Kelpuutatko minua poikaystäväksi?
Olen 30v, vakituinen työpaikka, hyvä palkka, urheilen päivittäin ja syön terveellisesti. Olen iloinen, hauska ja lempeä mies. Paino 71 kg, pituus 188 cm eli olen todella pitkä ja laiha. Ruumiinrakenteelta olen laiha tikku ja ulkonäöltä ruskeat lyhyet hiukset. Olenko sitä mitä etsit? Kysyn täältä, kun sinkkumarkkinoilla ei käy veto.
Kommentit (98)
Kuvaus oli minulle sopiva, mutta puoleensavetävyyttä ei koskaan pelkään kirjallisen viestin perusteella tiedä.
Et ole vielä kertonut mitään mikä heilauttaisi suuntaan tai toiseen. Mitä kirjoja luet, mitä musiikkia kuuntelet, oletko kiinnostunut astronomiasta, teetkö itse mitään luovaa? N29
Kuulostat oikein mukavalta mieheltä.
Kuulostat oikein mukavalta mieheltä.
Miehet listaa aina hyvät puolensa ja rivien välistä paistaa tuohtumus kun näin valioyksilö ei kelpaa. Miten palstalaiset voisivat tietää mistä kiikastaa kun cv:hen on listattu vain hyvät jutut? Itsekö siis epäilet että laihuus on selitys? Miehillä tuntuu olevan aika vähän taipumusta itsereflektioon tai ainakaan kovin syvälliseen sellaiseen.
En. Olet nuorempi kuin lapseni.
- N56 -
Hmmm... Saatttaisi kiinnostaakin. Pitäsi kuitenkin tietää vähän enemmän kuin ulkoiset tekijät, mutta koska jätät ne kertomatta taidatkin olla kovasti ulkoisten seikkojen perään itsekin.
Jos olet nöyrä btm ja tykkäät miehekkäästä miehestä, kannattaa sekin mainita. Tyttöiletkö?
Vierailija kirjoitti:
Liian täydellinen.
Kiitos, mutta kertoisitko mikä tekee minusta liian täydellisen?
Liian nuori olet.
Mutta en minäkään kelpaa.160cm 80+kg pötkylä.
Kuulostat ihan mukiin menevältä :) haluatko lapsia? Haittaako jos naisella on? Mitä etsit naisesta? Miten päihteiden käyttö?
Vierailija kirjoitti:
En. Olet nuorempi kuin lapseni.
- N56 -
Kaipaatko minua bongottamaan?
-akvavitix
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 30v, vakituinen työpaikka, hyvä palkka, urheilen päivittäin ja syön terveellisesti. Olen iloinen, hauska ja lempeä mies. Paino 71 kg, pituus 188 cm eli olen todella pitkä ja laiha. Ruumiinrakenteelta olen laiha tikku ja ulkonäöltä ruskeat lyhyet hiukset. Olenko sitä mitä etsit? Kysyn täältä, kun sinkkumarkkinoilla ei käy veto.
Eihän tuo kerro oikeasti mitään sinusta ihmisenä. Jos urheilet päivittäin, mitä lajia harrastat? Harrastatko vain koristelihasten toivossa (ilmeisesti et) vai treenaatko tavoitteellisesti? Mikä on intohimosi? Tykkäätkö retkeillä? Untuva vai kuitu? Kalastatko? Metsästätkö? Tykkäätkö koirista? Luetko? Ethän pidä telkkaria tai radiota koko ajan päällä?
Lenkkeilen ja pyöräilen päivittäin ja joskus käyn salilla polkemassa pyörää tai juoksemassa matolla. Pelaan myös jalkapalloa joukkueessa, mutta en ole ammattilainen. Olen laiha tikku, joten minulla ei ole lihaksia, en ole mikään lihasköntti. Ruoanlaitosta ja matkustamisesta pidän myös sekä lukemisesta. On minulla yksi koira, kolmevuotias pinseri. Telkkaria en katso ja radiota en kuuntele.
Vierailija kirjoitti:
Et ole vielä kertonut mitään mikä heilauttaisi suuntaan tai toiseen. Mitä kirjoja luet, mitä musiikkia kuuntelet, oletko kiinnostunut astronomiasta, teetkö itse mitään luovaa? N29
Viimeksi luin uudestaan Tuntemattoman sotilaan, kun viime kerrasta oli aikaa. Luen laidasta laitaan kaikkea mahdollista tietokirjoja, dekkareita, muistelmia ja elämäkertoja ym., mitä nyt sattuu olemaan lähettyvillä. Olen erittäin luova ja maalaan aina lomilla. Uusinta musiikkia en ole juurikaan viime aikoina kuunnellut, mutta klassisesta musiikista pidän.
Vierailija kirjoitti:
Miehet listaa aina hyvät puolensa ja rivien välistä paistaa tuohtumus kun näin valioyksilö ei kelpaa. Miten palstalaiset voisivat tietää mistä kiikastaa kun cv:hen on listattu vain hyvät jutut? Itsekö siis epäilet että laihuus on selitys? Miehillä tuntuu olevan aika vähän taipumusta itsereflektioon tai ainakaan kovin syvälliseen sellaiseen.
Varmaan laihuuskin voi olla syynä joillekin, mutta silloin eivät ole minulle tarkoitettuja. Olen sitä paitsi täysin sujut itseni kanssa, vaikka entinen tyttöystävä jätti minut ja vaihtoi parhaaseen kaveriini. Syyksi kertoi, että toivoisi minun olevan menevämpi eikä aina nyhjäävän kotona, olin hänelle liian introvertti. Ei myöskään pitänyt tunteellisuudestani, joten sekin haittasi entistä tyttöystävää.
Vierailija kirjoitti:
Aaahhh! Kostun jo pelkästä ajatuksesta! Mutta... Onhan akateeminen koulutustausta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaahhh! Kostun jo pelkästä ajatuksesta! Mutta... Onhan akateeminen koulutustausta?
Olen akateeminen, yliopistosta valmistunut maisteri ja nykyään vakituisessa työsuhteessa.
Mulla oli todella laiha mutta ihana mies. Meidän ajatusmaailmat ja kiinnostuksen kohteet kävi yksiin. Ei siinä ulkonäössä ole yhtä totuutta.
Sitä paitsi hän oli erittäin hyvin varusteltu. Ja niin kaunis p***s.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ihan mukiin menevältä :) haluatko lapsia? Haittaako jos naisella on? Mitä etsit naisesta? Miten päihteiden käyttö?
En tupakoi, mutta viiniä juon lasillisen hyvän ruoan kanssa. Unelmoin perheestä, koska olen lapsirakas. En ole koskaan seurustellut perheellisen naisen kanssa, niin en osaa sanoa. En kuitenkaan tuomitse jos naisella on lapsia. Haluan tasavertaisen rakastavan kumppanin, jonka kanssa jakaa elämä, mennä naimisiin ja perustaa perhe.
Mina Harkerin sanoin (Herrasmiesliiga):
"You're sweet... and you're young. Neither are traits that I hold in high regard."
Kelpaat säännölliseksi bongotettavaksi.
-akvavitix