Poliisi tyrmää arvelut Turussa liikkuvasta sarjahukuttajasta.
Onko kukaan kohdannut Aurajoki sarjahukuttaja?????
Kommentit (297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkän muuten jos menisi joku syöttinä norkoilemaan tuonne ensi marraskuussa ja laittaisikin sinkkihihnan puuhun ja itseensä kiini niin että äijä ei voisikaan tuupata tai kännykameran takaraivoon päin että nakisi takaa tulevan ja väistäisikin sitten että tönijä itse lentäisi jorpakkoon? Tai takkiin selkään jonkin hälylaitteen?
Hyvä idea, nitä on muuallakin suunniteltu jo. Näistä kannattaa vaan olla aika hiljaa, sillä voi olla, että tuuppaajakin lukee näitä.
Hyvä ( tekisin vieläkin toisin mutten tässä kerro :)! Kiinno toi on nyt saatava.
Youtubella oli Föri avajaiset ja yksi keski ikäinen Forikuski oli kiltinnäköinen kyllä. Kaikkia en ole vielä nähnyt.
Kiinni olisi saatava kyllä. Förikuskeja en kyllä oikeastaan epäile, tuuppaaja voi olla kuka vain eikä se ole ulkonäöstä kiinni.
Täällä Förin juhlistus ja kuski joka kiltti:)!
kyllä toi kiinni saadaan on ihan saletti Yleensä nuo eivät lopeta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkopuolisille tiedoksi että se Föri eli lautta on siis yöllä siinä Länsirannan vakipaikallaan B puistikon oik reunassa ihan ennen isoa punaista tiilirakennuskompleksia.
Ai Barkerinpuiston? Vai Brahenpuiston?
Barkerinpuiston!
Tuosta Föriltä on matkaa Juuson löytöpaikkaan 750m eli 10 ssä ois kroppa edenny 75 m per pvä!
MUTTA POLIISILAITOKSELLE ON siitä puistikosta vaan 582 m!
Miten tämä postaus liittyy mitenkään mihinkään?
No vain puolenkilsan päässä poliisilaitoksesta hirmy rysä selvittämättömiä murhia kenties niin kuumottaahan tuo taviksia jonneja.
Luin vähän brittiläisiä keskustelupalstoja, jossa Manchesterissa ja Bristolissa joenvarrella samanlaisia nuorten miesten baarin jäkeisiä katoamisia ollut vuosien varella. Siellä keskustelussa samanlaista, että miksei polisii tee mitään mutta, jotkut epäilivät, että kai sarjamurhaaja nyt joskus sentään olisi epäonnistunut puuhissaan eli miksei kukaan epäonnistuneen tuuppauksen jäljiltä ole kertomassa näistä. Koska siinä tapauksessa tilanne olisi aika selkeä. Ja meillähän näin on.
En tiedä uskonko itse mihinkään sarjamurhaajan mutta mielestäni hyvin todennäköistä, että ainakin osa näistä voi olla hyvin tuupattu jokeen oli sitten saman tyypin aikaansaannoksia tai ei. Siis miksi tämä muka ei ole mahdollista, kun näistä epäonnistuneistakin yrityksistä on todisteita, eikä näitä tekijöitä ole saatu kiinni.
Ihmettelen siis, kun täällä keskustelu siirtyy mahdolliseen tuuppajaan/tuuppajiin niin heti täällä joku jankkaa puheiden olevan CSI-ja Sherloc- tasoa ja kuinka naurettavaa jankata vastaavaa. Samoin joku näitä itsetuhoisia ajatuksia ja itsemurhan mahdollisuutta jatkuvasti tuo esille. Herää vain ehkä mielenkiinto, että miksi jollain niin suuripäähänpinttymä itsemurhasta, että haluaa jatkuvasti tuoda sitä mahdollisuutta esiin. Varsinkaan, kun kyseinen henkilö ei ole itse kertomassa omista ajatuksistaan ja, vaikka jotakin olisikin selvinnyt niin omaisilla ei ole mitään velvollisuutta tiedottaa asiasta ulkopuolisille, siksi sen kaltainen keskustelu on aika turhaa. Mutta mahdollisen tuuppajan olemassaolosta voi jotakin vihiä saada.
Vierailija kirjoitti:
ja lisään vielä että rannan tuolla puolella välillä Martinsilta-Föri on pari ravintolaa (Rantakerttu ja Nerå), joissa nyt ainakin luulisi kamerat olevan. Ja Föriltä eteenpäin sitten tosiaan museolaivat, eikö näitä vartioida kameroin...
Eikö nämä kamerakuvat yleensä aika epätarkkoja. Varsinkin pimeällä niin ei varmaan kovin hyvää kuvaa ole voitu saada, vaikka jotain näkyisikin.
