Poliisi tyrmää arvelut Turussa liikkuvasta sarjahukuttajasta.
Onko kukaan kohdannut Aurajoki sarjahukuttaja?????
Kommentit (297)
Oon kahdesti todistanut ihmisen joutumista Aurajokeen. Toisessa tapauksessa hiprakassa ollut mies horjahti kusella ollessaan, toisessa tapauksessa en nähnyt kunnolla, mutta kuulin myöhemmin, että mies hyppäs kännissä rehvastellen ihan itse uimaan.
En ymmärrä, mikä tarve ihmisillä on aina dramatisoida näitä juttuja kun yksinkertaiset syyt on yleensä ne todennäköisimmät.
Vierailija kirjoitti:
Oon kahdesti todistanut ihmisen joutumista Aurajokeen. Toisessa tapauksessa hiprakassa ollut mies horjahti kusella ollessaan, toisessa tapauksessa en nähnyt kunnolla, mutta kuulin myöhemmin, että mies hyppäs kännissä rehvastellen ihan itse uimaan.
En ymmärrä, mikä tarve ihmisillä on aina dramatisoida näitä juttuja kun yksinkertaiset syyt on yleensä ne todennäköisimmät.
Olet varmasti nähnyt kaikki nämä putoamiset. Miksi viimeisintäkin sitten etsittiin melkein kaksi viikkoa, jos poliisi kerran tiesi, että mitään rikosta ei ole tapahtunut, vaan itse päätynyt jokeen. Silloin varmasti heti olisi osattu etsiä oikeasta paikasta. Ei tarvitse dramatisoida mutta selvää on, että tönijöitä on, kun niistä on todisteitakin. Kukaan ei yhtäkkiä töni toista jokeen, jollei sitä ole aimminkin tehnyt.
99% on itseaiheutettuja, vahingossa tai tarkoituksella.
Vierailija kirjoitti:
99% on itseaiheutettuja, vahingossa tai tarkoituksella.
Mistä tutkimuksesta löysit prosentit? Mitä loput 1% sitten ovat?
Joo pakko kanssa ihmetellä tuota että ruumista etsitään kissojen ja koirien kanssa mutta silti osataan heti sanoa ettei mitään hämärää ole voinut tapahtua.
Josko se on sama tyyppi ku tuuppii vuoroviikoin stadissa jengiä metron alle ja vaihtoviikolla turkulaisia jokeen?
Ei ole kukaan nähnyt, koska sellaista ei ole. Teinitkö näitä satuja levittävät?
Vierailija kirjoitti:
Joo pakko kanssa ihmetellä tuota että ruumista etsitään kissojen ja koirien kanssa mutta silti osataan heti sanoa ettei mitään hämärää ole voinut tapahtua.
Ootko miettinyt että ehkä tutkinnassa selvisi jotain minkä perusteella osattiin sanoa tarkemmin? Valvontakameran kuvasta on voinut näkyä vaikka mitä, tai on voinut löytyä jonkinlainen viesti, tai illan kulusta on paljastunut jotain muuta sellaista joka viittaa "omatoimisuuteen". Ei poliisi tällaisista yksityiskohdista enää siinä vaiheessa tiedota kun on selvinnyt että rikosta ei ole tapahtunut. Tottakai ruumista etsittiin jos oli tiedossa että ruumis siellä joessa on, ei ruumiin etsimiseen rikosta tarvita.
Johan Helsingissäkin taas löytyi miehen ruumis merestä jätkäsaaressa
Clausen?
Heikentääkö random jannujen veteen meno näin paljon ihmisten turvallisuuden tunnetta, että on pakko alkaa keksiä tarinoita sarjamurhaajista? "Pahahan" ei voi asua minussa itsessäni.
Lapsuudessaan alkoholistiperheestä kärsinyt työntää humalaisia Aurajokeen Turussa.
Suurin osa itsemurhapäätöksistä syntyy spontaanisti. Siksi teoille on vaikea löytää järkeä.
Laskuhumalassa järki on vähissä muutenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mikä tarve ihmisillä on aina dramatisoida näitä juttuja kun yksinkertaiset syyt on yleensä ne todennäköisimmät.Olet varmasti nähnyt kaikki nämä putoamiset. Miksi viimeisintäkin sitten etsittiin melkein kaksi viikkoa, jos poliisi kerran tiesi, että mitään rikosta ei ole tapahtunut, vaan itse päätynyt jokeen. Silloin varmasti heti olisi osattu etsiä oikeasta paikasta. Ei tarvitse dramatisoida mutta selvää on, että tönijöitä on, kun niistä on todisteitakin. Kukaan ei yhtäkkiä töni toista jokeen, jollei sitä ole aimminkin tehnyt.
Joen vesi on liikkuva elementti. Luuletko, että ruumis jää paikalleen odottamaan noutajia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mikä tarve ihmisillä on aina dramatisoida näitä juttuja kun yksinkertaiset syyt on yleensä ne todennäköisimmät.Olet varmasti nähnyt kaikki nämä putoamiset. Miksi viimeisintäkin sitten etsittiin melkein kaksi viikkoa, jos poliisi kerran tiesi, että mitään rikosta ei ole tapahtunut, vaan itse päätynyt jokeen. Silloin varmasti heti olisi osattu etsiä oikeasta paikasta. Ei tarvitse dramatisoida mutta selvää on, että tönijöitä on, kun niistä on todisteitakin. Kukaan ei yhtäkkiä töni toista jokeen, jollei sitä ole aimminkin tehnyt.
Hmm, tuon määritelmän mukaan mitään asiaa ei voi tehdä ensimmäistä kertaa...
Vierailija kirjoitti:
Eihän ruumista voi veteen jättää. Ei ruumista sillä etsitä, että voitaisiin todistaa rikoksen tapahtuneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joen vesi on liikkuva elementti. Luuletko, että ruumis jää paikalleen odottamaan noutajia?
Kun kyse on turkulaisista, niin kaikki on mahdollista.
No eiköhän perusteta av-mammojen kyttäyspartio ja mennään Aurajoelle päivystämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, tuon määritelmän mukaan mitään asiaa ei voi tehdä ensimmäistä kertaa...
Ehkä ajattelen sitten itseni kautta. Jos yhtäkkiä itse pättäisin tuupata jonkun veteen niin ei välttämättä tulisi edes mieleen, että vaaditaan kova vauhti. Saatikka, että osaisin tehdä sen niin etten itsekin putoa tai ylipäätään, että toisen saa pudotetteua. Kyllä yllättäiset juoksuaakeleet ja kova tönäisy mielestäni kertoo siitä, että henkilö on tiennyt mitä on tehnyt.
On, mutta he eivät ole täällä kertomassa...