Mies halusi ensin läheisyyttä ja sen jälkeen eron
Menin miehen luokse tarkoituksena selvittää meidän välejä ja sopia miten edetään suhteessamme. Taustalla riidan päätteeksi miehen puolelta tullutta eropuhetta. Mies oli ystävällinen, teimme ruokaa, hän pyysi kainaloon ja olimme käytännössä toistemme iholla koko illan niin kuin pariskunta. Ajattelin että mies haluaa jatkaa yhdessä hänen käytöksensä perusteella. Halusin kuitenkin varmistaa vielä asian ja kysyin sitä häneltä. Hän kertoi että ei halua enää seurustella. En voi ymmärtää miten joku voi leikkiä toisen tunteilla noin, sanoin hänelle. Hän vain ihmetteli suureen ääneen että mitäs kysyit eikä ollut mielestään tehnyt mitään väärin. Onko tämä nyt teidän mielestä kunnollista käyttäytymistä? Miten mies ei voi muka tajuta loukanneensa?
Kommentit (104)
Tämä oli mieheltä 'ollaan vaan ystäviä' -käyttäytymistä, mutta ei ilmeisesti neidille kelpaa.
Toisaalta ei mies voi olla naisen kanssa ystävä minkä tämäkin viesti vahvistaa.
Ei hän halunnut kuin itselleen hyvän muiston lopusta.
Mies antaa ymmärtää mitä vain kun haluaa pesää. Sentään kertoi totuuden, kun kysyit suoraan.
Kyllä tuo aika harhaanjohtavalta käytökseltä vaikuttaa. Outo tyyppi.
Äijä kusi homman. Olis saanu pesää, mutta metsään meni. Tyhmä jätkä.
Kauanko suhdetta on jatkunut ? Alussa ei ole helppo tietää haluaako toista vain tapailla vai alkaa seurustelemaan , jos ei tunne vielä yhtään toista.
Mitä ihmettä! Olisin itsekin että tä? Jos kerran ero on jo päätetty, se pitää sanoa suoraan ja toki voidaan jutella hommaa auki, mutta mitään tuollaista "parisuhdeiltaa" ei siihen kuulu.
Inhottavaa käytöstä mieheltä, jos on antanut sulle toivoa suhteen jatkumisesta ja muutenkin tolleen sumuttaa.
Hei, ihan samaa olen kokenut. Mies paljastui monen vuoden on/offin jälkeen itsekkääksi narsistiksi. Tuossa on kyse kylmän ja kuuman vaihtelusta. Vuoristorataa ja asiat tapahtuvat miehen ehdoilla. Suhde on vallankäyttö ja hyväksikäyttösuhde. Empatia puuttuu ja vastavuoroisuus. Lähde. Ei tule muuttumaan. Juhlapyhinä ja lomia ennen ne piirteet voimistuvat.
Kyllähän miehelle on paneminenkin vaan plussaa vielä eron jälkeenkin ilman, että se tarkoittaa mitään muuta kuin kassiensa tyhjentämistä. Jos on kusta päässä niin sitä on. Ja monella on.
Kokeili vielä kerran, että josko nyt, mutta tuli siihen tulokseen että toivoton tapaus,ei kannata jatkaa.
Sinun kohdalla se juna meni jo.Jätä mies rauhaan,anna hänen elää omaa elämää.Etsi uusi mies.
Jos tarkoitus on selvitellä eropuheita, niin silloin tehdään niin eikä laiteta halaillen ruokaa. Sori, jos kuulostaa tylyltä, mutta itsekin olen mennyt tuohon halpaan. Tuolla lailla juuri pääsee kynnysmatoksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitus on selvitellä eropuheita, niin silloin tehdään niin eikä laiteta halaillen ruokaa. Sori, jos kuulostaa tylyltä, mutta itsekin olen mennyt tuohon halpaan. Tuolla lailla juuri pääsee kynnysmatoksi.
Mietin samaa että nyt taitaa kyllä mies viedä ap:ta kuin pässiä narussa. Jos mies on puhunut erosta ja on riidelty, niin oikea tapa olisi ollut mennä kylmänä kuin pakastettu broileri laittamaan mies tilille niistä puheistaan eikä halailla ja yrittää lakasta kaikkea maton alle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä! Olisin itsekin että tä? Jos kerran ero on jo päätetty, se pitää sanoa suoraan ja toki voidaan jutella hommaa auki, mutta mitään tuollaista "parisuhdeiltaa" ei siihen kuulu.
Inhottavaa käytöstä mieheltä, jos on antanut sulle toivoa suhteen jatkumisesta ja muutenkin tolleen sumuttaa.
Tämäpä juuri. Sovittiin että nähdään ja katsotaan sitten jatkammeko yhdessä. Mitään eropäätöstä ei oltu tehty tätä ennen. Mies kuitenkin oli ilmeisesti asian jo päättänyt mutta ei kertonut minulle ennen kuin tämän "parisuhde illan" päätteeksi kun asiaa vielä halusin varmistaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hei, ihan samaa olen kokenut. Mies paljastui monen vuoden on/offin jälkeen itsekkääksi narsistiksi. Tuossa on kyse kylmän ja kuuman vaihtelusta. Vuoristorataa ja asiat tapahtuvat miehen ehdoilla. Suhde on vallankäyttö ja hyväksikäyttösuhde. Empatia puuttuu ja vastavuoroisuus. Lähde. Ei tule muuttumaan. Juhlapyhinä ja lomia ennen ne piirteet voimistuvat.
Kuulostaa niin tutulta. Tätä ero keskustelua edelsi miehen vallankäyttöä, jossa hän määritteli miten mun pitää käyttäytyä, puhua ym ja jos tuli riitaa oli syy aina minussa. Hän ei pyytänyt omia tekojaan anteeksi eikä ymmärtänyt jos minusta tuntui pahalta, empatiaa ei tullut. Elin niin kuin hän toivoi ja luulin että sillä saisimme suhteen toimimaan. Tyhmäähän se oli. Nyt kun tuli ero olen suoraan sanottuna todella helpottunut. Ap
K...pää.. Ei kannata itkee tollasen perään. Pää pystyyn ja eteenpäin!
Miksi menit tarjoamaan itseäsi, olet tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman tunnin yhdessä tekeminen ja läheisyys (myös seksikin) ei ole ollenkaan samanmittainen asia kuin seurustelu. Ihan turha loukkaantua moisesta. Toisekseen tekemänne asiat eivät tarvitse seurustelusuhdetta. Vaikuttaa että seurustelu ei ole teidän juttunne, mutta toisen seura kyllä kiinnostaa. Jatkakaa sillä.
"selvittää meidän välejä ja sopia miten edetään suhteessamme"
Keho puhui eri kieltä kuin sanat.
Muutaman tunnin yhdessä tekeminen ja läheisyys (myös seksikin) ei ole ollenkaan samanmittainen asia kuin seurustelu. Ihan turha loukkaantua moisesta. Toisekseen tekemänne asiat eivät tarvitse seurustelusuhdetta. Vaikuttaa että seurustelu ei ole teidän juttunne, mutta toisen seura kyllä kiinnostaa. Jatkakaa sillä.