Tuolla oli tämän saman aloituksen kysyjä tällaisen materiaalin kanssa:
25.11.2017 1:29
herculepoirot kirjoitti:
No ei sitä voi varmaksi tietää. Pitäisi olla enemmän tutkintaa ja johtolankoja.
minä en nähnyt näkyjä, minä näin hänet, en näyttänyt pelkoa, vaikka pääsin karkuun pimeästä kulmasta häneltä, hän oli kuin haamu, askeleet alkoivat kuulua ylätäin selkäni takana, hänen katse oli tyhjän pelottava, hän esitti kysymyksiä mutta täysin ohittaa kysymyksiäni, hän tarttui olkapäästä takata, käänsin päätä normaaliin tapaan rauhallisena taaksepäin, suora katsekontakti häntä kohtaan vaikka niin pelottava hän olikin jatkoin kävelyä eteenpäin, kameravalvonta alueita kohtaan kun vaihtoehtoja ei ole monta, ainoaksi jäi esittää pelotonta tai toivoa että joku tulisi vastaan, kadut olivat hiljaisia kuin myös hänkin.Tiesin, että minun on oltava rauhallinen.Ei hyökkää kameravalvonta alueella.
UUSI
Turkuu2000
25.11.2017 0:32
minä en nähnyt näkyjä, minä näin hänet, en näyttänyt pelkoa, vaikka pääsin karkuun pimeästä kulmasta häneltä, hän oli kuin haamu, askeleet alkoivat kuulua ylätäin selkäni takana, hänen katse oli tyhjän pelottava.
Poliisi tyrmää arvelut Turussa liikkuvasta sarjahu
Turku200
23.11.2017 23:17
Onko kukaan kohdannut Aurajoki sarjahukuttaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja lisään vielä että rannan tuolla puolella välillä Martinsilta-Föri on pari ravintolaa (Rantakerttu ja Nerå), joissa nyt ainakin luulisi kamerat olevan. Ja Föriltä eteenpäin sitten tosiaan museolaivat, eikö näitä vartioida kameroin...
Eikö nämä kamerakuvat yleensä aika epätarkkoja. Varsinkin pimeällä niin ei varmaan kovin hyvää kuvaa ole voitu saada, vaikka jotain näkyisikin.
No ainakin näkyisi kahden kohtaaminen ja toisen katoaminen?
Vierailija kirjoitti:
herculepoirot kirjoitti:
No ei sitä voi varmaksi tietää. Pitäisi olla enemmän tutkintaa ja johtolankoja.minä en nähnyt näkyjä, minä näin hänet, en näyttänyt pelkoa, vaikka pääsin karkuun pimeästä kulmasta häneltä, hän oli kuin haamu, askeleet alkoivat kuulua ylätäin selkäni takana, hänen katse oli tyhjän pelottava, hän esitti kysymyksiä mutta täysin ohittaa kysymyksiäni, hän tarttui olkapäästä takata, käänsin päätä normaaliin tapaan rauhallisena taaksepäin, suora katsekontakti häntä kohtaan vaikka niin pelottava hän olikin jatkoin kävelyä eteenpäin, kameravalvonta alueita kohtaan kun vaihtoehtoja ei ole monta, ainoaksi jäi esittää pelotonta tai toivoa että joku tulisi vastaan, kadut olivat hiljaisia kuin myös hänkin.Tiesin, että minun on oltava rauhallinen.Ei hyökkää kameravalvonta alueella.
UUSI
Turkuu2000
minä en nähnyt näkyjä, minä näin hänet, en näyttänyt pelkoa, vaikka pääsin karkuun pimeästä kulmasta häneltä, hän oli kuin haamu, askeleet alkoivat kuulua ylätäin selkäni takana, hänen katse oli tyhjän pelottava.Poliisi tyrmää arvelut Turussa liikkuvasta sarjahu
Turku200
Tämä on hyytävääh!!!!!!
Ei oikein hyvältä kyllä näytä :
Briteissä ja Usassa on sama menossa arvelevat että olisi porukkakin ihan tuuppimassa ja samalla tavalla näitä nuoria epätyypillisiä miesuhreja jokiin:
----
https://www.thesun.co.uk/news/3121665/serial-killer-pushing-men-bristol…
----
michigan Victim: https://footprintsattheriversedge.blogspot.fi/2000_01_01_archive.html
eli jokin poppoitten isompi projekti hukuttaa tonikäisiä, vaikuttaa mielenhallintatempuilta jo kun useammassa maassa yhtäaikaa
ja kun uhrit kuukuvat samaan ryhmään on tämä maailmalaajuinen jengi ainakin näissä kolmessa maassa jo
Miksei kyseistä tapahtumaa voisi jotenkin demonstroida. Jos esim. ajatellaan. että tippuminen on tapahtunut Förillä tai sen läheisyydessä. Katsoittaisiin kuinka haastavaa edes selvinpäin on päästää pimeässä ja vaatteet märkinä rannalle. Luultavasti todella haastavaa mutta, kun miettii vaihtoehtoiden itse jokeen liukastumisen tai tuuppauksen välillä, niin onhan näillä eroa. Esim. jos förin läheisyydessä tippunut itse jokeen niin ei kai sitä metrien päähän lennä, vaan kaatuu suhteellisen lähelle. Toki siinäkin silti voi lyödä pään ja pimeässä ja kylmässä nopeasti mennä toimintakyvyttömäksi muttaa tossa kohtaa kuitenkin on kivetystä rannassa, jonka kautta voisi päästä ihan itse kahlaamalla rantaan.
Sitten taas, jos miettii tuuppausta niin jos joku juoksee kovalla vauhdilla takaapäin ja tuuppaa jokeen niin luultavasti isku on aika kova ja siinä voi vaikka lyödä pään tai osua muuten helpommin johonkin. Samoin luultavasti iskun myötä lentää kauemmas kuin, jos olisi itse liukastunut. Pelkästään jo, että maalla selviää takaisin jaloilleen sen jälkeen, kun joku iskenyt kumoon takaapäin kestää aikansa. Saatikka, jos on pimeässä Aurajoessa kännissä.
Onkohan näitä mietitty poliisin taholta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kyseistä tapahtumaa voisi jotenkin demonstroida. Jos esim. ajatellaan. että tippuminen on tapahtunut Förillä tai sen läheisyydessä. Katsoittaisiin kuinka haastavaa edes selvinpäin on päästää pimeässä ja vaatteet märkinä rannalle. Luultavasti todella haastavaa mutta, kun miettii vaihtoehtoiden itse jokeen liukastumisen tai tuuppauksen välillä, niin onhan näillä eroa. Esim. jos förin läheisyydessä tippunut itse jokeen niin ei kai sitä metrien päähän lennä, vaan kaatuu suhteellisen lähelle. Toki siinäkin silti voi lyödä pään ja pimeässä ja kylmässä nopeasti mennä toimintakyvyttömäksi muttaa tossa kohtaa kuitenkin on kivetystä rannassa, jonka kautta voisi päästä ihan itse kahlaamalla rantaan.
Sitten taas, jos miettii tuuppausta niin jos joku juoksee kovalla vauhdilla takaapäin ja tuuppaa jokeen niin luultavasti isku on aika kova ja siinä voi vaikka lyödä pään tai osua muuten helpommin johonkin. Samoin luultavasti iskun myötä lentää kauemmas kuin, jos olisi itse liukastunut. Pelkästään jo, että maalla selviää takaisin jaloilleen sen jälkeen, kun joku iskenyt kumoon takaapäin kestää aikansa. Saatikka, jos on pimeässä Aurajoessa kännissä.
Onkohan näitä mietitty poliisin taholta ollenkaan.
Näyttää enemmänkin kuin ilmeiseltä että on porukka joka tuuppii ihmisiä ja se liittyy johonkin projektiin. Ja, että asiaa myös peitellään joka viittaa tiettyyn suuntaan jonka useimmat jotaitavaaaatkin tietää-
Vierailija kirjoitti:
herculepoirot kirjoitti:
No ei sitä voi varmaksi tietää. Pitäisi olla enemmän tutkintaa ja johtolankoja.minä en nähnyt näkyjä, minä näin hänet, en näyttänyt pelkoa, vaikka pääsin karkuun pimeästä kulmasta häneltä, hän oli kuin haamu, askeleet alkoivat kuulua ylätäin selkäni takana, hänen katse oli tyhjän pelottava, hän esitti kysymyksiä mutta täysin ohittaa kysymyksiäni, hän tarttui olkapäästä takata, käänsin päätä normaaliin tapaan rauhallisena taaksepäin, suora katsekontakti häntä kohtaan vaikka niin pelottava hän olikin jatkoin kävelyä eteenpäin, kameravalvonta alueita kohtaan kun vaihtoehtoja ei ole monta, ainoaksi jäi esittää pelotonta tai toivoa että joku tulisi vastaan, kadut olivat hiljaisia kuin myös hänkin.Tiesin, että minun on oltava rauhallinen.Ei hyökkää kameravalvonta alueella.
UUSI
Turkuu2000
minä en nähnyt näkyjä, minä näin hänet, en näyttänyt pelkoa, vaikka pääsin karkuun pimeästä kulmasta häneltä, hän oli kuin haamu, askeleet alkoivat kuulua ylätäin selkäni takana, hänen katse oli tyhjän pelottava.Poliisi tyrmää arvelut Turussa liikkuvasta sarjahu
Turku200
Tämänkirjoittaja vaikuttaa korkeintaan samanikäiseltä kuin hukutetut....
Hyvä ( tekisin vieläkin toisin mutten tässä kerro :)! Kiinno toi on nyt saatava.
Youtubella oli Föri avajaiset ja yksi keski ikäinen Forikuski oli kiltinnäköinen kyllä. Kaikkia en ole vielä nähnyt.