Olen synnytyssalissa, kysy minulta ajankuluksi jotain :)
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Voi voi ,otan osaa :D siitä se kauhee rumba alkaa, jolle ei loppua näy! Onneksi olen itse saanut pari muksua jo aikuiseksi, luojan kiitos!!
Rumbaa innolla odottaen! ;D
ap
Vierailija kirjoitti:
Istutko jakkaralla/pallolla , käveletkö tai pötkötätkö sängyllä juuri nyt ?
Pötkötän sängyllä :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Kerro kun syntyy :)
Juu, koitan muistaa päivitellä :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Monelta on kätilön vuoronvaihto?
Muistaakseni 23.00.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä värinen mekko?
a. sinimusta
b. valkokulta
https://twitter.com/L8toThePartyGuy/status/934136083608039424
Vierailija kirjoitti:
Minkä värinen mekko?
a. sinimusta
b. valkokulta
a
t. mies
Ap
Onko teillä esikoinen tyttö vai poika ja mistä päättelet, että tuleva olisi mahdollisesti tyttö? :)
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko vielä missään?
Näyttää tuntuvan, kun kerran tunki tän kännykän käteen ja puristaa ton sängyn reunoja niin, että rystyset on valkoset.... Respektiä naisille, en kyllä ite kestäis tollasta
t. mies
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kauanko edellisestä synnytyksestä on aikaa ?
Esikoinen syntyi 12.3.2015
t. mies
Ap
Eikö siellä oo tylsää odotella? Mitä te teette siellä tuntikausia? Kannattaako ottaa leffavehkeet mukaan että on jotain tekemistä? Katsotko Gladiaattoreita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako siellä mitään ruokaa?
Juu, jotain perunamuusisörsseliä mä tossa söin..... Eipäs ollut kauheen hyvää :/
ap
Voi ei :( . Olen kovin huolissani aina sairaaloiden ruoista. Kohta sama reissu edessä kuin sulla :) . Mietinkin, että saisiko sinne tilata pitsan tai jotain vaikka intialaista?
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä esikoinen tyttö vai poika ja mistä päättelet, että tuleva olisi mahdollisesti tyttö? :)
Esikoinen on poika.
Tyttöä epäilen, koska raskaus ollut kaikin puolin todella erilainen kuin pojan kanssa. Olen myös nähnyt paljon unia perheestäni ja niissä tämä vauva on ollut tyttö!
ap
Kertokaa vauvalle, että AV:llä menee piloille ja palstaa kannattaa välttää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä oo tylsää odotella? Mitä te teette siellä tuntikausia? Kannattaako ottaa leffavehkeet mukaan että on jotain tekemistä? Katsotko Gladiaattoreita?
Onhan tää vähän tylsää, siksi täällä palstailenkin. Ollaan vaan juteltu, soiteltu sukulaisille ja kavereille, pyöritty netissä ja nyt olen täällä :) Voihan sitä leffakamat ottaa mukaan, mutta itse en jaksaisi keskittyä mihinkään pitkään elokuvaan... En katso gladiaattoreita, ihan kamala ja myötähäpeää herättävä ohjelma ;D
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako siellä mitään ruokaa?
Juu, jotain perunamuusisörsseliä mä tossa söin..... Eipäs ollut kauheen hyvää :/
ap
Voi ei :( . Olen kovin huolissani aina sairaaloiden ruoista. Kohta sama reissu edessä kuin sulla :) . Mietinkin, että saisiko sinne tilata pitsan tai jotain vaikka intialaista?
Noo kyllä se ihan syötävää on... Itse ei tullut mieleen ruuan tilaaminen, niin en tiedä onnistuuko.
Onnea sinulle koitokseen!
ap
11h avautumisvaihe, n. 25min ponnistusvaihe
ap