Poliisi tyrmää arvelut Turussa liikkuvasta sarjahukuttajasta.
Onko kukaan kohdannut Aurajoki sarjahukuttaja?????
Kommentit (297)
Kyllä se on alkoholi, se Turussa liikuva sarjahukuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kahdesti todistanut ihmisen joutumista Aurajokeen. Toisessa tapauksessa hiprakassa ollut mies horjahti kusella ollessaan, toisessa tapauksessa en nähnyt kunnolla, mutta kuulin myöhemmin, että mies hyppäs kännissä rehvastellen ihan itse uimaan.
En ymmärrä, mikä tarve ihmisillä on aina dramatisoida näitä juttuja kun yksinkertaiset syyt on yleensä ne todennäköisimmät.Olet varmasti nähnyt kaikki nämä putoamiset. Miksi viimeisintäkin sitten etsittiin melkein kaksi viikkoa, jos poliisi kerran tiesi, että mitään rikosta ei ole tapahtunut, vaan itse päätynyt jokeen. Silloin varmasti heti olisi osattu etsiä oikeasta paikasta. Ei tarvitse dramatisoida mutta selvää on, että tönijöitä on, kun niistä on todisteitakin. Kukaan ei yhtäkkiä töni toista jokeen, jollei sitä ole aimminkin tehnyt.
Hmm, tuon määritelmän mukaan mitään asiaa ei voi tehdä ensimmäistä kertaa...
Ehkä ajattelen sitten itseni kautta. Jos yhtäkkiä itse pättäisin tuupata jonkun veteen niin ei välttämättä tulisi edes mieleen, että vaaditaan kova vauhti. Saatikka, että osaisin tehdä sen niin etten itsekin putoa tai ylipäätään, että toisen saa pudotetteua. Kyllä yllättäiset juoksuaakeleet ja kova tönäisy mielestäni kertoo siitä, että henkilö on tiennyt mitä on tehnyt.
Asiahan on juuri päinvastoin. Kovalla vauhdilla takaa juokseminen aiheuttaa todennäköisesti omankin lipeämisen jokeen.
Ihan hyvin takaa on voinut juosta lenkkeilijä, josta tämä jokeen tippunut on pelästynyt ja kuvitellut itse loput.
miksi armeijaikäisiä ja sen suorittaneita nuoria parhaita poikiamme hukutetaan?
ja miksi marraskuussa? ja miksi viranomaiset haluttomia tutkimaan?jotain on nyt pielessä ollut 10 v jo? jo 2006 asia ollut esillä huolena.¤
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on alkoholi, se Turussa liikuva sarjahukuttaja.
Tämä!!
Vierailija kirjoitti:
Heikentääkö random jannujen veteen meno näin paljon ihmisten turvallisuuden tunnetta, että on pakko alkaa keksiä tarinoita sarjamurhaajista? "Pahahan" ei voi asua minussa itsessäni.
Ehkä turvallisuudentunnetta heikentävät ihmiset jotka kertovat että heidät on työnnetty Turussa veteen.
Olen vanhempi heepo ja kehoitan nyt ottamaan asian vakavasti,miehiä menee ja parhaassa iässä olevia.älkää enää pelleilkö ettei näin tapahtuisi. totta on. asia täytyy tutkia siviilien ja keskittää voimat muuten ei lopu hukuttaminen.
joku sanoi että Varvintorilla oli kuusi, niin miestäkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikentääkö random jannujen veteen meno näin paljon ihmisten turvallisuuden tunnetta, että on pakko alkaa keksiä tarinoita sarjamurhaajista? "Pahahan" ei voi asua minussa itsessäni.
Ehkä turvallisuudentunnetta heikentävät ihmiset jotka kertovat että heidät on työnnetty Turussa veteen.
