Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikki polyamoristit ja avoimessa suhteessa elävät rumia, outoja ja lihavi

Vierailija
24.11.2017 |

Katselin vaan tuota Perjantaita ja aiemminkin kun polyja ja vapaasuhteilijoita on jossain esiin tuotu, niin kyllä ne sellasia on olleet, että heidän sekapanemisensa ei ole kyllä keltään pois.

Havaintoja, mielipiteitä?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, itselläkin joskus sama käynyt mielessä.

Lisäksi se on hiljainen arkihavaintoni, että kauneimmat naiset ovat konservatiivisimpia.

Vierailija
22/68 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei päde minuun, kuten ei myöskään muut tämän ketjun määritelmistä. Olen nätti ja hoikka poly, enkä tuputa katsomustani kenellekään. Aika harva tuttava siitä edes tietää.

Sama täällä, ja asiasta tietää vain kaksi lähintä ystävää. Kaikki kolme suhteen osapuolta ollaan akateemisesti koulutettuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koen olevani normaali vaikka ollaan avoimessa suhteessa kaukosuhteen vuoksi.

Tietysti koet. Niin varmaan Paulakin. 

Vierailija
24/68 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa, itse olen poly ja koen olevani kaunis :D Olen 20-vuotias nainen, käyn 3-5krt viikossa salilla ja pidän muutenkin huolta itsestäni. En pidä itseäni outona.

Vierailija
25/68 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojaa, itse olen poly ja koen olevani kaunis :D Olen 20-vuotias nainen, käyn 3-5krt viikossa salilla ja pidän muutenkin huolta itsestäni. En pidä itseäni outona.

Niin ja olen suljetussa Faceryhmässä, joka on tarkoitettu polyille. Ihan normaaleilta hekin vaikuttavat!

Nro 24

Vierailija
26/68 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta. Yleensä en sorru tällaiseen kommenttiin, mutta itse olen normaalipainoinen, pitkähiuksinen, naisellinen nainen enkä löydä yhtäkään seurustelukumppania... Ja sitten toiset löytävät kaksi. Auts :D.

Vierailija
27/68 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaunis ja fiksu niin ehkä ei ole tarvetta päteä seksillä ja saada huomiota jakamalla pillua/mulkkua kaikille.

Vierailija
28/68 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole. 

Vain omituiset kuuluttavat sitä julkisuudessa, siitä on kyse. Ikävä, että polyamoriasta tuli tällainen kuva. Mutta toisaalta rohkea veto näiltä osallistujilta. Kuinkahan paljon tämä 12-vuotias poika sai ilmaista mielipiteensä, se jäi mietityttämään. 

Olen hyvässä asemassa oleva varsin edustavan oloinen nainen. Asun toisen naisen ja miehen kanssa. Laitoin jo toiseen ketjuun tästä. Eli rakastamme toisiamme kaikki, seksiä on kaikkien välillä tilanteen mukaan. 

Tärkeintä tässä on heittää omistushalu ja mustasukkaisuus pois. Ja se on tehnyt hyvää... 

Vierailija
29/68 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaa pelkään, että Paula antoi nyt monille täällä vihjeen, miltä todellinen upea palstanainen näyttää.

Vierailija
30/68 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä ymmärrä minkälaisten ihmisten pitää keksiä väkisin aina jotain "erikoista" että olisivat niin originellejä ja spesiaaleja.. Jotenkin säälittävää ÄRSYTTÄVÄN LISÄKSI. Luulisi että yhdessäkin kumppanissa olisi tekemistä, saati että jotain suurempaa porukkaa ollaan rakastavinaan ja plääplää. Ihminen on ihminen, se käyttäytyy lajilleen ominaisesti ja tuntee mustasukkaisuutta ja kaunaa jne, ja tollanen jos mikä sitä aiheuttaa. Pyörää ei voi keksiä uudestaan. Mutta aina riittää ihmisiä jotka haluavat kokeilla kaikkea mahdollisimman sekavaa, ja asettautua "normaalin" yläpuolelle, sieltä astetta korkeammalta tasolta sitten katsellaan alaspäin ns.normaaleja tylsiä ihmisiä, kun itse ollaan löydetty jumalallinen uusi muoto elää keskenään. Vaikka ei olla. Kahta hankalampaahan se elämä on tolla tavalla, ei suinkaan helpompaa.

Teennäistä paskaa. Ohjelmaa en katsonut, onneksi. Ikävää jos noin sekavaan soppaan on annettu joku lapsi huostaan, jolla on varmasti muutenkin vaikea historia. Kuulostaa tosi ikävältä.

Vierailija
31/68 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kaunis ja fiksu niin ehkä ei ole tarvetta päteä seksillä ja saada huomiota jakamalla pillua/mulkkua kaikille.

Seksillä pätijät ovat yleensä vähän muuta porukkaa. Huomion haku ei myöskään suurimmalla osalla liity siihen, kuinka nauttii seksistä tai millainen tarve sitä on saada.

Libido on osittain ihan perinnöllinen asia, on ihmisiä joilla suurempi tarve saada seksiä, ja sitten myös näiden vastakohta aseksuaalit. Matalan sekä korkean libidon omaavissa on ihan yhtä lailla kauniita, komeita, rumia, älykkäitä ja tyhmiä ihmisiä. Et pysty kenenkään tuntemattoman ulkonäöstä päättelemään yhtään mitään.

