Kelpuutatko minua poikaystäväksi?
Olen 30v, vakituinen työpaikka, hyvä palkka, urheilen päivittäin ja syön terveellisesti. Olen iloinen, hauska ja lempeä mies. Paino 71 kg, pituus 188 cm eli olen todella pitkä ja laiha. Ruumiinrakenteelta olen laiha tikku ja ulkonäöltä ruskeat lyhyet hiukset. Olenko sitä mitä etsit? Kysyn täältä, kun sinkkumarkkinoilla ei käy veto.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 30v, vakituinen työpaikka, hyvä palkka, urheilen päivittäin ja syön terveellisesti. Olen iloinen, hauska ja lempeä mies. Paino 71 kg, pituus 188 cm eli olen todella pitkä ja laiha. Ruumiinrakenteelta olen laiha tikku ja ulkonäöltä ruskeat lyhyet hiukset. Olenko sitä mitä etsit? Kysyn täältä, kun sinkkumarkkinoilla ei käy veto.
Aaahhh! Kostun jo pelkästä ajatuksesta! Mutta... Onhan akateeminen koulutustausta?
Olen akateeminen, yliopistosta valmistunut maisteri ja nykyään vakituisessa työsuhteessa.
Voi ei, ei, niin upeaa! Anna osoite, tai edes puhelinnumero!
Ihailen pitkiä, hoikkia, koulutettuja miehiä! Ihan unelma!
En ole kiinnostunut. Olihan tuossa monta hyvääkin asiaa, mutta jotenkin niistä tuli hyvin tyly kuva. En löytänyt teksteistä mitään lämmintä, vaan niistä tuntui oikein huutavan epätoivoisuus ja peilistä itseään tuijottavan nuorehkon miehen ahdinko. Vaikka olemme suurinpiirtein saman ikäisiä, niin minusta tuntuu, että olen sinua vanhempi. En tiedä muuttuisiko mieleni, jos tulisit vastaan vaikka kirjastossa.
Minkälaisten naisten perään katseesi kääntyy?
Minkälainen koulutus naisella tulisi olla?
Minkälaisia naisia olet tähän mennessä vanhemmillesi esitellyt?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen koulutus naisella tulisi olla?
Minkälaisia naisia olet tähän mennessä vanhemmillesi esitellyt?
Toivoisin naisen olevan korkeakouluttautunut ja töissä. Minulla on rahkeita elättää toinen, mutta ei halua, koska olen itse ahkeroimalla ansainnut kaiken elämässäni. Esittelin entisen tyttöystävän perheelleni, mutta emme ole enää yhdessä.
En kelpuuta ketään aikuisessa iässä olevaa, joka kutsuu itseään POIKAYSTÄVÄKSI. Haluan aikuisen miehen. En myöskään halua olla kenenkään tyttöystävä. Nämä tyttö-ja poikaystävät kuulostaa joltain 13-vuotiailta. En myöskään ole kiinnostunut valitsemaan ketään mittojen perusteella.
Oot liian nuori, itse oon 46v ja lapset tehtynä. Sä varmaan sitä perhettä vielä haluat? Mutta ulkoisissa mitoissa ei ole mitän, mikä minulle ei kelpaisi. Suht saman rakenteisen miehen kanssa oon perheen perustanut.
Mikä sinusta tekisi juuri minun mielestäni kiinnostavan?
Vierailija kirjoitti:
En kelpuuta ketään aikuisessa iässä olevaa, joka kutsuu itseään POIKAYSTÄVÄKSI. Haluan aikuisen miehen. En myöskään halua olla kenenkään tyttöystävä. Nämä tyttö-ja poikaystävät kuulostaa joltain 13-vuotiailta. En myöskään ole kiinnostunut valitsemaan ketään mittojen perusteella.
Olen aikuinen mies, mutta eikö sitä ensin tutustuta ja seurustella? En ajatellut heti aviomieheksi ryhtyä. Ajattelen, että miesystävä sana sopii paremmin yli 40-vuotiaille miehille, mutta minä olenkin vasta 30-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu täysin siitä millaisen miehen haluat ja mitä odotat häneltä?
Tuon perusteella joo. Tietysti luonne ja ajatusmaailma lopulta ratkaisisi. Olisi kiva jos löytyisi yhteisiä mielenkiinnonkohteita.
N23
Mun pitäisi ensin tutustua sinuun. Ei aloituksen perusteella voi vielä sanoa kuin että ei siinä ole mitään, mikä estäisi seurustelun.
Ulkoisesti kuulostaa aivan hyvältä.
Se kuitenkin ratkaisee pelin mitä korvien välistä löytyy, luonne ja äly. Tyhmää ja empatiakyvytöntä en miehekseni huoli. Lisäksi pitäisi olla suht samanlainen arvomaailma uskonnon ja politiikan suhteen kuin itselläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu täysin siitä millaisen miehen haluat ja mitä odotat häneltä?
Minä tiedän kyllä, millaisen miehen olen halunnut ja mitä häneltä odotan, mutta mikä tekee sinusta kiinnostavan? Vai ajattelitko luetella itsestäsi ne asiat, jotka ovat omallakin listallani? Etkö itsekään tiedä mikä sinusta tekee kiinnostavan?
Missä päin asut? Jos lähettyvillä voisin lähteä treffeille.
N27
Olet ulkonäöltä lyhyet ruskeat hiukset? No on siinäkin ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Olet ulkonäöltä lyhyet ruskeat hiukset? No on siinäkin ulkonäkö.
Ruskeat hiukset ja silmät, ei tatuointeja eikä lävistyksiä. Olen tarkka ulkonäöstäni olematta kuitenkaan ylimielinen snobi. Muuta?
Vierailija kirjoitti:
Missä päin asut? Jos lähettyvillä voisin lähteä treffeille.
N27
Helsingissä, mutta muutan pian muualle uuden työn perässä. Missä sinä asustat?
No aika laiha olet, mutta tuskin se kynnyskysymys olisi, vaikka ennen olenkin tuntenut vetoa "tukevampiin" miehiin. Olen itse 178 cm ja painan saman verran, ja olen mielestäni hoikka (lihaksia myös jonkin verran).
Iloinen ja lempeä kuulostaa hyvältä. :)
Eli kertomasi perusteella voisit kelvata poikaystäväksi, jos kemiaa olisi. Mitä teet vapaa-ajalla?