Ja näitähän on tasan yksi, sekin kännissä tapahtuma-aikaan. Veteen tippuu kuulemma arviolta 60 ihmistä vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näitähän on tasan yksi, sekin kännissä tapahtuma-aikaan. Veteen tippuu kuulemma arviolta 60 ihmistä vuodessa.
nämä menevät samalla kaavalla,siinä se
Kuka tahansa joka on Aurajoen rannalla kävellyt ymmärtää, että siitä horjahtaa jokeen helposti ihan vahingossakin, varsinkin jos on humalassa. En ymmärrä miksi tähän pitää väkisin saada joku sarjamurhaaja selitykseksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen vanhempi heepo ja kehoitan nyt ottamaan asian vakavasti,miehiä menee ja parhaassa iässä olevia.älkää enää pelleilkö ettei näin tapahtuisi. totta on. asia täytyy tutkia siviilien ja keskittää voimat muuten ei lopu hukuttaminen.
joku sanoi että Varvintorilla oli kuusi, niin miestäkö?
Jokeen on hukkunut myös nuoria naisia, keski-ikäisiä miehiä ja sokea eläkeläisnainen. Miten nämä unohtuvat ja kaikista hukkuneista tuleekin nuoria miehiä? Typerää joukkohysteriaa.
kaavan takia.nämä ovat Suomen puolustajia myös nämä miehet. turvattomutta pyritty herättämään juuri heissä,miettikää nyt asia,ei olejaarittelun paikka.kyse Suomesta!
Noh, aika erehtyväistä sakkia tämä Suomen poliisi. Eivätkä osaa hommaansa kunnolla näissä kunnon tapauksissa. Huomaahan sen Auerin tapauksestakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo pakko kanssa ihmetellä tuota että ruumista etsitään kissojen ja koirien kanssa mutta silti osataan heti sanoa ettei mitään hämärää ole voinut tapahtua.
Ootko miettinyt että ehkä tutkinnassa selvisi jotain minkä perusteella osattiin sanoa tarkemmin? Valvontakameran kuvasta on voinut näkyä vaikka mitä, tai on voinut löytyä jonkinlainen viesti, tai illan kulusta on paljastunut jotain muuta sellaista joka viittaa "omatoimisuuteen". Ei poliisi tällaisista yksityiskohdista enää siinä vaiheessa tiedota kun on selvinnyt että rikosta ei ole tapahtunut. Tottakai ruumista etsittiin jos oli tiedossa että ruumis siellä joessa on, ei ruumiin etsimiseen rikosta tarvita.
Mistään viesteistä ei ole tullut tietoa joten sellaista ei liene olemassa. Uhri oli ilmoittanut kaverilleen olevansa menossa tyttöystävänsä luo. Ei mitään sellaista elämässä että harkitsisi mitään itsetuhoista. Kaikki asiat kunnossa siis.
Toisaalta tahaton putoaminen arveluttava kun tuskin kukaan humalassakaan kävelisi niin reunalla että vaara pudota jokeen kun sieltä ei sitten ylös pääsis. En usko että olis ketään joka tietoisesti kävelisi aivan reunalla vaikka kuinka humalassa olisi. Eiköhän siinäkin kohtaa ole riittävästi tilaa kulkea ettei ole lähelläkään reunaa eikä siten myöskään putoamisesta ole vaaraa.
Kyllä, ja näiden uhrien on nähty usein pakenevan jahtaajaa kävelyvauhtia kohti jokea!
Vierailija kirjoitti:
Johan Helsingissäkin taas löytyi miehen ruumis merestä jätkäsaaressa
Clausen?
Kyllä oli, vahvistettu.
Sarjatuuppajan/-jien profiili:
1. koska ei teoille seksimotiivia/-jöitä niin ideologinen/ poliittinen tai maanpuolustukseen viittava tai vaan elämäntapakosto mielestään ns.löysille nuorille kännisille miehille
2. tietää ettei länsirannalla ole kameroita siinä kohtaa jossa jo 6 nuorta miestä hukkunut Martinsillan jälkeen alajouksullepäin
-länsipuoli voi viitata aatteeseensa
3. hyvä paikallistuntemus, tietää mitä aluksia missäkin ja hyviä pudotuskohtia missäkin
4. saa jotenkin uhrit tulemaan myös tuonne,jos tarpeen, ehkä heikkouksiaan käyttäen, houkutellen sopivan uhrin, voi olla apulaisia valikoimassa seuraamassa/ohjaamassa uhria (kaksi uhria asuneet samassa talossakin)
5. tappaa marraskuussa kuun ollessa kuoleman symbolina ja ainakin Juuson kuun ollessa pimein ns. uusikuu
eli TAPPAA PIMEÄN KUUN AIKAAN ETTEI TEKO NÄY SATELLIITISSA!