Vierailija
32/68 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenvikaisia ne on!

Vierailija
33/68 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt aloittajan väitettä. Miten "sekapaneminen" edes voisi olla joltain muulta pois? Itsekästä ajatella noin. Sama asia olisi sanoa ettei saa olla harrastamatta seksiä vaan itseään pitäisi jakaa kaikille halukkaille.

Lisäksi aika ulkonäkökeskeisiä ovat ihmiset tässä ketjussa. Kun joku elää normaalista poikkeavaa elämää, ruvetaan henkilön ulkonäöstä etsimään virheitä. Niin ihanalta tuo haukkuminen tuntuu. Ihan unohtuu sekin että ylipainoisia ovat nämä yksiavioisetkin yleensä. 

Vierailija
34/68 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-koulukaveri (ylipainoinen narsisti) on polyamoristi ja sitä kautta olen törmännyt useampaankin. En tosin ole heidän kanssaan tekemisissä. FB:n polyamoria-ryhmää selasin joskus mielenkiinnosta, kun tämä ex-koulukaveri oli siellä. Osuu ap:n määritelmä kohdalleen.

Piti oikein googlettaa ne pari tyyppiä, jotka aiemmin on kertonut julkisuudessa polyamoriastaan. Marko Hento ja Sade Kondelin. Nämä ovat poliittisesti aktiivisia ja olleet muutenkin julkisuudessa, joten varmaan voi nimet mainita. Ei tarvitse kuin kuva nähdä, niin heti näkee ettei ihan keskitien kulkijoista ole kyse.

Tällä Marko Hento -nimisellä kaverillahan on valtavasti nuoria seuraajia somessa, ilmeisesti neuvoo ja "auttaa" monia nuoria. Aikaahan tuolla tyypillä tietty on... Vanhemmat voisivat vähän katsoa, millaisilta "aikuisilta" oma nuoriso hakee elämänohjeita. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016081922164960_uu.shtml

Vierailija
35/68 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauheeta. Yleensä en sorru tällaiseen kommenttiin, mutta itse olen normaalipainoinen, pitkähiuksinen, naisellinen nainen enkä löydä yhtäkään seurustelukumppania... Ja sitten toiset löytävät kaksi. Auts :D.

Kyllä sinäkin löytäisit, jos pudottaisit riman maahan asti ja polkisit sen vielä suohon, kuten tuo Paula. Ja hänen miehensä.

Vierailija
36/68 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on neljä, kaksi miestä ja kaksi naista tasavertaisessa suhteessa. Vierastan näitä termejä kuten polyamoria, mutta sitä tämä tietysti on. 

Asumme siis kaikki yhdessä. Kaikki meistä ei harrasta seksiä jokaisen kanssa, mutta rakastamme toisiamme ja jos haluaa seksiä, niin siitä vain... 

Olemme ihan normaalin näköisiä ja kaikki olemme akateemisesti koulutettuja. 

Vain lähipiiri tietää, sen verran tabu tämä tässä yhteiskunnassa on. Asunto on suuri ja tavallaan kaksi asuntoa. Ei tarvitse selitellä kenellekään mitään. 

Vierailija
37/68 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän molempia, sekä rumia, outoja ja lihavia ryhmään luokiteltavissa olevia että myös ihan tavallisia tai jopa hyvänäköisiä, sosiaalisia ja ihan normaalin oloisia ihmisiä.

Vierailija
38/68 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksillä pätijät ovat yleensä vähän muuta porukkaa. Huomion haku ei myöskään suurimmalla osalla liity siihen, kuinka nauttii seksistä tai millainen tarve sitä on saada.

Libido on osittain ihan perinnöllinen asia, on ihmisiä joilla suurempi tarve saada seksiä, ja sitten myös näiden vastakohta aseksuaalit. Matalan sekä korkean libidon omaavissa on ihan yhtä lailla kauniita, komeita, rumia, älykkäitä ja tyhmiä ihmisiä. Et pysty kenenkään tuntemattoman ulkonäöstä päättelemään yhtään mitään.

Väittäisin että ukonäöstä pystyy tekemään sattumaa parempia päätelmiä. Testosteroni nostaa seksihaluja myös naisissa ja vihjeitä korkeasta testosteronitasosta on nähtävissä ruumiinrakenteessa.

Vierailija
39/68 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä on neljä, kaksi miestä ja kaksi naista tasavertaisessa suhteessa. Vierastan näitä termejä kuten polyamoria, mutta sitä tämä tietysti on. 

Asumme siis kaikki yhdessä. Kaikki meistä ei harrasta seksiä jokaisen kanssa, mutta rakastamme toisiamme ja jos haluaa seksiä, niin siitä vain... 

Olemme ihan normaalin näköisiä ja kaikki olemme akateemisesti koulutettuja. 

Vain lähipiiri tietää, sen verran tabu tämä tässä yhteiskunnassa on. Asunto on suuri ja tavallaan kaksi asuntoa. Ei tarvitse selitellä kenellekään mitään. 

Eikö ole mustasukkaisuutta?

Vierailija
40/68 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tässä ohjelmassa järkyttävintä oli se miten paskasta heidän kämpässä on! Ylipainoinen akka ripustaa pyykit istualtaan..?

Kirjahyllyssä oli joku näkkäripaketti ja ruokapöydässä yks 'herra' istuu aina ilman paitaa.

Eiköhän tässä oo taustalla yhden, kahden tai kolmen mt-ongelmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi