokea, että hän jää liitissanne plussan puolelle. Miten mahtaa olla ap teillä tilanne?

Miksi maailman kauneimpia naisia on petetty? Ovatko olleet ryvettyneitä fätsoja? Vika on vain pettäjässä, vain ja ainoastaan pettäjässä.

Vierailija
49/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ymmärrän huolesi. Niin hyvää ja vakaata parisuhdetta ei olekaan etteikö syrjähyppyä voisi tapahtua oikeanlaisten ihmisten kohdatessa väärässä tilanteessa.

Vierailija
50/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tässä taas yksi yksinkertainen urvelo syyttää naisia ja naisen ulkonäköä siitä, jos petetään. Eihän siinä pettäjässä ole mitään vikaa vaan siinä, että vaimolla ei ollut tarpeeksi värikkäitä vaatteita eikä nätti meikkiä naamassa. 

Vierailija
51/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No taas osuit mahdollisimman kauas. Onpa sinulla urautuneet käsitykset. Ei mitään realismia. 

No, mä en ainakaan halua tuollaista elämää mitä sulla on. Mä haluan välillä mennä työkavereiden ja kavereiden kanssa ulos tuulettumaan. Ja niin menee myös mieheni. Ei ole luottamuspulaa. Minulla eikä miehelläni ole mitään tarvetta pettää kännissä tai selvinpäin, koska olemme hyvä ja rakastava tiimi yhdessä.

Vierailija
52/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika nuori kun maailmasi on noin mustavalkoinen: kotona kökkääminen tai vapaa "meneminen". Sääliksi käy kapea maailmankuvasi.

Vierailija
53/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö.

Tutkimustenkin mukaan pettämiskumppani on yleensä rumempi kuin oma vaimo. Ja pettämiseen ei tatvita huonoa omaa suhdetta vaan useimmiten petetään, koska halutaan vaihtelua ja pönkitystä egolle.

Vierailija
54/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt ihan tietynlainen miestyyppi joka lähtee pikkujouluna laivaristeilylle. Menkööt jos haluaa mutta henkilökohtaisesti en huolisi sellaista miestä itselleni. Jokainen tekee omat päätöksensä lähteekö pikkujouluihin laivalle tai toiseen kaupunkiin hotelliyöksi. Samoin jokainen voi valita sellaisen kumppanin jonka arvomaailma sopii yhteen. Hyvän parisuhteen metkkejä on että riitoja ja erimielisyyksiä on vähän ja niistä vähäisistäkin päästään sopuun.

Oletteko naimisissa? Entä lapsia? Onko mies oikea sinulle?

Vierailija
55/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se nyt ihan tietynlainen miestyyppi joka lähtee pikkujouluna laivaristeilylle. Menkööt jos haluaa mutta henkilökohtaisesti en huolisi sellaista miestä itselleni. Jokainen tekee omat päätöksensä lähteekö pikkujouluihin laivalle tai toiseen kaupunkiin hotelliyöksi. Samoin jokainen voi valita sellaisen kumppanin jonka arvomaailma sopii yhteen. Hyvän parisuhteen metkkejä on että riitoja ja erimielisyyksiä on vähän ja niistä vähäisistäkin päästään sopuun.

Osa aikoo pettää pikkujouluissa ihan tietoisesti ja suunnitteleekin sen etukäteen.

Itse olen nainen ja tunnen aivan vastustamatonta himoa yhtä miestä kohtaan työpaikallani. Hänkin on katsellut minua. En mennyt koko pikkujouluihin, koska en luota itseeni humalassa samassa paikassa hänen kanssaan. Haluan nimittäin pysyä naimisissa oman mieheni kanssa, jonka kanssa on hyvä suhde enkä halua sitä pilata.

Eli vastuullista olisi itsekin välttää pahoja kiusauksia. Koko pikkujoulut laivalla on ihan ultimate haaste monelle ja ihan puhtaasti tarkoitushakuisille pettäjille suunniteltu konsepti.

Vierailija
56/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa aikoo pettää pikkujouluissa ihan tietoisesti ja suunnitteleekin sen etukäteen.

Itse olen nainen ja tunnen aivan vastustamatonta himoa yhtä miestä kohtaan työpaikallani. Hänkin on katsellut minua. En mennyt koko pikkujouluihin, koska en luota itseeni humalassa samassa paikassa hänen kanssaan. Haluan nimittäin pysyä naimisissa oman mieheni kanssa, jonka kanssa on hyvä suhde enkä halua sitä pilata.

Eli vastuullista olisi itsekin välttää pahoja kiusauksia. Koko pikkujoulut laivalla on ihan ultimate haaste monelle ja ihan puhtaasti tarkoitushakuisille pettäjille suunniteltu konsepti.

Laivapikkujoulut on kyllä sit niin HC-pikkujoulut kun voi olla. Ihan turhaan itseäsi moitit kun harmittaa päästää miehesi sinne. Et ikinä voi todella tietää tapahtuiko vai ei mitään mutta se on varma että porukka joka sinne lähtee on sitä kevytkenkäistä sorttia. Nainen ja varsinkin äiti jos lähtisi niin se leimattaisiin heti lutkaksi

Vierailija
57/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laivapikkujoulut on kyllä sit niin HC-pikkujoulut kun voi olla. Ihan turhaan itseäsi moitit kun harmittaa päästää miehesi sinne. Et ikinä voi todella tietää tapahtuiko vai ei mitään mutta se on varma että porukka joka sinne lähtee on sitä kevytkenkäistä sorttia. Nainen ja varsinkin äiti jos lähtisi niin se leimattaisiin heti lutkaksi

Miksi isät voi mennä mutta äidit heti leimataan. En tarkoita että itse menisin mutta kysyn vaan

Vierailija
58/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa pitää kynsin ja hampain kiinni miehestä, joka on uskollinen - ei siksi että arvostaa, kunnioittaa, rakastaa ja haluaa juuri sinua - vaan siksi että vaimo vahtii riittävästi? 🤔

Vierailija
59/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se elähtänyt ukonrutjakkeesi edes kelpaisi nuorelle ja hoikalle, älä siis murehdi.

Vierailija
60/162 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää sinua lähtemästä laivareissulle? Laita itsesi oikein nätiksi, sovittele kotona korkkareita, mekkoja ja sukkahousuja. Jos miestä alkaa ahdistamaan, niin voi sitten miettiä mistä mahdollisesti kiikastaa.

Jos oikein hulluksi haluat heittäytyä, niin lähde samalle risteilylle kaverisi kanssa. Peruukki päälle ja hieman muutakin, tai muuten voi käydä nolosti.

On varmasti miehiä, jotka lähtevät risteilylle ja pitävät pöksyt päällään. On kuitenkin tullut vuosien varrella todistettua, miten k*sipäitä monet ovat. Opiskelen tällä hetkellä yliopistossa alaa, jossa luulisi ihmisillä olevan keskimääräistä korkeampi moraali. Sinisilmäisesti ajattelin, että meno olisi täällä erilaista mutta p*skanmarjat. Osaan luetella enemmän kumppaneitaan pettäneitä varattuja (kaikki omin silmin nähtyä), kuin kumppaneitaan ei pettäneitä varattuja.