Kelpuutatko minua poikaystäväksi?
Olen 30v, vakituinen työpaikka, hyvä palkka, urheilen päivittäin ja syön terveellisesti. Olen iloinen, hauska ja lempeä mies. Paino 71 kg, pituus 188 cm eli olen todella pitkä ja laiha. Ruumiinrakenteelta olen laiha tikku ja ulkonäöltä ruskeat lyhyet hiukset. Olenko sitä mitä etsit? Kysyn täältä, kun sinkkumarkkinoilla ei käy veto.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko homo? Niin minäkin ;)
En ole homo vaan hetero. Mikä minussa on homomaista? Ei mikään.
Syy sinkkuuteesi löytyi. Olet armoton tosikko. Nyt hyvä mies vähän pilkettä silmäkulmaan. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 30v, vakituinen työpaikka, hyvä palkka, urheilen päivittäin ja syön terveellisesti. Olen iloinen, hauska ja lempeä mies. Paino 71 kg, pituus 188 cm eli olen todella pitkä ja laiha. Ruumiinrakenteelta olen laiha tikku ja ulkonäöltä ruskeat lyhyet hiukset. Olenko sitä mitä etsit? Kysyn täältä, kun sinkkumarkkinoilla ei käy veto.
Aaahhh! Kostun jo pelkästä ajatuksesta! Mutta... Onhan akateeminen koulutustausta?
Olen akateeminen, yliopistosta valmistunut maisteri ja nykyään vakituisessa työsuhteessa.
Vähän vastaflirttiä flirttailevaan aloitukseen. 😀
Joko ap makaa kusi housussa sammuneena kun on perjantai.
Ap haiskahtaa uskovaiselle tosikolle. Minulle mies on miehen mitoissa myös olemuksessa. Ei pelkät sentit ja kilot riitä, mutta tässä ei päästy edes alkuun. N27 taitaa olla aika epätoivoinen?
Kyllä kunnollista miestä on vaikea löytää. Kaikki kunnolliset voivat ilmoittautua tähän. Kuvaus minusta löytyy vähän aiempaa tästä ketjusta. On siis vähän niinkuin deitti-ilmoitus muillekkin. Nyt vain vastaamaan. N27
Vierailija kirjoitti:
Joko ap makaa kusi housussa sammuneena kun on perjantai.
Siltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulle vain kelpaa tällainen päälle 5-kymppinen BMI 32 hyvätuloinen nainen niin kyllä mulle kelpaa.
Pidätkö maksamakkarakeitosta ? Voisimme tehdä yhdessä maksamakkarakeittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tamperelainen käy kuumana. Haluaa mukaan muuttokuormaan.
Ei halua, haluaa vain tietää mihin päin ap on muuttamassa. Voisin treffeillä käydä, jos lähelle muuttaa.
N27
Työ vie minut ulkomaille, joten edessä on muutto ulkomaille.
N27[/quote]
Työ vie minut ulkomaille, joten edessä on muutto ulkomaille.[/quote]
Puhun sujuvasti useita kieliä. Olen edustava ja elän sijoitusteni tuotoilla. Minusta saat hyvän kumppanin. N35
Black friday tarjous voimassa vain tänään.
Kolmen teinin äiti kirjoitti:
Pidätkö maksamakkarakeitosta ? Voisimme tehdä yhdessä maksamakkarakeittoa.
En pidä maksamakkarakeitosta enkä myöskään ole humalassa. En koskaan juo kahta viinilasillista enempää.
Mites noi naiskandidaatit? Kommentoi nyt ettei jää luu käteen.
Keitä nämä ovat? Tiedekunnassani heistä ei puhuttu mitään.