6. tappaa symbolisesti veteen ja juuri ennen jäitä ja vaatteet päällä olevia humalaisia, maksimoidakseen tuhon
osaa väijytyksen ja tekniikan tuupata,on mahd massaakin kropassaan tai koulutusta tuupata
7. tuntee vihaa ja ylemmyyttä suorittaakseen eliminointejaan,
vihaa ryhdittömyyttä, katsoo uhrien mädättävän yhteiskuntaa, hänellä on suunta aatteellisesti ja vaikuttamisyritykset toiminnan kautta, haluaa vaikuttaa
8. yhteydet baareihin mahdolliset
9. pakopaikka lähiasunto oma tai muun asunto tai pakoauto odottamassa
10. pukeutuu tummaan huppariin, peittävästi
11. TAPPAA VALKOISIA MIEHIÄ
12. suorittaakseen eliminointejaan,
vihaa ryhdittömyyttä, katsoo uhrien mädättävän yhteiskuntaa, hänellä on suunta aatteellisesti ja vaikut
13. päättelisin ammattimaistuneita otteita ja joukkoa
8.,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kahdesti todistanut ihmisen joutumista Aurajokeen. Toisessa tapauksessa hiprakassa ollut mies horjahti kusella ollessaan, toisessa tapauksessa en nähnyt kunnolla, mutta kuulin myöhemmin, että mies hyppäs kännissä rehvastellen ihan itse uimaan.
En ymmärrä, mikä tarve ihmisillä on aina dramatisoida näitä juttuja kun yksinkertaiset syyt on yleensä ne todennäköisimmät.Olet varmasti nähnyt kaikki nämä putoamiset. Miksi viimeisintäkin sitten etsittiin melkein kaksi viikkoa, jos poliisi kerran tiesi, että mitään rikosta ei ole tapahtunut, vaan itse päätynyt jokeen. Silloin varmasti heti olisi osattu etsiä oikeasta paikasta. Ei tarvitse dramatisoida mutta selvää on, että tönijöitä on, kun niistä on todisteitakin. Kukaan ei yhtäkkiä töni toista jokeen, jollei sitä ole aimminkin tehnyt.
Hmm, tuon määritelmän mukaan mitään asiaa ei voi tehdä ensimmäistä kertaa...
Ehkä ajattelen sitten itseni kautta. Jos yhtäkkiä itse pättäisin tuupata jonkun veteen niin ei välttämättä tulisi edes mieleen, että vaaditaan kova vauhti. Saatikka, että osaisin tehdä sen niin etten itsekin putoa tai ylipäätään, että toisen saa pudotetteua. Kyllä yllättäiset juoksuaakeleet ja kova tönäisy mielestäni kertoo siitä, että henkilö on tiennyt mitä on tehnyt.
Asiahan on juuri päinvastoin. Kovalla vauhdilla takaa juokseminen aiheuttaa todennäköisesti omankin lipeämisen jokeen.
Ihan hyvin takaa on voinut juosta lenkkeilijä, josta tämä jokeen tippunut on pelästynyt ja kuvitellut itse loput.
Itse aika usein kyseisellä alueella yöllä liikkuneena, en kyllä ikinä ole nähnyt neljän aikaan lauantaiyöstä kovaa vauhtia tulevia lenkkeilijöitä, jotka juoksevat pilkkopimeällä joenvierustaa vaarana tuuppia sattunaisia vastaantulijoita jokeen. Eiköhän lenkkeilijä myös vahingon sattuessa soittaisi apua tai auttaisi jokeenvaraan tippunutta.
Kauan aikaa jo tiedettiin missä hänet on viimeksi nähty ja se valvontamerankuva. Eli mitään etsintöjä ei olisi tarvittu, jos tämä on muka siinä selvinnyt.